hledam motorku typu Suzuki VX 800, ale s vyssim posezem tzn. kardan, dvouvalec, krasne odhaleny motor do V atd. Merim pres 190 cm a nyni mam VX 800 a kroutim se na ni. Jinak vzhledove a typove krasna masina. Muzete mi poradit neco podobneho, ale vyssiho. Hledal jsem mezi BMW nebo KTM.
Moc dekuju
Jiras6
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
Tady: https://www.motorka...mp;pgr=1#goto9703760
A pro zakladatele: jestli ses rozhodl pro Bulldoga, nezkoušej se svézt na Guzzi, budeš ji chtít taky...
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
Mám 168 cm a je mi velká, ale je mi to buřt
Ta Hodna je na mě opravdu dost kapotovaná, ale věřím, že to bude držák a vypadá i pohodlně. No zatím co jsem prošel, tak ten Bulldog je stylově nejpodobnější tomu VX. Hodně mě ale překvapuje kolik zastánců a jakou podporu tu má značka Guzzi.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
Rizí a dneska docela vzácná guzina, která na tebe bude akorát a přitom tě přežije.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
(http://www.yamaha-bulldog.sk/)
a tam budou všichni zase podporovat bulldoga .Guziny jsou krasné stroje , stejně jako Bulldog , Guziny jsou výkonější a jsou i novější , bulda ma motor konstrukčně stvořeny v 80 letech a je tedy za ta leta prověřenej ,a ví se , co od něj lze čekat , výkonu pomalu ale kroutaku habaděj , třeba včera když sem se vracel z projíždky tak sem se nechal trošku unest a kdo zna silnici z Teplic do Bíliny tak hned za Teplicema do toho kopce sem letěl ve dvou 150 na cca pul plynu? a to nejsme žadný lehký vahy , když na to vlezem ve dvou v hadrech a kufrem vzadu , tak bezezbytku splnujeme maximalní hmotnost bulldy , na druhý straně toho kopce když za mnou prudilo nějaký BMW sem zrychlil na 180km jak nic a na otačkoměru sem měl 6000 a kousek a bullda by ještě šel stale sem měl rezervu na plynu ,ale už to trošku foukalo a to mam vyšší plexi.
Tet koukam na inzerci tady na motorkařích a je tam jeden krasavec s už vyměněnou volnoběžkou -
(https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-bt-1100-bulldog/yamaha-bt-1100-bulldog-1348619.html)
nemít jednoho doma tak pro něj upaluju , za ty prachy je bezkonkureční a píše že to ma dynojet kit 1 což znamena že to bude mít křivku kroutaku vylepšenou o par NM a vyhlazenej propad kolem 3 000 ot což jsou otačky kde se pohybuju při couračkach a kochacích jízdach ( když se zrovna nevracim domu )
Naposledy editováno 28.09.2018 17:51:05
Konecne nejaky zastance Bulldog masiny. Do ted jsem cekal, kdo se zastane teto masiny. Na ruznych forech jsem se o problemech Guzzi docetl dokonce na bazaru jsem nasel jednu Guzzi se slevou cca 30tis., ze ma s tim problem, jak.pises.
Bazar mam prolustrovanej a presne vim o jake masine mluvis. Ma tam i dost uzitecnych uprav uz jsem o ni premyslel, ze bych mu zavolal, zda ji jeste ma.
Nad cim jeste porad premyslim, rad obcas zabrousim na cestu typu polni. Nerikam, ze porad ale zlaka me to. Tam bude trpet asi jak Guzzi tak i Bulldog. V techto pripadech je skvele to BMW, ale to se mi zase nelibi. Nevim, zda to znas uhnout ze silnice a kousek se cournout po ceste.
Njn nelze mit vsechno 🤣😂ale trn Bulldog se mi zatim jevi jako skvela volba. Jo a diky za objasneni dynojet kyt 1 presne jsem nevedel o co jde.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
A ten Buldík z odkazu vypadá solidně, být Tebou tak po něm skočím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
zdenysrx6 píše: mam buldoga , měřim 166 cm a musel sem si ho snížit , stat na špičkach , nebo nedej bože na svahu na listí , nic moc ,tady je přepis konverzace ,když sem doporučoval bulldoga
dotaz : V pohodě...A jak jsi s ním spokojenej?Chci přejít na něco mnohem klidnějšího a pohodovějšího než ZR7(ne že by byla nějakej trhač asfaltu)...jde mi prostě o bublání krajinou a o proti cruiseru si chcu užívat i zatáčky...
odpověd : spokojenost , jezdil sem na SV 650 , bulda je pohodlnější , klidnější , drží stopu a tahne a tahne , ale počítej stim že prostě ten výkon tam není , ne že by to nejelo ale po přesednutí z SV to prostě nejelo , ale tahlo , vem si to maš ZR7 takže zřejmě do 4000 ot se nic moc neděje a od 6000 se to zblazní a letí to jako praštěný je to tak?SV je podobný ale bulda prostě jede pohodově do 4000 a v 6500 je konec,červena zona , takže se opravdu jede na kroutak,při 4000 tam je kolem kila , pri 4500 tam je 120 a to je tak strop, už na tom moc fouka ,ale podvozek stíha a motor neztrací dech ani omylem , stačí otočit plyn a maš tam 140 - 150 jak nic , ale musíš se přivazat k nadrži. A potom je tu ten obrovskej pocit ztraty vahy při rozjezdu , do zatačky to jde lehoučce a kličkovat se na tom da jak na SV a přitom je to pořad stabilní, akorat to brždění , ne že by to nebrzdilo , brzdí to, ma to brzdy z R1 ale váží to 250 kilo a to je znat , SV stalo na fleku , u tohohle se musí přemýšlet trochu víc dopředu , prostě na pětníku nezastavíš.A když bulldu tak s ladakama , ten zvuk je neskutečnej a hlavně lidi si mužou vykroutit krky jak se dívaj odkud to bublaní jede
dotaz : No konečně konstruktivní popis ...
Co se týká ZR7 tak je to přesně jak říkáš,umí sice jet už od 3 tis,ale je to takový nijaký a od 5 - 6 tis to už zase letí...a to je to co mě už nebaví...většinou jezdím do 100 po slovenských silnicích a tam se za překročení rychlosti s nikým nemazlí,dálnicím se vyhýbám úplně...takže co se týká motoru je Bulík jasná volba...ještě je pro mě důležitý pohodlí...mám ještě VX800 což je velmi vzdáleně to samý co Bulík,kardan,motor super tahá od spodu ale překvapilo mě že točí dokonce víc než ZR7,jenže nejvíc mě zklamalo právě pohodlí...ergonomie sice dobrá ale je to hrozně úzká motorka a po 100km musím zastavit aby mi neupadla pr...
odpověd: na buldovi je to super , ani po 4 hodinach v sedle mě prdel nebolí , zato na SV (sory že to furt srovnavam ale jezdil sem na ní 12 let a nemam sčim jinim bych to porovnal) mě prdel bolela už po hodině v ryflích a cca po 3 - 4 hodinach když sem jel v kuži , ale je fakt že SV ma místo sedla lavici , ale bulda je pohodlíčko , dokonce i batužek si lebedí , a upřímě řečeno jak VX to nevim ale měl sem tu m ožnost jet na intruderovi 800 , což je ten samej motor a bylo to nechutně vysokootačkový , hnus. na buldovi si budeš na 3000 bublat krajinou a kroutaku budeš mít do zasoby habaděj , když se objeví pomalu jedoucí plechovka stačí jenom pootočit zapěstim a seš před nim , s buldou se nepředjíždí, s buldou se přeskakujou pomalejš jedoucí
To je mi nějaký povědomý
Mám Bulíka teprve něco málo přes 3 měsíce ale hned první měsíc najeto 5 tis takže už snad můžu hodnotit...Mám sice jen 183cm ale dlouhý nohy a poskládat se na něj je úplně v pohodě,celkově pohodlí jak má být,ergonomie pro cestování příkladná...jen to chtělo,teda aspoň u mě,vyměnit origo řidítka za rovnější....Klady a zápory by byly na delší povídání ale za mě můžu Bulldoga jen a jen doporučit...Ještě jednou dík zdenysrx6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
Chtel jsem te jeste zeptat. Jezdis s nekym?? Ptam se ohledne pohodli spolujezdce ???? Dneska jsem vytahl VX 800 krasna projizdka jen jak jiz tu bylo zmineno, je to mala motorka.
Buduu ji prodavat. Nebude mit nekdo zajem ?? nez ji hodim na bazar do inzerce???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
Po vzhledové stránce se mi VX líbilo víc,ale to bylo asi tak všechno...Ještě dobře brzdilo motorem...Ale ve srovnání s Kawou ZR7 nebo teď s Bulldogem bylo dost neobratný a těžkopádný... S Bulldogem dost často brousím stupačkama a botama o asfalt,vypadá mohutně ale je docela hravej...Fakt doporučuje se aspoň svézt...Ale první dojem můžou trochu pokazit origo řidítka,jsou dost blbě zalomený a je to nepříjemný při ostřejším brzdění....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
Hodne mi tu chlapy doporucuji Guzzi masiny, ale prosel jsem si je a stejne po vzhledove strance ta Yamaha Bulldog se mi asi libi nejvice. Jeste jsem si precetl dalsi recenze a jde o klasiku celkem drzak. Dost casto jezdim se slecnou tak proto se ptam jak je to pohodlne i pro spolujezdce. Jinak sama chvala o pohodli ridice i na dlouhych cetach. Ty si mel taky VX super a co vyska Bulldog masiny??? je vyssi. Prave kvuli vysce ji budu prodavat je mi fakt mala na tech 190 cm a nepohodlna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
Já mám na svoji postavu 183cm nestandartně dlouhý nohy (to zní teda blbě) a Bulldog je o pár cm vyšší než VX...hlavně má i šiřší sedlo takže pokud se slečně na VX dobře sedělo tak na Bulíkovi bude jako na křesle...
Na mě VX byla právě moc úzká a víc jak 100km v kuse sem nedal.....
Nejlepší by asi bylo jet nějakýho omrknout i se slečnou....třeba ho má někdo ve tvém okolí a nechá vás aspoň sednout...pak můžeš laborovat dál jesli vyhovuje nebo bude lepší vybrat něco jinýho....Já do toho šel taky skoro naslepo a teď bych si akorát dal pár facek že sem si ho nepořídil už dřív
Jj presne Breva,ale chybi mi tam to V. Hrozne se ni libi styl VX a i kdyz je to prcek, nemuzu si pomoct, ale ma neco do sebe a prijde mi opravdu jako hezka motorka. Pohodli je druha vec.
Na VX se ji sedi dobre a hlavne diky kufrum mela pocit bezpeci jak v zadech, tak i postranach. Posez je i pro spolujzdce na VX lepsi, protoze sedi nad ridicem.
Urco si ji vyzkousim. Motoricky muzes jako jeden z mala porovnat rozdil VX a Bulldi. Rizeni VX neda se moc naklanet do zatacek. Opravdu jsem ji vzatackach tolik neveril a kdyz jsem ji naklonil stalo se mi ze jsem skrtal stajanem (ne policajtem ale tim hlavnim). Co Bulldog??? jak se ti s nim jezdi a jak se chova v zatackach ve srovnani s VX???
Dale pokud se nepletu neni vodu chlazena nemel si problem s prehrivanim kdyz nekde popojizdis ??? VX kolonach nemela problem sepnul se chladic a dopohody.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
Proste je to motorka pro lidi, kteri uz si neco vyzkouseli, zjisitli, co jim padne a co ne a sedl jim prave zrovna charakter techle stroju.
A u tebe mam prave pocit, ze se jeste teprve hledas. To neni spatne, jen bych nad tim az zas tolik nepremyslel, tu motorku stejne nebudes mit naveky, vymenit to jde vzdycky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
Asi to moc resim. Ja si kupuju motorky s tim, ze si je necham uz naporad. Kdybych si ho uz nekupoval s tim, ze se na nem potrebuji jen vyjezdit necham si ji. Proto ted chci uz masinu co mi zustane. Nerad bych si koupil masinu jako to VX i kdyz rikam tam jsem si ho s tim uz kupoval.
Mas pravdu zatim se jeste hledam to si vystihl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
Podvozkově je VX postaveno téměř jako chopper 90-tých let,dost podkopnutá přední vidle a tím pádem dost neochotně a nejistě jde do zatáček.Člověk se s tím musí trochu prát a umí se i zavlnit...BT je už od základu postavený jako naháč,takže je mnohem ovladatelnější,pocitově lehčí a není problém s ním brousit stupačky,sedí jak přibitej...
Co se týká motoru tak když pomineme vzhled kde vede VX,tak i když jsou oba převzatý z chopperů tak má každý úplně jiný charakter.U VX mě štvalo že točí víc než 4-válec,při 90km/h sem tam měl 4500ot....BT má při 90km/h něco přes 2tis a jen si brumlá...je to takovej traktor.Ono taky červená začíná u 6.5tis otáček,takže tam kde se většina motorů probouzí tak BT končí.Ale pokud sem nepotřeboval rychle předjet na dálnici tak sem se k 6 ani nedostal.....S přehříváním v létě sem problém neměl.Možná proto že třeba při delším stání su zvyklej motor chcípat a i při pomalým popojíždění v kolonách sem přehřívání nezaregistroval...
Co se týká toho posezu spolujezdce,tak má širší sedlo a díky tvaru sedí mnohem výš než u VX...Na BT řidič jakoby sedí v motorce....
Jezdil sem už pár strojů a BT je z nich zatím nejpohodlnější....Je ale pro vyklidněný cestovatele,pořád je to motorově chopper tak mu brzy dojde dech,ale i tak už je to mimo zákonný limity...
Škoda že jsi přes půl republiky,klidně bych tě nechal na BT projet i delší trasu abys viděl o co jde....
Jinak Redguy to napsal dobře,Guzzi je pro ty co ji opravdu chtějí a je to srdcovka....Možná moje příští moto bude právě Breva....