Téma: poradte co s tim je
15.6.2013 v 10:17
cau,uz sem to tady resil,ale vcera sem to zas nastartoval a zacalo to jeste vic a tady na tom videu je to uz dobre slyset,pri jizde se mi zdalo,ze se seka zadni kolo pri pusteni plynu,klepe to jenom pri pridani plynu,motorka ztratila vykon,poradte prosim,jestli ma cenu to opravovat,diky
Uzavřeno 21.06.2013 v 19:24 uživatelem hmm21
Uzavřeno 21.06.2013 v 19:24 uživatelem hmm21
Anketa: prodat nebo opravit?
prodat
1
servis
1
bushman7> no za 1.si netroufam a za 2.nevim kam to dát,protože tady skoro každej mechanik z okolí nemá moc dobrou pověst a kdybych to dal k tomu samímu jako před tim,to taky nevim,protože když mi to přivez hotoví,měl sem díru v předním blatníku,vypad mi šroub z víka ventilů,kterej ani nepřiznal a bůh ví co ještě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte co s tim je
SirIndy píše: Ten by mu asi nesekal zadni kolo.
Ono je to celé sporné. Po většinu času to zní jako uvolněný řetěz, v čase 0:04 to zazní jako ventil s velkou vůlí, nebo vyklochtané uložení vahadla (které tam ale není, tak že spíš šály vačky), v čase 0:12 - 0:13 to zní vyloženě jako ventil s velkou vůlí, pak zase jako řetěz a až ke konci (kolem 24té vteřiny) to zaklepe jako přidřená klika.
Ten motor je každopádně zralý na kompletní rozborku, jinak se těžko pozná, co je v něm v háji, ale celkem určitě tam toho bude víc. Celková repase se každopádně nevyplatí ani náhodou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte co s tim je
J.M.K. píše: Ono je to celé sporné. Po většinu času to zní jako uvolněný řetěz, v čase 0:04 to zazní jako ventil s velkou vůlí, nebo vyklochtané uložení vahadla (které tam ale není, tak že spíš šály vačky), v čase 0:12 - 0:13 to zní vyloženě jako ventil s velkou vůlí, pak zase jako řetěz a až ke konci (kolem 24té vteřiny) to zaklepe jako přidřená klika.
Ten motor je každopádně zralý na kompletní rozborku, jinak se těžko pozná, co je v něm v háji, ale celkem určitě tam toho bude víc. Celková repase se každopádně nevyplatí ani náhodou.
Podle me kdyz to blokuje kolo tak musi byt neco s klikou/ojnici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte co s tim je
SirIndy> No právě... jestli se skutečně seká kolo, tak se přidírá klika. Pak ale může jít i o to, že je v háji buď zubovka, nebo ucpaný nějaký mazací kanál, popř. tlak utíká přes nějaké vyráglované ložisko, nemazaná klika se bude přidírat čím dál víc a motor se postupně může "zrakvit" celý. Rozhodně bych už takový motor nestartoval, ven z rámu, rozebrat a uvidí se.
Může jej při nejhorším ještě rozprodat po dílech - kor u motorky, jakou je tato, nejsou vzácné případy rozbitého karteru po pádu, přičemž klika, válce a vršek zůstanou v pořádku. Pak se právě tento motor hodí, že se z něj dá vzít karter.
Může jej při nejhorším ještě rozprodat po dílech - kor u motorky, jakou je tato, nejsou vzácné případy rozbitého karteru po pádu, přičemž klika, válce a vršek zůstanou v pořádku. Pak se právě tento motor hodí, že se z něj dá vzít karter.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte co s tim je
J.M.K.> no tak to je pekny teda,takze se stejne asi vic vyplati to prodat po dilech nez v celku ne?kdyz zase to vsechno rozebirat :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte co s tim je
hmm21> No právě, že většinou se vyplatí motorku odhlásit, rozebrat a postupně rozprodat po dílech. Často na tom ve finále vyděláš více, než když motorku celou "střelíš na díly".
Ohledně toho "odhlášení" - v žádném případě motorku neodhlašuj úplně (tzn. nevyřazuj trvale z evidence). Jen dej SPZ do depozitu, abys nemusel zbytečně patit pojistku a po rozebrání můžeš prodat i rám s papíry , jež bude mít daleko větší hodnotu a snáze půjde na odbyt, než rám "bezpapírák". Může se totiž stát, že někomu leží doma stejná motorka po těžké havárii, s nenapravitelně poškozeným (nebo jen draze opravitelným) rámem a tomu se právě "papírový" rám hodí - může na něj svou motorku "přeskládat" a může legálně jezdit dál.
Sice se na takové "opravené vraždy - totálky" nepohlíží zrovna pěkně, ovšem je-li oprava provedena pořádně a odborně, nejde nic namítnout.
Ohledně toho "odhlášení" - v žádném případě motorku neodhlašuj úplně (tzn. nevyřazuj trvale z evidence). Jen dej SPZ do depozitu, abys nemusel zbytečně patit pojistku a po rozebrání můžeš prodat i rám s papíry , jež bude mít daleko větší hodnotu a snáze půjde na odbyt, než rám "bezpapírák". Může se totiž stát, že někomu leží doma stejná motorka po těžké havárii, s nenapravitelně poškozeným (nebo jen draze opravitelným) rámem a tomu se právě "papírový" rám hodí - může na něj svou motorku "přeskládat" a může legálně jezdit dál.
Sice se na takové "opravené vraždy - totálky" nepohlíží zrovna pěkně, ovšem je-li oprava provedena pořádně a odborně, nejde nic namítnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poradte co s tim je
J.M.K.> jo tak to tak asi udelam no nejspis a jeste se zeptam,kdyz je to v poloprevodu,tak do depozitu nemuzu asi dat co?musim to prihasit na sebe?diky
1 reakcí na tento příspěvek poradte co s tim je
Chlape - ty s tim máš furt nějaký trable .... Já bych to ještě do světa neposílal. Sundej to ventilový víko a třeba tam už něco vidět bude. Ale myslim si že když sundáš vačky tak na tebe vybafne přidřená vačka nebo spadlej (ohlej) ventil do válce nebo tak něco. Znělo to jako nahoře = sundat hlavu a podivat se.....
A hlavně , udělej si to sám a nikomu jinýmu nevěř! A co neumíš se nauč (čti nebo koukej na youtube) nebo se ptej starejch mazáků.
Přeju hodně zdaru a pevné nervy a neroň do motoru moc krve O tom bych ti mohl vyprávět....
A hlavně , udělej si to sám a nikomu jinýmu nevěř! A co neumíš se nauč (čti nebo koukej na youtube) nebo se ptej starejch mazáků.
Přeju hodně zdaru a pevné nervy a neroň do motoru moc krve O tom bych ti mohl vyprávět....
1 reakcí na tento příspěvek poradte co s tim je
Projdi a pročti manuály.Jsou tu někde ke stažení. Je to celkem jednoduchý. Nejprve sháněj nýtovačku na rozvoďáky a taky novou spojku..... a momentový klíč.
Já kvůli tomu pořídil takovýho vercajku ale od tý doby co ho mám ho používám velice často.....
Já kvůli tomu pořídil takovýho vercajku ale od tý doby co ho mám ho používám velice často.....
Téma je zamknuto
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GSXR 1100 SACS - odbrždění/přetrysk... Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 1 | 20.7.2024 v 12:40 jeangone |
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 | Lukydoga | 1 | 18.8.2023 v 05:05 hondaman1 |
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 | Hovado-RC8 | 29 | 5.5.2023 v 16:35 hmm21 |
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 | Normik | 11 | 8.12.2021 v 22:38 Martin1200 |
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 | Svobodak.T | 119 | 6.12.2021 v 01:01 kerut |