Téma: Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
Ahoj, stal jsem se majitelem tohodle silničního traktoru. Byl za dobrý prachy, tak jsem to vzal. Udělal jsem klasiku (rozvody, náplně, nejnutnější plechařinu atd) Ale zajímalo by mě jak s tím jezdit. Dehtem jezdim jen od firmy zetor, a transit 2,5D. Měl jsem předtím ještě mitsubishi lancer 1.8D ale prostě ta felda má uplně jinej projev. S tou mitsubou sem jezdil skoro jak s benzíňákem. Vyšší otáčky mu seděly, ale tohle je fakt typickej traktor. Všiml jsem si že tomu nedělá problémy pochodovat na pětku 60km/h a vrtí to v tu chvíli nějakejch 1500ot/min. Ale nejsem s tím moc zžitej, tak se pozeptám, jak s tím jezdit? kdy řadit? Kam to až rozumně tahat? Jaký otáčky pro rozumnou (ne turbo ekonomickou) spotřebu? Kolik to snese nejmíň a kolik nejvíc otáček? Samozřejmě v rámci hranic, nechci po tom sportovní výkony. Pro příklad, dá se s tím stabilně mazat po dálnici cca těch 130? ptž kolem kila to má 2500 ot/min. nejde mi uplně o spotřebu, ale všude se vypráví že se s tím dá jezdit mezi 5-6L což by bylo super.
Jsou nějaké věci na který tenhle agregát trpí? na co dát bacha?
a vubec co vás napadne.
Beru to jako starý auto od kterýho čekám jen že mě za rozumný prachy přepraví z A do B. Komfort neřešim. Ale přiznám se že se mi v tom jezdí líp jak s druhou plečkou Fabia 1.4MPi LPG 2002. U tohodle tam prostě strčím pětku a s chrochtotem kupředu.
Dík
Jaw
Jsou nějaké věci na který tenhle agregát trpí? na co dát bacha?
a vubec co vás napadne.
Beru to jako starý auto od kterýho čekám jen že mě za rozumný prachy přepraví z A do B. Komfort neřešim. Ale přiznám se že se mi v tom jezdí líp jak s druhou plečkou Fabia 1.4MPi LPG 2002. U tohodle tam prostě strčím pětku a s chrochtotem kupředu.
Dík
Jaw
1 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
no naplnil jsem nádrž po "cvak" a příští tankování už budu mít hrubej obrázek o spotřebě. je pravda že feldy hnijou strašidelně uplně. neni to moje prvni. ale s tím sem počítal a oprava plechařiny i s dost obrovskejma dírama je za pár šušňů, takže jestli to ukáže pěknou spotřebu a vydrží motor, tak to budu klidně lepit do aleluja.
musím říct že projev toho motoru a taky trochu zvědavost za kolik s tím dokážu jet mě transformovala do člověka kterej jezdí jak dement :D ale zas necourám se 60 a jezdím si kilo. jen prostě zrychlování dávám víc času. tak jsem sám zvědav co mě čeká při dalším tankování.
oproti fabii ocenuju že je to tereňák a že je to velký. fobii mám na lpg takže té nakládám neb tam mě spotřeba nepálí. Felda sežere sem koukal kdejakej mogul (ano vím že i mogul dělá kvalitní oleje) za pár šupů, tak těch 7-8000km výměna neni nic hroznýho. kor jestli se to podepíše na výdrži motoru, tak proč ne. má to najeto skoro 300k a startuje na drc.
Naposledy editováno 08.05.2013 13:03:41
musím říct že projev toho motoru a taky trochu zvědavost za kolik s tím dokážu jet mě transformovala do člověka kterej jezdí jak dement :D ale zas necourám se 60 a jezdím si kilo. jen prostě zrychlování dávám víc času. tak jsem sám zvědav co mě čeká při dalším tankování.
oproti fabii ocenuju že je to tereňák a že je to velký. fobii mám na lpg takže té nakládám neb tam mě spotřeba nepálí. Felda sežere sem koukal kdejakej mogul (ano vím že i mogul dělá kvalitní oleje) za pár šupů, tak těch 7-8000km výměna neni nic hroznýho. kor jestli se to podepíše na výdrži motoru, tak proč ne. má to najeto skoro 300k a startuje na drc.
Naposledy editováno 08.05.2013 13:03:41
Jawasaki píše:
oproti fabii ocenuju že je to tereňák a že je to velký.
Ujede dost, ale ja nízká, právě kvůli větší váze sedí níž než 1.3MPi. Měl jsem 1.9D dlouhou služební jako hajnej, takže si asi dovedeš představit, po jakých cestách sem ji tahal. Motor je fajn, kde sem nedřel spodkem, tam jsem to projel.
1 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
jawasaki : kdybych chtel bejt hnusnej tak odpovim zazracnou vetou priznivcu skodovek: "jsou na to levny dily a opravi to nakej franta v kazdym prdelakove za par kacek"

1 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
to by byla ta nejleší varianta. ještě to pořádně omrknu. někdy se vrátí, ale spíš zustane sešláplej. nohou lze vrátit naprosto lehce. měl sem spoustu střepů od užovky 120, přes wartburg, trabi, feldy, fáčka atd. ale dycky to byl spíš opačný problém, že se pedál propadal, tohle se mi ještě nestalo :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
Jawasaki> Tak to buď v klidu s tím pedálem se mi to stává, hlavně v létě
v zimě to nedělá


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
DriverX> a jak se tim da pak jet kdyz se nevraci brzda? Ja to nejak nechapu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
z-x-r> úplně normálně, dělá to jen když hodně brzdíš a já brzdím málo takže když se to kousne tak klepnu nohou a jedu dál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
chalco píše:
Co bych Ti doporučil udělat, tak na motoru pod černým deklem (uchycenej 5 šroubky) jsou černý plastový trubky sání vzduchu do jednotlivých válců, ty budou určitě zanesený.
ještě vytahej ten bordel i ze sacích kanálů a odpoj a ucpi hadičku ovládáví ventilu zpětného vedení spalin to spůsobuje zanášení těch trubiček

jinak s felcka s naftovým motorem dobrý

1 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
udělal sem to jako na těch stránkách. vyndat konzolu, vyndat to plastový futro. omlet šmirglem, dát zpátky a problém odstraněn.

1 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
Ještě bych doporučil vyndat trubku z potrubí z airboxu do motoru, je dost zredukovaná. Auto má trochu lepší projev a nižší spotřebu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
chalco> to tam davaj hodne kvuli hluku sani...pak to bude chrcet jak kawasaki

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.