tak hodlám přestoupit na Varana. ale mám problém. Pořád mě tam trochu v hlavičce hlodá baworáček. Ani na jedné jsem zatim nejel. Proto bych chtěl nějakého dobráka z Plzeňského kraje poprosit o možnost svést na Varanovi od r.v. 03, tedy na stříkačce. Na BMW se svezu zanedlouho až dorazí kamarád z Prahy, ale s Hondičkou nikoho neznám. :( Kdyby to někomu nevadilo, dali by jsem nějakou vyjižďku nebo tak... Uvidíte jak se Vám bude chtít. :) Dyžtak se ozvěte. Buď sem nebo na mail e.n.t.r.y@centrum.cz nebo na tel 723031574.
P.S.: ještě jsem nazavrhnul crossrunnera, takže taky tak. Šmucler bude mít předvádečky až někdy na jaře...
díkes
Naposledy editováno 24.08.2013 19:01:28
1 reakcí na tento příspěvek Svézt na Varanovi
Kov píše: Hroch_cz> Souhlas... a píše se koho,co?-mě
Kubal-ty jsi zarytý odpůrce varadera jako cendura. Už to od tebe čtu po x-té. Můžeš tedy definovat pojem cestovní enduro? Já si pod tím představuju motorku, která zvládne polní cesty, rozbitý asfalt,atd. Vím,že při vhodném obutí a s dobrým jezdcem zvládne varan i podstatně víc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
Jardas444 píše: Nechtěl jsem se do to plést ale pod cestovním endurem si představuji klasické staré stroje jako Afrika,BIG,Tenere atd.Kámoš má Versyse a je taky veden jako cestovní enduro ale nemá to s ním nic společného.Když jsem přejížděl škarpu na pole,tak on to nedokázal.Tak asi tak
tak záleží co každý od té motorky očekává.
Přesně jak píše KOV. Záleží na jezdci. Letos jsem byli na Ukrajině a jeli snámi dva kluci. Jeden na SV650 a druhý na banditovi. Vojta s SV se nás držel při cestě přes hory po "silnici" horší než polní rozmlácená od traktorů. Kluk s banditem se nebyl schopný na této silnici rozjet. Samozřejmě to svedl na typ motorky. Nemůžu to úplně posoudit, neboť jsem to nezkoušel, ale ty dvě motky mi přijdou skoro stejné, co se týče obratnosti v terénu. :)
Takže to, že ten příkop tvůj kámoš nedokázal přejet, neznamená, že to ta motorka to neumí. :)
Naposledy editováno 25.08.2013 14:10:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
e.n.t.r.y píše: tak záleží co každý od té motorky očekává.
Přesně jak píše KOV. Záleží na jezdci. Letos jsem byli na Ukrajině a jeli snámi dva kluci. Jeden na SV650 a druhý na banditovi. Vojta s SV se nás držel při cestě přes hory po "silnici" horší než polní rozmlácená od traktorů. Kluk s banditem se nebyl schopný na této silnici rozjet. Samozřejmě to svedl na typ motorky. Nemůžu to úplně posoudit, neboť jsem to nezkoušel, ale ty dvě motky mi přijdou skoro stejné, co se týče obratnosti v terénu. :)
Takže to, že ten příkop tvůj kámoš nedokázal přejet, neznamená, že to ta motorka to neumí. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
Jardas444 píše: Samozřejmě že záleží na jezdci ale tyto staré motorky byly na toto ježdění dělané.Už jen přední kolo 21 mnohem lépe zvládá nerovnosti,terén atd.než nějaká 17ka.
Vidíš a varan má 19-ku,tzn. Něco mezi silniční a terénní... A to je přesně to, co od něj očekávám. Vytahovat někde motorku zapadlou po osy do bahna, nebo s tím někde pořád dokola mlátit na mokré trávě, to fakt nemusím, což druhému může vyhovovat. Občas si dám na varanovi stupačku, občas takovýto pidibrod, a to mi pasuje.Naposledy editováno 25.08.2013 16:16:03
Kov píše: Vidíš a varan má 19-ku,tzn. Něco mezi silniční a terénní... A to je přesně to, co od něj očekávám. Vytahovat někde motorku zapadlou po osy do bahna, nebo s tím někde pořád dokola mlátit na mokré trávě, to fakt nemusím, což druhému může vyhovovat. Občas si dám na varanovi stupačku, občas takovýto pidibrod, a to mi pasuje.
1 reakcí na tento příspěvek Svézt na Varanovi
Já ju pořídil po Transalpovi, najel jsem s ní 11 tisíc za půl roku a v terénu jsem byl jen jednou... Opravdu není podmínka, že s KTM musíš jezdit přes pařezy. O to vůbec nejde.
U KTM jde o to, kolik zábavy ti ta motorka dá! Jak ona samotná, tak filosofie značky, tak lidi co se okolo KTM motaj. S Hondou dostaneš spolehlivou motorku, s KTM dostaneš novou rodinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
Martin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
Mike70 píše: Ne, jen mě sere, že naše mateřština takhle dostává na prdel. A to i v případech, kdy se jedná o učivo prvního stupně ZŠ.
Vis kolik je zkomolenin a chyb na motorkarich? Taky me to sere... a co. Sorry, ale kdybychom meli opravovat kazdeho, tak se z toho zeserem. Toz asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
1 reakcí na tento příspěvek Svézt na Varanovi
1 reakcí na tento příspěvek Svézt na Varanovi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
1 reakcí na tento příspěvek Svézt na Varanovi
Jdi do bmw!
Mirek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
e.n.t.r.y píše: fmirek> hele a jakpak je to třeba s provozními náklady v porovnání varan X GS?
pořizovací cena ...varan levnější ,provoz GS levnější
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
czunik píše: pořizovací cena ...varan levnější ,provoz GS levnější
Jo, GS žere o půl litru míň a neměníš co 30tisíc řetězovou sadu... ale co když potřebuješ nějaké náhradní díly či něco opravit...?Kov píše: Jo, GS žere o půl litru míň a neměníš co 30tisíc řetězovou sadu... ale co když potřebuješ nějaké náhradní díly či něco opravit...?
jo no právě. O to mi spíše jde. Sice tam nemám řetěz, ale zas jak dlouho vydrží kardan bez opravy a když pak bude potřeba něco vyměnit, tak abych neměl zaplacený řetězovky na celou životnost Varana.. :) Tak právě jak jsou na tom ty náhradní díly. Věřím, že ani jedna z motorek se nerozbíjí, ale stát se to může. :)
Kov píše: Jo, GS žere o půl litru míň a neměníš co 30tisíc řetězovou sadu... ale co když potřebuješ nějaké náhradní díly či něco opravit...?
servis po celem světě a najel jsem na starší 60 tis a nic..takže pokud tak jen výjimečně a většinou jsou to vady kdy se dá dojet..a kolega sehnal i v tunisu ložisko do kola...neb jsou většinou unifikované...takže bych to neviděl tak špatně. A jinak žere skoro o litr míň..ale to není podstata na prvním místě..ale to že je to vzduch tudíž při jakém koliv problému v zemích východu není problém s opravou i při případném lehkém pádu
Naposledy editováno 28.08.2013 15:20:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svézt na Varanovi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |