1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09
Výkonově je Mt 09 silnější od spodu,zato Zedík když se rozdovádí tak mu nikdo nestíhá.
Obě motorky jsou hodně dobrý.
Ked porovnám tech. údaje, tak trebárs s Monsterom 821, či MT-09 má +- rovnaký výkon, ale Z800 váži až 229kg, Monster 180kg, MT-09 len 170kg

E: A to bych ti jako správnej příznivce značky měl doporučit Z800

Naposledy editováno 05.05.2015 10:34:29


Naposledy editováno 07.05.2015 00:13:19
1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

Ale hlavne jsem to dal na jeden zatah a nebyl jsem vyrizenej jako ze zxka. Zadek dobry, ruce dobry, zada dobry ....
Sice mi pujcili oranzovou, ale libi se mi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z800 vs MT09
Naposledy editováno 07.05.2015 20:25:39
volacek píše: Já jsem jel na te oranzove z Ymoto a taky mi prislo, ze moc nejela. Co jsem jel na té prvni, ta jela jako svine. Ale je fakt, ze ta z Ymoto byla v zaběhu, takže se nedala tocit, ale i tak to bylo nejake mrtve... A ty jsi už nějakou koupil, nebo mas pujcenou tu predvadecku?
Jojo, to je ona. Vybiram, pak koupim
1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

Skresa píše: Ono jezdit na té testovací motorce je na pytel. Každej na to sedne a za rohem full gas. Ta motorka je přece jen nová a na začátku by bylo třeba tomu tak nedávat no. Ale jak budeš mít svou to bude něco jinýho.. A co je s tím prdel?
Ta předváděčka má 2tis, chovám se k ní jako ke svojí. Tragickej je z toho jen zvuk, koncovka je nutnost

Naposledy editováno 08.05.2015 19:49:58
No a je to hned všechno jinak. Ta MT09 na podvozku mnohem horší než obě italky. Motoricky na moje ježdění jsou vyhovující všechny. Ale tam kde mi dneska MT09 několikrát při jízdě v zatáčkách uskočila se Italky jen nepatrně zavlnily ... Pak celkem objektivní komentář Pepy a jeho instruktorů .... sbohem MT09 ... sbohem Z800 ... a znova recenze, znova videa .... zase hodiny nočního surfování internetem přede mnou
1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09
Taká Ducna Streetfighter 848 by nemusela byť zlá volba a budeš mať aj slušný zvuk, ktorý ti u MT-09 chýbal
Odpor voči talianskym motorkám si už prekonal


Naposledy editováno 10.05.2015 21:05:39
1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09
Bandicoot píše: Ve stejný kategorii je proti brutale 800 vše šunt.....dokonce bych oželil i milovaný supersport a bral tu 800 brutale nebo monstera to jsou neskutečný hračky
Dneska se mnou ve skupině jezdil kluk na Monsteru 1100 a strašně se trápil. Nedokázal s náma (já na MT09 a holčina na Daytoně 675) držet tempo více než 3 zatáčky, pak jsme mu ujeli. Ale když jsme to pak na obědě rozebírali, motorka taky špatná koupě. Popisoval (já to nezkoušel), že do 3tis to kucká a cuká a pak to zase strašně jede. Takže se toho bojí.
A kdo za Sršněm někdy jel, tak uzná, že to je zpočátku dost o potlačování pudu sebezáchovy. Takže nezbývá prostor na to řešit motorku.
Augusta dělá nově i 675 a ta se mi zdá skoro ideální. Dnešek mě zlomil. Zítra Yamahu vrátím a poděkuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z800 vs MT09
Ivan-K píše: Nuž čo to urobí ked si bol príliš zaťažený na Kawasaki... Ešte by som naozaj skúsil ten V-Twin čo je u mna naj motor ak sa niekto nechce pre trochu adrenalínu nahánať niekde v maximálnych otáčkach a nadlimitných rýchlostiach
Taká Ducna Streetfighter 848 by nemusela byť zlá volba a budeš mať aj slušný zvuk, ktorý ti u MT-09 chýbal
Odpor voči talianskym motorkám si už prekonal
Stačilo na kompletní změnu názoru si to prostě jen zkusit. Rozdíl je obrovský

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z800 vs MT09

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09
Ten Streetfighter 848 ma maximálny moment položený prekvapivo vysoko na to že to je V2 - 94Nm pri 9500rpm, Monster 1100 103Nm pri iba 6000rpm z toho je jasné ako sa ten motor potom chová po otočení plynovou rukoväťou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z800 vs MT09
bledemon píše: yoda> jezdili jste i po rozbitých cestách šumavy? (jestli tam nebude naopak měkká mt lepší?). Ducati je dvouval, dole cuká i honda 500, to si měl ten nešťastník víc vyzkoušet před koupí
70% silničky bez záplat a 30% klasická česká okreska. MT09 je dělaná na kompromis pohoda/sport. Augusta i Triumph jsou naladěný víc do sportu jsem měl pocit a mají prokazatelně lepší podvozkový komponenty. Už na letišti, když jsem si zkoušel slalom i na uvedených moto, jsem měl lepší pocit z chování při maximálním náklonu. Ale to neberu jako objektivní, po pár zatáčkách. Na silnici jsem měl už pocit až moc jasnej.
Nešťastník to opravdu byl. Ducati si kupoval novou v Praze, takže se mu jí do kopřiv házet moc nechtělo

Dneska jsem MT09 vrátil a zároveň navštívil Brutale. 675 má horší podvozkový komponenty, takže zůstává Brutale 800 (asi kdybych prasátko úplně vysušil i RR), jinak StreetTriple 675R / Rx
Už mám pár nabídek, tak si to musím srovnat v palici
Ivan-K píše: Sem tam sa zveziem na Multistrade 1000 a je pravda že naspodu to je trochu ucukané, ale asi treba aj trochu skontrolovať ventilové vôle - už som čítal aj tu nejaký príspevok že nastavenie ventilov + reset TPS to cukanie úplne odstránil. Na druhú stranu ten výkon pri objeme 1000-1100ccm je pri V2 už fakt moc výbušný, stačí sa pozrieť pri akých otáčkach dosahuje maximum krútiaceho momentu, Preto by som sa pri V2 nejak nehnal za objemom, jazdil som aj SV650 a to mi príde taký ideálny kompromis, aj slušný ťah od spodu a pri rozumnom objeme.
Ten Streetfighter 848 ma maximálny moment položený prekvapivo vysoko na to že to je V2 - 94Nm pri 9500rpm, Monster 1100 103Nm pri iba 6000rpm z toho je jasné ako sa ten motor potom chová po otočení plynovou rukoväťou
Neumím soudit, nikdy jsem na tom neseděl. Ale sám Sršeň říkal, že ty velký dvouválce jsou už pro hodně zkušený jezdce a i ty to umí překvapit. Resp říkal je to šitý na italský magory

1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09
Už to tu bolo niekolko krát spomínané že u týchto motorov je vhodná antihoppingová spojka, ktorá sa postará o to aby ten motor nepotrestal každú jazdeckú chybu. Pravý "pilot" ale tvrdí že to je hriech a chyba musí byť potrestaná



Preto som aj napísal že pri tom SV650 mi to prišlo ako taký kompromis - optimálny objem pre V2 aj čo sa týka ťahu motora vs brzdnej sily pri zavretí plynu a o cukaní nemôže byť vôbec reč, to si nejak nespomínam aj ked som na tom dlho nesedel, SV650 malo v prvom rade slabinu v podvozku a brzdách
Ivan-K píše: Asi tak nejak je to správne slovo, vysoký objem u V2 je pre "magorov" , lebo tak brutálny záťah a naopak tak brutálny brzdný účinok po zavretí plynu len tak hocičo nemá a asi k tomu treba fakt skúseného "pilota" ktorému to neprekáža, alebo inak povedané ten "magor" má z toho dokonca radosť.
Už to tu bolo niekolko krát spomínané že u týchto motorov je vhodná antihoppingová spojka, ktorá sa postará o to aby ten motor nepotrestal každú jazdeckú chybu. Pravý "pilot" ale tvrdí že to je hriech a chyba musí byť potrestaná
Preto som aj napísal že pri tom SV650 mi to prišlo ako taký kompromis - optimálny objem pre V2 aj čo sa týka ťahu motora vs brzdnej sily pri zavretí plynu a o cukaní nemôže byť vôbec reč, to si nejak nespomínam aj ked som na tom dlho nesedel, SV650 malo v prvom rade slabinu v podvozku a brzdách
Přesně tak. Není to jen o zátahu, ale z poloviny také o tom jak samotný motor brzdí. Přesně tohle onen chlapec řešil. Přitom na své má najeto asi 5tis, takže by jí osahanou měl mít. Ale je fakt, že se se Sršněm jezdí trochu jinak než si člověk jezdí sám.

Takže V2 jsem dal stranou, třeba až budu velkej a šikovnej. Brutale 800 / StreetTriple R-Rx ... a teď babo raď


1 reakcí na tento příspěvek Z800 vs MT09

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Street triple 675 nebo mt-09 Triumph Street Triple, Yamaha MT-09 | Peacemaker259 | 11 | 23.4.2025 v 13:55 Koudy01 |
OEM Öhlins na MT 09 2024 Yamaha MT-09 | FYN69 | 4 | 3.4.2025 v 23:03 assassin |
Sháním Kawasaki Z750/Z800 (35 kW) –... Kawasaki Z 750, Kawasaki Z800 | kprinke | 9 | 1.3.2025 v 19:04 Fueltank |
Sháním Kawasaki Z750/Z800 (35 kW) –... Kawasaki Z 750, Kawasaki Z800 | kprinke | 1 | 23.2.2025 v 18:01 Gahan37 |
Yamaha MT-09 35 kW - otevření Yamaha MT-09 | ajfi | 2 | 24.1.2025 v 12:45 pese |