Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Pete Biggy píše: Streetfighter je parodie na motorku. Teda aspoň já jsem z něho byl doslova znechucený. Taková Lego skládačka a ani to zas tak nejede, jak o tom všichni básní. Po půlhodinová předváděčce jsem ji s díky vrátil a s radostí usedl z5 na své TNT, kterému Street nesahá ani po chladič.
Hmmm, dost odvážný názor, já bych to zas tak jednoznečně neviděl, ale proti gustu...
Pro mě byl SF vrchol mojeho motorkaření, a né k vůli pořizovací ceně, ovšem je fakt, že jako průměrně dobrý řidič jsem si prostě lépe zajezdil na Tuonu. Právě proto padla volba na Speed Tripla. Ostatně můj názor (nebo spíš já jeho) sdílí i Pepek Sršňů a bude pro rok 2012 sedlat bílého TST1050! Tvrdí, že se jedná o jeden vůbec nejpoužitelnějších strojů na "normální" ježdění. Na okruh, kvalitní silnici, ale díky jezdecké pozici zvládne i delší štreky, je kam uchytit bagáž a dá se s tím otočit i dovolená. Podvozek zvládne i silnici horších kvalit, kterých je u nás bohužel víc než dost. No co si přát víc, pokud nechcete pořídit rejži, že jo? No a jelikož jsem nesežral šalamounovo hovno, rád si nechám poradit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Sefo píše: drippera> Určitě bude dobrej STripl, teď vyhrál test naháčů....ale anglické redakce, takže objektivita zde asi nebude 100%
No, to jsem si myslel taky, ale stejní chlápci zvolil v letech 2006-2009 jako vítěze aprilii Tuono !!! Takže snad svou práci dělají pořádně.
2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Měl jsem ji od začátku sezony 2010 do podzimu 2011 tj. cca. dvě sezony a defakto jsem pořád něco řešil. Koupil jsem ji od Rencaru, šedý dovoz jakožto rv.2010 a už co jsem si ji dovezl domů už jsem měl takové pochyby zda je to vůbec rok výroby 2010. Prostě různé indície, vinko, samolepky zevnitř plastů se štítkem 2008, pneumatiky výroba 08, dolepované samolepky atd. Pak jsem potkal kluka se stříbrnou sportkou 09 z ofiko sítě a bylo to jasné, že ta moje asi nebude úplně OK. Do toho informace dovozce z prahe, že takové závady jsou u těchto motorek normální a že to tyto motorky dělají atd. než jsem se dostal k servismanovi na opravu – ne vždy byl volný termín atd., no prostě mi došla trpělivost a vytratila se pro mě ta radost z motorky a pocit výjimečnosti. Nakonec jsem se dovozcem dohodl na zpětném odkupu a ať si věci co byly k reklamaci vyřeší beze mne. Momentálně je motorka v nabídce, trošku odstrojená o doplňky co na ní ode mě zůstaly. Nicméně na motorku budu vzpomínat v dobrém, vypadá moc pěkně a dunění motoru plus určitá svéhlavost v chování mají něco do sebe.
Naposledy editováno 15.12.2011 12:19:46
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
RBK píše: No tak vybráno už je
No já ano, měl jsem na mysli ostatní, kteří budou tohle vlákno číst,jestli jim to usnadní rozhodování. Je to těžký. Já i přes ty neduhy italské stroje miluju a fascinujou mě. Konec konců jako všechno, co pochází z Evropy. Ať už je to DUCATI, aprilia, Benelli, MV AGUSTA, Triumph, BMW, KTM, Bimota či cokoliv jiného. Prostě mě ty stroje ze starého kontinentu oslovují více, než japonské pokusy o futurismus, líbivý design a dokonalost. A hlavně ty dvouválce a třívalce prostě znějí jinak než řadové vysavče odpadávající z linek ve Fukušimě. teda kromě R1. Ta má zvuk, že jsem si z toho i já sednul na prdel. Big-Bang!Naposledy editováno 14.12.2011 20:22:58
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Na vrtání se v motoru a renovování mám doma ještě historika
Ještě videjko s dorazem stojanu - prostě néni teď už s úsměvem
Naposledy editováno 15.12.2011 09:26:38
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Jinak měl jsem Japonce a teď Itala a vždy bez problémů...akortát u i Itala se mi občas něco utřepe, to je fakt
Naposledy editováno 15.12.2011 12:20:04
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
RBK píše: asi to bude kus od kusu, třeba jsem měl páteční - odpolední kousek
Možné to klidně je...i když...něco jako máš ty s tím výfukem mám na ducati taky...
Nějaký pitomec si neuvědomil, že ty laděné svody jsou přímo nad výpustným ventilem oleje a blízko filtru...takže výměna oleje se rovná sundávání svodů..emh, no...
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
No a zena ma ted Aprilii Shiver a je to, jak bych rekl...no, pravy Ital Obcas nejde nejaka drobnost v elektrice, kabely jsou namotane pod nadrzi opravdu hrozne a plasty a jejich uchyceni pusobi opravdu forove. ALE vypada opravdu pekne a jezdi se ji na tom o moc lip nez na FZ6. A to je dulezity...
MarcuS píše: drippera> Naprostej souhlas... Privezl jsem 999, jeste jsem neujel ani kilometr a po rozebrani pulka sroubu chybi, eletrika bezi, jak to Pepu ve fabrice zrovna napadlo a uz se zacina loupat blok motoru. Proste Ital(ka). Jenze me to nevadi, protoze jak se nastartuje, vsechno ji promijim
Ano a tak nějak to je...
Možná byste se divili,kolik motorek prodanejch jako nový(šedej dovoz),nebo pěkný předváděčky už leželo...
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
ty vole...
..zo Stríta na SpídKripl?
Si na tom aj jazdil predtým ako si to postavil do izby??
Diametrálne odlišné ponímanie motorky,motora,jazdných vlastností...osobnosť úplne iná
Rozdiel ako Ch.Chaplin a komik miestneho formátu.
Sorry,
ale to si posral
3 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
nemyslím to zle..
..len ma to prekvapuje..ten absolútne totálne odlišný prístup k ponímaniu o motorke..
Mal som tiež také "tiky" keď som uvažoval o 4váli...dotrtkám sa niekde na kopec na 6ke a tam to rozbalím..
..ale potom som stál na jednom takom známom tu (vychylovka sa to volá) a poslouchal jsem zvuky příždejících mašin..
4vál dole pod kopcom za jedna váááááu 2 vááááu a koniec radenia...celý kopec za dva..
len ubrať pribrzdiť zaradená nevadí - kotel..
..a zrazu došiel chlapík na 848 - jedna vŕŕŕ,dva vŕŕŕ,tri vŕŕŕ,brzdy,medziplyn dva vŕŕŕ
3,4..medziplyn za 2 bez antihopu plný kotel...kto prišiel hore šťastný??
ale každý to máme inak.