Do Holešovic asi vyrazím na Bohemia Custom a až bude hezky, tak se vypravím i do Lošánek, nemám to daleko. Už jsem chtěl loni, ale nějak mi to nevyšlo.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
America - a že to temu Bertovi a spol. trvalo, že...?????
Naposledy editováno 14.02.2014 18:29:11
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
A abych nebyl úplně od tématu - ta fotka focená za sedla Na tom by se jezdilo nádherně, krásná práce.
Naposledy editováno 14.02.2014 18:36:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
- Mates-motogaráž nabízí poslední 250. Přitom tyto 250 v designu první 634 bylo po dlouhé době něco, co trefilo hřebík na hlavičku a byť to nebyla žádná hi-tech technologie bylo to za proklamovanou cenu cca 65 přesně to, co trhu chybí a co by si generační ročníci vyrostlí na 350 rádi pořídili - jednak z nostalgie a jednak za tu cenu byla nová 250 "národní" značky bezva.
- "Národní" (už dávno ne) značka Jawa ale přestává koketovat s motory 250
- Ustupuje z účasti na veletrhu 2014
- Přitom Pavel Suchý právě dokončil svůj sen a se 40-ti letou 634 (vysloužilou autoškoláckou)absolvoval cestu kolem světa, kdy to ten veterán skutečně zvládl!!!
- "Národní" značka však hlásá do světa, že znovu vrátí do výroby dvoutaktní 350 pro Rusko. Když si před tím partička Anglánů z nostalgie objednala nějaké 350 pro členy Jawa Clubu.
Přitom o dvoutatkní 350 se psalo již v 1990 rozhodně né v superlativech (to bylo v situaci, kdy podnik byl schopen vyrábět, měl odborníky, potenciál a hodlal realizoval vlastní chybějcící motorárnu).
http://www.motorkari...fid=3&&pgr=2
A potupně / potupně dospěl tento bývalý velkopodnik do situace, že z kontejneru na šrot ve Strakonicích potupně vytahal a "ukradl" linku na motory 350 poté, kdy jí tam Talián řádící s destou ve výrobních halách ČZM vyhodil.
Tohle je tedy tristní obrázek českého motostrojírenství v 25 roce po tzv. převratu
Naposledy editováno 16.02.2014 21:07:29
kuba350 píše: Pavouk106> Chromy na panelku - 4000,- nádrž, 6000,- nový kolena + vejfuky, 3000,- nový ráfky a dráty, chrom na ostatní věci kolem 5000,-. Lakování komplet se vším v profi lakovně v boxu 15 000,- u nějakýho garážníka třeba i polovic...
Díky
Berte - před časem psals, že jsi sehnal motor ČZ 180 nebo 200 ve čtyřtaktu.
Tady zase o pár let zpět sliboval manik stavebnici homlogované ČZ 180:
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=36315
Nejsou tyto dvě věci výše nějak návazné?
Když Ti Berte chybí motory - neleží někde série čtyřtatkních motorů ČZ?
Že by se třeba opravdu objevila ještě jednou tato ČZ 175 - 200...??!:
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Podle mě jest elegantní řešení smyčka z žebrované trubky navrch a důle po stranách přední rámové trubky. Nebude ani moc vidět.
Taky by šlo zavést olej do té rámové trubky (po těsnicí úpravě) a máš chladič úplně neviditelný .
Zdenalbenal píše: Ke chladiči oleje - měl sem na mysli neco takového, co by se orientovalo naštorc, rovnoběžně s přední trubků rámu.
Na tom FMX to néni zcela podle mých představ, ale je to o několik koňských délek lepší, než škatula z pitbula...teda pitbika.
a k foto: tento chladič někdo rozprodával na motoinzerci snad z 10 ks. Jeden mám taky, ale ještě nedádno byl asi za 450 k prodeji nějaký. (postupně teda zdražoval, mezi nama...)
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Kontrolní otázka - proč asi má ta Honda FMX ten chladič takového tvaru, tak otientovaný a na takovém místě?
Určitě né proto, že by kucí japonský vyzungli nejaků flašku saké , ale proto, že se jinam nevleze.
Zdenalbenal píše: A máš vyzkůšané (změřené), že se ti tam ten chladič vejde, aniž by došlo ke kolizi s předním blatníkem - při propérování předku nadoraz?
Kontrolní otázka - proč asi má ta Honda FMX ten chladič takového tvaru, tak otientovaný a na takovém místě?
Určitě né proto, že by kucí japonský vyzungli nejaků flašku saké , ale proto, že se jinam nevleze.
ahoj, na tuhle FMX si Matess chladič dodělával sám. v originále žádnej nemá, pouze má v rámu olejovou nádrž (suchá skříň).
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Nebo teda doplněk, k Dominátorovi či FMX pasující.
A vlastně (skoro) ke všem verkom s motorem RFVC, keré nemajů chladič z prvovýroby, mající rám a geometrii přední vidle podobnů (krátků stopu, velké přední kolo...).
Zkrátka takové věci by se měly montovat s rozmyslem, no.
Naposledy editováno 25.02.2014 10:56:03
Zdenalbenal píše: Jasně, ale ten chladič je origo příslušenství.
Nebo teda doplněk, k Dominátorovi či FMX pasující.
A vlastně (skoro) ke všem verkom s motorem RFVC, keré nemajů chladič z prvovýroby, mající rám a geometrii přední vidle podobnů (krátků stopu, velké přední kolo...).
Zkrátka takové věci by se měly montovat s rozmyslem, no.
Nejblbější to asi má Cagiva Canyon, která má chladič přímo v místě, kam odletuje sajrajt a štěrk od předního kola.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
Budeš to potřebovat plynem přetahnůt přes nejaký járek nebo dřevko a máš dojeté.
Pane, odkud bys napojil hadice k chladiči na motoru, kterej chladič nemá? :) napadlo mě vytunit si Kentuse a případně i Robbika. Oba tedy mají mokrou skříň, ale to Travelka taky, ne?
Počítám, že standartní čerpadlo to utáhne...(?)
Ideálně bych si tam dal i "termostat á la Suzuki DR" - mezikus s menší dírkou, kudy hustej olej poteče málo a ohřátej hodně.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Californian 4T - asi poslední :(
No a jestli je to opravdu hned za výtlakem z pumpy, je nebezpečí, že to nebude mazat hned po nastartování.
Néni to náhodů obtok za regulačním ventilem nebo neco podobného?
Páč pak by to bylo jednoduché - žádný tlak, žádná prodleva...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |