SBK 2019. Bautista: “Ducati conosce i problemi della V4, ma forse non sa come risolverli”
SBK 2019. Bautista: Ducati ví o problémech V4, ale možná neví, jak je vyřešit.
9.9.2019- Po svém dvanáctém vítězství se Bautista rozhodl vyčistit trošku vzduch a ukázal na problémy V4, které Ducati dosud nevyřešila. V krátkosti se také vyjádřil o svém přestupu k Hondě.
Několik minut po svém vítězství ve druhém závodě podstoupil Álvaro Bautista křížové palbě otázek novinářů. Jako vždycky se neschovával za diplomatické odpovědi, ale napřímo vysvětloval svoje postoje a důvody všeho, možná i proto, že po skončení šampionátu mění barvy, aby se stal jedničkou v novém projektu superbikové Hondy. Šťastný za vítězství, ale jeho tvář zračila trápení od bolesti v rameni, kterou během závodu potlačoval adrenalin, ale která se znovuobjevila plnou silou ihned poté, co Španěl projel cílem.
Naposledy editováno 18.09.2019 22:04:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
Naposledy editováno 23.09.2019 14:19:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
Předpokládám,že anketu může založit jen zakladatel vlákna,takže s tím ses taky netrefil
A dokonce jsem si jí ani nevšiml,kdybys na ní neupozornil
Naposledy editováno 23.09.2019 14:39:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
Naposledy editováno 23.09.2019 15:17:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
Očekávám věcné a jasné argumenty,nikoliv domněnky, výmysly a vlastní teorie.
Já si zase myslím,že kdyby byl Bautista na Kawě,tak ho po startu už nikdo neuvidí v žádném závodě až v cíli...ale tato myšlenka má váhu 0
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
jendazeleny píše: JollyJoker> Pak to beru zpět sorry. máš pravdu, tak to se u mě Kohlstein hodně shodil, nejdříve se mnou diskutuje a pak udělá anketu, protože s ním nesouhlasím, jen další srab tady na fóru.-... Nesouhlasíš se mnou tak se ti postarám o Ban! Když už jsi tu anketu viděl, doufám, e jsi taky přispěl, jak je mi asi jasné!
Na můj vkus máš ve svých větách příliš mnoho vykřičníků, jendo. To je ten důvod, protože se snažíš ostatní překřičet. Ale zatím se neboj, je to jenom anketa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
O tom, jak je to s pneumatikama v motoGP jsem psal před třemi dny v jiné diskuzi, tak to zkopíruju:
Záleží na konstrukci pneumatiky. Dřív bylo v MotoGP Bridgestone a Michelin (plus Dunlop pro lůzry), pak jen Bridgestone, teď Michelin. Se zvětšením objemu z 800 na 1000ccm, a tím se zvýšením výkonu, se musela guma upravit, aby byla větší styková plocha a přenesl se výkon na asfalt. Tuhé bočnice vyhovovaly Lorenzovi a spol., nejvíc Yamaze s relativně poddajným rámem, aby mohli předvádět plynulé průjezdy zatáčkama v obrovských náklonech. Od té doby, co je Michelin, tak jediný, kdo si nestěžuje na gumy, je Marquez, protože měkká bočnice a deformovaná guma s velkým gripem v podélném směru vyhovují jeho stylu, zatímco Rossi je odsouzen do role nešťastníka. Elektroniční asistenti ti na výjezdu ze zatáčky pohlídají prokluz, ale v apexu nic takového nefunguje, takže to může být další výhoda pro Marqueze. V době předelektronické Yamaha vyřešila kontrolu prokluzu pomocí big-bang motoru a dneska to vypadá, že tato konstrukce nejde tak dobře spárovat s elektronikou a Michelinama (pečenýma pro Marqueze?).
Více na: https://www.motorka.../?t=212775&pgr=5
Copyright © Motorkari.cz
Občas ve světě napíšou něco zajímavějšího a když si to dám dohromady, vychází mi ta zhruba takto.
Lorenzo to díky svým strojově hladkým průjezdům na Bridgestonech dotáhl na dva tituly na litrové Yamaze. A ty gumy na to byly stavěné. Na fotce z roku 2015 bych řekl, že tvar a hrana běhounu odpovídají náklonu a ten grip tam je.
Rossi byl možná nejlepší v 800ccm, spolu se Stonerem, ale v litrech už nikdy titul nezískal. Byl hodně blízko, to zase jo, ale vždycky se mu tam ještě někdo vecpal. Věřím tomu, že kdyby dneska šel do Moto2, tak díky svému flexibilnímu stylu si tam všechny podá. Ale litrech dneska rozhoduje výkon a schopnost jezdce a motorky přenést ten výkon na asfalt.
Od roku 2016 se všechno změnilo, jezdí se Micheliny a vyhrává Marquez. Michelin se první rok dost trápil, gumy jim bouchaly, ale pak se podařiilo všechno doladit (dle potřeb Repsolu?) Lorenzo přestoupil k Ducati a rok se učil znova jezdit. Mě osobně připadne Michelina na okrajích vzorku víc zakulacená a Rossi skoro po každém závodě řekne, že neměl grip na předku.
Skoro jediná možnost, jak Marqueze porazit je, mít Ducati, držet se za ním a v posledním kole mu to tam na brzdách strčit vnitřkem - to ho rozhodí a jak vyjede k vnějšku dráhy, musí změnit styl a už to není tak efektivní, jako když se opírá o slidery. A Marquez vždycky zná limity rychlosti a gripu v zatáčkách. V tréninku ten limit hledá tak dlouho, dokud mu to neuklouzne a často i dokud nejde do kačera.
Více na: https://www.motorka.../?t=212775&pgr=5
Copyright © Motorkari.cz
Naposledy editováno 23.09.2019 18:34:08
A Lorenzo? Tomu sedlo nastavení motorky,když přišel do Yamahy,proto hned jezdil za Rossim,který pochopil,že přizpůsobení Yamahy pro něj je vyhovující i pro Lorenza,proto tak začalo to peklo...
Je to bez vykřičníků, tak budeš spokojený.........
1 reakcí na tento příspěvek Bautistova zpověď
Naposledy editováno 24.09.2019 22:03:55
jendazeleny píše: Bautista vyhraje jen na rychlých tratích! Opravdu, jak sám říká, mu stačí otevřít plyn a všechny předjede! Na Reu zdaleka jezdecky nestačí! Ale je aspoň upřímný, přiznal, že vyhrával na rychlých tratích. Nadávat na Ducati, že mu připravila nejlepší a nejrychlejší motorku určitě nemusel!
Ještě jsme neskončili, dokud to neodvoláš.
Rea samozřejmě neřekne, že Álvaro je jednička a o sám je vedle něho jenom šupák, ale občas naznačí:
“It’s difficult and although I’m doing my best in second position, I can’t explain how impressive Alvaro is – the job he’s doing is seriously impressive and we have to respect that,” added Rea.
Celé je to tady: https://www.newslet...o-bautista-1-8881425
1 reakcí na tento příspěvek Bautistova zpověď
Naposledy editováno 25.09.2019 04:59:02
Rea je prase a málokdo ho může mít v oblibě. Letos to předvedl hned na druhém závodě v Buriramu, kde se opřel do Bautisty dost nevybíravě. Od té doby si na něho Bautista radši dává majzla a objíždí ho obloukem. Jak prase sejmulo Alexe Lowese v Jerezu a pak dělalo neviňoučké ublížené xichty, to byla taky podívaná. A nakonec to u Kawy vyřešili jinak a poslali Turka, aby v Laguna Seca Bautistu sejmul a vyřídil ho pro tuto sezonu definitivně.
1 reakcí na tento příspěvek Bautistova zpověď
1 reakcí na tento příspěvek Bautistova zpověď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
A inak, Kohlstein, ďakujem za článok, zaujímavé čítanie.
Naposledy editováno 26.09.2019 09:59:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď
Když ony mě z toho jeho posledního příspěvku úplně vyhrkly slzy , jak ty vykřičníky píchaly do očí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
projekce Moto GP v neděli 6-listopadu Ducati Panigale V4 R Dainese Ducati I Dainese Ducati I | spikey | 10 | 19.9.2024 v 14:38 spikey |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
Máte někdo film Já,superbiker Ducati Panigale V4 R | Neptun81 | 7 | 5.11.2022 v 22:11 spikey |