
Detekce laseru je těžká, většinou se to dá provést jenom nějakou kombinovanou s rušičkou protože čas na reakci při zaměření je prakticky nulový.
1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
ale
nevím, jak aktuální to je. Prostě ten laserový by ti měl vyslat paprsek a dle odrazu určuje vzdálenost a z ní potom rychlost. A ten aktivní by ti teoreticky měl něco udělat s tímto paprskem.
Dle aplikace v mobilu by mělo být použití antiradaru za 0b. a max 1000 na místě. 5-10 ve správním řízení.
Jak fungují ty info v obci? Fakt to je nějaký radar? Já jak na to koukal, tak na všem je kamera, tak bych spíš řekl, že to bude jen ze snímaného obrazu počítat rychlost. Přesnost sice nic moc, ale jako informační stačí.
E: nikoho samozřejmě k použití nelegálního zařízení na vozidle (což antiradar je) nenabádám
Naposledy editováno 14.04.2013 23:44:26
Pokud jde o rusicky, tak se vetsinou nastavujou tak, aby vas upozornila na mereni a treba po trech vterinach se sama vypina, aby policajt mohl zmerit a zbytecne neprudil. Behem tech par vterin clovek bud stihne zabrzdit a nebo bude brzdit .... radar si s velkou zmenou rychlosti neporadi.
pokud to rusi, tak policajt nic nezmeri, ale to okamzite nasleduje zastaveni vozidla, povolani statniho urednika, protokol o zabaveni vozidla k dalsimu badani atd...
jen u nas v pardubkach takhle zabavili 2 vozidla

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
Dolph-cz píše: hoši-co se týká něch antiradarů-chtěl bych se na něco zepat...,že je mikrovlný,laserový a jak to funguje a jak ruší vím...,ale co se týká toho obyčejného mikrovlného:ty policejní radary jedou na stejném kmitočtu jako radary co jsou v každé dědině??
proč se ptám-píská to jen u policejního radaru,nebo i u těch běžných,co ukazují vaši rychlost?
Hlavice je stejná, takže policejní měření nelze rozlišit od vyzařování informační cedule.
V tom je ten vtip - před lety jsem psal, ať si to hloupí koupí - že to povede jen k instalací infocedulí na začátku, uprostřed a na konci každé vesnice.
Tím se automaticky vyselektují uživatelé krabiček od zbytku (většiny) řidičů a sami se zbrzdí.
To nastalo a z těch krabiček jsou zbytečné kusy plastu... vlastně ne zbytečné, majitelé jezdí ve výsledku pomaleji než ti, co si nekoupili, a od těch hloupých dostal Kalousek DPH, což taky nejsou drobáky, při cenách těch věciček.
Zpět k laserům - existuje rušička, která si popovídá s měřícím zařízením a dokáže nasimulovat chybu měření, ale to je bengům, kteří stojí na stejném místě pár hodin, naprosto jasné

Za uvedení nehomologované součásti motorového vozidla na trh je pokuta do 5 mega, takže doporučuju vymlouvat se na prodejce, že tě při nákupu uvedl v omyl. Zlikviduje ho to.
Nevypovídat nestačí, fotka z lidaru nebude obsahovat rychlost, ale bude obsahovat kvalitní snímek té krabičky :)
Pro informaci, nejlevnější 7 let stará navigaci homologaci má, takže tudy cesta - výmluva - taky nevede. Není nutno vůbec řešit, kde je ta věc umístěna, zda v zorném poli řidiče nebo jinde, to je jen oblíbený úskok některých diskutérů stranou...
ostatní: v okamžiku měření buď použiješ rušičku (pak jsi automaticky jediný, kdo není změřen ve stejném místě jako 10 lidí před tebou a 10 za tebou), nebo jsi změřen a ohledně prudkého brzdění, když budou chtít, tak vypoví, co viděli, a vezeš se. Neříkám že prohraješ soudní spor, ale časově tě to bude bolet tak, že se imho vyplatí zaplatit na místě nebo ujet, dle vkusu každého soudruha. Druhá varianta hrozí tím, že v další dědině může být další hlídka a jak známo, nejrychlejší policejní auto je vysílačka :) do bariéry to asi naprat nechceš, že?
Nebudu reagovat na moralisty, kteří se sem nase.ou s "argumenty" živý štit z občanů atd. - stačí jezdit normálně, žít a nechat žít. Nikdo NEPOTŘEBUJE projet vesnicí devadesátkou.
1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
Naposledy editováno 17.04.2013 19:31:14
4) Nikdo nesmí používat technické prostředky a zařízení, které znemožňují nebo ovlivňují funkci technických prostředků používaných policií nebo Vojenskou policií při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (dále jen "antiradar").
Všimni si, stačí ovlivňovat a už máš smůlu, takže je úplně jedno, kde to máš umístěné.
Otázku měření "pouze" PČR a VP řeší místo od místa jinak, někde je na místě jeden z PČR a už není co řešit, jinde jsou ještě odvážnější a spoléhají na obecnost ustanovení, tj. to, že PČR využívá měřiče rychlosti (není nikde určeno, na jakém principu) už stačí k tomu, aby rušení jakéhokoli měřiče rychlosti (i v prackách MP) bylo postižitelné.

rrss píše: Hlavice je stejná, takže policejní měření nelze rozlišit od vyzařování informační cedule.
V tom je ten vtip - před lety jsem psal, ať si to hloupí koupí - že to povede jen k instalací infocedulí na začátku, uprostřed a na konci každé vesnice.
Tím se automaticky vyselektují uživatelé krabiček od zbytku (většiny) řidičů a sami se zbrzdí.
To nastalo a z těch krabiček jsou zbytečné kusy plastu... vlastně ne zbytečné, majitelé jezdí ve výsledku pomaleji než ti, co si nekoupili, a od těch hloupých dostal Kalousek DPH, což taky nejsou drobáky, při cenách těch věciček.
Zpět k laserům - existuje rušička, která si popovídá s měřícím zařízením a dokáže nasimulovat chybu měření, ale to je bengům, kteří stojí na stejném místě pár hodin, naprosto jasné a umístění nemohologovaného zařízení na vozidlo = jízda s vozidlem nevyhovujícím technickým podmínkám provozu na komunikaci, 20 000 pokuta minimálně a 7 bodů.
Za uvedení nehomologované součásti motorového vozidla na trh je pokuta do 5 mega, takže doporučuju vymlouvat se na prodejce, že tě při nákupu uvedl v omyl. Zlikviduje ho to.
Nevypovídat nestačí, fotka z lidaru nebude obsahovat rychlost, ale bude obsahovat kvalitní snímek té krabičky :)
Pro informaci, nejlevnější 7 let stará navigaci homologaci má, takže tudy cesta - výmluva - taky nevede. Není nutno vůbec řešit, kde je ta věc umístěna, zda v zorném poli řidiče nebo jinde, to je jen oblíbený úskok některých diskutérů stranou...
Je vidět, že sice vypouštíš moudra, ale aktivní rušičku jsi nikdy neviděl. Ona totiž nevypadá jako klasický antiradar, tedy krabička nalepená zevnitř na přední sklo. Skutečná aktivní rušička má 1)řídící jednotku, kterou můžeš nainstalovat prakticky kamkoli do auta nebo na motorku a 2) vlastní vysílač (nebo vysílače), který se dá vzdáleně přirovnat k denním světlům. Je ale výrazně menší a nesvítí


1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
Nepochopil jsi a navíc ani pořádně nečetl

PS: povinnosti hlídky po nehodě znám (jsem sběratel zvířátek za jízdy), ale znovu opakuji - rušička je současně dálkové ovládání garáže, takže si ji klidně můžou fotit jak chtějí.
PPS: paprsek rušičky v režimu rušení není na fotce vidět, naopak paprsek v režimu "dálkové ovládání" je na foťáku viditelný.
Naposledy editováno 18.04.2013 08:36:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
I podprumerny znalec pozna, ze zarizeni (u radioveho antiradaru) je urcene k vysilani na 10GHz (radar) a ne 433MHz (dalkac). O pripadne pokute od radiouradu za vysilac na neschvalene frekvenci nemluve. Stejne tak si podle krabicky i prumerny organ za pet muinut najde, ze je to dalkac s funkci antiradaru (nebo obracene, nevim, jak to vyrobce popisuje). A fotka auta, log z radaru, ze rusi a pritomnost rusicky by mohly soudu stacit, rekl bych ze je to stejny pripad, jako kdyz opilec po bouracce preleze na misto spolujezdce a tvrdi, ze ridil jeho pes...
A vzato do dusledku, i infracervene svetlo by melo byt homologovane, i kdyz neni videt, o viditelnem spektru se v zakone pokud vim nic nerika...

Takže to pro "pozorné a chápavé odborníky" shrnu ještě jednou:
- téma je laserový radar a ochrana před ním
- tento druh radaru je obyčejným antiradarem detekován pozdě (když detekuje, už jsi změřený)
- tento druh radaru je možné účinně rušit aktivní rušičkou
- rušička pracuje na principu vyslání vlastního matoucího laserového (ne rádiového) paprsku ve chvíli, kdy rušička detekuje radarový laserový paprsek (nevysílá nepřetržitě)
- rušička má funkci přepnutí do režimu dálkového ovladače (např. garáže), kdy pracuje na jiné vlnové délce než laserový radar (takové použití je legální) a proto se její použití velmi těžko prokazuje
- vlastnictví rušičky zákon nijak neomezuje, trestné je až její použití
- z toho plyne orgánům velký problém, protože musí nezvratně prokázat její použití
- laserový radar při zarušení vypíše jen chyba měření, na fotce není rušící paprsek vidět
- orgán si může najít na netu nebo jinde co chce, ale aby mohl udělit pokutu, musí prokázat, že zařízení bylo použito k rušení (opět zopakuji, že trestné je použití zařízení a nikoli jeho přítomnost ve / na vozidle)
- oba známí s tím měli problém, "znalec" policista je buzeroval, v přestupkovém řízení dostali oba pokutu, oba dva se bránili u soudu (pokutu nezaplatili), oba dva soud bez problémů vyhráli včetně náhrady soudních výloh
1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
- radiove jsem zminil, protoze se tu taky probiraly a je to na nich zjevnejsi. Stejne tak snadno znalecky prokazes, ze laserovy obsahuje casti, ktere zjevne s dalkovym ovladanim nesouvisi (treba detektor mericiho paprsku, pripadne ty diody na jinych vlnovych delkach), neexistence ovladaneho zarizen... O dokumentaci od vyrobce nemluve.
- "musí nezvratně prokázat její použití" - u jine trestne cinnosti taky nepotrebujes primy dukaz (fotku, jak vrazim nuz do obeti) ale staci retez dukazu neprimych (otisky na nozi, DNA na miste, svedectni, ze jsem obeti vyhrozoval...), ktery presvedci soud. Dost by me prekvapilo, kdyby to tu bylo jinak. Proto rikam, ze si spis myslim, ze neni chut/vule ty pripady dotahnout (kdyz stat soud projede, neplati zpusobenou skodu ten vysetrovatel, co by mel dat dukazy dohromady, ale odflakl to).
EDIT: pokud by to bylo skoro nemozne postihovat, proc by si vyrobci komplikovali zivot predstiranim, ze to je dalkove ovladani? Teda krome pumpnuti hejla o vic penez?
Naposledy editováno 18.04.2013 10:45:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,

EDIT: výrobci si komplikují život předstíráním nebo spíš přidáním jiných funkcí (dálkové ovládání) právě proto, aby to nebylo možné snadno postihovat. Velice těžko se totiž prokazuje, jestli to zařízení používáš jako rušičku nebo jako ovladač (ale to už jsem psal). Samozřejmě pokud je člověk úplné pako a nemá doma nic ovládané tím "dálkovým ovládáním", má docela problém

Naposledy editováno 18.04.2013 11:14:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
vtr78 píše: rrss> Nepochopil jsi a navíc ani pořádně nečetl
v
Obojí ti snadno vyvrátím, čti dál.
vtr78 píše: - ten "vyzařovač" jsem k dennímu světlu jen přirovnal. Je to malá plochá krabička (cca 3x1cm) umístěná na "rušené" straně vozidla. Homologaci mít nemusí, protože nesvítí, není v zorném poli řidiče, nepřesahuje obrys vozidla a nemá ani jinou "dopravně technickou" funkci. Nebo mi snad chceš tvrdit, že třeba chladič (který je také za nárazníkem) musí mít homologaci?
O stránku výše jsem psal, že např. navigace musí být homologovaná.
Takže ty nečteš nebo úmyslně nechápeš

Buďto je homologovaná s vozidlem, za to ručí výrobce, nebo má zezadu homologační značku, za uvedení na trh bez této značky je pokuta 5 nebo 50 mega, teď jsem líný hledat. Psal jsem o tom - stěžuj si, stačí jediný člověk, a prodejce je zruinován.
GPS může být klidně za palubkou tak, že zvenku není vidět, a stejně musí být homologovaná.
V kabině nesmíš mít např. vůbec nic, co by rušilo funkce ovladačů, airbagů atd.
Vím že ti nezbude než namítnout, že homologace GPS nemá vliv na to, zda "ruší funkce ovladačů, airbagů", nicméně takové jsou předpisy, proto GPS homologaci má.
Pokud ta tvá krabička homologační značku nemá, tak na tom tě snadno dostanou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
A teď to hlavní. Ta řídící jednotka rušičky může být kdekoli v autě nebo na motorce. Klidně může být v kufru, u motoru, pod sedlem, kde si vzpoměneš. Do kabiny nebo jinam na dosah potřebuješ jen přepínač režimu pohotovost k rušení / dálkový ovladač. A pokud koupíš lepší kousky, tak ani ten ne, protože (jak jsem psal) po rušení se přepnou do režimu dálkového ovladače automaticky (reaktivovat rušící režim musí uživatel).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
Predstav si ze desetkrat potkas souseda jak jde od tveho auta s vymlacenymi okny a ma na klicich (dalkove ovladani) metrovou trubku (antiradar). Budes mu verit, ze je to jen privesek, ktery vlastne nepouziva? Zvlast kdyz predtim nez prisel, okna nepraskala a pote co odesel uz taky ne...

PS: problematika posledního odstavce má jednoduchá a efektivní řešení, která ale není možné rozebírat veřejně



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenosti s laserovým antiradarem,
Nemá smysl tě číst, protože už jsem ti odpovídal a ty to nečteš. Vestavěné rádio a vestavěná navigace jsou homologovány s autem, jeho výrobcem, konec diskuse.
Plky jako že jsem neviděl rušičku... to je zcela o ničem. Každá sluneční clona je homologovaná výrobcem, mončičák na ní je už na pokutu, když ti ji budou chtít dát :) Cokoli na kastli je součást auta, uvedení neschválené součásti auta na trh = 50 mega pokuta.
Ty zákony a předpisy platí dávno - jestli si myslíte, že se nebudou používat a nebude se přitvrzovat, váš problém.
Dodo_Terra píše: bacha je to zakázaný...
http://www.antiradar...tiradary/legislativa antiradar ne,
rušička ano
