Symptomy: když je motor (olej) teplý, je vše OK. Když je studený, při záběru spojky jsou slyšet divné zvuky a místo aby byl záběr spojky plynulý, spojka "poskakuje", třeba do kopce se skoro nedá plynule rozjet, poskakuje to. Lamely jsem vyměnil (včetně plechů) za nové, Barnett, bez větší změny.
Nenapadá vás, co s tím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200S - "poskakující" spojka
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200S - "poskakující" spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200S - "poskakující" spojka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200S - "poskakující" spojka
jsi mě pobavil v Renocaru jsem samozřejmě byl, hned na začátku, ale jejich rada byla stejná: "napřed vyměníme vnitřek (nejen lamely, ale celý vnitřek), když to nebude stačit, zkusíme vnější koš, když ani to ne, budeme bádat dál".
Padesát tisíc pro začátek je skoro polovina hodnoty té motorky, to nedává smysl.
Tím nechci Renocar nějak hanět, vždycky mi tam vyšli vstříc (v rámci toho, co smějí). Ale tenhle problém to fakt nevyřeší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200S - "poskakující" spojka
já to myslel tak že vemeš vin a zajdeš do autorizáku tam ti prodají přesný olej podle vinka, ten si doma vyměníš
BMW a oleje to je velký problém , tam se musíš řídit výrobcem jinak řešíš furt nějaké nedostatky,
pokud je to jakože autorizák a nemá vyhledavač olejů a maziv podle vin tak si tam nic nekupuj
béčko dělá i takové vychytávky že máš třeba stejný motor, stejný typ převodovky a tři druhy olejů které poznáš třeba podle barvy zátky, toto píšu o autech, mavíc je v olejích ve volné přírodě pěkný bordel, stalo se mi že zimě 5W 30 měl stejnou hustotu jak 15W40 mám měřák na hustotu barev a tím to jednoduše zjistíš,
proto ten vin a nákup v autorizáku origo olej BMW
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200S - "poskakující" spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200S - "poskakující" spojka
možná jsem tě poba vil no na netu si přečteš že výměna spojky nepomohla proto je asi můj názor na tento problém diametrálně odlišný,
si přečti předešlý příspěvek, běž do autorizáku pip BMW olej podle vin vyměn a uvidíš, jo a problém se nemusí vyřešit hned, oleje obsahují různé platifikátory které potřebují čas a taky dokážou některé součísti zničit nenávratně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200S - "poskakující" spojka
felixxx píše: wimi>
možná jsem tě poba vil no na netu si přečteš že výměna spojky nepomohla proto je asi můj názor na tento problém diametrálně odlišný,
si přečti předešlý příspěvek, běž do autorizáku pip BMW olej podle vin vyměn a uvidíš, jo a problém se nemusí vyřešit hned, oleje obsahují různé platifikátory které potřebují čas a taky dokážou některé součísti zničit nenávratně
tak hlavne pozor na ty plastifikatory co se pridavaj do betonu ty by motor nenavratne snicily.
Porad si rikam je to ten nas zabanovany petrumr nebo neni.... ale uz zacina tihnout k tematum o BMW , takze to bude on.
Mno nic hlavne mu neodporujte nebo vam budou ve 12 vnoci kdyz zavrou hospody chodit opzle PM....
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200S - "poskakující" spojka
Problém byla nakonec ve vnitřním spojkovém koši, konkrétně v tom, že v místě, kde se stýká první a poslední lamela s hliníkem vnitřku spojkového koše byla už v hliníku drážka natolik hluboká, že kov lamely dosedal u ojetějších lamel přímo na hliník.
Když tam v servisu dali nové lamely, výsledkem bylo jejich skoro okamžité zničení (první a poslední lamely), takže se nic nestalo.
To, že se závada projevovala hlavně zastudena, asi bylo způsobeno změněnou viskozitou oleje, který byl mezi kovem lamely a hliníkem spojkového koše (aspoň tak si to vysvětluju).
Každopádně - poté, co se vyměnil vnitřní spojkový koš za takový, na kterém žádná drážka "vyjetá" od lamel nebyla a nová (další) sada lamel, vše je najednou OK a spojka zabírá krásně hladce.
Jo a ještě jeden poznatek - některé neoriginální lamely nemají jeden výstupek menší, takže je potřeba jej ubrousit.
Tak se BMW kazí, no a co? Vyděláváš 200k měsíčně jako inženýr v některé ze západních zemí, koupíš BMW a jednou za 4 roky to dáš do servisu, kde to opraví nějaký polák za 20000,- , Neřešíš prachy a prostě sis koupil motorku, co se ti líbí. A BMW se líbí. Pak to prodáš dál na východ a tady se vždycky ještě najde nějaký kokód, co si tu "kovařinu" koupí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW K1200GT - více problémů BMW K 1200 GT | Lutor | 4 | 3.10.2024 v 06:59 Lutor |
K 1300 R výměna spojky,převodovky BMW K 1300 R | Gorky86 | 10 | 26.9.2024 v 09:17 dewwil |
Únik paliva z palivové rychlospojky... BMW K 1300 R | mmks | 12 | 16.9.2024 v 15:53 crestik |
Nepravidelný chod motoru BMW K 1200 R | Honza22176 | 7 | 6.8.2024 v 06:50 MungoJerry |
Přípravek na utěsnění chladiče BMW K 1300 R | Jásám | 8 | 28.6.2024 v 20:17 context |