Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Dneska je to ok, nechávám ji tam radši furt.
Všechno jsem prošel, zkontroloval, nic.
Tak jsem koupil novou sadu pojistek a všechny vyměnil , už zase funguje, byla to 15 pojistka na oko se zdála ok ale nefungovala.
Ještě jednou děkuji za rady a trpělivost.
Potřebuji poradit od zkušených.
Jezdím 22 let na Moto Guzzi Californía III, z roku 1991.
Je to nějaký mezitip, má počítač a vstřikování. Další v řadě měli dále karburátor.
Bez problému jsem najzdil 200 000 km a pohoda. Do minulého týdne.
Moto Guzzi chce něco... nevím co.
Jestli víte o někom, kdo umí stahnout historii z PC mašiny 3vodičovým konektorem ( je u PC připravený).
dejte vědet. Třeba v historii je řešení.
O co jde,
Když je mašina studená, chytne a chová se normálně.
Ale jakmile je teplá a vypne se motor, už nejde nastarovat.
Pozor ani na star sprey (eter).
Jsou nové svíčky, nový filtr vzduchu, nový benzín.
Teplá - svíčky hazí jiskru. čerpadlo se hlási.
Při teplém startu 1 nebo max 2x blafne a tím je vše řešeno.
Musí se počkat, až vystydne.
Nenapadá vás nějaké řešení ?
Vím o čidle v sání a čidle odečet otáček na bloku motoru.
O dalším "hejkluů nevím, Možná ještě nějaké někde je. Ale mě to neřeklo .-)
Nemáte někdo zkušenost, která by mě pomohla ?
Děkuji.
JVK z Olomouce
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Vladimir píše: ´Tak pokud doopravdy dává jiskru, tak jít po palivu. Svíčky jsou mokrý? Filtr paliva? Má to TPS senzor na klapce? Seřizoval se někdy.
jiskru dává i teplá, palivový filtr, dobrá poznámka, jenže že by netekl jen teplý a za studena žádný problém ? Většinou bývá filtr "zanesený" a ta špína by na teplotu neměla reagovat. Ale dík za radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
geloš píše: Možná by mohl být vadný snimač otáček, tento díl dost mění svoji funkci s teplotou, teda když je vadný. Myslím že tahle stará California ma snimače dva, jeden na motoru na vačku a druhý na prevodovce.
Tato stará mašina má jeden snímač na přední části bloku, před levým válcem. Další žádný není. Tak ten jsem v "zápalu" opravy jsem zapoměl přeměřit. Někde v manuálu (starý pro guzzi II) jsou hodnoty. Dohledám a změřím. Je to už stříkačka ( i když další řada měla karburátory) nějaký mezityp. Změřím, dám vědet. Děkuji. JVK
2 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
No start is typically a "tip valve", which negatively pressurizes the fuel tank, overcoming the fuel pump. They also have showed intermittent running issues, in that the bikes cuts-out under normal operation. This is often the "kill switch" on the bar (needs cleaned), or again, unresolved.
www.guzzitech.com/forums/threads/v11-wont-start-when-hot.2287/
Naposledy editováno 06.06.2023 10:32:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Co ty svíčky. Jsou mokrý?
Vladimir píše: JVK> tak studená muže běžet na bohatší směs. Pokud by bylo vadný čidlo tak to nedá jiskru.
Co ty svíčky. Jsou mokrý?
Dám vědet, až vyndám a změřím čidlo. Vypadá to, že jsou teplé svíčky mokré (to je ta bonatá směs).hTo by pak odpovídalo, že když náhodou teplá chytně a start sprei, chová se skoro normálně. Dobrý postřech. Jak budu u MG vyzkouším (změřím) čidlo a dám vedět. JVK
Dobrý den.
Dnes jsem změřil 2x snímač otáček, (725 Ohmu studený i teplý)
a oba snímače teploty Oleje (na motoru) a vzduchu ( za filttrem)
Rezistance byla v 20oC podle hodnot výrobce cca 3000 + 3500 Ohmu.
Po zahřátí (zapapovačem na cca 70-80 oC měly rezistenci cca 600-700 Ohmu.
Takže snímače jsou v pořádku, honoty podle tabulky od výrobce..
Kontrola přívodů od počítače ke snímačům,
při zapnutí zapalování kontrolní napětí cca 5 V.
Takže počítač také o snímačích dostává informace.
Provedeno "prohmátání a zatřepání" kabely + počítačem.
Jako obvykle, když je problém s Italskou kráskou, požaduje trochu něhy a pozornosti.
Složeno, vyzkoušeno a závada zmizela.
1) to je dobré - už jezdí
2) to je špatné, protože nevím, čím to bylo, a kdy to bude zase.
Přeji jen "dobré" závady a klidné dny.
Mějte se fajn.
Zdraví Jiří Kolář Olomouc
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Naposledy editováno 10.04.2024 12:57:52
A hned je radost jezdit v noci. Je připravena jen dát do patice - drát - "krabička s převaděčem" - drát - H4.
Bez problému se vše vešlo do paraboly. Případne "poznámky" že dlouho nevydrží ventilátorek, řeším tak, že druhou vozím sebou.
A na technickou, kvůli klidu, vrátím původní H4 (bludičku). JVK
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |