Děkuji
Zelena neni nic.
Rady rozdavas jak kdybys uz na motorce objel 6x svet a ted to vypada, ze poprve prezouvas gumy
Naposledy editováno 12.07.2022 23:34:21
1 reakcí na tento příspěvek Jaká "nejlepivější" guma na silničku
Na přední žlutá ani není.
Přezouvám je jen kvůli synovi, já bych na nich ještě jezdil, i když musí už po 13 letech být jako puky. Jsou to původní gumy, a ještě jsme ji píchly - hřebík. Navíc mám trochu problém jak vyndat kola z motorky, která má jen boční stojan, kapotáž a ještě k tomu zadní kyvku jednostrannej banán.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká "nejlepivější" guma na silničku
No kdyz to tak ctu, tak nektere tve teorie co jsem tu uz cetl ohledne jezdeni na motorce dostavaji novej rozmer
Ale v klidu, muze byt i hur, ja nemam na dvou motorkach stojan zadnej
Naposledy editováno 12.07.2022 23:55:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká "nejlepivější" guma na silničku
Mám stejné problémy i s autama. Např. u Superbu I, geometrie "S" křivky - ve velké většině servisů nastavují seřizovací šroub tak, že ho utáhnou nadoraz. A když se na to ptám, tak se diví, proč mě to zajímá, že to tak dělají pořád a nikdo se na to neptal.
Nevím, proč, ale já nacházím "nový" rozměr skoro všude a ve všem. Jen mě maximálně rozčiluje, když ani odborníci nevědí co a proč dělají.
Naposledy editováno 13.07.2022 00:07:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká "nejlepivější" guma na silničku
Resis veci ktere ti nejspis muzou byt uplne ukradene.. s citem pro techniku co mas ti muzou na rafek namotat zahradni hadici a geometrii nastavit stetoskopem.. nic ve zlem, ale na motorky existuji ruzne stojany. Pak existuje google co dokaze najit kde co a v posledni rade existuji pneuservisy, kde obvykle kola z motorky sundaji - jednou za 13let asi par stovaku obetovat muzes
Ja davam zvedak pod motor, ale klidne motorku i povalim na bok .. neni to raketova veda
Serizovaci sroub s-krivky? Asi si ted nedokazu predstavit o co go..
Naposledy editováno 13.07.2022 00:17:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká "nejlepivější" guma na silničku
Jen pro představu - je to šroub, který nastavuje sklon táhla řízení, aby sbíhavost při propérování se pohybovala podle správné "S" křivky.
V jiném, též autorizovaném servisu mě odborný přijímací technik, na požadavek kontroly funkce posilovače brzd odvětil, že v mém autě posilovač brzd není, protože je to benzíňák a posilovač mají jen diesly.
Takovým servisům už moc techniky svěřovat nechci.
Zrovna pneuservis samozřejmě odborný, ze kterého kdysi můj šéf přijel s novými 20" koly a nově nazuté pneumatiky, vše u nich koupené a na kole 120 g závaží. Když jsem se mu smál, co mu to tam udělali, tak rozčilený volal a oni nevěděli, co je žlutá tečka na gumě. Poslal jsem jej zpět a po přerovnání přijel a na stejném kole měl 40 g závaží.
Nemám dalších slov, a o servisech mám své mínění. Co návštěva servisu - to problém.
Naposledy editováno 13.07.2022 13:03:42
Většině to tak udělají, věřím tomu a ještě jim za to poděkují a zaplatí.
Problém je, že u mě pokaždé narazí a vzniká dohadování, které většinou končí - my jsme ti odborníci, školení a všechno známe nejlépe. A i když se nakonec ukáže, že pravdu nemají, tak to neuznají a jen se chovají hulvátsky.
1 reakcí na tento příspěvek Jaká "nejlepivější" guma na silničku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká "nejlepivější" guma na silničku
1 reakcí na tento příspěvek Jaká "nejlepivější" guma na silničku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká "nejlepivější" guma na silničku
assassin píše: Mito7> Zklamany nejsem, co se tyce geometrie podvozku si troufam rict, ze neco malo vim - konstrukce aut me docela slusne zivi
Asi toho víš málo, když nevíš co je "S" křivka a ještě k tomu tě to živí. Ale patříš k naprosté většině, kteří se tím živí. A vo tom to je, ale alespoň to přiznáš. Mám hledat servisní manuál, abych ti ho ofotil?
Ariete píše: Pověsit na jeřábek je jistota. Nezapomeň, že pružina je jenom v jedné vidlici. A když už bude viset, uděláš ještě olej ve vidlicích.
Přesně takhle jsem to dělal- jeřáb, -olej, gufera a manžety jsem vyměnil.
1 reakcí na tento příspěvek Jaká "nejlepivější" guma na silničku
Vyvažuju. Vychází to na 22 g k ventilku. Stranu nevím, je to velký poměr hmotností a tak se to viditelně nezavlní. Nebo je to střed.
Na poslední fotce je čep do kterého se šroubuje seřizovací šroub a tím se vytahuje tento čep a mění se sklon táhla řízení, aby se dosáhlo správné "S" křivky sbíhavosti při propérování. Všichni to utáhnou nadoraz - čest výjimkám. Též jsem byl upozorněn - ten šroub jsi měl volný!
Naposledy editováno 13.07.2022 19:19:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká "nejlepivější" guma na silničku
Příště až budeš někoho poučovat tak mu i řekni, že nevíš jak sundat z motorky kola
btw, jaka je ta spravna s-krivka a jak ji tim sroubem dosahnes? jinak termin s-krivka jsem jeste neslysel. krivka sbihavosti je nepresny preklad pouzivaneho anglickeho oznaceni - to uz se da pochopit
Naposledy editováno 13.07.2022 20:17:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká "nejlepivější" guma na silničku
assassin píše: mito7> jo ty sis něco přečetl v manuálu dost podivné to interpretujes a já nevím
Příště až budeš někoho poučovat tak mu i řekni, že nevíš jak sundat z motorky kola
btw, jaka je ta spravna s-krivka a jak ji tim sroubem dosahnes? jinak termin s-krivka jsem jeste neslysel. krivka sbihavosti je nepresny preklad pouzivaneho anglickeho oznaceni - to uz se da pochopit
jen pro zajimavost, internety neco nasly
1 reakcí na tento příspěvek Jaká "nejlepivější" guma na silničku
Btw, když už teda řešíš různý křivky při propérování....tak máš určitě podvozek v 1A stavu, žeo.? Všechny silentbloky, tyčky stabilizátorů, uložení stabilizátoru, tlumičů, všechno nový, bez vůlí...pneumatiky rovnoměrně sjetý...je tak.?
1 reakcí na tento příspěvek Jaká "nejlepivější" guma na silničku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká "nejlepivější" guma na silničku
Mimochodem, ten šroub s normálním stoupáním, ne jemným, na svěrném spoji u kloubu řízení, to tam dávají originál?
Je to opravdu hodně znát. Zvlášť, když všichni šroub utáhnou a tím pádem "nastaví" krajní polohu. Pokud by (v případě, že to nechtějí seřizovat) alespoň použili střed drážky, aby nebyli tak daleko od "Moskvy".
Jsem rád, že už nejsem sám, kdo to tvrdí, že je to potřeba udělat. Bez tohoto seřízení je vám výměna všeho možného k ničemu.
Ač se to nezdá, ty drážky jsou širší vždy, jinak by tam byl jen "půlkruh", ale je rozfrézován na obě strany.
Naposledy editováno 14.07.2022 11:46:24
1 reakcí na tento příspěvek Jaká "nejlepivější" guma na silničku
Hitak128CZ píše: Ono to je těžký no, dneska každý servis (čest výjímkám) jen ždíme prachy za základní věci.. Měl jsem problém s T4 - málo brzdila, první servis dal nové kotouče, desky, bez rozdílu, další servis to asi 4x odvzdušňoval zase bez rozdílu, ostatní po popsání problému reakci ve stylu co bys chtěl, je to starý (Jo je), můžemm vyměnit posilovač, třeba to pomůže. Nakonec si člověk zase musel poradit sám - vzít do ruky měřák podtlaku a tlaku - zjistilo se že nechodil omezovač a zadní náprava vůbec nebrzdila. (STK legálně procházelo)
Ale zrovna tohle by měli na STK odhalit. To je ta důležitá kontrola pro bezpečnost. Jinak je ta kontrola, kde se pravidelně kontrolujou čísla v papírech (jestli se náhodou během let nezměnila) k ničemu.
selkie píše: Já se spíš divím, že s tebou ten mechoš nevyrazil dveře :)) svatej člověk..
Btw, když už teda řešíš různý křivky při propérování....tak máš určitě podvozek v 1A stavu, žeo.? Všechny silentbloky, tyčky stabilizátorů, uložení stabilizátoru, tlumičů, všechno nový, bez vůlí...pneumatiky rovnoměrně sjetý...je tak.?
Všechno nový má jen auto, než vyjede z fabriky.
Jinak, ano. Všechno funguje tak, jak má!
mito7 píše: A k vyvažování nemá nikdo nic?
Ventilek má asi 10 gramů a díra pro ventilek v ráfku jsou mínus 1-2 gramy. Ale je to na menším poloměr než nevývažek gumy samotné.
Ten kolotoč znám, ale vyvažuju staticky, a u zadního kola na to někdy zapomenu úplně Stačí dát do ložisek kola osu a podepřít ji mezi dvě židle. 10 gramů nevývahy pootočí kolem zcela spolehlivě, resp. jde poznat, jestli je těch 10 gramů moc a nebo málo a tak trefit +/- 5 gramů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cagiva mito sp525 přívěra Cagiva Mito SP525 | Admm | 5 | 1.6.2024 v 12:27 Kohlstein |
Vibrace motoru Cagiva mito sp525 Cagiva Mito SP525 | Kamy_m | 4 | 17.3.2024 v 21:41 Kohlstein |
Chetel wanted zavodni mito sp nebo ... Aprilia RS 125, Cagiva Mito 125 SP, Cagiva Mito 125 ... | wanzap1 | 8 | 4.5.2020 v 21:19 strakon |
Náhradní díly - elektro Cagiva Mito SP525 | mito7 | 6 | 24.4.2020 v 14:36 gugo |
Cagiva náhradní díly Tady Cagiva Mito 125, Cagiva River 600, Cagiva Mito 50, C... | Jaines | 0 | 19.5.2019 v 21:52 Jaines |