....je možný dostat se s něčim jako mám já na nějakej menší, pomalejší, vhodnější okruh?
dváce který jsou srovnatelný jezdí, sestřičky té mé zase mají socialistik dragster ale to je rovina. já už mám na té své ohoblovaný stupačky, výfukový kolena a mitasky vzitý až do kraju a jak každej pochopí, chtěl bych víc než mně může poskytnout silnica, žádnej strach o štěrk nebo co pojede za zatáčkou, prostě čistý nasazení
a jak jsem říkal mnohokrát, na té mé mně to strašně baví
jenomže si su vědomej toho že by mě každej poslal do prdele kdybych za nim přišel ať mě někam pustí ale stejně mě to nedá abych se nezeptal, naděje umírá poslední
joa ještě jedna věc: Nesmějte se
Naposledy editováno 27.01.2011 19:27:06
mischa638 píše: pylot> malý cebro sem měl v létě doma a zapomeň na to, že bych na tom byl rychlejší než na svojí třipade, vždyť pokaždé co přišel nějaký kopec, tak sem musel podřazovat jak šílený abych tam udžel aspoň 80km/h, v tom samém kopci dát s třipade bez problémů 115km/h. Jo objem a krouťák ničím nenahradíš
jenze mysli na to ze v Myte ani Sosnove takove krpály nejsou, a CBR tam bude bodovat nizkou vahou a lepsi ovladatelnosti (oproti seriove jawe urcite, oproti te tvoji poladene s centralem apod nevim )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
pylot píše: mischa638> V mejte kopecky nejsou a to tvoje CBR muselo bejt nejaky nemocny. To na kterym jsem jel ja jelo moc hezky na dvacku. Ve vyssich rychlostech by mu tripade nadelila ale v Mejte se nejspis ani jedna z nich nedostane na vic jak kilo. A rekl bych ze CBR bude ovladatelnejsi a na tom ziska. Hadat se nebudu, nemam moznost porovnat. Ale kdybych si mel vybrat s cim jet do mejta na okruh tak beru radsi dvacku CBR.
no ale pocti si jak ma Mischa tu 350 upravenou... normalni 350 by na takovem okruhu CBRce urcite nestacila, ale u Michalovy verim ze by se zahanbit nenechala
na druhou stranu je to specifická záležitost takže si nedokážu představit jak by taková domluva vypadala aby to sedělo všem časově a všim možným a aby to ve výsledku dalo dostatečnej počet lidí
ale pokudit se domluvit můžem, neni problém
akorát by to fakt tu hermetikovou kůru chtělo
jinak dat na třipade někomu na prdel možný je, já aji když jsem měl tlumiče na nejměkším stupňu tak jsem za sebou asi dva kilometry držel v zatáčkách tři kapotovaný mašiny a jedno enduro, co ty tři byly nevim, jak přišla rovinka tak proletěli kolem mě
nedržel jsem je násilím, akorát na to asi neměli
akorát ju teda budu muset rozcvičit, záběh jsem dělal poprve a bohužel jsem toho zrovna o tom moc nevěděl takže jsem to nechal zlenivět a tam kde předtim bezproblému a s lehkostí letěla 120 tak těď se horko těžko dostane na kilo. takže nejdřív to
sice do zatáček to neni až zas tak potřeba ale přece jenom proč si nechat výkon srážet timhle
ale jo, pomalu se to lepší, sice zatim ne o moc ale....
u auta jsem taky z motoru udělal turbínu, po dvou letech v mejch rukách na favoritovi trojka začínala tahnout na kilu
a hlavně s tou třipade, to je něco úžasnýho jak si to člověk musí s ní zasloužit
akorát teda nevim jestli by pak nebyla potřeba další generálka, přece jenom by jí bylo asi trochu teplo
1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)
samozřejmě že když někdo někoho dává v zatáčkách tak je to jezdcem a ne mašinou.
ale je zaprve radost moct si říct že aji na takovéhle mašině jsem ho dal a zadruhý je to na ní fakt zábavný, člověk si to musí zasloužit
akorát by to asi chtělo vyměnit ty čtyři roky starý mitasky a koupit nový
1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)
1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)
jinak neska jsem se v hokně bavil s borcem co byl v mýtě na gsxr 750 a říkal že tam měl aji trojku
Naposledy editováno 28.01.2011 16:45:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
D3D3czech píše: Myto je dost maly, Sosnova teda taky neni okruh na motorky, ale to Myto je proti tomu detsky dopravni hriste.. Ale mit ho pobliz tak bych si tam urcite taky parkrat zajel..
Ja bych rek ze to je prast jako uhod. Myto asi 1100 metru a sosnova asi 1000. Jen v sosnovy to vypada ze tam je sirsi trat a tahlejsi zatacky.memphis.unv píše: dá se vyzkoušet mýto protože napoprve to určitě za moc stát nebude a pak s nějakejma těma zkušenostma se klidně vydat na cestu
jinak neska jsem se v hokně bavil s borcem co byl v mýtě na gsxr 750 a říkal že tam měl aji trojku
tak to ji ale opravdu jen polechtal ne? já na ER6 taky na cílovce v Mýtě dával těsně před omezovačem dvojky za tři otočil plnej plyn a hned brzdy , kámoš na cbr1000rr říkal že jezdí jen na dvojku jo a je to tam točený téměř pořád do prava
1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
pylot píše: Ja bych rek ze to je prast jako uhod. Myto asi 1100 metru a sosnova asi 1000. Jen v sosnovy to vypada ze tam je sirsi trat a tahlejsi zatacky.
To bych ani nerekl, ze to ma tolik tech par zatacek proletim vzdycky za chvilku.. Ja zkousel na Sosnovy radit za 3, ale jen abych trenoval podrazeni s meziplynem (Hold mam vysavac ) Az zas bude sraz SVcek na Sosne tak musim nekoho prekecat at mi to pujci, chci se na dvouvalu projet uz sakra dlouho, mel jsem v planu letos kupovat sv 1000, ale zase mi je lito davat Fazera pryc kdyz jsem si ho po padu konecne zas vymazlil (a otazka benzinu me taky presvedcila..).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
D3D3czech> No ja se letos snad taky konecne dostanu na Sosnovou. Znamej tam jezdi na SVkrouzeni s dodavkou a s RSVckem tak se s nim snad budu moct svizt. Chci to tam taky zkusit.
1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)
1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)
tak jako by asi těžko někdo na okruh jezdil s fichtlem
já vím že to je trošku někde jinde ale oproti novejm mašinám co tam jezdívají už ten rozdíl neni zas tak velkej.
mám ju rád ale nohama na zemi stojím, aji přes svou lásku k ní jsem neztratil soudnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
memphis.unv píše:
akorát by to asi chtělo vyměnit ty čtyři roky starý mitasky a koupit nový
Tyvoe zahoď Mitasky! Já sem to koupil na starejch barumkách, který nedržely snad ani rovně. Pak jsem koupil Mitasky a trošku to drželo, ale jak jsem časem začal zvyšovat náklony a forsáž v zatáčce tak to každou chvilku ujelo pod prdelí. No a na začátku loňský sezony jsem ji na jaře vytáh z garáže, a na prvních třech vyjížďkách jsem si třikrát rozbil držku , pokaždý díky smyku předního kola. Tak šly Mitasky do pryč a obul jsem Dunlopkly, a od tý doby motorka drží na silnici kolama dolů ikdyž vláčim svody po asfaltu. Je teda pravda že Dunlopky mi rychle ubejvaj, ale rád oželím ubejvající gumu, hlavně že už se neválim po zemi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)
memphis.unv píše: laďa prášil> výborně, pokud si vzpomínám, byls to ty na tom videu takže se tam budeš vyjímat
Mých 132 kilo se bude vyjímat jistě Jinak závodit s vama nebudu... samí střelci jste, ale svezu se rád.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |