ted prodana mt 07 a rad bych cafe racer - srdcovka; toto jsou moji favorite tak prosim o nazory co bych si mohl uzit - protoze neni moznost vsechny osedlat a vyzkouset( jsou ted poradniky a bud koupim nebo ne napr. kawasaki 650sr, ktera prichazi v techto dnech, ci suzuki sv650r - kterou nemaji a mohu pouze objednat ) (jinou a drazsi uz urcite ne napr. kawasaki 900 sr se mi nelibi)
1. triumph trident 660 - krasny anglicky trivalec - v modernim pojeti ( libi se mi i kdyz je tonovinka, a nema zkusenosti s 3 valcem, ani kvalitnou triumphu, 205.000,nevidel jsem na zivo,
2. suzuki sv650x - roztomila motorka ve stylu retro - v twin dvouvalec - mozna zastaralejsi nebot od roku 1999 temer stejna , 181.000
3. kawasaki 650 sr - zajimava novinka, ktera ted vychazi - tezko rici jak dobra ci spatna je - neni moznost osedlat a projet, bud objednat nebo ne, 207.000
4. honda cb650 - moderna , a libi se mi na ni tichy ctyrvalec - i kdyz hodne jsem cetl ze je nudna - me osobne se hondy moc nelibi, krom super motoru - jezdil jsem na ni v autoskole - i kdyz byla dost do zapesti
5. kawasaki w800 cafe racer - velmi zajimava jedina chlazena vzduchem - nevim jestli vyhoda ci nevyhoda (nezijeme v africe kvuli teplu) a take nevim co ten 360 stupnu motor, dvouvalec - jestli to vydrzi par let , motorka je krasna i jsem na ni sedel, ale tezko rici jestli bude chybet vykon ci to bude retro jak vysite)
6. a horwin elektricka - ted uplne mimo misu - sedel jsem na ni i lehce projel a uplne zajimave, clovek nabije doma v zasuvce, a jak je to tiche je take dost zvlastni ;) cena 150.000 p.s. vim co myslite - ach ten dojezd ;)))
predem diky za vase zkusenosti, rady a tipy..............
2 reakcí na tento příspěvek cafe racer
ano jsou i jine motorky, ale preci jen tato je tezka srdcovka - jen co jsem ji videl a i projel jsem vedel ze ji budu mit hodne dlouho, potrebuji jezdit a kochat se ;) rychle me uz nejak nebavi - max zrychleni, ale to ozelim, i kdyz ten Enfield neni zas pomaly - proste rychla akorat ;) a poradny kus zelena, Jediny problem bude jestli ji budu mit doma a lestit nebo na ni jezdit ;))))
M
ad kvalita. Tyhle žvásty poslouchám od roku 2019. Jak Ind nikdy nemůže být na tý úrovni jako Japonec atd. (Ačkoliv skoro každá „renomovaná“ značka se dnes vyrábí v Číně, Taiwanu - ale i v tý Indii.) Když se však zeptám, co je na Interceptoru špatně zpracované, kvalitně nedokonalé apod., následuje rozpačité ticho. Pokud se náhodou dotyčný vzmůže na odpověď, plácne něco ve smyslu, že jako teda asi dobrý, ale v detailech nevychytaný. No, a když chci znát konkrétní příklad těch detailů, skončí to definitivním mlčením.
Tohle je bohužel problém všech internetových žvaníren, kde přechytralí diskutéři vydávají svoje domněnky za jasnou a nezpochybnitelnou pravdu, ačkoliv danou věc neviděli ani z rychlíku. Max. maj zdroj informací z toho, že Pepa v hospodě říkal...
ad vylepšení vs odstranění vad. Jak zmiňoval třeba Kohlstein. A přihodil dvě moje témata. Jedno vůbec s „kvalitou“ RE nesouvisí, bylo to varování před neseriosní firmou. Ano, v souvislosti s RE, ale oni „vyrábí“ díly i na Triumphy a Japonce. Co se z toho dá vyvozovat vzhledem ke kvalitě RE?
Druhý téma byla zkušenost z výměnou pružin. Prostě jsem se podělil s ostatními, který by to mohlo zajímat. Zase, proč z toho odvozovat, že se jedná o chybu motorky? Má prostě podvozek nějak nastavenej, což mě nevyhovovalo a navrhl jsem řešení. No a? Ostatně, napříč celým fórem jsou tři prdele témat o výměně pružin, nastavení podvozku, výměně komponent - a to u mnohem „renomovanějších“ značek!
Líbí se mi, že když někdo narve Ohlinsy na nejlepší motorku na světě (račte si doplnit dle vlastních preferencí, třeba erjednapyčovole), tak je to borec, kterej si zaslouží obdiv. Kdežto montáž Ohlinsů (nebo YSS) na RE je jasný důkaz mizerné kvality Inda.
Samozřejmě tím nechci říct, že Royal Enfield Interceptor / Continental GT jsou nejlepší motorky na světě, zcela prosté jakýchkoliv „chyb“, až nechutně dokonalé, to v žádném případě! Jen si myslím, že se na ně nezaslouženě a zbytečně plive, navíc zhusta ti, kteří je viděli možná tak na fotce, natož aby se aspoň svezli.
Naposledy editováno 31.10.2021 10:46:12
1 reakcí na tento příspěvek cafe racer
tak zpet do vyberu a mozna bude w800 cafe ci kawasaki z650rs ;)))))
milonovo píše: (...) Já enfielda neviděl a nejsem proti němu nějak zaujatej, ale zpracování Itálie vs Indie je prej pořád rozdílný.
Máš úplne pravdu, rozdiel je: Royal Enfield porazil zvyšok sveta, Taliani skončili dosť hlboko:
Which Motorcycle Manufacturer is Best? [Laboratory Test]
Už som chcel autorovi témy gratulovať k rozhodnutiu pre RE.
Mimochodom, vo výbere bol na začiatku Triumph Trident, týmto chlapom z motorcycle.com sa dosť páčil:
2021 Middleweight Naked Bikes Shootout
No a za mňa: Z650RS sympatická ale pri prechode z MT07 by si nič extra nezískal. SV650 to isté. W800 je skvostný stroj, no jazda nie je taká dynamická resp. netočí to toľko ako športová motorka, asi by si bol trochu sklamaný. Pre staromilca ale super.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
navigace turn-by-turn Kawasaki Z650RS | jk73 | 6 | 27.7.2022 v 12:49 MAJK_TORTELINA |
Kawasaki Z650RS - jaká je [1, 2, 3] Kawasaki Z650RS | Kohlstein | 78 | 20.12.2021 v 19:19 Kohlstein |