AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: Čmoud> Ty SKF padělky jsem měl v ruce u nás u firmy, která nám dodává ložiska.
Pán si je sehnal, aby viděl, co to je zač. Krabička byla shodná barvou, ale papír byl jiný a ložiska měla jiný popis.
Nicméně já kupuju od Stadiona po velkou motorku jen NSK a nebo Timken.
V práci na rychloběžkách vydrží zhruba třikrát tolik co stávající ZKL či Kinex.
Motorů jsem nadělal hodně a nikdy, opravdu nikdy mi nepodalo České ložisko ruku. ZKL jsem dával i do své motokrosové RM250, která měla skoro 50 koní a 10 000 otáček. Dříve odešla ojnice, než ložiska. Pragu jsem jezdil 10 let na ZKL ložiscích a nic. To jen ta přiblblá 638 a její střed. Evidentně slabé místo tohoto pseudomotoru.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
kehaj píše: Tak mě napadlo, nepokoušel se už někdo nahradit je kluznejma ložiskama. Asi by byl problém s mazáním. Nekamenujte mě, prostě nápad.
Proč kluzné, když jsou tu ještě válečky a soudky
Na jawamanii několik příspěvků...
Kdysi mi chlap, co mi dělal kliky, říkal, že je to blbost. Bral to z pozice motokrosu. tedy spíš závodní motor ."Když se vysype kuličkové ložisko, motor to nějak překouše." Válečky nevím. Je fakt, že s totálně zdemolovaným ložiskem jsem jel 100 km stylem nebudu stát v poli, buď vydrží nebo ne. Na jawamanii doporučují jedno válečkové, otázka, jestli pak není více namáhané to zústávající kuličkové...
Ložiska tohoto dvoutaktu trpí i když motorka nejezdí. Zbytky spalin, vzdušná vlhkost... někdo radí dát výpustný šroub a na zimu zalít kluku olejem. Z hlediska turistického to možná není špatný nápad. Já to většinou zhuntoval tak nějak mechanicky, ne časem...
MartinED250 píše: Motorů jsem nadělal hodně a nikdy, opravdu nikdy mi nepodalo České ložisko ruku. ZKL jsem dával i do své motokrosové RM250, která měla skoro 50 koní a 10 000 otáček. Dříve odešla ojnice, než ložiska. Pragu jsem jezdil 10 let na ZKL ložiscích a nic. To jen ta přiblblá 638 a její střed. Evidentně slabé místo tohoto pseudomotoru.
Taky mám za sebou pár motorů a do roku 2005 jsem jiná, než ZKL nedával.
Bohužel po tomto roce začala významnější spolupráce ZVL s Chinou a následně,
s příchodem krize stáli před rozhodnutím to zavřít a nebo "ojebat".
Zvítězilo to druhé a ložiska jak materiálově tak rozměrově šly do háje.
Když dnes koupíš ZKL a v benzínu ho omyješ a roztočíš, tak šustí a chrastí jak kdyby najelo sto tisíc.
Vzal jsem ho do krámu a ptal se co s tím.
Prý vyměnit za nový. A když jsem řekl, že nové je, tak jen klopili zrak.
A toto potvrdili i kluci na karuselech (jednoúčelák na výrobu kovových dílů),
kde ložiska vydržely cca 14 měsíců a po roce 2005 to skočilo na půl roku.
Po přechodu na NSK je to zase rok až rok a půl jako to bylo s ZVL kdysi.
SKF jsou tuším švédi, NSK jsou Japončíci, ale všichni dělají v Polsku, Malaysii atd.
Ale pokud kvalitu kontrolují a nešidí materiál, je to jedno.
Edit: Ale na ty ZVL si myslím, že Kehaj zase těch dvacet bez problémů najede.
Ta koncepce je u tohodle motoru dost naknop to souhlas. Jsem zvědav co s ním najede Sucháč v Dingovi.
Naposledy editováno 19.10.2016 11:18:45
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Radši si připlatím na lepší děvčicu, ale vždy od oficiálního prodejce značky.
S tou kvalitou je to všady stejné, protože obchodníka zajímá jeho zisk a tučnou marži si může dát jen k levně koupeným věcem.
A mezi bloky jen a pouze papír.
Když si tam někdo napatle silikon, dobře mu tak.
Ten papír má ještě jeden důvod, kromě spolehlivosti, čistě strojařský - součinitel tření mezi holými kartry je, dejme tomu, 0,02, ale s papírem zaručeně 0,2, takže desetkrát vyšší.
To znamená, že spoj musí být tužší...než slepený silikonem, u kterého se výrobci trumfují, jakýže má zázračný modul pružnosti .
Tento fígl se hodně používá při spojování kardanů nebo poloos aut...
Když mám pochyby o spolehlivosti utěsnění, v kritických místech potřu papír těsnicím tmelem. Ale opravdu málo, jen postraším, udělám sichry.
Podobně to praktikuju u těsnění pod hlavu u aut kolem vody a oleje...
To, že někteří výrobci používají tmel je taky tím, že je to kapken jiný matroš, než červený silikon...a taky konstrukce těsněných dílů je kapku jiná.
A vůbec - dyť mě to može byt jedno...ať si každý používá co chce, já i můj dvorní mechanik nejsme znilí nůžtičkama střihat těsnění...teda temu kamošovi to vyrábí jeho drahá polovička .
No a taky by mě zajímalo, zda-li Kehaj použije ložiska s masivní (u 2T stačí plast) klecí, která podstatně omezí vibrace v ložisku (a tím i hluk) a nebo klec nýtovanou...
Bez takových masivních klecí ložisek třebas MZta dlůho nefunguje...
Naposledy editováno 19.10.2016 21:52:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Šrouby M7, nejdelší jsou 60mm, závit ne až k 6HR hlavě, mech. vlastnosti 8.8, bez povrchovky, těch je taky dost.
Mám eště délky 40 (závit k hlavě, zinek), 45 a 50.
Až pojedu do zinkovny, nechal bych jich pár pozinkovat.
Stejně asi tak matičky, páč ty, co tady sů, tak majů zinek žlutý.
No mě je to uhlák kovový (=putna), co kdo použije...
Nicméně třebas u Hondy CRF 450, u těch modelů, co znám, je exponovaných míst, co se týče těsnění, dost.
Páč tam je stěna šupka a namáhání jaxsviňa.
U toho papíru je eště jeden fígl - udělat těsnění širší, než je šířka doléhajících dílů. Kde to, samozřejmě, jde a u kartrů zpravidla jo.
Podstatně se tím zvýší spolehlivost spoje...a to žádným tmelem neuděláš...
Kdo by chtěl skládat třeba Sachse a nebo Pucha na tmel, tak to jednoduše nejde. Protože spolehlivě nedodržíš potřebnou axiální vůli na ložiscích kliky. O neřazení řazení nemluvě.
No ono to teda de, český kovotepec zvládne všechno, ale podle toho to taky dopadá...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: Zpráva (nejen) pro Tondu Zloun - šrouby ČSN 02 1131 mám nejdelší M6x55 a 60, obé se závitem k hlavě, v zinku, v dostatečném množství.
Šrouby M7, nejdelší jsou 60mm, závit ne až k 6HR hlavě, mech. vlastnosti 8.8, bez povrchovky, těch je taky dost.
Mám eště délky 40 (závit k hlavě, zinek), 45 a 50.
Až pojedu do zinkovny, nechal bych jich pár pozinkovat.
Stejně asi tak matičky, páč ty, co tady sů, tak majů zinek žlutý.
Díky za dobrou zprávu. Našly by se i nějaké M5 a M 8 na víka spojek a na pionýry?
Tonda Zloun
Naposledy editováno 20.10.2016 10:13:02
Nicméně pokud se v ultrazvuku čistí, tak se musí v lázni naněkolikrát
a otáčet to co čistím, protože změnou pozice se má šanci uvolněný bordel vyplavit.
Předpokládám, že karb byl kompletně odstrojen.
No a před zpětnou kompletací je nutný ty kanály, co mají být průchozí zkontrolovat zda průchozí jsou.
Ideálně prostříknout benzínem či petrolejem.
O škodlivosti ultrazvuku nic nevím.
Máš v něm trysky a správné trysky?
Jak vypadá šoupě?
Co poloha jehly?
Tvar jehly? (replikové jehly s tupějším úhlem zahodit hned)
Není ucpaný filtr sání, díky kterému je bohatší směs?
Jak je na tom bohatost volnoběhu?
Nepřisává si falešně pod přírubou?
Není někde prasklina? (mám doma karburátor, kde prasklo tělo po 20 letech a samo od sebe, nevěřícím mohu nafotit ;) )
Věcí spojených s karbem je mraky a nemusí to být vžby jen zahumusený karb.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
a ovlivní to jen tam kde už jde hotová směs.
Klasickéčističe do benzínu palivosystém taky trochu pročistí, ale kekel z oleje a ekobenzínu usazený v dvoutaktu asi hned tak něco nerozpustí a vyhraje aceton na týden a následně ultrazvuk a kompresor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: milan1963> Ocet napul s vodou a deset minut varit dostal u nas nazev. Karburatorova polivka ;) Ocet je agresivni a nektere slitiny poskodi a dojde k vykrehnuti. Asi bych to nedelal.
Vyděl jsem dokument jak čistí v depu na vlaku nějaký součástky, že daj na pár hodin do teplé vody s kyselinou citronovou tu která se koupí za pár korun v potravinách. Ten mechanik říkal že je to lepší jak nějaký chemikálie a skoro zadarmo.1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
P.S. Taky v teplé vodě.
Naposledy editováno 20.10.2016 19:43:22
Pokud odrezuju, tak používám "ostřejší" kyselinu chlorovodíkovou.
Je to asi za pětinu času, ale stokrát nebezpečnější.
Hlavně pro obsluhu teda. ;)
Musí následovat neutralizace (stačí mýdlovou vodou) a pasivace (ideálně bezoplach s fosforečnou kyselinou a taninem, třebas od predixu)
Používám to hlavně u nádrží před vylitím.
U Al slitin je ale díky zinku a hořčíku, které jsou jako legury, nebezpečné hrát si s chemií.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Dnes jsem si po asi 3 týdnech vyjel na výlet. Na pionýru. Výlet skončil po ujetí 3 metrů. Ještě ve stodole jsem píchl zadní kolo. Už 6 let ( od cesty do Itálie s 650 ) jsem nepíchl a nelepil. Tak si to zítra připomenu...
Ráno když jsem po osmé vyjížděl tak bylo asi 5st., ale drže se hesla - není zima, je jen špatně oblečený motorkář - a se zapnutým vyhříváním rukojetí cesta příjemně ubíhala a před desátou jsem byl v Kladně. Cca hodinka během níž mechanik (Ukrajinec) vyměnil olej s filtrem v motoru, překontroloval pár šroubových spojů, zkontroloval tlak v pneu (co kdyby za ten rok klesnul) a bylo hotovo. Razítko do servisní knížky za necelých 16stovek a mohl jsem vyrazit k domovu. Při zpáteční cestě jsem se zastavil v Praze ve Vrbovce v ASpiritu podívat se na Aprilie a MG, ostatní prodejci měli bohužel zavřeno.
Trošku víc železa na dvou kolech:
http://www.motorkari...a-v-praze-35255.html
Naposledy editováno 22.10.2016 22:26:02
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka S : Já dnes ráno jsem přišel k Adeniu, že najedu pár desítek podzimních kilometrů. Ani mě nepřekvapilo, že po 12 dnech stání jsem nenastartoval. . Zase baterie, měla 25 % kapacity , motorka si ji "samovybila"... tak jsem ji dal na nabíječku, za hodinu motorka chytla. Najel jsem necelých 80 km, teplota asi 5 stupňů, mlhavo, ale jsem spokojen. I na podzim je Vysočina hezká. Se spolehlivostí motorky v tomto chladném období je to tristní. Opět musím pochválit vyhřívané rukojeti, škoda, že tohle nebylo před 30 lety, když jsem za budoucí manželkou jezdil na pérákovi od března do listopadu 620 km měsíčně. Není špatné počasí, jen špatně oblečený motorkář.
Naposledy editováno 23.10.2016 14:58:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |