1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko a výfuky laděné
miki83 píše: Zrovna ted projela na silnici motka s ladakem a vůbec mi to nevadí, naopak je to zvuk lahodici usim...
až ti jich bude kolem baráku lítat sto za hodinu, dáš si za tu větu facku nebo dvě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko a výfuky laděné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko a výfuky laděné
miki83 píše: Michal1011> nedam, budu u silnice slintat co bych chtěl.
Neměl by si lepší se odstěhovat do Mostu k okruhu? Tam ti určitě nějaký z těch Dušínů co si na tento hluk stěžují a sepisují petice, rád odprodá barák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko a výfuky laděné
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko a výfuky laděné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko a výfuky laděné
kerut píše: MarwinHD> nic ve zlem, ale vsiml jsis ze reagujes na dva roky stary tema ?
Tak když někdo založí nové téma na něco, co se tady už probíralo, je to špatněl, když si to téma najde a napíše to tam, je to také špatně, tady není nikdo spokojený .
1 reakcí na tento příspěvek Rakousko a výfuky laděné
Hejdzzzuk píše: Zdarec, nevíte zda je možný, že by mi naměřili větší hladinu zvuku s laďákem s E a vložkou než je povoleno? Šlo by se proti tomu bránit? Vložka tam je a drát neprostrčí ale přece jen ta koncovka je DB propustnější než origo...
Je to možný, ba dokonce pravděpodobný, a nešlo.
1 reakcí na tento příspěvek Rakousko a výfuky laděné
Četl jsem toho dost, a všude řikaj něco jiného, někdo kdo to shrne?
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Rakousko a výfuky laděné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko a výfuky laděné
Na ulici sa meria obvykle len to U1, pretože na hluk pri jazde je treba veľký prázdny priestor. Podľa toho, čo som počul (osobné skúsenosti nemám) merali Rakúšania (i Nemci) hluk už dávno predtým, pretože im vadilo, že si mnohí motorkári vyberali dB killery, aby boli hlučnejší. Podľa nových Euro noriem (neviem, či 4 alebo 5) to už nejde, musí byť fixný, inak sa nehomologuje.
Jediné, čo je nové, že okrsok Reutte (https://en.mapy.cz/s/darukoneco) zakázal jazdu i homologovaným motorkám s U1 viac ako 95 dB (alebo 95 a viac, teraz neviem). Na Fern pass ako tranzitnú trasu sa to nevzťahuje. Vo zvyšku Rakúska môžeš jazdiť normálne i s hlučnejšou motorkou, pokiaľ spĺňa homologačné parametre.
1 reakcí na tento příspěvek Rakousko a výfuky laděné
(kapr sobe rybnik nevypusti...)
ale jinak se mi to samosebou nelibi... i kdyz umim pochopit, co k tomu mistni vede...
Mám Silvr Trail. Chtěl vidět certifikaci. Naštěstí ji mám u malého OTP zkopnutou. Pak šel do auta a na tabletu mi ukázal podle VIN kódu originál výbavu moto. No dopravák. Hast du es aus England? nebo tak nějak to řek. říkám Ja importieren... Takže tak tak.. Za mnou kontroloval nějaké poláky a ti projeli taky v pohodě. Vrátili mi doklady a papá. Pak jsem zjistil, že pokuty jsou od 100 do 1000€ a zákaz jízdy... TAK BACHA sinci!
1 reakcí na tento příspěvek Rakousko a výfuky laděné
Německá spolková vláda chce v parlamentu prosadit zákon, který by umožnil zakázat hlučným motorkám jízdu
Všechny stroje, které jsou hlasitější než 80 decibelů, by nesměly na vybrané silnice v neděli a o svátcích
Ty, kteří zákaz poruší, čeká pokuta a zabavení motocyklu
V pondělí jsme psali, že se rakouská spolková země Tyrolsko rozhodla pod pokutou zakázat vjezd na vybrané silnice příliš hlučným motocyklům. Nyní proti nim chtějí postupovat i v Německu a rovnou na celonárodní úrovni. O jejich zákazu totiž bude tento měsíc jednat spolková vláda. Jako první o tom informoval server Auto.cz.
Že by další nástroj pro urychlení elektrifikace?
Tak když mám motorku s 95 dB tak jí budu muset přes Říši tlačit?