Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>No ale ty co předjedeš na benzínce se nepočítají,víš o tom?!
Fakt ne? Měl bych si přečíst pravidla.
Ale teda největší sranda byla, že jsem předjel 08 fireblada o dvě kola! Fakt, mám to natočený. Pravda, on jezdil jen rovně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
RomanSS>Fakt ne? Měl bych si přečíst pravidla.
Ale teda největší sranda byla, že jsem předjel 08 fireblada o dvě kola! Fakt, mám to natočený. Pravda, on jezdil jen rovně.
Ale jo...věřím já jen tak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Forty>RomanSS> hele jak jezdí 620 S v porovnání s nějakým jiným dvoubuchem? docela by mě to zajímalo. moc výkonu ani krouťáku nemá, ale v jednom bazaru mi borec říkal, že ve spojení s desmem to není tak zlý. tak jak to teda je?
A říkal ten borec jakej vztah panuje mezi výkonem a desmodromickym rozvodem?To by mě fakt zajímalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ďuričko>A říkal ten borec jakej vztah panuje mezi výkonem a desmodromickym rozvodem?To by mě fakt zajímalo
v bazaru se clovek obcas dozvi o takovejch technickejch novinkach ze az zasne
Forty>RomanSS> hele jak jezdí 620 S v porovnání s nějakým jiným dvoubuchem? docela by mě to zajímalo. moc výkonu ani krouťáku nemá, ale v jednom bazaru mi borec říkal, že ve spojení s desmem to není tak zlý. tak jak to teda je?
Motorově je to jak SVčko (zkoušel jsem karb. i stříkačku). Podvozkem je to samozřejmě o galaxií dál, stejně tak jako brzdama. Chová se to taky jinak, to bys musel vyzkoušet. Já si nestěžuju, samozřejmě šestky jsou někde jinde že.
Jestli ses ptal v amzone, tak je to jasný...tam jsou "ducati" magoři. Majitel má hyproša a 748r, takže si to svoje asi bude hájit.
Jinak tu spojitost výkonu a desma jsem moc nepobral. Kůň je kůň. SVčko je ale takový točivější (to bude asi počtem ventilů?)
Tady máš jak to "jede- nejede"
Naposledy editováno 29.09.2010 14:57:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
assassin>v bazaru se clovek obcas dozvi o takovejch technickejch novinkach ze az zasne
bazarborec mel uplnou pravdu...1desmo2v hrebec=2 2v kone obyc=4 4v oslove....proto i sestkovej monster s prehledem pojezdi novyho farose...
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ďuričko>A říkal ten borec jakej vztah panuje mezi výkonem a desmodromickym rozvodem?To by mě fakt zajímalo
já o tom vím piču a nějak sem to nerozebíral (bral sem to spíš jako obchodní kecy, abych si ji vzal. ale mě stejnak tyhle modely od ducduc moc neberou ). to má vliv ve vyšších otáčkách ne?.. takže tak možná, že to jde líp do otáček ? mi o tom poreferujte, páni zkušení ... e: šak proto se tady taky ptám..
Naposledy editováno 29.09.2010 15:02:06
Forty> já o tom vím piču a nějak sem to nerozebíral (bral sem to spíš jako obchodní kecy, abych si ji vzal. ale mě stejnak tyhle modely od ducduc moc neberou ). to má vliv ve vyšších otáčkách ne?.. takže tak možná, že to jde líp do otáček ? mi o tom poreferujte, páni zkušení ... e: šak proto se tady taky ptám..
desmodromickej rozvod umožňuje vyšší otáčky než klasika s ventilama zavíranejma pružinou. jinak nevim... ale co jsem tak slyšel, tak dvouventily jsou spíš na krouťák a čtyřventily spíš na výkon ve vrchu. ale za slovo mě neber, nejsem odporník na žebřiňáky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>RomanSS> Pěkný video...to VFR tě celkem brdilo
nj, honda...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>RomanSS> Pěkný video...to VFR tě celkem brdilo
dík, on jel asi tak, aby to nerozbil.
Forty> Já se byl dívat do amc na tu šestkovou ninju s laminátama, že bych přikoupil a taky to nebylo uplně košér. A pak co si řekl za cenu SSka, jsem se radši zbalil a jel. Jestli ses teda díval v Rudíkově na tu stříbrnou, která je teda ve strašným stavu.
Naposledy editováno 29.09.2010 16:02:43
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Milosek.m>jasne a proto musi mit v SBK o 2kila vetší objem aby pojezdily ty 4R faroše tady se taky člověk dozví věci
Tak tady nikdo netvrdí opak. dvouvál prostě musí mít větší objem, v wsbk to tak vždy bylo. (když nepočítáme 999, kdy byly "šrcený" zas čtyřvály)
Ďuričko>...Každopádně objem ničím nenahradíš,tak musíš tyhle řeči brát s rezervou...
no ale třeba SV650 je s výkonem úplně jinde než podobný objemy u duchcáti, což mi příjde právě dost zajímavý a taky trochu zarážející...
k tomu balamucení - ono to taky není až tak moc těžký viď..
Naposledy editováno 29.09.2010 19:13:21
jaký máš zkušenosti s jednáním v rudíkově ?
ale právě sem uvažoval i nad V2, tak mě napadly tyhle ducny, ale ten výkon mě trochu odrazuje, stli bych po chvilce pak nechtěl zase něco "většího".. tak mě napadlo třeba to rsv což je podle mě po GS500 VÝBORNÁ volba...
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.
SSko mám 3 roky po 125. Ty pořídíš litra a pak už se nebudeš na nic těšit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
to přesvědčování je asi všude, každej bazar se nějak musí uživit, tak se snažej prodat cokoliv komukoliv...
Forty>RomanSS> o těšení to není. jde o to zvládnout ji
No ty vole , RSV je po GS500 asi dobrá volba , já taky přelezl z Monstera 600 na 916 a pohoda , je pravda že GS500 jede hůř než M600 a RSV zase trochu líp jak 916 (i když RSV mít o 80ccm méně tak nevím nevím ) ale fakt to není žádný peklo ani jedna... Buď teď ještě můžeš chvíli ztrácet čas na šestce, která ve finále jede už dost podobně jako sériovej starší litr ve dvouválu , ale je "uživatelsky přívětivá" a nebo můžeš jít rovnou do litrovýho V2, a pak až řešit jestli je to dost a nebo půjdeš jinam... Zvládat zezačátku nebudeš žádnou sportovní mašinu nad 600ccm, protože se na ní jezdí "trochu" jinak než na naháči pro začátečníky... Ale bát se toho? Kdo se bojí, ať raději vůbec nesedá na motorku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Ďuričko>Forty> U desma jde o to,že na ventilech nejsou žádné vratné pružiny,celej rozvod je přesně spočítanej a ventily nemaj žádnou prodelvu při otevírání a zavírání.Desmorozvod je tedy vyvinut pro vysoký otáčky...sem někde četl Každopádně objem ničím nenahradíš,tak musíš tyhle řeči brát s rezervou...
A tímhle moudrem se s vámi pro dnešek loučíme...
Máš samozřejmě pravdu , ale tato skutečnost je nám u Desmo dvouventilu (a vlastně i u Desmo čtyřventilu ) tak akorát plat prtná , protože ať už ventily zavírá co chce, i třeba nuceně jak tomu u Desma je, ten masivní dvouvál takovou točivost aby to mělo vůbec nějakej smysl stejně nikdy nedosáhne! Nemá to smysl snad ani u WSBK, smysl to má nejspíš jedině u Desmosedici...
Takže u běžné Ducati je Desmo pouze imidžofka , no však známe...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DMC.motobiker>A tímhle moudrem se s vámi pro dnešek loučíme...
Máš samozřejmě pravdu , ale tato skutečnost je nám u Desmo dvouventilu (a vlastně i u Desmo čtyřventilu ) tak akorát plat prtná , protože ať už ventily zavírá co chce, i třeba nuceně jak tomu u Desma je, ten masivní dvouvál takovou točivost aby to mělo vůbec nějakej smysl stejně nikdy nedosáhne! Nemá to smysl snad ani u WSBK, smysl to má nejspíš jedině u Desmosedici...
Takže u běžné Ducati je Desmo pouze imidžofka , no však známe...
hezky to rachtá a vo tom to je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
FiZzeR>hezky to rachtá a vo tom to je
obavam se, ze to pres spojku a laufy neuslysis
ale jinak mas samo pravdu, o to rachtani jde predevsim...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |