http://www.motocicli...roblema-motore-70057
Naposledy editováno 14.06.2018 13:50:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Ale na druhou stranu jestli jim ten motor zase zakuká a ještě po 1200km, tak je to docela výsměch
Fakt jsem rád, že jsem dal přednost oranžový
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
No a když pak vidím, když přijede nové LC a po 10 tis má nějakou závadu, to samé afrika nebo, sory, ale i v některých případech KTMka (jednoho nejmenovaného, co si přivezl funglovku z prodejny a po najetém prvním tisíci mu na 1 začala chcípat, odešlo mu čidlo stojánku a jiné peprnosti..) A nakonec, po prvních dnech prodeje nových malých GS, přijdou s vadou motoru, tak je něco někde špatně. A normálně průměrně myslící člověk si přece nebude chtít koupit motorku, u které si bude tak 50/50 jistý, že dojede na Dubou. Momentálně vím, že mám stroj, který se mnou objede svět. A když mu dám správnou péči, tak to zvládne xkrát dokola.
Ale stejné je to s auty, taky bych si horko těžko vybírala z nových. Aby za mě řídil počítač a po aktualizaci SW se mi potkaly stěrače a odsouvala sedačka po zapnutí blinkru...
Naposledy editováno 18.06.2018 14:24:54
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
Buracek píše: karf> To vůbec ne. Pravda, že mě spíš mrzí, že značka, ve které jsem se docela vzhlédla a okouzlila mě, co se týče kvality a spolehlivosti, jde takhle do kelu. Pořídila jsem si 7kilo 2013 a byla jsem strašně překvapená, jak dobře a jednoduše je ta motorka udělaná. A předpokládám, že se mnou nějaké ty desetitisíce, třeba i sta, tahle motorka vydrží. Tak trochu byla můj vlhký sen hlavně po tom, co jsem se dostala do dění servisu BMW motorek a mohla vidět, v jakém stavu, s jakými kilometry a jak po servise odjíždějí. 11, 1150, 12, s x statisícema kilometrů přijedou na servis, vymění se náplně, filtry, udělá se základní prohlídka a servis a druhý den jdou k majiteli. Díly chodí vždy druhý den po objednání, někdy ještě ten den. Všechny ty báwa jsou v 98 případech naprosto spolehlivé a bezporuchové. To bylo u mé předešlé kawasaki neprosto nemyslitelné, tam se čekalo 2 měsíce na šroubek, který ještě dodali úplně blbě. Takže proto jsem s čistou hlavou do toho 7kila šla.
No a když pak vidím, když přijede nové LC a po 10 tis má nějakou závadu, to samé afrika nebo, sory, ale i v některých případech KTMka (jednoho nejmenovaného, co si přivezl funglovku z prodejny a po najetém prvním tisíci mu na 1 začala chcípat, odešlo mu čidlo stojánku a jiné peprnosti..) A nakonec, po prvních dnech prodeje nových malých GS, přijdou s vadou motoru, tak je něco někde špatně. A normálně průměrně myslící člověk si přece nebude chtít koupit motorku, u které si bude tak 50/50 jistý, že dojede na Dubou. Momentálně vím, že mám stroj, který se mnou objede svět. A když mu dám správnou péči, tak to zvládne xkrát dokola.
Ale stejné je to s auty, taky bych si horko těžko vybírala z nových. Aby za mě řídil počítač a po aktualizaci SW se mi potkaly stěrače a odsouvala sedačka po zapnutí blinkru...
(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...
bledemon píše:
Uvidíme jak si povede komplet skútr z číny bmw400.
Ale jak to vypadá, půlka lidí to neřeší a ještě omlouvá, tak si to asi bmw může dovolit
To je tak škaredé že bych to nechtěl ani kdyby to stálo půlku a montovalo se to v bývalé Adolfovo stodole v Mnichově
Když přišlo R1150GS říkalo se že poslední dobrá byla 1100GS, že šest kvaltů je na hovno.
Pak přišla 1200 a šlo to nanovo. Poslední dobrá byla 1150, dvanáctka stojí za hovno.
Pak přišla dvouvačka a jelo se dál. Poslední dobrá byla jednovačka. Dvě stojej za hovno.
Pak přišlo LC a rázem byla poslední dobrá dvouvačka a LC plný elektroniky stojí za hovno.
Brzy bude 1250 a bude se říkat že poslední dobrý byli LC 1200 a že starý dobrý časy sou v prdeli.
Když fabrika najde problém a udělá svolávačku je na hovno.
Když ji neudělá a motor se posere, je fabrika na hovno.
Za starejch dobrejch časů by se tohle stát nemohlo pane.
Tenkrát i tma byla poctivá a né jako ta dnešní
Nové motocykly mají zákazníci k dispozici od konce srpna. Příčinou byla údajně špatně dotažená matice řetězového kola na pohonu olejového čerpadla. V katalogu BMW je tato položka škrtnutá, takže předpokládám špatně vyrobenou matici (rozměry závitu, materiál?).
Naposledy editováno 06.09.2018 15:04:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vyfuk pořádnej rachot homolog BMW F 850 GS | Tomas737 | 8 | 30.5.2024 v 10:42 Anti |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Únik oleje BMW 750 GS BMW F 750 GS | cech18 | 9 | 13.5.2024 v 12:12 TomasNBK |
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS | MartasUS | 1 | 4.5.2024 v 11:25 Tomassino |
Úprava originál držáku navigace BMW... BMW F 750 GS, BMW F 850 GS Adventure | Vikou | 2 | 27.4.2024 v 09:10 Woodpec |