možná je to cipovina, ale používáte suspík nebo tak něco? při inzenzivním brždění mi to totiž nedělá dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík
xBaryk píše: kvůli snížení váhy jezdce ? To nevím, ale vím co mi udělá odpor vzduchu těla, když jedu např 200.
Udržej na rukou síly působící na jezdce při brždění např z 250 km/h? Opravdu ? Tenhle názor moc nesdílím, ale když mi ho vyvrátíte.
Díky, já sem rád originální, a asi jo samý perly
E: pravopis ...
Druhá varianta je vymlátit gumovou paličkou do nádrže na koule domeček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík
(Z varlat měl týden dva modré pomeranče, chodil jako by přeplaval Atlantik na sudu a skuhral, že by raději bral nějakou zlomeninu )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík
xBaryk píše: No já se ptám na to, když brzdím před zatáčkou cca z 200, 150 relativní záleží na zatáčce, tak abych zvýšil odpor vzduchu se o otevřu před bržděním a v něm, a připravuju se na vysednutí, kontra atp. no tak ale v tom momentu kdy jedu otevřenej a vysedávám, přece nemůžu mít sevřený nohy u nádrže. ale musím být otevřenej a sebe vystrkuju do zatáčky a přenáším váhu. No ale když bzrdím intenzivně, tak mě to tlačí tělo dopředu a první co je v kontaktu s motorkou sou koule, tedy ty to logicky odnášej .. Je to aspoň trošku srozumitelný?
To jako při brždění vytrčíš kolena do boku aby fungovaly jako padák? I na FZ1 když už su vysedlej a potřebuju ještě razantně před zatáčkou přibrzdit tak se stačí zapřít rukama a přidržet se stehnama, nemusíš z toho během brždění viset jak netopejr, kdy noha s motorkou svírají pravý úhel. Myslím že mám celkem ostrý brzdy a koule si neomlacuju...
1100Virago píše: seikos: Druhou variantu otestoval před léty kámoš, když napral zezadu do škodovky. Až na to, že domeček vymlátil vlastními varlaty do podoby, že se z nádrže daly odlívat Ale že by ho to při příštích bouračkách nějak ochránilo, to se říct nedá.
(Z varlat měl týden dva modré pomeranče, chodil jako by přeplaval Atlantik na sudu a skuhral, že by raději bral nějakou zlomeninu )
...:D:D:D:D:D:D:D:D...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík
panTerek píše: To jako při brždění vytrčíš kolena do boku aby fungovaly jako padák? I na FZ1 když už su vysedlej a potřebuju ještě razantně před zatáčkou přibrzdit tak se stačí zapřít rukama a přidržet se stehnama, nemusíš z toho během brždění viset jak netopejr, kdy noha s motorkou svírají pravý úhel. Myslím že mám celkem ostrý brzdy a koule si neomlacuju...
Já při brždění z 200+ obvykle ještě rozepnu bundu a stoupnu si do stupaček
1100Virago píše: seikos: Druhou variantu otestoval před léty kámoš, když napral zezadu do škodovky. Až na to, že domeček vymlátil vlastními varlaty do podoby, že se z nádrže daly odlívat Ale že by ho to při příštích bouračkách nějak ochránilo, to se říct nedá.
(Z varlat měl týden dva modré pomeranče, chodil jako by přeplaval Atlantik na sudu a skuhral, že by raději bral nějakou zlomeninu )
Podobným způsobem kdysi udělal kámoš důlek do nádrže jeho tehdejší Gilery
1) Moc velký koule a oháňka
2) Špatnej posez
3) Špatný kalhoty
Nejdřiv sem jednoznačně 2) a 3) vyloučil. Ale postupem času jsem začal dávat na stupačky špičky nohou místo prostředku chodidla a pořídil jsem nový kalhoty, který jednak na sedle nekloužou a druhak maj tak krásně řešenej strečovej rozkrok, že si za jízdy chcrochtám blahem...:)... Takže prostě...u mě to byly všechny 3 předchozí body dohromady, u tebe to bude taky nejspíš 2) nebo 3)
PS:... někdy mi přijde, že se mi po těch nárazech na koule trochu stejská, často to totiž byl největší šuk, co sem na vejletě měl
Naposledy editováno 19.07.2013 09:32:39
1 reakcí na tento příspěvek koule-suspík
Tak jsem mile slecne vzal to oblejskane sedlo 180 smirglem pekne do matova, a kdyz jsem ji to vezl nazpatek tak uz to bylo OK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koule-suspík
gugo píše: Fcera jsem si vezl domu na servis ER5 s tak voblejskanym sedlem , ze kdyz jsem dojel tak jsem mel pocit ze jsem byl na lekci v BDSM salonu , to bylo CBT jak svin.
Tak jsem mile slecne vzal to oblejskane sedlo 180 smirglem pekne do matova, a kdyz jsem ji to vezl nazpatek tak uz to bylo OK.
Akorat si ted slecna stezuje že jízda není co bývala....
xBaryk píše: Subi>
Já teda nevím, ale když prudce brzdím z vysoké rychlosti tak jsem co nejvíce otevřenej, přece nebudu brzdit zalehlej.
Já si nefandím, jenom konstatuju
Nerad bych tu diskuzi směřoval pro 4% menšinu
tak v tom případě se nediv, že si drtíš koule to aby sis je nedrtila zajistí právě to že se budeš stehnama/kolenama držet nádrže
xBaryk píše: kvůli snížení váhy jezdce ? To nevím, ale vím co mi udělá odpor vzduchu těla, když jedu např 200.
Udržej na rukou síly působící na jezdce při brždění např z 250 km/h? Opravdu ? Tenhle názor moc nesdílím, ale když mi ho vyvrátíte.
Díky, já sem rád originální, a asi jo samý perly
E: pravopis ...
Jo udržíš, teda pokud nebudeš dělat to že to roztáhneš na 250 a pak plný brzdy a to samé desetkrát