Téma: Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové
 
7.10.2014 v 15:50
Z příkazu:

... Jednání osoby obviněného p. Xxxxx je společensky nebezpečné v takové míře, že byly naplněny nejen formální znaky, ale i materiální znaky výše uvedeného přestupku. ...



... Překročením zákonem povolených rychlostí je porušen chráněný zájem. Při každé vyšší rychlosti než, která je zákonem povolena, je prokázáno, že řidič není schopen plně ovládat motorové vozidlo takovým způsobem, aby mohl bezpečně reagovat na situace předpokládané, které mohou nastat v silničním provozu a chránit tak zdraví nejen své ale i druhých a majetek občanů. ...






(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 14:50 | Nahoru | #511

rancher píše: Číkus> Zkus jiný extrém...

Proč? Mě se tohle už stalo....

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 16:57 | Nahoru | #512

rancher píše: Pokud každý jede tak, aby mohl včas bezpečně zastavit vozidlo, tak tě ten vzadu nemusí zajímat, vina bude na něm, má rozbitý čumák, nedodržel bezpečnou vzdálenost a basta...



Čti pozorněji. Na červenou pojede, protože nevěděl, co se za ním děje. To je krapet rozdíl oproti: Nesledoval jsem co se za mnou děje a po zastavení jsem ji dostal zezadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 17:06 | Nahoru | #513

Číkus píše: Takže až se Ti bude lepit na prdel kamion (ideálně když pojedeš na mašině), tak klidně zahamtuješ na fleku jo? Chyba to bude přece jeho...



Co máš pořád s tím zahamtováním? Máš řidičák? Prošel jsi autoškolou? Pokud neumíš zastavit bez toho, aniž by jsi zahamtoval, tak nemáš na cestě co dělat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 17:14 | Nahoru | #514

Ajs_Petr píše: Co máš pořád s tím zahamtováním? Máš řidičák? Prošel jsi autoškolou? Pokud neumíš zastavit bez toho, aniž by jsi zahamtoval, tak nemáš na cestě co dělat.

Nedělej, že to neznáš... Jedeš k semaforům, svítí zelená, ale už tam je dobu a ty víš, že už tam dlouho nebude, tak trošku přidáš a když už tam skoro jsi, tak tam padne oranžová a ty to fofrem vyhodnotíš, že už to na oranžovou nedáš, ale jsi rozjetej, tak musíš brzdit trochu víc. Pokud máš za sebou někoho, kdo to chtěl taky stihnout a lepil se na tebe, tak neštěstí může bejt na světě.
Nicméně nechci obhajovat číkusovo ježdění na červenou, jen chci říct, že byste si třeba i rozuměli víc, kdybyste se nebavili jen o extrémech, ale snažili se druhýmu trošku porozumět....

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 17:33 | Nahoru | #515
[quote=pylot tak trošku přidáš a když už tam skoro jsi, ... Pokud máš za sebou někoho, kdo to chtěl taky stihnout a lepil se na tebe, tak neštěstí může bejt na světě.
[/quote]

Co je to trošku, 80 km/h? 100 km/h? A zcela náhodou někdo za Tebou jede stejně rychle... Potom je jasné, že to musíte prohulit oba na červenou, protože se jinak pomlátíte. Potom to ale není ani krajní nouze, ani cokoli jiného co by projetí na červenou odůvodnilo.

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 17:39 | Nahoru | #516

pylot píše: Nedělej, že to neznáš... Jedeš k semaforům, svítí zelená, ale už tam je dobu a ty víš, že už tam dlouho nebude, tak trošku přidáš a když už tam skoro jsi, tak tam padne oranžová a ty to fofrem vyhodnotíš, že už to na oranžovou nedáš, ale jsi rozjetej, tak musíš brzdit trochu víc. Pokud máš za sebou někoho, kdo to chtěl taky stihnout a lepil se na tebe, tak neštěstí může bejt na světě.
Nicméně nechci obhajovat číkusovo ježdění na červenou, jen chci říct, že byste si třeba i rozuměli víc, kdybyste se nebavili jen o extrémech, ale snažili se druhýmu trošku porozumět....



Právě, snažím se nebrat potaz občasný extrém, ale většinu běžných situací. Kdo chce, ten prostě zastaví. Neříkám, že bych autem tu vteřinu na červenou neprofrčel nikdy v životě. Ale právě proto, že jsem to udělal, ako většina nás zde, kdo jezdí pravidelně, tak taky dobře vím, že kdybych jel s tím, že ji neprojedu, tak ji prostě bez nejmenšího problému neprojedu a zastavím jako každej jinej úplně v pohodě. Druhá věc je, co u tebe znamená rozjetej? Jestli tím rozjetím už neporušuješ další předpisy a tím se dostaneš do situace, že zastavit bezpečně nemůžeš. To už je zase druhá věc.

Nemyslím si, že argument, "ten za mnou to chtěl taky stihnout" je zrovna adekvátní k těmto situacím. To už je holt problém toho v situaci za tebou. Pokud tě naboří, je to čistě jeho vina, ty budeš mít novej zadek a zdraví za své snad nevezme, když v křižovatkách se nejezdí závodní rychlostí. A to, jestli musíš zahamtnout nebo ne je čistě výsledkem tvého najíždění do křižovatky a nikoho jiného, takže se na něj pak vymlouvat je lehce zcestné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 17:50 | Nahoru | #517

rancher píše: Pokud každý jede tak, aby mohl včas bezpečně zastavit vozidlo, tak tě ten vzadu nemusí zajímat, vina bude na něm, má rozbitý čumák, nedodržel bezpečnou vzdálenost a basta...



No ono staci mit o neco starsi vozidlo (nebo dokonce veterana) a pri nehode vznikne pomerne tezko nahraditelna skoda (asi kazdej kdo nekdy takove auto mel vi jak je to shodnotou nabouraneho s jakto auto dopadne kdyz se na nej sahne svareckou) a navic ti z povinneho toho druheho daj uplnou almuznu...

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 17:53 | Nahoru | #518

assassin píše: No ono staci mit o neco starsi vozidlo (nebo dokonce veterana) a pri nehode vznikne pomerne tezko nahraditelna skoda (asi kazdej kdo nekdy takove auto mel vi jak je to shodnotou nabouraneho s jakto auto dopadne kdyz se na nej sahne svareckou) a navic ti z povinneho toho druheho daj uplnou almuznu...



Mě navšívil přes zadek frajer s dodávkou. Z jeho povinného šla komplet oprava v autorizovaném servisu. Ani žádnou amortizaci jsem nepřipustil. Škoda byla necelých 90t.

Naposledy editováno 12.10.2014 17:54:02

1 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 17:55 | Nahoru | #519
No ono tu nekteri zrejme moc nejezdi po praze, meho otce pri brzdeni na zlutou uz dvakrat trefili zezadu, je proste z vesnice, zvyklej jezdit podle predpisu a kdyz na krizovatce zabrzdil jak padla zluta tak mu to prazak soupnul do kufru - tady je pomerne bezny ze se na zlutou zrychluje, kdo nesplyne s davem riskuje stejnou nehodu.

U ramba me pomerne prekvapuje ze tohle "nezna" kdyz ma v profilu ze je z prahy.

Treba na moto musim pred kazdym rozjeti se do krizovatky (z prvi rady) kouknout na vsechny strany a dat prednost dojizdejicim na cervenou - u auta to vychazi ok, ale motorka jak vyrazi rychle tak je v krizovatce potka. A neni to vec nejakejch extremu, da se rict ze takhle nekoho potkam kazdou treti krizovatku

2 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 17:56 | Nahoru | #520
Me trefili bok a pojistovna to hodila na totalku - abych si to nemohl dat do autorizaku opravit... Vyplatili mi pouze zlomek trzni ceny auta (nabourane jsou jen dvere, jinak nic, likvidator presto napsal lakovani celeho boku specialnim lakem atd ... Snazil jsem se to rozporovat, ale musel bych to dohnat az k soudu, na to sem nemel cas/prachy)

Naposledy editováno 12.10.2014 17:58:35

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 17:59 | Nahoru | #521

assassin píše: No ono tu nekteri zrejme moc nejezdi po praze, meho otce pri brzdeni na zlutou uz dvakrat trefili zezadu, je proste z vesnice, zvyklej jezdit podle predpisu a kdyz na krizovatce zabrzdil jak padla zluta tak mu to prazak soupnul do kufru - tady je pomerne bezny ze se na zlutou zrychluje, kdo nesplyne s davem riskuje stejnou nehodu.

U ramba me pomerne prekvapuje ze tohle "nezna" kdyz ma v profilu ze je z prahy.

Treba na moto musim pred kazdym rozjeti se do krizovatky (z prvi rady) kouknout na vsechny strany a dat prednost dojizdejicim na cervenou - u auta to vychazi ok, ale motorka jak vyrazi rychle tak je v krizovatce potka. A neni to vec nejakejch extremu, da se rict ze takhle nekoho potkam kazdou treti krizovatku



Nemyslím si, že je Praha v tomhle směru nějak vyjímečná, jak si pepani myslí. Ale to, že jezdí jako prasata všichni neznamená, že to je dobře.

Co se týká rozjíždění se v křižovatce, tak stejně postupuje každej kdo se nechce nechat sestřelit. Pud sebezáchovy a přehled o ostatních jdou v tomto případě ruku v ruce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:02 | Nahoru | #522

assassin píše: Me trefili bok a pojistovna to hodila na totalku - abych si to nemohl dat do autorizaku opravit... Vyplatili mi pouze zlomek trzni ceny auta (nabourane jsou jen dvere, jinak nic, likvidator presto napsal lakovani celeho boku specialnim lakem atd ... Snazil jsem se to rozporovat, ale musel bych to dohnat az k soudu, na to sem nemel cas/prachy)



Definuj zlomek tržní ceny. Pokud to tak bylo, tak asi špatná volba pojišťovny. U mě byla cena auta někde na 190t odhadu pojištovny při zřizování havárka. Oprava byla lehce pod 90t. Na totálku to nehráli. Kdyby ano, shrábnu prachy, auto opravím za polovinu a jezdím dál s přivýdělkem.

1 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:03 | Nahoru | #523
Ja jen rikam ze kdyz se bude snazit v praze nekdo jezdit podle predpisu tak minimalne vytvari nebezpecne situace, pomerne casto se stane i ucastnikem nehody - ale klidne se necham nekym z druhe strany republiky presvedcit o tom ze opet lzu a je to uplne jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:07 | Nahoru | #524

Ajs_Petr píše: Definuj zlomek tržní ceny. Pokud to tak bylo, tak asi špatná volba pojišťovny. U mě byla cena auta někde na 190t odhadu pojištovny při zřizování havárka. Oprava byla lehce pod 90t. Na totálku to nehráli. Kdyby ano, shrábnu prachy, auto opravím za polovinu a jezdím dál s přivýdělkem.



Jo to mas pravdu, on ten pan co me naboural se me nejak zapomel zeptat u ktery pojistovny si ma udelat povinne. Odhadli cenu na cca polovinu nez kolik jsem v inzerci nasel totalne vykuchane auto na drifty, auta srovnatelna jako sem mel jja byly v inzerci kolem trojnasobku

Naposledy editováno 12.10.2014 18:07:38

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:11 | Nahoru | #525

assassin píše: Ja jen rikam ze kdyz se bude snazit v praze nekdo jezdit podle predpisu tak minimalne vytvari nebezpecne situace, pomerne casto se stane i ucastnikem nehody - ale klidne se necham nekym z druhe strany republiky presvedcit o tom ze opet lzu a je to uplne jinak



Víš, já nikdy nebyl v Praze, nemám tam rodinu a jsem vidlák z Ostravy, co nevystrčil nikdy paty zpoza dolů. Tak promiň mé názory, které tobě, jako jedinému civilizovanému jedinci ze skoro Prahy nic neříkají.

Pokud vím, řešil se tu průjezd na červenou. A pokud jezdíte v Práglu na červenou protože je to bezpečnější a ti, co na červenou nejezdí vytváří nebezpečné situace, tak jsem docela rád, že jsem z druhého konce republiky.

Chápu tvou potřebu se neustále realizovat v opozici, ale prvně si přečti, co se probírá, než ze sebe uděláš moulu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:15 | Nahoru | #526

assassin píše: Jo to mas pravdu, on ten pan co me naboural se me nejak zapomel zeptat u ktery pojistovny si ma udelat povinne. Odhadli cenu na cca polovinu nez kolik jsem v inzerci nasel totalne vykuchane auto na drifty, auta srovnatelna jako sem mel jja byly v inzerci kolem trojnasobku



S tou změnou pojišťovny to beru zpět... byl jsem myšlenkama u hvarijního. Co se toho vydupu týče, tak jsi si měl nechat poradit od Fiškuse, on je zběhlej v zastání práva.

Samo, že každej vidí hodnotu svého vozu na druhé straně, než ho vidí pojišťovna, ale ta na to má tabulky a nestřílí to od boku. Tak to prostě chodí. Když jsi nesouhlasil a byla to zlodějna, tak si bránit svá práva soudní cestou. Nepříjdeš mi, že patříš mezi ty, co se zde prezentují tak, že se neumí bránit a nechaj si srát na hlavu.

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:17 | Nahoru | #527

assassin píše: Me trefili bok a pojistovna to hodila na totalku - abych si to nemohl dat do autorizaku opravit... Vyplatili mi pouze zlomek trzni ceny auta (nabourane jsou jen dvere, jinak nic, likvidator presto napsal lakovani celeho boku specialnim lakem atd ... Snazil jsem se to rozporovat, ale musel bych to dohnat az k soudu, na to sem nemel cas/prachy)


Jen poznámka k tomu lakování. Při výměně dílu karoserie je dle technologického postupu nutné lakovat okolní díly pro sjednocení odstínu. Netýká se plastů (nárazník, zrcátka apod). Jen že postupoval správně. Což u kupé hodí celý bok a přidá na cenně cca 1/3.
V případě že na přístřiku nertváš by ti pojišťovna výměnu dveří měla zplatit, protože by dle mého vešli i v autorizáku do cca 22-25 tisíc i s DPH. Tedy +-. Asi jsi měl smůlu na pojišťovnu, ale i tohle se ze strany servisu dalo "zajistit". Pokud byl rozpočet napjatej. Nevím proč by to neměli umožnit soukromníkovi.

1 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:17 | Nahoru | #528
Ja se nerealizuju v opozici, ani netvrdim ze se v praze jezdi jak se ma... Ja sem jen rikal ze zabrzdit tady jak problikne zluta je koledovani si o auto v kufru. Jestli je to znak toho ze jsem moula, tak klidne

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:28 | Nahoru | #529

Ajs_Petr píše: S tou změnou pojišťovny to beru zpět... byl jsem myšlenkama u hvarijního. Co se toho vydupu týče, tak jsi si měl nechat poradit od Fiškuse, on je zběhlej v zastání práva.

Samo, že každej vidí hodnotu svého vozu na druhé straně, než ho vidí pojišťovna, ale ta na to má tabulky a nestřílí to od boku. Tak to prostě chodí. Když jsi nesouhlasil a byla to zlodějna, tak si bránit svá práva soudní cestou. Nepříjdeš mi, že patříš mezi ty, co se zde prezentují tak, že se neumí bránit a nechaj si srát na hlavu.



Musel bych se soudit, na to sem nemel cas ani chut. Navic bratr se tahal po soudech nekolik let a byl nekolikrat odsouzen prestoze soud nemel jedinej primej dukaz a soudce vubec netusil co soudi - nakonec vyhral - coz bych nejspis vyhral taky... Ale fakt mi to za tech x let po soudech nestoji - navic prachy mi stejne u auta ktere uz se davno nevyrabi nepomuzou...

Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:33 | Nahoru | #530
Poggy: jo to lakovani sem taky zjistoval, ono mu tam totiz naskakalo mrak hodin jen na odstrojeni toho boku atd
Ono samo s dilama z vrakoviste me to vyjde OK, spis mi jde o princip, kdy na kamosove novem aute za temer stejne poskozeni pojistovna vysypala ctvrt mice, a me poslou do prdele kvuli par korunam...
Ale to uz je stejne fuk, auto na zaklade toho bylo z kategorie youngtimer presunuto jako polotovar pro okruhovku a jako youngtimera koupim neco jineho ... Stejne sem vzdycky chtel v8

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:38 | Nahoru | #531

assassin píše: Ja se nerealizuju v opozici, ani netvrdim ze se v praze jezdi jak se ma... Ja sem jen rikal ze zabrzdit tady jak problikne zluta je koledovani si o auto v kufru. Jestli je to znak toho ze jsem moula, tak klidne



Tak si přečti příspěvky k tématu a zjistíš, že projíždění na žlutou se tu neřešilo a všichni chápou, že se tak prostě jezdí a nejen v Práglu. Bavilo se tu o zastavení před červenou a možnosti zastavit tak bezpečně díky žluté signalizaci a dostatečném čase, když se k tomu přuzpůsobí jízdní styl.

2 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:43 | Nahoru | #532
Ajs: hele vim ze me mas za blbce, ale cist jeste umim - praveze v praze je bezna ta cervena, na zlutou jeste kazdej pridava aby to stihl a az na cervenou se lidi chovaj jako by se meli chovat na zlutou - ja rikam ze to neni OK, ale tak to je - at chces nebo ne, musis se nekterejm temhle prazskejm excesum prizpusobit a ver ze mi to nedela dobre, treba to vjizdeni do preplnene krizovatky a pak kdyz tam stojis a lidi se te snazi minout, troubi atd - jenze kdybys tam na tu zelenou nevjel, tak z ostatnich smeru se tam narvou tak ze se stejne krizovatka neuvolni a cekal bych tam nez pomine spicka - to by me ti za mnou sezrali....

Naposledy editováno 12.10.2014 18:43:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 18:58 | Nahoru | #533
assassin> Za blbce tě nemám. Jen mi přišlo, že vzhledem k tématu jsi nečetl všechno, co bylo napsáno. Praha není zase až tak vyjímečná, jak si myslíš co se dopravy týče. A když tam jedu, tak se rozhodně nemíním přizpůsobovat a jezdit na červenou. Já si rozhoduju, jak pojedu a nemíním riskovat zdraví své a ostatních spolujezdců jen proto, že si místní myslí, že když to dělaj všichni, tak je to normální a ostatní se tomu musí přizpůsobit. Na tohle mám prostě jinej pohled.

1 reakcí na tento příspěvek Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 19:09 | Nahoru | #534
Ja jezdim tak abych nenaboural - v praze to obcas znamena porusit predpisy. To ze se tu jezdi jinak je fakt, treba kdyz sem tu byl ve skole a na tri mesice sem vypadl zpatky na venkov - musel sem si po navratu na styl rizeni zvykat - naopak kdyz sem zas jezdil u nasich tak mi rekli ze jezdim jak prase Vikendova navsteva prahy neni pro tohoe posouzeni postacujici - o vikendu je jinej provoz a nektere situace co zminuju jako bezne se ti prihodi treba 2x za tyden pri kazdodenim jezdeni , preci jen treba ja najedu kazdej den po praze pres 50km jen kdyz jedu do prace

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

12.10.2014 v 19:42 | Nahoru | #535
assassin> víkendovej provoz je nejhorší a těžko předvídatelnej, protože v tu dobu tu moc pražáků nejezdí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

13.10.2014 v 08:22 | Nahoru | #536
Ajs_Petr: Jedna z věcí, které mě učil můj učitel jízdy, byla "kde to neznáš, jezdi stejně jako místní". A ono to funguje a i díky tomu jsem v životě nezpůsobil pojistnou událost. Takže pokud jede v cizím městě proud aut vyšší než povolenou rychlostí, je bezpečnější jet s nimi, než dodržovat za každou cenu rychlost a stát se špuntem v dopravě. Už proto, že při rozdílné rychlosti není šance přejet z pruhu do pruhu, nikdo tě nepustí.

V Řecku je třeba zvykem, že se na zelenou rozjede celá kolona naráz. Kdo zaváhá, má Řeka v kufru Sice je v právu, ale má rozbité auto. Takže z hlediska bezpečnosti je opravdu lepší porušovat předpisy se všemi, než je dodržovat.

A tak to bývá i s tou červenou...

Mimochodem, je zajímavé, že taky víc spoléháš na zdravý rozum než na předpisy, jinak bys na zelenou vjel do křižovatky hned a bez rozmyslu

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

13.10.2014 v 08:42 | Nahoru | #537
Číkus i Ajs jsou vymyšlení, žejo. Prosím, prosím...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

13.10.2014 v 09:28 | Nahoru | #538
1100Virago> Každej normální řidič se musí spoléhat na zdravý selský rozum. Jde o jeho zdraví a život. Ale obhajovat jím jízdu na červenou se mi zdá už trochu moc. To už se dle mého hádá ten selský se zdravým. Samozřejmě nekomentuju extrémní případy, ale obhajování jízdy na červenou z tohoto důvodu jako takové.

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

13.10.2014 v 09:58 | Nahoru | #539
Ajs_Petr: Občas je prostě bezpečnější vjet do křižovatky i na červenou (pokud do ní vidím a vyhodnotím riziko), než prudčeji brzdit, pokud mám někoho za zadkem.

Ze stejného důvodu občas nepouštím chodce kteří chtějí na přechod, pokud mám někoho blízko za sebou nebo v zrcátku vidím, že se ve vedlejším pruhu přibližuje rychlejší vozidlo. V prvním případě riskuju, že ten vzadu nezareaguje a navštíví mi kufr, ve druhém že dám chodcům příležitost dokráčet si pro zbytečný úraz nebo smrt. To ať si raději pár sekund počkají. Přitom je to taky porušení zákona, ale v takovém případě pro všeobecné dobro.

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

13.10.2014 v 10:40 | Nahoru | #540

assassin píše: Ajs: hele vim ze me mas za blbce, ale cist jeste umim - praveze v praze je bezna ta cervena, na zlutou jeste kazdej pridava aby to stihl a az na cervenou se lidi chovaj jako by se meli chovat na zlutou - ja rikam ze to neni OK, ale tak to je - at chces nebo ne, musis se nekterejm temhle prazskejm excesum prizpusobit a ver ze mi to nedela dobre, treba to vjizdeni do preplnene krizovatky a pak kdyz tam stojis a lidi se te snazi minout, troubi atd - jenze kdybys tam na tu zelenou nevjel, tak z ostatnich smeru se tam narvou tak ze se stejne krizovatka neuvolni a cekal bych tam nez pomine spicka - to by me ti za mnou sezrali....



Až zase budete kritizovat pražáky, tak si vzpomeňte na popis nepražáka jak se má po Praze jezdit Kdyby se běžně v Praze jezdilo na červenou, tak jsme díky kamerám za chvíli všichni bez not. Když každý vjede do křižovatky a tam zůstane viset, tak je Praha během pár minut totálně ucpaná. Bohužel se tak děje běžně a podle reakcí je pokaždé vidět, že se jedná o nevyježděného řidiče. Netroufnu si posuzovat zda se jedná o pražáka, který vytáhnul po měsíci plechovku nebo neznalého řidiče odjinud.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist