2 reakcí na tento příspěvek BMW R1150R-po opravě starteru neháže jiskru
Jen pokud budeš kupovat i řemen, tak dej pozor na správnou délku.
Naposledy editováno 17.07.2021 18:12:47
Pokud bzučí pumpa po klíçku, stŕiká benzin když točíš startérem, m?lo by to d?t i jiskru- na spodní svíčce která použivá původní civku.
pokud ne, nebude se ti hýbat ani ručička otáčkoměru- na 90 % hallsensor.
Zbylych 10% je cívka od startéru- jednou jsem to hledal 3 týdny, a neptej se mě proč- logický zdůvodnění jsem nevymyslel, startér točil že by to převrhl, ale dalo to vždycky jen jednu jiskru a vstřik- všechny další do vypnutí klíčku mrtvý. Ze zoufalství použitej starter vyrešil, pak už jen starej s jinou cívkou a bylo hotovo...
Ty boční jebky obzvlášť pokud jsou původní stojej za prd, pokud gs jede jen 160- jsou v háji, buď nejdou vůbec nebo dávaj málo...
Teď mi napadá- ukončil jsi správně ten cyklus kontroly hallů na tý 911? Jestli si to dobře vybavuju- píšou tam něco o výhradně ručnim otáčením klikou a 720° nebo něco takovýho?
Když ho neprovedeš a neukončíš přesně tak je tam napsáno, zůstane to v nějakým blbým módu a nejde to pak nastartovat...
Zkus to znova a dodržuj postup přesně podle toho co tam píšou ať máš jistotu a neměníš co není třeba...
Upozorňuju že vypnout zapnout klíček tenkrát nepomohlo, a taky nevim která verze programu to byla a jestli se ta funkce letitejma aktualizacema zachovala, už je to dlouho...
Bál jsem se tenkr?t že jsem zkurvil zákazníkovi jednotku na skoro nový 1150 gsa 2005...
Jednou mě to nachytalo a od tý doby jsem to diagnostikou už nikdy nedělal, postavil jsem si klimprcajk s diodama na nastavování předstihu, kterej jen a pouze hlásí signály a nic neodpojuje, jen se napojí přimo na konektor hallu.
A rysky na karteru jsou dobrý jako nouze na cestě, ale nejde přece o to kde leží destička se senzorama, ale o to kdy vypnene senzor co je na ní nanejtovanej a to udavá koncová hrana clony kter? má nějakou vůli na klice- ten ohnutej kousek plechu v drážce kter? je fyzicky širší...
Ale to jen tak pro setkání s realitou, abys nastavil přesnou nulu- budeš potřebovat hodinky nad píst...
Pro vysvětlení- pro 1200kovou kliku je jeden stupeň základniho předstihu navíc píst cca 0,007 mm před HÚ, dva stupně cca 0,024 mm..., pro 1100/1150 jsou ty hodnoty ještě nižšší pááč to má menší zdvih...
A pokud to hlásí 150 otáček při startu diagnostikou což je jako hodnota v poř?dku- sign?l z hallu do jednotky evidentně jde, pokud ale ručička otáčkoměru zachovává ledový klid a neškube se při startování- zcela evidentně ten společnej vystupní minusovej sign?l pro cívku/vstřik/ otáčkoměr výše zmíněnou jednotku už neopouští, není li otáčkoměr mimo dosah kabelu pochopitelně...
Pokud fajfka střílí a vstřiky současně ne- je problém v nádrži (samozrejmě pokud běží čerpadlo po klíčku)- řešil jsem i prasklou hadici mezi pumpou a filtrem a tim nulovej tlak ve vstřikách.
Pokud si lidi při sundavání a nandavání nádrže spletou hadičky do reduktoru pakliže tam nemají rychlospojky vzájemně otočený nebo vůbec žádný- pochopitelně to nechytne protože regulák je jednocestnej a není co by střikalo...
Pokud pumpa mlčí- má svojí pojistku a relé a nejsem si úplně jistej jestli jí náhodou nečasuje ten druhej hall jako regulace v závislosti na otáčkách, ze schématu to patrný není, ale to je jen moje doměnka, tuhle info o druhým snimači jsem za 16 let nikde nenašel, ale vzhledem k tomu že 1200 už mají jen jeden hall a pumpa tam má svojí nezávislou regulaci- napadlo mě to...
Ale pokud jsi zkoušel jinou jednotku a ani nejde jiskra ani vstŕik, a nemá li to někde alarm nebo skrytej vypínač- zkus ten jinej startér...
Chcipák, kvalt při boč?ku, spojkovej bypass signál- to všechno odpojuje jednotku- zhasne podkres displeje a nejde ani startér...
Ale tohle překvapí jen novice, staří již vědí...
2 reakcí na tento příspěvek BMW R1150R-po opravě starteru neháže jiskru
https://m.bmwmotopar...padla-nabijecky-c40/
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150R-po opravě starteru neháže jiskru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rafička na tachometru BMW R 1150 R | pidulik | 2 | 20.5.2024 v 00:23 ja1 |
Spojka BMW R 1150 R | pidulik | 1 | 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |