Je tomu již 10 let co jsem naposled seděl na motorce jako řidič a aktivně jí řídil. Byla to stará dobrý Jawa 350, ale potom co jsem ji zrušil při autonehodě a narazil do baráku jsem se tohodle koníčku vzdal. Nicméně čas šel dál a já letos na dovolené v Chorvatsku potkal "tlupu" motorkářů co jeli na dovču a ve mě se probudil motorkářský duch více než kdy dřív za těch 10 let.
Asi jsem již nějak vyrostl a proto se již nějak nechci zajímat o rychlost, ale pohodlí, není to o blbnutí, ale poznávání. No zkrátka chtěl bych poradit nějakou motorku pro 185 cm vysokého a téměř metrák vážícího chlapa, na které by se dalo pohodlně cestovat po té naší krásné planetě s cenou max do 150 tis. Plus vlastně veškeré věci které k tomu patří. Návrhy na helmy, oblečení, boty ... vše si rád pročtu a předem díky
Rovnou bych rád touto cestou našel partu pohodových lidí nejlépe z Prahy a okolí, kteří by mě přizvali na nějakou tu vyjížďku a třeba dovolenou.
Díky Honza
Uzavřeno 26.11.2012 v 11:03 uživatelem cedavera
Naposledy editováno 21.07.2011 16:36:08
cedavera píše: Njn něco na tom asi bude takže máte někdo zkušenosti s cestovní motorkou kolem 50 tis.? rád bych obsah 500 a víc. Vždy se mi líbila Suza GS500E, ale je na mě tak žalostně malinká
Kawa KLE 500 nebo Honda XL 650 na rozježdění a pak za dvě tři sezony velkýho Stroma, TDM 900 atd.
1 reakcí na tento příspěvek Nové moto po 10 letech
Fazer ma velký výkon na cestovaní jak dělenej pohodlný na dlouhých cestach.a není tak těžký jako velký cestovní endura.
1 reakcí na tento příspěvek Nové moto po 10 letech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové moto po 10 letech
vena307 píše: Skus se juknout na Yamahu Fazer 1000 od roku 2005,jsou za rozumný peníze i některý skuframa ale ty se dají dokoupyt plus oblečení a do 150tis. maš motorku i s hadrama.
Fazer ma velký výkon na cestovaní jak dělenej pohodlný na dlouhých cestach.a není tak těžký jako velký cestovní endura.
Proc az od 2005? Pokud myslis aby to bylo FZ1 and FZS tak to je od 2006 a nevim co mas proti FZS
1 reakcí na tento příspěvek Nové moto po 10 letech
TDMko bude daleko líp použitelný na asfalt a je maličko "přitvrdlý", zatímco Strom je tak trochu opilej koráb.
Konec konců, koupíš si co se ti libí a co ti sedne... s Vstromama se poslední dobou nějak protrhl pytel a mě osobně ten motocykl příjde vysloveně škaredej(nic proti majitelům...každej máme nějaký úchylky ) ...
... za mě TDM ...u tonhodle motocyklu nezjistíš za 2 roky, že ti něco chybí...řekl bych. U Vstroma je velká pravděpodobnost, že to příjde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové moto po 10 letech
cedavera píše: Njn něco na tom asi bude takže máte někdo zkušenosti s cestovní motorkou kolem 50 tis.? rád bych obsah 500 a víc. Vždy se mi líbila Suza GS500E, ale je na mě tak žalostně malinká
Z těch starších, třeba FZS 600, velice úsporná, dostatečně výkonná, celkem pohodlná i když s trochu tvrdším podvozkem než Strom. Ale zase pokud ji pak třeba po roce prodáš, tak téměř za stejné peníze...nebo toho bandita co tu někdo nabízel.. ..u těch japonských šestek neuděláš chybu téměř s žádnou, všechny jsou spolehlivé a dobré. Jen bych doporučoval spíše polokapotu, na delší cesty je to vhodnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové moto po 10 letech
Ale co se týče malé Brevy, na tu jsem moc dobrého neslyšel (i když jen z druhé ruky ), mlutistrada je určitě dobrá volba
Naposledy editováno 22.07.2011 17:33:04
ENDURA
TRANSALP
PEGASO
STORM
DOMINATOR
NAKED
ZR7
FAZER
HORNET
BANDIT
REVERE
SV
SS
GSXR
R6
CBR
NINJA
Vstromu je podobnej Versys (taky 650 dvouvalec) ale ten novej vstrom by mel bejt (podle chlapka co delal recenze, http://www.ashonbikes.com) o neco lepsi a levnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek Nové moto po 10 letech
goldwing.
v.d.k píše: No co člověk to názor co takhle MAXISKŮTR b650 nebo fjs600 oba jsem měl maximální pohodlí pro tebe i spolujezdce žádné kufry pod sedlem mraky místa spotřeba při dodržování maximálek 4,5 L/100km automatická převodovka s různými režimy jízdy ochrana před větrem lepší už jen
goldwing.
Skůtr mě opravdu neláká nicméně děkuju za typ
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-1250s-bandit/suzuki-gsf-1250s-bandit-270854.html
1 reakcí na tento příspěvek Nové moto po 10 letech
Jarda40 píše: Vem toho V Stroma 650 nebo Transalpa 650 a nebudeš litovat. Jinak pro ostatní co doporučují silnou mašinu aby nemuseli řadit, tak si kupte skutra. To je jedna z věcí, která mě na mašině baví. Kopat tam ty kvalty a zase naopak z vrknutím podřazovat. Sedět na mašině jak buchta a kroutit jen plynem není ono. To je poloviční zážitek.
Asi jsem se zamiloval
1 reakcí na tento příspěvek Nové moto po 10 letech
620tka je na chlapa fakt malá, kór s bagáží atd. Litrová mulťoška má přes 80kobyl a to není žádnej nevyzpytatelnej stroj. Je trochu vyšší(kolik měříš?), ale zase moc lehoučká a ovladatelná. Musíš se samo krotit, protože myslím že 200km/h umí a zrychluje setsakramenstky, ale určitě to bude o něco jednodužší začátek než litrovým FZSku, nebo Banditu(tyhle rady mě fakt dojímaj - na začátek 240kg krávu se 120 - 150koňma )
Jak jsem psal ohledně poruchovosti(a Dr.Houba rozumně přitakal) Itala musíš kupovat s jistotou historie servisu, nebo pokud není - vzít ho do servisu ať se podívají na stav. Změřej vůle na ventilech(obě vůle) podívají se jak vypadaj řemeny atd. Jako neznalej nic nepoznáš - zvuk to má(pro všechny japonáře)šílenej jako tešně před rozpadnutím
Hele a co takhle Aprilia Pegaso - můj kámoš jí o víkendu koupil a je to velice zábavný! Síly to má taky na začátek dost( 50HP se možná zdá málo ale 60Nm je docela slušná síla)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 20 | 25.9.2024 v 08:47 hruso25 |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit | Brygy | 14 | 14.9.2024 v 08:55 Brygy |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |