pokud příroda dovolí, brzy z jara dolítám své Pirelli Scorpion Trail II a na poznávací okružní cestu do Albánie chci nazout na zadní kolo Mitas E-07 PLUS.
Na předek ji ale nechci. Vím, že se zadní E07+ běžně kombinuje s TKC80. Osobně s ní zkušenost nemám, jezdí ji jen mí kámoši na stejných motorkách a všichni ji mají hodně oskákanou. Holt není divu při váze a výkonu motorky.
Zadní Mitasku bych tedy rád zkombinoval s Pirelli Scorpion Rally na předku.
Máte někdo zkušenost nejen s touto kombinací, ale třeba i s celou sadou Pirelli Scorpion Rally na těžkém silném enduru na cestě dlouhé 4500 km, kde podíl asfaltu výrazně přesahuje podíl nezpevněných cest?
Pokud vás téma zaujalo, ale nechce se vám k tomu nic psát, hlasujte prosím alespoň dole v anketě.
Předem díky všem
Naposledy editováno 08.01.2022 09:31:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
Naposledy editováno 25.10.2022 22:54:12
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
Vojtek77 píše: FaktNeníCoŘešit> Tak já jsem po Anlas Capra X zkusmo obul Mitas e07+. A jsem mírně řečeno rozpačitej. V terénu ten předek moc nedrží stopu, hučej (oproti Anlaskám dost výrazně). Jinak na asfaltu srovnatelný grip (ale jsem mrdal ) Možná budou mít o něco větší nájezd než Capry. Ať tak či tak, vrátím se k Anlas Capra X.
Tak to netuším. Dík za postřeh. Hučej, ale jsem s Mitaskama spokojenej, zrovna jsem si zadní koupil novou. Terén... celý léto jsem se do něj nepouštěl se silničníma pneumatikama a teď se učím od píky. Ale mokrej až bahnitej písek i bahno už jsem si projel a s přední jsem fakt neměl problém. Nevím, jak hodně to v offu umíš, já jsem fakt skoro nepolíbenej, ale při průjezdu jsem hodně myslel na poučky od chytřejších. Zatížit zadek, spíš trochu přidávat, když je průs er, přidat ještě víc, řidítka držet zvolna (to mi jde hodně těžko), vyvažovat tělem... V jednu chvíli mi po bahně ujel zadek o 15 čísel níž, stačilo přidat a vyhráblo se to, ale přední byla v pohodě. No, jesti jsi s anlaskama spokojenej, drž se jich. Držím palce!
Není nic, co bych jim mohl vytknout. No, vlastně něco jo, nedrží na suchém asfaltu jak silniční slajky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
Slávek-TDM píše: Jinak mozna to nevite, ale Mitas bude od podzima stehovat celou svou produkci do Indie Takze po nabehu vyroby cekam kolisani kvality a pripadnej patriotismus pri nakupu pneu prestava hrat roli...
Je k té informaci nějaký věrohodný zdroj?
S Mitaskama řady C mám dobré zkušenosti. Pokud ale přesunou výrobu do Indie, už si od nich vůbec nic nekoupím.
Deadman píše: Je k té informaci nějaký věrohodný zdroj?
S Mitaskama řady C mám dobré zkušenosti. Pokud ale přesunou výrobu do Indie, už si od nich vůbec nic nekoupím.
Ano - z prvni ruky od Rudy alias joeho:
https://www.baworak....d=612420#post_612420
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený pojistný šroub kol Škoda Oc... [1 ... 7, 8] BMW R 1200 GS | dafikk | 234 | Včera v 21:24 assassin |
BMW R 1200 GS 2009 klepání v nádrži BMW R 1200 GS | Holoubek007 | 4 | Včera v 20:32 Holoubek007 |
Parťák na ježdění BMW R 1200 GS | Dinkoš | 6 | Včera v 15:08 bmwgs66 |
KTM voucher [1, 2] KTM 1290 Super Adventure | karl100 | 45 | 2.12.2024 v 19:04 FILODENDRON |
Ověření vin BMW R 1200 GS Adventure | snekER6N | 13 | 25.11.2024 v 07:47 MMARTINK |