Moje hlavni dilema je zda koupit letos nejakou 125, naucit se tak nejak jezdit a pak treba po roce dvou prejit na vic koniku, nebo jeste ten rok setrit a koupit rovnou neco vetsiho?
Mam asi 177cm a 60kg a rozpocet je 70 000,- s tim ze je to vsechno co mam, ale nemam obleceni helmu a jeste ani ty papiry :D pocitam ze za helmu, bundu, rukavice, kevlarky bych se mohl vejit do 15 000,- a autoskola me vyjde taky na 15 000,- tzn. ze na moto zbyde 40 000,- s tim, ze jeste nevim jestli ridicak zaplatej rodice (ale vic jak 45k se mi za ni davat nechce)
A kdyz uz bych sel teda do 125 tak do jaky? S ohledem na udrzbu, nechci do toho sypat tisice.
Nejsem zadnej demon, ale taky si rad uziju nejakou zabavu, zatim je mym nejvetsim favoritem XT125X, ale furt tu na foru nekdo hudruje ze to nejede - jsou to jen kecy nebo mi to do zacatku bude stacit? Budu jezdit hlavne po Praze, ale obcas treba nejakej vylet.
A jeste posledni vec koukam ze tu jsou kluci ktery vybiraj 125 uz od 15 a ja zacinam az ted proto nevim jestli rovnou vic koniku nebo 125 na nauceni.
Sory za sloh a dik za nazory
TL;DR
125 nebo pockat a koupit neco silnejsiho?
jakou 125 aby byla drzak a max. do 45 000,-?
Naposledy editováno 27.01.2013 23:03:54
callowsick píše: papin01> nelíbí? já to prohlížel zběžně a z fotek mě nic podezřelýho netrklo...
ale škoda,že to nemá ty zlatý ráfky
Ale jo, to jsem neřekl. Gumy to má nejspíš původní, takže by i ty km mohly sedět. Ale jistotu nemáš skoro nikdy.
Ten novější model byl každopádně (alespoň pro mě) hezčí. Ty starší trpěli na popraskanou sedačku a na odlupující se lak.
Jako kdybys mi krad slova z pusy.. po diskuzi s kamaradem, kterej jezdi na 50 skutru a obcas projede kamaradovo xt/dr-z pujdu do 125. Uvedomil jsem si, ze vzhledem k tomu ze jsem na motce v zivote nesedel, bych se neceho vetsiho mozna i bal a jak jsem rikal budu jezdit hlavne po praze, mimo pojedu jen vyjimecne takze to ten rok dva "preziju"
kdyby měli všichni začínající piloti tolik rozumu


2 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?
no vzal cert, ale co me neprestane udivovat je skutecnost, kdyz si tu mladas zalozi vlakno ve kterym se pta na sestku tak dostane kartac ze je blbej a kdyz se zalozi vlakno o dvace tak vsichni radi silnejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?

1 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?
nejlepsi moznost pro tebe.. neboj se toho.. pokud nejsi mental tak to krasne zvladnes a jeste budes rad ze sis nekoupil 125 ktera do 60kmh jede na hovno a od 60 vubec


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
sharpart píše: http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/675443-gs-500-e.html
nejlepsi moznost pro tebe.. neboj se toho.. pokud nejsi mental tak to krasne zvladnes a jeste budes rad ze sis nekoupil 125 ktera do 60kmh jede na hovno a od 60 vubec je to jednoducha motorka,celkem pekne vypadajici.. a u tehle je i ladak a kufrik. na 125 se v 19 fakt vyser.. mas podobnou situaci jako ja pred dvema rokama.. akorat jsem nemel 70
kazdopadne hodne zdaru!
Od kdy je GS 500 motard??


SirIndy píše: Pro tebe co jsi delal na 25kW to omezeni neplati, pro ty co delaji na 35kW uz ano. Je to hodne slusna blbost, SV seskrceny na 35kW ridit muzou a to same seskrceny na 25kW ne.
Podle mě to tak není, u nových ŘP od 18ti let platí, že výkon může být seškrcen maximálně ze 70kW a je jedno, jestli to seškrtíš na 25 nebo využiješ maximální legální výkon 35kW :)
A pro staré ŘP od 18ti let se hranice z 25kW přesouvá na 35kW, přičemž je jedno z jakého výkonu to seškrtíš :)
1 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?

2 reakcí na tento příspěvek 125 v 19? A jakou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?

Naposledy editováno 30.01.2013 15:39:17

Jinak kdyz bych bral 125 tak nejakej slusnej kus (s nejvetsi pravdepodobnosti XT) do tech 45t. s tim ze bych to za rok dva moch za 38-40 prodat a zaroven bych si behem leta neco vydelal takze bych za ten rok mohl presedlat rekneme na DR-Z (SM610i.e. popripade az po dr-z jako vyssi lvl

Kdyz bych sel rovnou do DR-Z, pocitam ze bych musel mit minimalne tech 70k, coz ted samo nemam, takze neco vydelat a koupit za rok.
Kazdopadne pocitam s tim ze nejaky brigadicky tenhle rok budou, takze bud budu v lete jezdit na vlastnim nebo MHD

Predpokladam ze kdyz koupim ted 125 a za rok prodam ztratim rek bych maximalne tech 10-15t (nizsi hodnota moto, servis atd.)
Ted si asi rikate ze je to na me jestli to ten rok vydrzim? a mate pravdu

Co se tyce tech prepisu apod. veci jak tady nekdo zminoval, to je to fakt takovej ranec ze by se to az tak krute nevyplatilo?

Naposledy editováno 30.01.2013 16:21:20
Jinak bych zašel do motošopu a posadil se na motard a naked, třeba ti ten vysokej tvrdej posaz s lokty u těla ani nebude vyhovovovat. Z naháčů bych kolem 45tkč doporučil lehké cbf 250.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
Lucek píše: No a konečně k tématu, být tebou pořídím něco silnějšího a 125 ne, pokud to máš v hlavně srovnaný, tak budeš ze začátku jezdit opatrně, Ušetříš aspoň náklady spojené s prodejem/koupí a ztrátu hodnoty motorky
člověče nevím,jestli je to taková ztráta.
kdyby autor koupil XT za 35, dejme tomu,že by do ní vysypal dalších 5 (olej,gumy,destičky), přepis s kravinkama kolem dejme tomu do 1000,-
41 dohromady.
když motorku nerozštípe, tak za dva roky za ní 30 dostat může (všimni si,že tady už cena moc úměrně věku nepadá).
to je mínus 11 (počítám jenom koupi,prodej a investice nutný po koupi pro 100% stav. asi je každýmu jasný, že provozní náklady 125ky nejsou závratný a třeba rozdíl v pojistce taky něco udělá, o spotřebě benzínu si každej udělá představu sám)
ne,mě to nepřipadá takovej prodělek. obzvlášť když se člověk soudně zamyslí nad provozníma nákladama "velký" ojetý motorky (Kentus měl pár japonskejch předchůdců

ta Sůza z odkazu není nic mrštnýho,tahá to o šedesát kilo víc, tenhle konkrétní kus má třeba řetězovku na konci života (vyšroubovaný napínáky až dozadu) a byl by pech shánět výfuk s homologací kvůli STKčku třeba.
ale je to prostě o tom, co od tý motorky autor chce. Každej druh motorky má svý teritorium




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
Darks píše: WeezleR> Přesně tak .......výkon může být seškrcen max. z dvojnásobku původního výkonu .........je to blbost ale je to tak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125 v 19? A jakou?
prece at uz tu motorku seskrtim ze 70 nebo ze 100 kW, furt bude mit po seskrceni 35 kW (aby vyhovovala A2), moc v tom teda smysl nevidim
Ades píše: Daart> nemyslel seskrceni jako takove, spis to "z max. 2x původního výkonu"
prece at uz tu motorku seskrtim ze 70 nebo ze 100 kW, furt bude mit po seskrceni 35 kW (aby vyhovovala A2), moc v tom teda smysl nevidim
Pokud ji neseskrtis jenom papirove

Ades píše: Daart> nemyslel seskrceni jako takove, spis to "z max. 2x původního výkonu"
prece at uz tu motorku seskrtim ze 70 nebo ze 100 kW, furt bude mit po seskrceni 35 kW (aby vyhovovala A2), moc v tom teda smysl nevidim
prave z toho duvodu to schvaluju a zavedl bych i pravidla na udelovani ridicaku, dneska ho dostane kazdej kdo zaplati za autoskolu a to je podle me spatne.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha xt tlumič Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X, Yamaha XT 125 | Jirkaxt125 | 2 | 2.4.2025 v 17:00 Jirkaxt125 |
Horní část zadního blatníku Yamaha XT 125X | Shigis | 6 | 3.2.2025 v 14:54 Shigis |
MZ 125 SM pravděpodobně nedobiji ba... MZ 125 SM | Lukernys | 2 | 3.2.2025 v 01:02 Johny_Servis |
Vidlice Yamaha XT125X 2005 Yamaha XT 125X | Shigis | 5 | 21.10.2024 v 11:09 blauvel |
Výměna světel Yamaha XT125X Yamaha XT 125X | Shigis | 7 | 25.7.2024 v 14:48 Slávek-TDM |