1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
3 reakcí na tento příspěvek předválečná čz 250... rok?
Kde to ma razeni?? Jestli na nadrzi tak je to tourist. Jinak ma dily co ti chybej. pokud by sis to nechal tak bych treba uvazoval o prodeji. Pokud to mas k prodeji tak me nezapomen prizvat do drazby. muzes udelat vic foto?? omluvte slovnik pisu z mobilu.
Bidlo píše: jungen> cena hodně moc, no myslim, že bude podobná jako třeba 350special Jawa 37r.v. a ty sem prodaval za 150 a to byla klika, 150 po renovaci, a 150 není taková raketa
tak pro nekoho to neni moc a pro nekoho dost ale kdyz ji sezenes za pekny penize tak se da neco vydelat zase,tady ta je skoda ze je napadena uz a bez motoru,kdyby byla komplet tak by to bylo pekny na renovaci uz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
Fenix píše:
Kde to ma razeni?? Jestli na nadrzi tak je to tourist.
Tourist je úplně jiná motorka, tohle je opravdu pobastlená 250 sport.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
1 reakcí na tento příspěvek předválečná čz 250... rok?
1 reakcí na tento příspěvek předválečná čz 250... rok?
1 reakcí na tento příspěvek předválečná čz 250... rok?
Bidlo píše: jo a co sem tak okoukal při prodeji několika veteránů, tak se vyhni veškerejm šikmookejm dílům, pokud bude motorka zrenovovaná, krásná, ale z těhle dílů a ty jí budeš chtít někdy zpeněžit, tak to bude dostt bídné. žádnej sběratel nechce moto z tohodle. doporučuju koupit starý věci (inzeráty,a hlavně burza) a renovovat kus po kuse
2 reakcí na tento příspěvek předválečná čz 250... rok?
Nechal bych to jak to je, zprovoznil, umyl, zaretušoval to nejhorší a jezdil! - to je důležité. Motorka co stojí supr zrenovovaná v garáži je na nic.
Originální stav je to, jak jí máš teď. Je to krásná motorka a moc ti jí závidím,..
FiffiQ píše: Hele, já bych nepředělával nic. Je to dobovej tuning a to k veteránům prostě patří. Najdou se blbci, co mají pěknou mašinu, se slušnym origo lakem a nechaj to opískovat, nastříknou to lesklou barvou, motor vyleští do bezvědomí a je to hnus - pak to vypadá jak to ani nikdy nevypadalo.
Nechal bych to jak to je, zprovoznil, umyl, zaretušoval to nejhorší a jezdil! - to je důležité. Motorka co stojí supr zrenovovaná v garáži je na nic.
Originální stav je to, jak jí máš teď. Je to krásná motorka a moc ti jí závidím,..
mi mluvíš z duše.není nad orezlý stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
Bidlo píše: FiffiQ> tak ono záleží jakej s tim má majitel úmysl, což jsem zatím nenašel nikde napsané, pokzud na ježdění do hodpody, tak máš pravdu, pokud chce oživit stroj v původní slávě, tak je tohle mimo
No právě!! Vždyť původní sláva je přesně to, co vidíš tady na tý fotce. Ještě se pak dohadovat s "veteránistama" (leštěnkářema), že tady má bejt 14 matka a ne 13,.. Zrenovovat se to dá vždycky, ale do tohohle krásnýho patinovanýho stavu už to nedostane.
Ideální by tedy bylo sehnat díly, který nejsou origo, ale nemontovat je tam a nechat to až na dobu, kdy to bude poslední motorka svého druhu na světě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
FiffiQ píše: No právě!! Vždyť původní sláva je přesně to, co vidíš tady na tý fotce. Ještě se pak dohadovat s "veteránistama" (leštěnkářema), že tady má bejt 14 matka a ne 13,.. Zrenovovat se to dá vždycky, ale do tohohle krásnýho patinovanýho stavu už to nedostane.
Ideální by tedy bylo sehnat díly, který nejsou origo, ale nemontovat je tam a nechat to až na dobu, kdy to bude poslední motorka svého druhu na světě.
no pukud seženeš neorigo díly a necháš je na později, tak později až je budeš chtít montovat, tak už budou v takovym stavu, že je nenamontuješ )))) (např neorigo,rozuměj čínanský, ráfky jsou v pí.i za par let.)
a ano,origo stav je přesně o tom, že máš 14ky matky tam kde mají být a né co si kde našel-
jediný co vim, že sběratelé tolerují jsou změny k lepšímu provozu, takže např místo orig. karburátoru a jiný na který to lepé funguje.
Bidlo píše: no pukud seženeš neorigo díly a necháš je na později, tak později až je budeš chtít montovat, tak už budou v takovym stavu, že je nenamontuješ )))) (např neorigo,rozuměj čínanský, ráfky jsou v pí.i za par let.)
a ano,origo stav je přesně o tom, že máš 14ky matky tam kde mají být a né co si kde našel-
jediný co vim, že sběratelé tolerují jsou změny k lepšímu provozu, takže např místo orig. karburátoru a jiný na který to lepé funguje.
Myslel jsem, že sežene originální díly za ty, co jsou tam nabastlený. Čínský věci na veterány fakt nepatří (pokud to není čínský veterán). Chápu, že když to někdo dělá do musea, tak to musí mít i se 14kama (to je přirovnání ), ale je zbytečný, aby tady jezdilo 15000 péráků a jiných modelů v musejním a vyleštěném stavu - což je taky paradox, protože přesně tyhle motorky naopak stojí většinou v garážích a nejezdí vůbec, což je škoda, ne? Dle mě je origo tak, jak to vzešlo z historie, což je i ten pobastlený stav. Je to jedinečný originál, ne jako armáda stejných, jak říkám - zrenovovat se to dá vždycky.
1 reakcí na tento příspěvek předválečná čz 250... rok?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
lewisss píše: to je jako když známej šel z renovovaným pérákem do jednoho veteránskýho klubu na testaci tak ty zaprděný dětkové mu dělaly problémy kuli tomu že měl na ampérmetru šroubky platatou hlavičkou a né s čočkovou.(majitel je nesehna)A nelíbilo se jim číslo karburátoru i když je to zadeklovaný!!jsou to kreténi.Přivezl to tam na káře a nikoho nezajímalo jestli to vůbec jede nebo brzdí.kdybys tam přijel s ůplně vybrakovaným motorem tak to ani nepoznaj ale hlavně že máš jiný šroubky.
Takoví komisaři asi nikdy nebyli v žádný český fabrice hele. Jestli si myslí, že tam kde je válcovej šroubek ho měly všechny mtoorky co sjely z linky, tak to asi ne,.. dalo se tam co se našlo a proto většinou není ani možný dobře určit co je origo a co ne (díly na motorce). Bylo by zajímavý vzít tu Zetku a jít s ní před komisi - chtěl bych slyšet ty komentáře. Ale zase bych negeneralizoval, někde jsou komisaři fakt dobří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předválečná čz 250... rok?
FiffiQ píše: Takoví komisaři asi nikdy nebyli v žádný český fabrice hele. Jestli si myslí, že tam kde je válcovej šroubek ho měly všechny mtoorky co sjely z linky, tak to asi ne,.. dalo se tam co se našlo a proto většinou není ani možný dobře určit co je origo a co ne (díly na motorce). Bylo by zajímavý vzít tu Zetku a jít s ní před komisi - chtěl bych slyšet ty komentáře. Ale zase bych negeneralizoval, někde jsou komisaři fakt dobří.
to jses trochu mimo zase,nedavalo se tam co se kde naslo ve fabrice-to urcite ne a normalne se daji sehnat na ruzny veterany katalogy nahradnich dilu kde je kazdej sroubek-na peraka obzvast
jungen píše: to jses trochu mimo zase,nedavalo se tam co se kde naslo ve fabrice-to urcite ne a normalne se daji sehnat na ruzny veterany katalogy nahradnich dilu kde je kazdej sroubek-na peraka obzvast
no jo no někoho holt nebavý schánět po celý republice tři usmolený šroubky jeneom proto aby dědkové měli radost.
1 reakcí na tento příspěvek předválečná čz 250... rok?
1 reakcí na tento příspěvek předválečná čz 250... rok?
CZ 250 Tourist 21000 Kč - 36000 Kč
CZ 250 Sport 30000 Kč - 70000 Kč
Trend ceny v příštích letech nevzrůstá a ani neklesá.
Jedná se o ceny motocyklu v nálezovém stavu dle zachovalosti a vždy v kompletním stavu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ motokros - pomoc s identifikáciou ČZ 250 | kopolopo | 5 | 19.2.2022 v 00:31 assassin |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Určení typu motorky ČZ 250 | miloskr | 8 | 16.2.2021 v 16:36 cmiral |
Neznámá bestie ČZ 250 | fakeracer | 7 | 6.2.2018 v 14:26 8314 |
ČZ 250 nedáva iskru ČZ 250 | EnTeR944 | 3 | 1.7.2017 v 23:06 udinar |