1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bez pádu více než 10 000 km?
Dawe02 píše: Ze se pada? To sou kecy....
..tak základ je oddělení pádu na uzavřeném okruhu a za normálního provozu!
..kdyby to tak nebylo,tak bychom vypadali jako totální "idioti"!
...a k věci...já vlastně nepadám! ....ale může to přijít kdykoliv,kdekoliv a nečekaně!..takže neexistuje pravidlo a poučka,jak se tomu vyhnout!
2LEKO píše: ..kdyby to tak nebylo,tak bychom vypadali jako totální "idioti"!
To vypadame tak jako tak.
Dnes jsem byl ve spitale a vsechny z personalu uz znam jmenem.
Je ale pravda ze na silnici jsem sebou pleskl naposledy nekdy v roce 1995 na Jawince, kdy jsem si udelal svinske popaleniny 3. stupne na nohach. Pak uz me jen jednou vyvalel kamarad cestou na hasicske cviceni (rozthanej mundur a sterk penetrovany v hyzdovem svalstvu).
No a pak uz jen ten okruh...
Naposledy editováno 25.05.2011 14:08:13
Jinak nejvíc krizovek jsem měl paradoxně na Viragu a že to nebyla žádná divočina!
Naposledy editováno 25.05.2011 20:34:02
1 reakcí na tento příspěvek bez pádu více než 10 000 km?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bez pádu více než 10 000 km?
slunce11 píše: Měl jsem asi 12 motorek a všechny krom jedné jsem rozmasakroval.Mám subtalodézu hlezna,nemám ledvinu,jizvu na noze,břichu,hlavě,pánvi,lokti,koleni,zádech.Ale jinak cajk Můj názor je ten,že pokud to máš v hlavě hodně srovnaný a nikdy se nerozřádíš,předvídáš,jezdíš jak slimák,tak se ti pravděpodobně nic nestane.Ale pokud máš trochu rád adrenalin,v rukou máš minimálně 100 koní,tak je to otázka času...
Jak dlouho to může trvat,než ten čas nastatne? Abych věděl,kdy přestat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bez pádu více než 10 000 km?
slunce11 píše: LukyCat> Třeba budeš mít ukrutný štěstí a nenastane nikdy.Nebo jsi,tak dokonalej jezdec,že to nepřijde.Já na vyježděnost moc nevěřím,dnešní provoz,cca 160 koní v pravé ruce a horká hlava dělají své...
dokonalej rozhodně ne-štěstí samozřejmě párkrát proběhlo,jako u každého,jak pomalého,ta i rychlého,ale ta vyježděnost a to předvídání(když už víš co kde cca čekat a kde co nemáš dělat-i při rychlé jízdě) to tě udrží na těch dvou kolech o pár km déle a třeba i hodně dlouho,ale jak se říká,tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne.... tuk tuk na dřevo
Ale dá se to.
Jen začínám přemýšlet nad tím, že asi 100koní (VFR) je ideální výkon abych byl v klidu... Z tripla (125k) a teď za FZS1000 (145k)mám občas nahnáno a už hodně přemýšlím kdy a kde můžu dát plnej....