Nějakej rozdíl mezi k1-3, r1, a zx9 by taky neškodil
Naposledy editováno 30.04.2013 14:36:39
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
Jen k tomu, že máš pocit, že ti ve středních netáhne.. Mě jde v 5ti za plynem na jedna na záda a na každej kvalt bere slušně už od otevření přívěry, což jest něco po 3tis rpm. Je to cítit, v motorce lehce škubne a změní se absolutně zvuk. 954ka má obecně problém s neposedností a to i na dvojku, je to bez tlumiče dost zlobivá holka a osobně si nedovedu představit krátit kvalty, natož -1 +2, na tom se snad nedá ani jezdit
j.r.ewuing: přesně proto jsem 954ku pořizoval, mám to v profilu a jinak souhlasím na 100%
Naposledy editováno 02.05.2013 18:56:07
..treba jit na dva plynem na zada..
Privera se otevírá myslím kolem 5?
jinak ok, můžou byt motorky co topej víc, ale z toho klidný spaní nechytnu... Raději si s tím chlazením pohraju... Mozna mi pak nepraskne hlava
a v tom to právě je, kdo hledá motorku s divokym neposednym motorem pro něj prostě honda nebude, ale kdo hledá perfektně fungující celek tak bude s 954 spokojenej
jen já spíš než tohle hledal u motorky dravost a potřebu jí taky trochu krotit a řídit, honda je prostě hodná a ani 954 neni vyjímka ale rychle padne do ruky a řídí se snad sama, na to jak je lehká si vzpomenu snad v každý druhý zatáčce když se snažim tam poslat těch víc jak 200kg
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs
j.r.ewuing píše: Zbyněkm:podla mna je ten vyfuk na fotkach seriovy a ma len nanitovany stitok LeoVince,dal by som za to ruku do ohna a myslim,ze kazdy majitel seriovej 954RR mi da za pravdu
taky jsem se díval že ten Leo vypadá divně..
No pánové asi jste mě přesvědčili, ta 954rka mě oslovuje a začíná se mi líbit čímdál víc. Až dojde na věc tak se pokusím všechnykonkurenty projet, ale myslím, že skončím u hondy.. nevím proč..
Topení se nebojím, ono mi i cebro hřeje když jedu ve městě, je mi jasný, že litr bude hřát o dost víc, ale tyhle mašiny nejsou dělaný na to aby jezdili 50 km/h ve městě, že...
když se mi cebro vyšplhá a ventilátor nestíhá, což málokdy, tak to prostě proženu půl minuty, minutu 100+ a teplota je naprosto ideální... padá to potom hrozně rychle.
Dá se do ECU přehrát jiná palivová mapa? Tím by se motor dal docela poladit ku obrazu svýmu, ne ? (Je to ale jen blbej dotaz)
Ale jak píšete, převody si nejspíš změním, protože stejně člověk nelítá furt 300.. taky kde.. to bych si z toho musel udělat enduro
Jak psal Marik, pokud se to bude stavět v celým spektru otáček tak mi ta lineárnost vadit nebude
Jo a dotaz: má už 954 svody 4-1 nebo 4-2-1 ??
Naposledy editováno 03.05.2013 19:36:35
Pokud zmenis prevod tak nebudes o ecu mape premyslet pac budes motor drzet furt nad 8 tis...
Uprimne receno az se budes pohybovat za jizdy furt mezi 10 az 13 ve spici a budes ji v jakekoli zatacce drzet u huby tak bych zacal zvazovat upravu dychtici po vetsim vykonu...ono tech 150 koni neni malo a to ze tocis heftem nadoraz na rovince neni znameni zvladnuti stroje...to umi fakt kazdej...
Za me ti reknu jedno pokud chces vic vzruseni tak si kup ZX9 pac to ze to brzdi hur hur zataci ti dopreje pocit vzruseni ale nikde te to jizdne neposune...954 a r1 jsou podle me s tehle generaci motorek2002-2003 nejlepe postavene a odpovidaji ...nebo se priblizuji tem dnesnim bikum v oblasti sbk ss a litrovych zvyklosti...po roce 2004 je to ale vyvojovy zlom u vsech znacek...jen suza az po roce(vroce) 2005... Tam je motoricky vse jinak co se tyce do vykonu ...brzdy...zmena konstrukce...
Mozna bych se prvne svezl a pak zacal mluvit co upravit...znam takovych kluku vic a ani jeden nedokazali vyuzit potencial v serii natoz po zkraceni prevodu ci instalaci pwc a dalsich vymozenosti...
Za me bych sel po motorce pokud mozno v seriovym stavu...a pri vyberu bych dal hlavne na stav nez na doplnky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs
Coolasice píše: Danielos> Tak to jsi nejel na Hondě CR 500 ve dvoutaktu,to je zabiják
To je jasné, ale z té čízy jde strach už jen z toho kraválu. Hrozivější zvuk z motorky jsem ještě neslyšel. Ale ta číza vyškolila i zkušené borce..
No je pravda, že spíš hledám fungující celek, protože na jawě a číze sem si vzrušení při klopení a při kroucení rámu a nebrždění, užil až až
Cebro funguje parádně, akorád už dychtím po větší velikosti mašiny a výkonu motoru. Já vím, že soudit když sem na tom nejel je absurdní a naivní. Jen sem mel trošku strach aby ten motor nebyl až moc lineární a nudnej Snad me chápete
Santamike>
Též souhlas, jak říkáš, je lepší mít menší objem a umět jezdit líp, než naopak. Určitě dám vědět, jen to nebude určitě hned. Musím něco našetřit.. Ale vypadá to, že budu šetřit na fároše.
Naposledy editováno 06.05.2013 09:50:57
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
E: jo a po 6ce Cébru poletí 954ka jako prase
Naposledy editováno 06.05.2013 22:59:47
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
..Roko.. píše: 150koní, reálná Vmax 280km/h, nuda, nuda, nuda Každej máme rádi něco jinýho, ale za cenu +/-70K kč nedostaneš nic vyváženějšího. Brzdy excelentní, podvozek je akorát sportovní, ale fošna to není a od 3tis rpm jede s chutí na každej (i 6tej) kvalt. Na 4ku můžeš jet 50 a i 250sát. Že ti bude 9ka Ninja funět na záda a GSXR a R1 dá metr na kilometr je vše na silnici v rukou smrtelníka smazáno, ale ty si budeš užívat hravost téměř šestky, na výjezdu se bude odlepovat kolo na dvojáka a na horizontu ti trojka poletí na záda ,není známka nudného a slabého motoru. 954ka mě sice nikdy výrazně nepřekvapila, ale ani na moment nezklamala a za dva roky jsem se já osobně ještě na chvíli nenudil, nebo nebylo nic, co by mě obtěžovalo. Za ty love kopa zábavy
E: jo a po 6ce Cébru poletí 954ka jako prase
Dík, to beru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suchotavy zvuk spojky Honda CBR 954RR Fireblade | henobart | 3 | 21.6.2024 v 06:22 t_freedom |
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |