paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A je to tady! Z čtyřválce na V2.
14.8.2010 v 22:14
Tak jsem dneska koupil Aprilii RSV1000 Touha vyzkoušet 60´V2 byla silná. 90´jsem už jel ale RSV byla stále výzva! Vím vím....moje časté: "dvouválec nejede" atd. Už po první projížďce jsem si připadal,že jsem snad nikdy na motorce nejel! Budu se muset hodně učit .


Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 14:24 | Nahoru | #541

DaliboRR>No ale ty co předjedeš na benzínce se nepočítají,víš o tom?!


Fakt ne? Měl bych si přečíst pravidla.

Ale teda největší sranda byla, že jsem předjel 08 fireblada o dvě kola! Fakt, mám to natočený. Pravda, on jezdil jen rovně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 14:31 | Nahoru | #542

RomanSS>Fakt ne? Měl bych si přečíst pravidla.

Ale teda největší sranda byla, že jsem předjel 08 fireblada o dvě kola! Fakt, mám to natočený. Pravda, on jezdil jen rovně.


Ale jo...věřím já jen tak

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 14:35 | Nahoru | #543

DaliboRR>Ale jo...věřím já jen tak


Já vím, to říkám pro pobavení. Žádnej střelec nejsu, od toho jsou tu jiní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 14:43 | Nahoru | #544
RomanSS> hele jak jezdí 620 S v porovnání s nějakým jiným dvoubuchem? docela by mě to zajímalo. moc výkonu ani krouťáku nemá, ale v jednom bazaru mi borec říkal, že ve spojení s desmem to není tak zlý. tak jak to teda je?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 14:48 | Nahoru | #545

Forty>RomanSS> hele jak jezdí 620 S v porovnání s nějakým jiným dvoubuchem? docela by mě to zajímalo. moc výkonu ani krouťáku nemá, ale v jednom bazaru mi borec říkal, že ve spojení s desmem to není tak zlý. tak jak to teda je?



A říkal ten borec jakej vztah panuje mezi výkonem a desmodromickym rozvodem?To by mě fakt zajímalo

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 14:50 | Nahoru | #546

Ďuričko>A říkal ten borec jakej vztah panuje mezi výkonem a desmodromickym rozvodem?To by mě fakt zajímalo



mě taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 14:52 | Nahoru | #547

Ďuričko>A říkal ten borec jakej vztah panuje mezi výkonem a desmodromickym rozvodem?To by mě fakt zajímalo



v bazaru se clovek obcas dozvi o takovejch technickejch novinkach ze az zasne

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 14:56 | Nahoru | #548

Forty>RomanSS> hele jak jezdí 620 S v porovnání s nějakým jiným dvoubuchem? docela by mě to zajímalo. moc výkonu ani krouťáku nemá, ale v jednom bazaru mi borec říkal, že ve spojení s desmem to není tak zlý. tak jak to teda je?


Motorově je to jak SVčko (zkoušel jsem karb. i stříkačku). Podvozkem je to samozřejmě o galaxií dál, stejně tak jako brzdama. Chová se to taky jinak, to bys musel vyzkoušet. Já si nestěžuju, samozřejmě šestky jsou někde jinde že.

Jestli ses ptal v amzone, tak je to jasný...tam jsou "ducati" magoři. Majitel má hyproša a 748r, takže si to svoje asi bude hájit.

Jinak tu spojitost výkonu a desma jsem moc nepobral. Kůň je kůň. SVčko je ale takový točivější (to bude asi počtem ventilů?)

Tady máš jak to "jede- nejede"


Naposledy editováno 29.09.2010 14:57:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 14:59 | Nahoru | #549

assassin>v bazaru se clovek obcas dozvi o takovejch technickejch novinkach ze az zasne



bazarborec mel uplnou pravdu...1desmo2v hrebec=2 2v kone obyc=4 4v oslove....proto i sestkovej monster s prehledem pojezdi novyho farose...

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 15:00 | Nahoru | #550
Jinak teda aby se ti SSko líbilo, tak nesmíš pak zkoušet něco výrazně silnějšího.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 15:00 | Nahoru | #551

Ďuričko>A říkal ten borec jakej vztah panuje mezi výkonem a desmodromickym rozvodem?To by mě fakt zajímalo


já o tom vím piču a nějak sem to nerozebíral (bral sem to spíš jako obchodní kecy, abych si ji vzal. ale mě stejnak tyhle modely od ducduc moc neberou ). to má vliv ve vyšších otáčkách ne?.. takže tak možná, že to jde líp do otáček ? mi o tom poreferujte, páni zkušení ... e: šak proto se tady taky ptám..

Naposledy editováno 29.09.2010 15:02:06

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 15:01 | Nahoru | #552

RomanSS>Jinak teda aby se ti SSko líbilo, tak nesmíš pak zkoušet něco výrazně silnějšího.


(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 15:05 | Nahoru | #553

Londoner>bazarborec mel uplnou pravdu...1desmo2v hrebec=2 2v kone obyc=4 4v oslove....proto i sestkovej monster s prehledem pojezdi novyho farose...


Jojo, je to tak

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 15:18 | Nahoru | #554

Forty> já o tom vím piču a nějak sem to nerozebíral (bral sem to spíš jako obchodní kecy, abych si ji vzal. ale mě stejnak tyhle modely od ducduc moc neberou ). to má vliv ve vyšších otáčkách ne?.. takže tak možná, že to jde líp do otáček ? mi o tom poreferujte, páni zkušení ... e: šak proto se tady taky ptám..



desmodromickej rozvod umožňuje vyšší otáčky než klasika s ventilama zavíranejma pružinou. jinak nevim... ale co jsem tak slyšel, tak dvouventily jsou spíš na krouťák a čtyřventily spíš na výkon ve vrchu. ale za slovo mě neber, nejsem odporník na žebřiňáky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 15:19 | Nahoru | #555
RomanSS> Pěkný video...to VFR tě celkem brdilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 15:19 | Nahoru | #556

DaliboRR>RomanSS> Pěkný video...to VFR tě celkem brdilo



nj, honda...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 15:20 | Nahoru | #557
Forty> U desma jde o to,že na ventilech nejsou žádné vratné pružiny,celej rozvod je přesně spočítanej a ventily nemaj žádnou prodelvu při otevírání a zavírání.Desmorozvod je tedy vyvinut pro vysoký otáčky...sem někde četl Každopádně objem ničím nenahradíš,tak musíš tyhle řeči brát s rezervou...jinak vidím svojí další pracovní zastávku v nějakym motobazaru Pohádky a balumucení to mi jde

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 15:55 | Nahoru | #558

FiZzeR>nj, honda...


Nepiš to tu přečte si to moje manželka a budu ji muset koupit zpátky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 16:02 | Nahoru | #559

DaliboRR>RomanSS> Pěkný video...to VFR tě celkem brdilo


dík, on jel asi tak, aby to nerozbil.

Forty> Já se byl dívat do amc na tu šestkovou ninju s laminátama, že bych přikoupil a taky to nebylo uplně košér. A pak co si řekl za cenu SSka, jsem se radši zbalil a jel. Jestli ses teda díval v Rudíkově na tu stříbrnou, která je teda ve strašným stavu.

Naposledy editováno 29.09.2010 16:02:43

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 16:04 | Nahoru | #560
Sakra kdyz to video vidim tak chci taky do Brna na okruh....

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 18:16 | Nahoru | #561
jasne a proto musi mit v SBK o 2kila vetší objem aby pojezdily ty 4R faroše tady se taky člověk dozví věci

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 18:35 | Nahoru | #562

Milosek.m>jasne a proto musi mit v SBK o 2kila vetší objem aby pojezdily ty 4R faroše tady se taky člověk dozví věci


Tak tady nikdo netvrdí opak. dvouvál prostě musí mít větší objem, v wsbk to tak vždy bylo. (když nepočítáme 999, kdy byly "šrcený" zas čtyřvály)

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 19:09 | Nahoru | #563

Ďuričko>...Každopádně objem ničím nenahradíš,tak musíš tyhle řeči brát s rezervou...


no ale třeba SV650 je s výkonem úplně jinde než podobný objemy u duchcáti, což mi příjde právě dost zajímavý a taky trochu zarážející...

k tomu balamucení - ono to taky není až tak moc těžký viď..

Naposledy editováno 29.09.2010 19:13:21

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 19:12 | Nahoru | #564
RomanSS> na tu laminátovou ninju sem mrkl jen tak zběžně, žádný velký prohlížení. já mám jasno ve značce (když teda 4V..) a to gixer k1 až k3

jaký máš zkušenosti s jednáním v rudíkově ?

ale právě sem uvažoval i nad V2, tak mě napadly tyhle ducny, ale ten výkon mě trochu odrazuje, stli bych po chvilce pak nechtěl zase něco "většího".. tak mě napadlo třeba to rsv což je podle mě po GS500 VÝBORNÁ volba...

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 19:22 | Nahoru | #565
Jednádí dobrý, slušní borci, ale ty jejich přesvědčování se mi nelíbilo...

SSko mám 3 roky po 125. Ty pořídíš litra a pak už se nebudeš na nic těšit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 19:27 | Nahoru | #566
RomanSS> o těšení to není. jde o to zvládnout ji

to přesvědčování je asi všude, každej bazar se nějak musí uživit, tak se snažej prodat cokoliv komukoliv...

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 21:52 | Nahoru | #567

Forty>RomanSS> o těšení to není. jde o to zvládnout ji


No ty vole , RSV je po GS500 asi dobrá volba , já taky přelezl z Monstera 600 na 916 a pohoda , je pravda že GS500 jede hůř než M600 a RSV zase trochu líp jak 916 (i když RSV mít o 80ccm méně tak nevím nevím ) ale fakt to není žádný peklo ani jedna... Buď teď ještě můžeš chvíli ztrácet čas na šestce, která ve finále jede už dost podobně jako sériovej starší litr ve dvouválu , ale je "uživatelsky přívětivá" a nebo můžeš jít rovnou do litrovýho V2, a pak až řešit jestli je to dost a nebo půjdeš jinam... Zvládat zezačátku nebudeš žádnou sportovní mašinu nad 600ccm, protože se na ní jezdí "trochu" jinak než na naháči pro začátečníky... Ale bát se toho? Kdo se bojí, ať raději vůbec nesedá na motorku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 22:03 | Nahoru | #568

Ďuričko>Forty> U desma jde o to,že na ventilech nejsou žádné vratné pružiny,celej rozvod je přesně spočítanej a ventily nemaj žádnou prodelvu při otevírání a zavírání.Desmorozvod je tedy vyvinut pro vysoký otáčky...sem někde četl Každopádně objem ničím nenahradíš,tak musíš tyhle řeči brát s rezervou...


A tímhle moudrem se s vámi pro dnešek loučíme...

Máš samozřejmě pravdu , ale tato skutečnost je nám u Desmo dvouventilu (a vlastně i u Desmo čtyřventilu ) tak akorát plat prtná , protože ať už ventily zavírá co chce, i třeba nuceně jak tomu u Desma je, ten masivní dvouvál takovou točivost aby to mělo vůbec nějakej smysl stejně nikdy nedosáhne! Nemá to smysl snad ani u WSBK, smysl to má nejspíš jedině u Desmosedici...

Takže u běžné Ducati je Desmo pouze imidžofka , no však známe...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 22:19 | Nahoru | #569

DMC.motobiker>A tímhle moudrem se s vámi pro dnešek loučíme...

Máš samozřejmě pravdu , ale tato skutečnost je nám u Desmo dvouventilu (a vlastně i u Desmo čtyřventilu ) tak akorát plat prtná , protože ať už ventily zavírá co chce, i třeba nuceně jak tomu u Desma je, ten masivní dvouvál takovou točivost aby to mělo vůbec nějakej smysl stejně nikdy nedosáhne! Nemá to smysl snad ani u WSBK, smysl to má nejspíš jedině u Desmosedici...

Takže u běžné Ducati je Desmo pouze imidžofka , no však známe...



hezky to rachtá a vo tom to je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

29.9.2010 v 23:35 | Nahoru | #570

FiZzeR>hezky to rachtá a vo tom to je



obavam se, ze to pres spojku a laufy neuslysis

ale jinak mas samo pravdu, o to rachtani jde predevsim...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6276 29.8.2024 v 16:32 Mileek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr


TOPlist