Téma: ECU Ducati vs. Ignitech
29.5.2011 v 10:24
Zdar, nemáte někdo tušení, jestli by na Monstera 1000S i.e. pasovala sada zámků z SS1000 i.e. ?? stejný rok výroby, tedy 2003
Upozorňuju, že sada záků obsahuje: víčko nádrže, zámek sedačky, spínačku, řídící jednotku a budíky, 3x klíč a kodovací kartu!! Díky!
Není to zrovna nejlevnější záležitost, takže bych potřeboval mít jistotu..
edit: změnil jsem nadpis
Upozorňuju, že sada záků obsahuje: víčko nádrže, zámek sedačky, spínačku, řídící jednotku a budíky, 3x klíč a kodovací kartu!! Díky!
Není to zrovna nejlevnější záležitost, takže bych potřeboval mít jistotu..
edit: změnil jsem nadpis
Naposledy editováno 02.06.2011 09:40:54
Murkin píše: Zdar,tak,zaprve projít přez monitor v jednotce,jestli všechno jede jak má a pak zkontrolovat nastavení na brzdě.Ono u Ducati se dost často stává,že padá TPS do chyby a jednotka si pak hází vstřikovací časy,jak jí napadne.
To oni na simulaci nepoznají,to se musí vyzkoušet na připojené motorce.
jasny, uz sem trochu studoval manual co ma ta duc jinak a prave nastaveni TPS me zaujalo a pak jeste to buzeni civek (teda ne ze bych si myslel ze je to tim, ale proti japoncum jinej system evidentne.. )
tak kdyby se s tim pepek nedostavil k tobe tak dik za info po cem jit
ty jo, chlapci nepoperte se mi tady kdo mi s tím pomůže
dělám si prdelky oběma moc děkuju už teď. Zkusim zajistit odvoz do Čelákovic a pak ti zavolám, mobil na tebe tušim mám.
Ještě jedna věc, jedinou jistotu, že problém je v jednotce mám od p.Potužáka kterej to proměřoval na ulici před servisem, to jen aby jste mi pak případně nenadávali, že to v jednotce fakt nebylo..
Ještě abych to vysvětlil s tím Bednářem. Předchozímu majiteli tam dal tu Ignitech jednotku, ta mu nfungovala přesně jak měla, tak to dával do Přelouče kde mu to nastavili a bylo to ok do tý doby než se to vysralo mě, což je asi rok a půl..
dělám si prdelky oběma moc děkuju už teď. Zkusim zajistit odvoz do Čelákovic a pak ti zavolám, mobil na tebe tušim mám.
Ještě jedna věc, jedinou jistotu, že problém je v jednotce mám od p.Potužáka kterej to proměřoval na ulici před servisem, to jen aby jste mi pak případně nenadávali, že to v jednotce fakt nebylo..
Ještě abych to vysvětlil s tím Bednářem. Předchozímu majiteli tam dal tu Ignitech jednotku, ta mu nfungovala přesně jak měla, tak to dával do Přelouče kde mu to nastavili a bylo to ok do tý doby než se to vysralo mě, což je asi rok a půl..
1 reakcí na tento příspěvek ECU Ducati vs. Ignitech
Moje fotka! :D
1 reakcí na tento příspěvek ECU Ducati vs. Ignitech
Ty bláho takový starosti u pár let starý motorky, na to bych nervy neměl... Holt kvalitka Nebo jesli to taky neni nějaká čorka..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Termistor oleje Ducati Monster 1000 | Hynda | 12 | 25.1.2025 v 07:41 Anti |
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm [1, 2] Ducati Monster 1000 | Hynda | 33 | 21.10.2024 v 20:13 Hynda |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |