3 reakcí na tento příspěvek Jawa která si drží stále cenu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
mischa638 píše: Docela mě baví názory těch co mají "lepší" motorky a o Jawě tvrdí jaký je to šrot, že by za ni nedali víc jak 5ku. Mám doma dvě Kawy a svezl sem se na motorkách od babety až po 150hp+ supersporty nebo čopry s objemem větším jak většina osobních aut. A právě proto po zkušenostech co mám sem se rozhodl si Jawu kterou mimo jiné vlastním taky(638 poněkud upravená) nechat. Stačí pár úprav a je z toho super motorka, která je pohodlná, žere málo, dá se na ní jezdit po celý rok, pokud se člověk aspoň trochu stará, tak je i spolehlivá a když už se něco posere, pokud člověk není debil tak si to opraví šroubovákem u cesty a jede se vesele dál. Generálka motoru vyjde na tak málo peněz že na kawu bych za ně sehnal možná tak sadu těsnění na motor a provozní náklady sou taky uplně někde jinde než u těch "lepších" motorek. Jo sice jawa nejede 200, ale v zatáčkách už sem pojezdil pár rádoby střelců na mnohem výkonějších motorkách. Prostě i když mám dávno japonce na jawku nedám nikdy dopustit a kdybych doma už jednu neměl tak klidně za pěknou 640ku dám 20, 25 tisíc protože vím že vím že se budu jen vozit při minimální údržbě a nákladech, takže tak
Přesně, musím s tebou souhlasit, taky jezdím na Jawě, přestože mam mnohem lepší motorku.... Ale za těma cenama si stojím a odmítl bych dát víc, dokud by majitel nedoložil účtenkama, že ta GO byla opravdu provedena. Taky bych mohl napsat o té své, že je po GO, protože motor běží na Jawu nezvykle tiše, ale realita je taková, že má nalítáno skoro 40 tisíc kilometrů, ale na kvalitní olej, takže to na něm není vůbec poznat.
Nemám sice tolik zkušeností, ale co tak nějak čtu v různých testech tak na neadekvátní brzdy si stěžují u 3 ze 4 motorek.
Né že bych si chtěl chválit vlastní ocas, ona jawa má svých nemocí až až, ale většina argumentů co tady na m.cz čtu mi přijde, že je od lidí co na jawce nikdy nejeli a jen papouškují co zaslechli v hospodě.
A nemám potřebu tu vykládat pohádky. Borce co seděli na japoncovi a já jim ujel jawě tak sem napsal schválně "rádoby střelci", třeba kámoš se starým fazerem 6kou, prostě je to člověk který jezdí v klidu a absolutně nevyužije naplno potenciál té motorky, kdyby na tom seděl někdo kdo jezdí třeba na okruhu je jasné že mě ujede. Ale takových lidí co mají 100koňovou a víc motorku a využijí sotva 20% výkonu jezdí na silnicích x, takže by se jich našlo ještě určitě spousta kterým bych ujel
A nevím kde si přišel na spotřebu 7l/100km Když sem měl dobře seřízené zapalko a karbec, tak sem se bez problému vlezl do 4l litrů ikdyž sem měl za sebou mladou a každou rovinku sem jel 100-120km/h, takže sem ji rozhodně nešetřil.
S brzdama máš možná pravdu, pokud sem tam měl buben ve předu tak to opravdu nebrzdilo, ale stačí vyměnit za kotouč a je to uplně jinde a na tu motorku naprosto dostačující.
A jestli jawa nedrží a nezatáčí moc posuzovat nemůžu, protože můj podvozek s originálním už moc nemá (viz. můj profil), ale jak sem říkal stačí jisté úpravy a ta motorka je podvozkově uplně jinde a pak i zatáčí a drží.
A hlavně sem si jawu nechal proto, protože ji mám už spoustu let a strašně mě baví ji pořád vylepšovat až k dokonalosti, je to o zdolávání limitů svých i motorky. Koupit si novou mašinu a jezdit umí každý ale postavit si svou jen málokdo
1 reakcí na tento příspěvek Jawa která si drží stále cenu
Naposledy editováno 28.05.2012 23:47:42
Celkově jsou dvoje ceny u Jawy. Na netu je cena která je mnohdy nereálná a promítá se do "volného obchodu" mimo net. Ono mnoho lidí kukne na net když vytlačí Jawu po 50letech ze stodoly a vidí,..všude 15000-20000 (ano všude, protože je minimum lidí co to koupí za tu cenu a vysí to na inzercích i dva roky,..) a tak nasadíme to samé!!
Příkladem budiž zaklínadlo zvané "půlbuben". Na Aukru šla 350 z roku 1954 půlbuben nedávno za 43000 vrak bez TP! 250 v nálezovce jde od 12000 (v bednách totál death) až po 25000 složená v původním stavu,....to je realita netu. Já sehnal v okolí po vesnicích tři půlbubny a dal jsem za všechny 12000 a byl k tomu zadara Pionýr 50/20 a plné auto ND! Nedávno se na Aukru jen kola prodaly za 8500! (otázka jestli si nenahazoval někdo kdo se zná že,... )
To kam se dnes na netu vyšplhaly Pařezy je teda hukot (Jawa 50 typ 550)....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
Jakou drahou sračku ty chudáku? Já tu třindu kupoval před 5 roky a je to motorka z roku 2001. Cena byla odpovídající stavu, který byl výborný. Tebe už tím kladívkem někdo pěkně klepnul . Mimo jiné sehnat jsem dokázal, ale nakonec jsem se rozmyslel a zůstal u třindy.
Prostorové možnosti doma mě nedovolují držet více motorek a prodat třindu mě bylo líto, protože jezdí fakt pěkně a bez poruchy. Sám jsem si na ní ušetřil při studiích. Pouze jsem prezentoval svůj náror a nikoho neurazil. Ale u tebe je tímto příspěvkem vidět, co jsi za trapáka. Se 632 za 12000kč souhlasím, vzhledem ke stáří těchto strojů, ale 640, nebo 639
v pěkném stavu za 13000? Prosím tě, vrať se do reality. Nevím, jak můžeš ohodnotit něčí motorku na 13000, když jsi na ní nejel a viděl ji jen na fotkách. Pravý motorkář nikomu motorku neuráží. Ale to ty nejsi. Jinak bys sem takový příspěvek vůbec nenapsal. Chtěl bych vidět, co máš ty za stroj frajere
1 reakcí na tento příspěvek Jawa která si drží stále cenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
wrenchman píše: jedina jawa ktera si drzi cenu je 500 OHC!!
Zatímco ogary a podobné rychle prodejte, jinak budete tratit, že?
Naposledy editováno 29.05.2012 08:54:55
1 reakcí na tento příspěvek Jawa která si drží stále cenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
To co napsal Jindrej by se tu mělo někam vytesat do kamene.
a ke spotřebě - máš optimistu tachometr, protože 120 a 4 litry neexistuje ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
myty_fakta píše: mischa638> jo, jenže na jakýkoliv slabší motorce pojezdíš toho na silnější, protože on zrovna jeden na kochačku, byť ty jedeš pilu největší To je úplně zcestný.
To co napsal Jindrej by se tu mělo někam vytesat do kamene.
a ke spotřebě - máš optimistu tachometr, protože 120 a 4 litry neexistuje ;)
Jawa jede těch 120km/h úplně v pohodě. Pokud to není vylítaná neudržovaná vrána, tak nemusí jet ani na plnej plyn. Já při dálničním přesunu, cca 110-115km/h (reálných, origo tacho lítal kolem 125km/h) naměřil postřebu 5,4l/100km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
A další věc je, že kámoš co sem mu ujel, tak na kochačku rozhodně nejel, spíš de o to jak má co kdo v rukách. Pokud na tom neumíš tak ti nepomůže ani 200koní, rozhodně to není jen o výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
Btw. tvoje kawa v profilu vypadá víc než dobře Nechceš nahodit nějaký fotky jak vypadá komplet složená?
2 reakcí na tento příspěvek Jawa která si drží stále cenu
já jsem tu svou kupoval za desítku uprostřed sezóny, osmičky byly v té době tak o dva litry dražší.
a teď? pod 15 pěknou nezprasenou neseženete!
ať jedu kolik chcu odchylka podle stabilního radaru 5 kilometrů za jakékoliv rychlosti.
pokud někdo jezdí za 7 tak je debil a neumí otočit jednim šroubem, normální spotřeba je 4 litry.
a pokud umí jezdit, v zatáčkách může dat na prdel ledaskomu.
neni problém aji s mitaskama nad kilem při plným výklonu doprostřed brousit stupačky nebo výfukový kolena
Ohledně Jawy 350 /632,tak já osobně jsem byl velmi spokojený.Na tu dobu to dobře jelo (přecházel jsem z pionýra a hlavně se ta dalo lehce spravit.Všude byl dobrý přístup.Svíčky se daly v pohodě vyčistit i na cestě a nevím o tom,že by měly problémy se zalitím jako třeba Suzuki nebo Honda.Karburátor byl jednoduchý.Opět nebyl problém spravit to na cestě.Stačil pouze šroubovák,klíč na svíčky a kousek šmirglu na kontakty.Měl jsem ji od 17 let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
memphis.unv píše: ale kupuje, to byste se divili, naopak poslední tak možná tři roky šly cey nahoru!
já jsem tu svou kupoval za desítku uprostřed sezóny, osmičky byly v té době tak o dva litry dražší.
a teď? pod 15 pěknou nezprasenou neseženete!
jenže ceny nešly nahoru kvalitou, nebo že by se z nich za 3 roky stal cenný veterán... tu cenu uměle vyšroubovali majitelé, kteří neví jakej nesmysl za to chtít... viz. krosové čzty co už sem vzpomínal... před 4mi roky stála v orig stavu 40 tisíc, dnes ta samá je za 80... a za 20 se pohybují v inzerci v normálním stavu
Naposledy editováno 29.05.2012 22:21:30
wrenchman píše: PetrL3> ale to OHC se mi zda ze je asi nejdrazsi taky je to kus nasi historie, neskutecne krasnej stroj zrovna vcera jsem jedno OHC a malem jsem si ustrik a ten zvuk
Souhlas, 500 OHC je nádhera, o tom žádná. Jinak ona byla drahá už jako navá v porovnání s jinejma menšíma motorkama, takže je logický, že i dnes je více ceněná. Tenkrát ji mohl mít málokdo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa která si drží stále cenu
s tím Fazerem jsem to asi přehlédl.
Srovnávat tu ale jawku a fazera tu snad nebudeme,to už by bylo až moc úsměvný, to snad uznáš sám.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |