Bude vubec nekdy treba ten litr? Kdyby Jawa opravdu neco mela, proc o tom neda vedet.. vzdyt je potreba si vytvorit potencionalni zakazniky jiz predem.. nejaka propagace, atak.
http://zpravy.aktual.../r~i:article:786183/
Naposledy editováno 26.03.2014 16:59:57
Felgr za stejný prachy motorku aspoň vyrobil. Ma Midalu si můžeš sáhnout. Z Týnce jen slova a slova.
Výzkum a vývoj nové generace motocyklu JAWA s víceválcovým motorem o obsahu 900-1200ccm.
V rámci projektu byl připraven nový motocykl s evropskou úrovní kvality, designu a technického řešení, který oslovuje individualitu zákazníka. Při vývoji byly zachovány genetické designové prvky značky JAWA.
Výše podpory ze státního rozpočtu 21 935 tis. Kč
Celkové uznané náklady 92 912 tis. Kč
Ukončení řešení 31.12.2010
Nová generace motocyklů JAWA s čtyřtaktním dvouválcovým motorem 1000 ccm
Tržby v roce náběhu výroby 2013 69.600tis. Kč
..a litr nikde..
Naposledy editováno 27.03.2014 16:16:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer
Piwell píše: To je studie ze 70. let
Tohle neni motorka za 70. let. Design ani materiály tomu neodpovídaj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer
Jindřej píše: Tohle neni motorka za 70. let. Design ani materiály tomu neodpovídaj
To byl joke woe
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer
Sema píše: Tommy_Angelo>Když se objevily první fotky Jawy 350 připravované pro obnovení prodeje v ČR, tak ta kolena praštila do očí každého. A na továrním profilu na FB napsal někdo z fabriky, že kolena s katalyzátory tam být musí, aby to prošlo emisemi při homologaci, ta motorka se takhle prodá, no a nový majitel tyhle hrůzy sundá a nahradí běžnými koleny.
i tak to lze provést a nahradil bych i páku zadní brzdy za originál chromovanou a bytelnou co tam má být a ne ten kousek železného nevzhledného plocháče a 3jky plechu v černé barvě co tam dali doma mám v šuplíku ještě dvě
Tommy_Angelo píše: nevím jak vy kluci ale já jim držím palce a myslím si že problém je ve vedení a kancelářských krysách tam bych udělal čistku a nasadil tam nějaké schopné lidi + někoho šikovného do vývoje jinak jestli se bude finančně dařit klidně si tu novou 350sátku koupím snad ty kolena výfuku je jen foto vývoje prostě 350sátka musí stát jako klasika vedle zahraničního stroje
jestli ti prošla nějaká jawka rukama tak u tohodle bys zvracel,pro mě to je ende
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer
Ale to co páni předvádí dnes...to bych blil.Pokud na to nejsou finance ať radši dělají moped.A přiznivci značky můžou jen doufat,že Jawu snad někdou koupí a chytře použije značku a vyleze s odpovídajícím strojem dnešní doby a snad i krásnou Jawáckou klasikou???Zdar
zdenekp> šáhnout jo,ale nevidím nikde kolik jich prodal.Zákazník je ten největší oponent a jen ten rozhodne jestli to nebyl další tunel....
Naposledy editováno 30.03.2014 14:05:21
Zipák píše: Asi bych se už dnes pořád neotíral o starou třipade. Ve své době to byl dobrej stroj.Sám mám doma 4 staré Jawky a nevidím jediný důvod proč se jich s nechutí zbavovat???
Ale to co páni předvádí dnes...to bych blil.Pokud na to nejsou finance ať radši dělají moped.A přiznivci značky můžou jen doufat,že Jawu snad někdou koupí a chytře použije značku a vyleze s odpovídajícím strojem dnešní doby a snad i krásnou Jawáckou klasikou???Zdar
Moped? A kdo by ho kupoval??
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer
Jawa by měla přijít s nějakou novou ideou, to bude asi problém... Já bych například uvítal cestovní motorku pro tři lidi - to nikdo nedělá
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer
Jen mi prijde skoda, kdyz uz Jawa ma nejaky zajimavy zaklad motocyklu, ze se z neho nesnazi s minimalnimi naklady vytezit maximum. Vyvoj, ruzne zkousky, homologace, vsechno muselo stat dost penez.. jiste maji spocitano, kolik musi prodat motorek, aby vydelali. A od uvedeni Sportarda zadna inovace.
Zajimava staronova idea o motocyklu pro 3-4lidi (Liebischuv Boehmerland), ale to uz rodinka pojede radej snadno dostupnym autem.. Zajimavejsi z meho pohledu by byla cesta mota kolem 400ccm. Mezi 600-1000ccm je presyceny trh. Vlna retra je pryc. Ted nastoupila vlna (mozna tesne pred vrcholem, takze prijit s necim za 2-3roky bude mozna uz pomalu pase..) moto 250-450ccm s mensi porizovaci cenou a mensimi provoznimi naklady. Moto, na kterym je mozny jezdit pri peknem pocasi denne do prace, ale pritom neztraci na radosti z vikendove projizdky. Moto, ktery si poridi ten kdo ma auto a motorku by chtel jako doplnek. Nebo nekdo kdo uz 750-1000ccm. ma a chtel by druhou moto.. Pro sebe nebo prip. pro manzelku, apod. Otazkou je stanoveni porizovaci ceny, kvalita komponent a zpracovani, aby byl nejaky zisk.
Predstavte si treba tu modrou variantu Sportard ala GSR750 v kubature 400ccm za 120tis. od Jawy. Takova prima konkurence KTM390 Duke, prip. Ninji300, resp. CBR300. Asi iluze, co?
Naposledy editováno 16.04.2014 14:08:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer
Akorát se jim ju nechce dělat, páč na třindy majů přípravky pro veliké série, zatímco třeba rámy na tyhle stroje nevařila mašina, ale člověk.
Furt to tady kolendruju dokola, aj Hruškovi - tento objem je tak akorát, už to trochu jede (jak třinda určitě) a eště nežere. Jezdí to tak za půlku, co ten obligátní two smoke.
Jak se blížíme k objemu kolem půl litru, už sů jízdní výkony sice lepší, ale taky rostů provozní náklady.
No jo, fabrika nebyla schopná rozhýbat prodej a sotva se to zmátořilo (díky úplně jiným lidem, než továrně), tak se na to vyignorovali.
To je tak na potlamě.
Mozna by nebylo spatne zakoupit jeste nejakeho Sportarda, za 10-let to bude sberatelsky vyhledavany kus po zanikle tovarne..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |