1 reakcí na tento příspěvek Relátko startéru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Relátko startéru.
Starter motor - Power output 0.60 kW
k tomu je potreba pripociatt ucinnost + zvyseny rozbehovy proud.
Starter relay - Amperage 180.0 A - Coil resistance 4.18–4.62Ω
A podle schematu tam zadna pojistka mezi akumulatorem a starterem neni.
1 reakcí na tento příspěvek Relátko startéru.
Videl jsem auto (AUDI A6) se zkartem na vedeni ke starteru. Tam je pomerne dlouhe vedeni. Baterka pod zadni sedackou a kabel vedl az k predni masce, kde prechazel z prave strany na levou v kovove chranicce ke starteru. Tam doslo ke zkratu na kostru a nastal "jen" pozar.
Taky jsem videl jak dopadla baterka po zkratu. Pri spatne montazi doslo ke spojeni + polu klicem na kostru. Uznavam, ze to byly baterky v kombajnu, a ze by to mozna motobaterie neudelala. Byl to vybuch. Clovek, kteremu se to zadarilo, byl cely od kyseliny. Nez ho prihlizejici stihli celeho poradne umyt, z vataku co mel na sobe toho moc nezbylo.
Takze pojistka asi neni uplne marna. Ovsem u moto by to bylo asi neco kolem 200A u aut tak 500A a o nakladnich a zemedelskych strojich ani nemluve. Dalsi vec je ze jakakoli pojistka zvysuje ubytek napeti a tedy ztraty energie, ktere neni pri startech nikdy nazbyt.
1 reakcí na tento příspěvek Relátko startéru.
Hlavní pojistka mezi baterií a startérem Mercedes Benz S 1999
Hlavní pojistka mezi baterií a startérem Mercedes Benz S
Naposledy editováno 15.12.2012 14:50:44
PepanS píše: Ne zcela s tebou souhlasim. Jak nekdo zminoval, na novejsich autech a moto se to objevuje. Ja osobne jsem to teda nevidel, ale jistit je rozhodne co.
Videl jsem auto (AUDI A6) se zkartem na vedeni ke starteru. Tam je pomerne dlouhe vedeni. Baterka pod zadni sedackou a kabel vedl az k predni masce, kde prechazel z prave strany na levou v kovove chranicce ke starteru. Tam doslo ke zkratu na kostru a nastal "jen" pozar.
Taky jsem videl jak dopadla baterka po zkratu. Pri spatne montazi doslo ke spojeni + polu klicem na kostru. Uznavam, ze to byly baterky v kombajnu, a ze by to mozna motobaterie neudelala. Byl to vybuch. Clovek, kteremu se to zadarilo, byl cely od kyseliny. Nez ho prihlizejici stihli celeho poradne umyt, z vataku co mel na sobe toho moc nezbylo.
Takze pojistka asi neni uplne marna. Ovsem u moto by to bylo asi neco kolem 200A u aut tak 500A a o nakladnich a zemedelskych strojich ani nemluve. Dalsi vec je ze jakakoli pojistka zvysuje ubytek napeti a tedy ztraty energie, ktere neni pri startech nikdy nazbyt.
tak to v tom akumulátoru v kombajnu musela bejt kyselina jako měl vetřelec místo krve, ne? A nebo ho opláchli až po několika dnech, kdy už by snad i naředěná sírová tu vatu zdolala
Naposledy editováno 17.12.2012 10:58:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |