Téma: Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125
3.11.2013 v 18:52
Ahoj kluci ,
už jsem projižděl témata a nic moc jsem nevydumal...Mám mito je to moje druhé a to první jelo jako blázen proti tomuhle.Nevíte někdo jak bych poznal ,že ho mám nějak zaškrcené?Přívěra mi funguje motor točé 12500otáček ,žádné propady ve výkonu nemá ,ale proste se mi zdá ,že nejede jak tam to a to nebylo nějak upravené...Nevíte kde by to mohlo bejr zaškrcené nějake restrikce?Kde by mohli bejt a jak bych je poznal po případě dá se poznat jeslti je přiškrcena CDI?chtěl bych na ní dostat aspoň 25kw ...za každou radu a nápad budu rád.Kitu polini 160 ccm se chci vyhnout...
už jsem projižděl témata a nic moc jsem nevydumal...Mám mito je to moje druhé a to první jelo jako blázen proti tomuhle.Nevíte někdo jak bych poznal ,že ho mám nějak zaškrcené?Přívěra mi funguje motor točé 12500otáček ,žádné propady ve výkonu nemá ,ale proste se mi zdá ,že nejede jak tam to a to nebylo nějak upravené...Nevíte kde by to mohlo bejr zaškrcené nějake restrikce?Kde by mohli bejt a jak bych je poznal po případě dá se poznat jeslti je přiškrcena CDI?chtěl bych na ní dostat aspoň 25kw ...za každou radu a nápad budu rád.Kitu polini 160 ccm se chci vyhnout...
tam jde o to ze ten valec byl lakovanej a varenej a je videt ze byl brousenej..číslo z nej nevyctu nejspis zkusim se tam zamerit na tu cas kde to ma byt ale myslim ze to nepřečtu..Jinak mtor jsem pulil uz fakt hodnekrat na mitech jezdim uz 7 let....a motoru si mylsim rozumim dobře jen jsme nikdy neresil cisla valcu to musim priznat,proto si rad necham poradit...

Tak,určitě když jsis dělal motor,tak jsi dodržel spravnou sqvish,spravny kompresni pomer,když máš novou ojnici,tak jsi určitě vymezil kliku v kartrech, určitě jsi dal správnou tlouštku těsnění,pod válec,dobře nastaven vyvažovák ,nastavené zápalko podle přípravku viz.manual, dobrý převod!! Správně fungující přívěra. Atd... Pokud toto vše funguje,a máš dobře seřízené..včetně karbce! Tak už mě napadá,že jen ten válec to brzdí,jen mě dojíma,že když,jak píšeš že válec je po nicasilu,tak je na modro sprasený. Válec po nicasilu vypadá trožku jinak. Jinak já na prvním závodním MITU jel válec serie 60433 a švihalo to slušně. Ale na válce 7generace jako 73037 to zdaleka nemá,natož kitovym válcům kitu95 a 99 a 01. Zjisti jaký máš válec.pak můžem polemizovat,a zjištovat dalši příčiny.
Ano motr je opravdu udelan tak jak se ma o tom bych nak nepolemizoval toustku tesneni atd je vse jak ma byt.....to ze je valec nastrikan z venku si myslim nema zadny vliv na funcnost valce ve vnitr
Ale nechci se tu nak hadat a polemizovat o tom tohle tema neni jde mi o rady a vazim si toho ze mi tu pisete o tech valcich protoze to jsem opravdu netusil zitra zkusim zkouknout to cislo valce a a uvidime ,ale verim ze problem je v karburatoru,takze ho zkusim jeste vyndat a poradne na nej mrknout a podle manualu zkusim udelat nastaveni znova a uvidime a kdyz to pojede stejne tak uz to asi necham a budu jezdit na tomto slabsim motru treba apson dele vydrzi :)

Ale nechci se tu nak hadat a polemizovat o tom tohle tema neni jde mi o rady a vazim si toho ze mi tu pisete o tech valcich protoze to jsem opravdu netusil zitra zkusim zkouknout to cislo valce a a uvidime ,ale verim ze problem je v karburatoru,takze ho zkusim jeste vyndat a poradne na nej mrknout a podle manualu zkusim udelat nastaveni znova a uvidime a kdyz to pojede stejne tak uz to asi necham a budu jezdit na tomto slabsim motru treba apson dele vydrzi :)

Ahoj kluci tak dneska jsem zmeril ten vyfuk 35 mm takze dobry:) podle toho co tu pisete jinak koukal sjem jeslti neni navarena naka podlozka je svodu vyfuku jak jste psali ale nic jsem nenasel ani dratem nebylo nic citit .....Tak dalsi napady kde by mohla bejt uskrcena potvora? jeste sjem seridil a vycistil znovu karburator a jede o trosicku lepe,ale opravdu jen o malo..
tak chyba podle me nebude

Svíčka má jakou barvu? (mrkni na ni až po pár km co ji budeš držet "pod krkem").. řetězovku máš jakou? (počty zubů).. Hlavní trysku máš jak velkou? ..vzduchovej filtr je čistej? (možná bych zkusil otevřenej "molitaňák", mě to s ním líta celkem hezky, jen se musí často prát a "mazat") ..není vejfukový koleno zanesený karbonem?
nedokazu si predstavit jak vypada barva nove svicky, ale to je jedno. Tryska je oproti originalu trochu vetsi, ale tolik by to vadit nemelo. Mozna ze tak nejak na 3/4 plynu to pojede lip nez na plnej. Nema ten filtr jinou propustnost? ..treba ze by tam slo malo vzduchu..
tak mam vyreseno :) uz to jede jak blazeeen :) bylo to servomoturkem od privery nejspise v nem byl nem byl naky problem(malo otviral priveru) dal jsem jiny ktery jsem predtim do sroubku rozdelal a vycistil a promazal dal ho tam seridil priveru a uz to valiiii maximalni spokojenost :)))
nebylo to vubec zdechly jelo to v8 tisich byl skok ,ale ne tak razatni jako by mel bejt...nevim jak lepe to popsat ....
jinak dal jsem jinej servomoturek celej vycistil a promazal a fakt to jede tak o 50 lepe nezkutecnej rozdil konecne se svezu

jinak dal jsem jinej servomoturek celej vycistil a promazal a fakt to jede tak o 50 lepe nezkutecnej rozdil konecne se svezu

1 reakcí na tento příspěvek Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125
kluci co jezdíme dakšny co děláme špatně?? proč nám to 210 nejede?? za kolik mi uděláš motor?
1 reakcí na tento příspěvek Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125
"normalni".. to znamena kolik zubu na rozete a kolik na pastorku? ..ja kdyz sem jezdil 41-14 tak s vylitanym motorem tam z kopce bylo asi 205 tachometrovych, ale na rovine to pres 140 neslo. Po go na rovine 170-180 (zalezi jak fouka), z kopce 190. A s retezovkou 43-14 na rovine i z kopce do tech 170ti..
2 reakcí na tento příspěvek Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125
jak z kopce?? máme tady hodně prudký kopec , asi to zkusím a snad se dostanu ke 180 km/hod . Topere si představ tu parádu jedes v Těrlicku po cílovce a jedeš , no at nejsme nároční , 200km /hod ...... každého předjíždíš..... to je krásná představa

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 98, 99] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2944 | 26.4.2025 v 19:29 sirr |
vyvaření rozpraskané vložky 2T Cagiva Planet 125, Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 12... | kokoška. | 6 | 7.4.2025 v 10:28 kokoška. |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 | kokoška. | 19 | 6.12.2022 v 11:30 mito7 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |