Nový snímač se musí naformátovat nebo se jen dá do gumy a je to OK?
1 reakcí na tento příspěvek bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
Počas cesty se dá hezky sledovat stoupající tlak cca o 0,2 - 0,3, když se gumy zahřejí na provozní teplotu. Aspoň včera, když jsem se byl projet v teplotě kolem +10°C.
spike-cz píše: Doplním po zkoušce, že sada funguje v pohodě, i na zahnutém ventilku. Sice si zařízení při dalším startu pamatuje poslední hodnotu, ale po rozjezdu dojde k načítání nových dat a máte přehled o aktuálním tlaku.
Počas cesty se dá hezky sledovat stoupající tlak cca o 0,2 - 0,3, když se gumy zahřejí na provozní teplotu. Aspoň včera, když jsem se byl projet v teplotě kolem +10°C.
Ahoj. Prosim te, chci se zeptat jak si tim spokojeny a jak se na displayi zobrazuji hodnoty tlaku na predek a zadek? Musis si prepinat zobrazeni mezi P a Z? Diky
1 reakcí na tento příspěvek bezdrátový snímač tlaku v pneumatikách
Ale SPY uvádí ""Vestavěná dobíjecí baterie s dlouhou životností."", to chápu jako rozdíl oproti zmiňovaným od HAMLETA "cidlo vydrzi cca 4-5let a pak se musi koupit nove " A ještě SPY má detekční rozsah: 0Psi-50Psi/0Bar-3,5Bar , Výchozí nastavení výstrahy:- vysoký tlak: 43Psi/3,0Bar- nízký tlak: 29Psi/2,0Bar. Předpokládám, že se dají výchozí hodnoty přenastavit podle potřeby., hlavně ten vysoký, když mám vzadu 2,9 za studena, tak výstraha 3 bude za chvíli a stále.
pokud je to jinak, dík za napsaní, doplnění, jak to je
Naposledy editováno 17.07.2017 14:53:29