měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...
Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42
2 reakcí na tento příspěvek Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
titus píše: Hodně záleží jestli jsou ty NGK vyrobený ve Francii , nebo origo
to jo, ale jak to zjistím před objednáním od dodavatele... z e-shopu pohoda, zavolám a vím, ale už vidím skladníka jak hledá mezi bambilionem svící made in Japan
titus píše: Hodně záleží jestli jsou ty NGK vyrobený ve Francii , nebo origo
Ony jsou ještě jedny NGK, ty napodobeniny/padělané a bohužel se to netýká pouze jich. Pro příklad tady
Naposledy editováno 28.08.2014 20:11:26
Já je kupuji v Anglii a zatím jsem problém nikdy neměl, a příště je budu brát viz. odkaz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> jj, mám
e: nebo Denso, to dělá iridiovky na tvý žího
parada jakej je to model od Densa a za kolik bys je moh mit?
nicmene jeste mam 4 svicky v zaloze co sem tam mel na 500km a omylem je vymenil znovu jen je potrebuju najit a pokud vim, tak sem mel nekde s nima i dalsi sadu uz ojetou a nevim jestli je od sebe rozpoznam (ty co maj 500km od tech co maj treba 17tis) ?
e: no poznat to možná půjde podle opálení...
Naposledy editováno 28.08.2014 23:24:05
Raďas95 píše: Medved>
Děkuji za názor. Měním přesně jak si psal origo filtr v airboxu za K&N - přesně ten, který máš v odkazu a je pro moje ZZRko určený. Kdybych dával přímé sání tak je jasné že bude chtít motorka poladit, to bych sem ani nepsal. Mě právě zarazilo že tak obyčejná výměna filtru v boxu s sebou nese i další nemalou investici s přetryskováním. Každopádně filtr je objednaný a až bude vevnitř tak dám vědět jak to funguje. Takže pokud jsem dobře pochopil: Kdyby byla přiliš chudá směs - hodně velké střílení z výfuku při zavření plynu- bude nutné poladit, jinak uvařím ventily, správně?
navíc mě vždycky nadzvednou ty "teleshoppingový" formulace protikladů - zvýší průtok vzduchu, přitom líp filtruje a zároveň není potřeba nic dolaďovat... to je přeci nereálný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 | Frutt333 | 3 | 6.4.2017 v 09:26 Frutt333 |
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 | Raďas95 | 4 | 19.6.2014 v 20:28 ja1 |
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... | Orličan | 24 | 29.12.2013 v 18:59 Orličan |
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 | kubas12 | 23 | 15.4.2011 v 22:18 Stanford |