kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: me stale vrat hlavou toto: DS 1000 SS
Skoro bych to vzal misto tunaka, ale cena stale stejna...jinak fesanda...
Naposledy editováno 18.05.2019 01:07:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak SSo 750 z r. 2002 se klidně za 40 nabízet může.
Druhá věc je to, jak ženský rozumí technice a to že to má naleštěný v ní vzbuzuje dojem, že to je v šusu. A je o tom možná fakt přesvědčena.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frennky píše:
https://www.novinky....chu-40283486 [/quote]
Tak snad jim daj jen pořádkovou pokutu za způsobení havárie, nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky.
assassin píše: Jj je to o neco lehčí nez oem kovana oz z prvni generace (druha generace mela stejne vypadající malgatech - rozdíl 100gramu na kolo)
Kokonhead: no ja to myslel tak, ze dokud se hejbu ma prednost kolo a motorky, s autama si muzu hrat az budu opravdu starej
Blacksabbath: tem nemeckejm (thyssen krupp) karbonum bych i veril. Jinak jo, z hlediska pevnosti/bezpečnosti vyhrávají kovane alu - ale ty uz zas nebejvaj o tolik lehčí, treba ty marchesini jsou docela tezke, tezsi nez tyhle OZ i tezsi nez OEM kovany z aprilky...
Nevím no, já do nich určitě nejdu, držím se své předlohy... Teď mám dobrou nabídku na endurance hořčíkový Marchesini k té kyvce, což by byla paráda, ale prostě to nerisknu...Stejně mně nejde do hlavy, že to mají v OEM lehčí, než spousta těch aftermarket. Proč to teda týmy za drahý peníze kupují a jezdí a oni to mají z výroby?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.05.2019 14:05:55
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.05.2019 13:54:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Petta> co Brutale 750, sere se to hodně? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-brutale-750/mv-agusta-brutale-750-1415657.html
ŽMULDO, Vlasta by mohl povídat, co? ale on ji hrozně honil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Na co je taková malá krabička pod spojkovou páčkou? Vedou do ní kabely a je tam jezdec kterým páčka pohybuje...
Myslim ze je to abys nemohl startovat s prevodem v zaberu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Petta> co Brutale 750, sere se to hodně? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-brutale-750/mv-agusta-brutale-750-1415657.html
Kus od kusu. Zadní náboj a elektrika (ta fest), jinak vcelku ok.
Ale ta elektrika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.05.2019 16:57:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Petta> co Brutale 750, sere se to hodně? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-brutale-750/mv-agusta-brutale-750-1415657.html
750 ne.. je to motor z F4 se vsemi neduhy..
Radsi 910..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Origo zadní ložisko je nějaká Japonska sracka,místo který přesně pasuje zas nějaká Německá kvalita cca za 1500,-
910 je prevrtaná 750,na kterou pasuje skoro všechno z tý 750,takže nevim v čem by to byla výhra ...