Téma: GSX-R 750
19.3.2012 v 10:23
Zdravím,
Píši hlavičku znova, omylem sem ji smazal..
Zajímá mě nějaké informace o GSX-Ru 750.
Co se týče spolehlivosti a spotřeby?
Co se týče cestování na delší trasy (je mi jasné, že je to o třídu jinde než na Fku, a že je to sport..)
Co se týče sportu se ani nemusím ptát?
Jak je na tom váha a ovladatelnost?
Co se týče náhr. dílů, zázemí?
Případně jaký ročník by jste mi doporučili
Finance to budou někde kolem 60 +- tisíc. Tudíž počítám s rokem cca +- 2000.
Existuje toto vůbec s 25 kw?
Díky za vysvětlení rozdílu mezi typy k-1,2,3 ... x , a jejich značení.
Původní plán zněl po sezoně prodat cebro, koupit gixero a za rok-dva to obměnit za litra.
Dle citu a hlavně peněz.
Ale vzhledem k tomu, že se pak budu rozhodovat mezi cbr1rr, gsx1r, a zx1r, do kterých bude chtít zainvestovat asi trošku víc, tak by u mě gixero mohlo zůstat na déle
EDIT:
Byl by někdo tak moc hodnej, a dovolil by mi osedlat Gixero?, alespoň to, s tím,že by jste mi dovolili projet moc nepočítám, každopádně, každá rada cenná! Díky. (Brno;Brno-okolí)
Píši hlavičku znova, omylem sem ji smazal..
Zajímá mě nějaké informace o GSX-Ru 750.
Co se týče spolehlivosti a spotřeby?
Co se týče cestování na delší trasy (je mi jasné, že je to o třídu jinde než na Fku, a že je to sport..)
Co se týče sportu se ani nemusím ptát?
Jak je na tom váha a ovladatelnost?
Co se týče náhr. dílů, zázemí?
Případně jaký ročník by jste mi doporučili
Finance to budou někde kolem 60 +- tisíc. Tudíž počítám s rokem cca +- 2000.
Existuje toto vůbec s 25 kw?
Díky za vysvětlení rozdílu mezi typy k-1,2,3 ... x , a jejich značení.
Původní plán zněl po sezoně prodat cebro, koupit gixero a za rok-dva to obměnit za litra.
Dle citu a hlavně peněz.
Ale vzhledem k tomu, že se pak budu rozhodovat mezi cbr1rr, gsx1r, a zx1r, do kterých bude chtít zainvestovat asi trošku víc, tak by u mě gixero mohlo zůstat na déle
EDIT:
Byl by někdo tak moc hodnej, a dovolil by mi osedlat Gixero?, alespoň to, s tím,že by jste mi dovolili projet moc nepočítám, každopádně, každá rada cenná! Díky. (Brno;Brno-okolí)
Naposledy editováno 25.03.2012 04:37:54
Anketa: Počkat?
počkat na litr:
10
přestoupit na 750 a pak na litr?
37
Ja mam sice srada z 98ho, ale taky trochu prispeju. Po te co jsem rozstreli svoji prvni velkou motorku gpx750r jsem chtel ninju nejlepe 6tku nebo 750 z 96 az 98(kvuli financim a kawy se mi libili) jelikoz bylo pred 5ti lety mene motorek nez dnes(nebo byly podstatne drazsi)nasel jsem jen par kousku,o ktere bych mel zajem. Zustali dva kandidati a to sestka ninja a muj srad. Radeji jsem chtel ninju,protoze srad je proti ni o dost silnejsi a mel jsem z nej docela strach, ale nastesti ho prodal driv nez jsem pro nej chtel jet. Dnes jsem hodne rad,protoze byl i v horsim stavu(ale za to levnejsi) nez moje gsxr. Navic by mi vykonove dneska uz asi nestacil a sel bych do litra, za to 750 mi staci do dnes a po litru netouzim jestli budu menit,tak jedine kvuli cestovnimu enduru, protoze uz jezdim prevazne z mou drahou polovickou. Na cestovani to moc neni,ale da se. Jezdime z ostravy na vysocinu a na slovensko, ale na nejake tisicikilometrove vypravy to opravdu neni. K mori bych mozna vyjel,ja bych to i zvladl,ale ta moja uz asi ne(kufry k tomu fakt nemam a vse ma v batohu,neco malo v tankvaku). Spotreba je od 6 do 9litru, pri delsi ceste kde jedu cestovni rychlosti 150 az 200 km-h presun dalnice, ve dvou, okresky proste na pohodu tak kolem 6,5 litru,mereno pri ceste na vysocinu a na slovensko priblizne stejne. Kdyz jedeme svizneji ve dvou tak kolem 7,5 az 8l a kdyz jedu sam palbu tak 8 az 9l,ale k tem 9ti to musi byt furt v omezovaci. Za tu dobu co to mam zadna zavada. Jedine co jsem menil bylo dost gum,olej,filtr,retezovka, desticky a budou treba kotouce,ale to nejsou zavady. Tak snad jsem trochu pomohl
Naposledy editováno 21.03.2012 09:12:49
Naposledy editováno 21.03.2012 09:12:49
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
Jo a jeste brzdy by mohli byt lepsi,ale to u srada, nevim jak je to od 2000 nahoru
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
Děkuju všem, velice si vážím Vašich příspěvků, a jsem rád, že se semnou podělíte o Vaše zkušenosti a názory vážně o gixeru přemýšlím, takže kandidáti K1-3.
Ještě sem se chtěl zeptat SRAD je ročník 1996 a 1998 (a je u něj rozdíl v nasávání a obtékání vzduchu, jak už značí název, že?)
O Sradovi sem přemýšlel. Dokonce sem našel v inzerci. Ale moc se mi už nelíbí vzhled, a konstrukce (ten movistar je ale pěknej!)
Ještě sem se chtěl zeptat SRAD je ročník 1996 a 1998 (a je u něj rozdíl v nasávání a obtékání vzduchu, jak už značí název, že?)
O Sradovi sem přemýšlel. Dokonce sem našel v inzerci. Ale moc se mi už nelíbí vzhled, a konstrukce (ten movistar je ale pěknej!)
xBaryk> srad
vpodstatě jednoduše řečeno, nejedná se o podtlakové sání, ale přímé sání, kreré využívá tlaku vzduchu tlačeného do airboxu.
vpodstatě se dá říct, že jde o určitý druh přeplňování
od roku 96 se používá náporové sání u všech modelů gsxr až doposud
vpodstatě jednoduše řečeno, nejedná se o podtlakové sání, ale přímé sání, kreré využívá tlaku vzduchu tlačeného do airboxu.
vpodstatě se dá říct, že jde o určitý druh přeplňování
od roku 96 se používá náporové sání u všech modelů gsxr až doposud
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750
Hery22 píše: Jo a jeste brzdy by mohli byt lepsi,ale to u srada, nevim jak je to od 2000 nahoru
Porad stejne. Posledni 3 roky lepsi ale stale slabota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750
Dawe02 píše: Porad stejne. Posledni 3 roky lepsi ale stale slabota
A co GSX-R 750 2006 - 2010? Popřípadě litr od K7? V porovnání s konkurencí jestli máš zkušenost.
Poggy> 750 od k6 do k9 má brzdy perfektní, silné, ale všem japonským tocicům chybí nástup
co jsem si koupil aprilku se zlatýma brembama, tak mně přišlo, že je to jiná dimenze.
ale je to jen zdání, protože ty bremba mají opravdu perfektní nástup a přitom brzdí úplně stejně jako ty radiálky
ale určitě bych se jich nebál
co jsem si koupil aprilku se zlatýma brembama, tak mně přišlo, že je to jiná dimenze.
ale je to jen zdání, protože ty bremba mají opravdu perfektní nástup a přitom brzdí úplně stejně jako ty radiálky
ale určitě bych se jich nebál
SRADíky dělali ročníky 96-97(karbec) a 98-99(vstřik) Podle mě je to nejslavnější a nejcharizmatičtější GSX-R, totální milník, motorka, která psala dějiny a předběhla dobu. Když se řekne GSX-R, na mysl hned vytane srádě, další modely už jsou jen pohrobci a předchůdci zas těžké a líné old school superbiky. Já měl rok 97 s karbecem, ve vrchu to byly orgie(od 9 tis), střední otáčky ale bída(5 až 9 tis). Nechal sem ji osadit Dynojet kitem do karburátorů, filtr BMC a racing koncovku Scorpion, najednou uplně jinej motor.. Démonický vršek ještě posílil o 10 koní ale co bylo hlavní, byl střed otáček, kde např. v 7500 ot. přiklusalo i 22 koní a 15 Nm, takže v provozu sem motor jen lechtal v prostředku otáčkoměru a přitom sem letěl a furt předjížděl plechovky Ale taky je pravda, že supersport vubec je na naše silnice fakt vo držku, a z jízdy se muže stát pěkná votrava a člověk pak musí vyhledávat kvalitní úseky, kterejch je jak šafránu, takže to docela omezuje. Hodně štěstí při výběru motorky
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750
Ha, nakonec to bude SRAD, kterej přijde jako další motorka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |