paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chopper&Cruiser - OdporVzduchu
 
21.9.2007 v 10:45
Zdravim všechny, tohle je téma hlavně pro čopráky a cruisráky, co si myslíte od odporu vzduchu na těchto motorkách při vyšších rychlostech??? Podle mě jsou dva typy lidí, a pro každej platí jiný fyzikální zákony, jeden typ lidí, to jsem třeba já, tak tomu je jedno, jestli jede 100 nebo 200, ten vítr nic strašnýho, a sklo by mi akorát kazilo vzhled Virážky, a pak je druhej typ lidí, třeba můj strejda, a toho to už při 100 málem sfouklo :D , tak si musel koupit sklo, přitom já můžu jet 160 klidně pořád a nevadí mi to. Na delší trasy mam odzkoušený jenom Virago, to mi jede jen 160, ale na mojí starý XV500 sem jel 190 a taky to nebylo nic nezvladatelnýho! :cool: Co si o tom myslíte??? :/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

23.9.2007 v 19:04 | Nahoru | #31
NaaR> A nepřemýšlel si už o MT-01, já teda jo :thmubup: ale pořád jsou ještě v ceně nad moje síly, i když Bulldog je taky zase něco jinčího...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

23.9.2007 v 19:06 | Nahoru | #32
DMC.motobiker>premejslim o tom ale nejsou money jak povidas :D a bulldog je neco docela dost jinyho navic cenove pomerne sehnatelnej jen teda origo vejfucky sou desny :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

23.9.2007 v 19:09 | Nahoru | #33
NaaR> Aha, no dřív sem ani netušil co je Bulldog zač, ale ted když vim že to má motor z Draga, tak sem o tom začal vážně uvažovat, ale až na další sezonu, letos už to nevíjde...

Jinak já sem ten případ, že mě se líbí Buell, ale to už budu mít spíš tu MT-01!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

23.9.2007 v 19:11 | Nahoru | #34
DMC.motobiker>:D ja muzu jen doporucit obzvalst jestli ses zvyklej na cestovni tempo z chopra.me osobne trochu chybi tak 10-20 kilaku na idealni cestovni rychlosti ale zase si to vynahrazuju tema zatackama takze spokojenost :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

23.9.2007 v 19:15 | Nahoru | #35
NaaR> no na cestovní tempo jsem zvyklej, pod 200Km projíždky nejdu, a navíc pro mě osobně je nejlepší zatáčkovitej terén, kde jedu těch 60-90, ale pořád to překlápim, teda v mezích XV535, to je jasný... takže myslim že Bulldog je pro mě docela ideální, a navíc i ten vzhled je super...

(reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

23.9.2007 v 19:30 | Nahoru | #36
DMC.motobiker>jo v tom pripade chybu neudelas ono na viragku maly se da docela vyblbnout v zatackach :Dtohle je jen vetsi verze a mozna vic drzi stopu preci jen nejakej ten rok mladi je znat :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

23.9.2007 v 21:04 | Nahoru | #37
DMC.motobiker: Tvoje Virago nemá 33 koní, ale něco přes 40 (podle verze, 42-45), jinak 160 nedá. Tu nejvýkonnější verzi lehce přes 160 dostaneš, ale víc ani ťuk. Mrkni se na převodové poměry a spočítej si, jaké obrátky by ten motor musel točit. Nejlepší způsob, jak zjistit správnost měření tachometru, je strčit si na motorku GPS, projet se maximálkou a pak ji porovnat se záznamem z GPSky. Pokud nejedeš do strmého kopce a z kopce (GPS nepočítá s převýšeními), máš tohle měření velice přesné a často dává překvapivé výsledky ;)

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

24.9.2007 v 11:24 | Nahoru | #38
Porovnával jsem tachometr DragStara 1100 s GPS. Do 100 km/h ukazuje o 5 km/h víc. Např. 50 km/h ukazuje 55, 100 km/h ukazuje 105. Pak to jde pomalu o něco výš, přeměřuje až tak 7-8 km/h. Porovnával jsem i tacho u auta (Nissan). Ten přeměřoval podstatně víc. 100 km/h ukazoval přez 110. Nevím kolik povoluje norma, ale tohle mi připadalo dost.

(reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

24.9.2007 v 11:40 | Nahoru | #39
užovka> Dyna musí dát hravě přez 200 tachometrovejch..... :thmubup:

1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

24.9.2007 v 12:51 | Nahoru | #40
1100Virago> Mno, já mam u 535 v techničáku 33 koní, i když to mělo být přiškrcený ve vejfuku, tak sem tam ty zavařený podložky vyrval, ale nezdá se mi že by to mělo těch 45 koní jako ostatní Viraga, protože když to srovnam s XV500, tak ta má asi 48, ale ta jinak jede, zrychluje a hlavně má krouták, takže na ní jezdim běžně na 3 a rozjíždim se na 2 až 3, podle terénu, ale na 535 jezdim i po městě pořád na 5, ale musim se rozjíždět na 1, jinak to zdechne, takže nevim, kde je chyba, jinak na 535 dam do kopce i po rovince 150, a s mírným klesáním dam těch 160, víc ne, rekord mam asi 165, ale to bylo s kopečka a za autem, takže asi v závětrnym vaku :lol: :lol: :lol: Jinak s tim GPS by to bylo super, jenom ho ještě mít :/ , jo s těma převodama, no podlě mě je XV500 mnohem víc do rychla než 535, a točí asi něco kolem 8500 - 9000, a 535 jen 7500, takže i kdyby měla stejnou převodovku, měla by být rychlejší :shy: , ale ty převodový poměry, tohle si fakt já nikdy nespočítam, nic mi to neříká =o Ale jinak ti věřim že tomu určitě rozumíš líp než já, a díky tobě mam Manual na XV535, protože si mi poslal link, takže nic proti, seš dobrej kluk :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

2.10.2007 v 00:24 | Nahoru | #41
DMC.motobiker>>
Hm, o MTéčku 01 taky silně uvažuju! Je to BRUTÁLNÍ KRASAVEC!!! With a BRUTAL POWER!!! Nebo rovnou B-KINGA? No, možná zůstanu na své VS 1400... Ale někdy mě to kur.a svádí to hodit na zadní, atd!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

2.10.2007 v 16:39 | Nahoru | #42
Chopperboy> Nebo ted sem viděl u TESCA Yamahu XV1700 Road Star Warrior, a to by myslim bylo pro mě to praví, a těch 85 koní je pro začátek taky dobrých, ale zase ta cena... Jinak MT-01, to je něco co jen tak nepřehlídneš, a taky to má slušnej motor, a myslim si že i slušný jízdní vlastnosti, stejně jako třeba Bulldog, je to taky něco super, pořádnej dvouválec v kombinaci se super podvozkem, těžko si vybrat...
Ale asi bych bral tu XV1700, sice to neni takovej sporták, ale zase se mi to hodně líbí :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

2.10.2007 v 18:37 | Nahoru | #43

DMC.motobiker píše: Chopperboy> Nebo ted sem viděl u TESCA Yamahu XV1700 Road Star Warrior, a to by myslim bylo pro mě to praví, a těch 85 koní je pro začátek taky dobrých, ale zase ta cena... Jinak MT-01, to je něco co jen tak nepřehlídneš, a taky to má slušnej motor, a myslim si že i slušný jízdní vlastnosti, stejně jako třeba Bulldog, je to taky něco super, pořádnej dvouválec v kombinaci se super podvozkem, těžko si vybrat...
Ale asi bych bral tu XV1700, sice to neni takovej sporták, ale zase se mi to hodně líbí :thmubup:


Hmm, dokonce myslím, že MT-O1 má z Varioru motor!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

2.10.2007 v 21:17 | Nahoru | #44
Chopperboy> No jestli je to tak, tak to je docela dobrá zpráva :thmubup: , když tak koukam na ty královský hřídele tak je to docela dost podobný, a když má Bulldog motor z DragStara, tak je to přirozený vývoj i tady, ale pro jistotu si to někde zjistim... :shy:

(reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

2.10.2007 v 22:31 | Nahoru | #45
DMC.motobiker>>
Myslím že je to tak, někde jsem to teď četl...

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

3.10.2007 v 07:17 | Nahoru | #46
jj je to tak ted nevim jestli neni lehce upravenej ale zaklad je stejnej .)

1 reakcí na tento příspěvek Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

26.11.2007 v 09:34 | Nahoru | #47
Ta 535 na začátku na fotce: " To je ale hnus velebnosti! " :P

(reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

26.11.2007 v 21:13 | Nahoru | #48
motolebka>>
PROČ?! PODLE VKUSU KAŽDÉHO SOUDRUHA... ;)

1 reakcí na tento příspěvek Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

26.11.2007 v 21:55 | Nahoru | #49
jasně, vše ok. jen mi to napadlo při pohledu na tu fotečku. proti gustu ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

27.11.2007 v 15:55 | Nahoru | #50
motolebka> chlapci odbočili jste od tématu. Plexi, nebo né? Já si myslím, že na štreky je to výhoda né? :/

(reakce na) Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

27.11.2007 v 16:43 | Nahoru | #51
flekac>na dlouhy cesty urcite na courani po cr bez plexi..

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

27.11.2007 v 18:15 | Nahoru | #52
tak mě se povedlo z mýho Road Kinga classica (ještě je to Evo ve stíkačce) když jsem potřeboval dojet bandu dostat na příjezdové cestě do Znojma po E39 v úseku od Kravska po Kasárna 180-190 bez štítu (na budíku což mám vyzkoušeno díky stacionárním radarům ve vsích že každej budík proměřuje ve skutečnosti 10% dolů), na 3/4 plynu a vzhledem k mé nekonfekční postavě 195/metrák živé váhy není špatný rám už ale není na tenhle svistot stavěnej i když motor by ještě šel ....se štítem by to šlo ještě tak o 30 km/h víc ....

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

30.11.2007 v 11:23 | Nahoru | #53
užovka: Viraga se dělaly i 125, je jich mraky, koukni se do bazaru.
MC: v techničaku jsou psany kW ne koně, pokud se nemylim.
Jinak nad 100 už mně to zfoukava takže letos k vanocum asi dostanu plexi na Virgla XV700

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

30.11.2007 v 21:40 | Nahoru | #54
zdar ,mam Yamahu MT-01 jezdim okolo 140 az 200 a jeste me to nesfouklo ,pravda je ,že když mě to čapne a valim doraz tak jsem pořadně utahanej ,ale okolo 150km to je pohoda :thmubup:

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

1.12.2007 v 08:50 | Nahoru | #55
souhlas se šejnem. plexi je hnus. jezděte autem, když na vás fouká.

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

29.5.2009 v 22:37 | Nahoru | #56
Vono asi vážně dost záleží na typu moto. Na 350 jet 140 byl vážně zážitek, na Sporstru 12tce od HD šlo 160 v celkem pohodlí (integrál přilba). Teď mám Dragouše (plexi Silverado) a do 120 je to bájo...
Jináč k tématu. osobně fandím plexi. Mám rád ten styl "policajtskejch motorek", mám rád otevřenou přiulbu a taky nemámrád ty žlutý brouky na ksichtě a oblečení :\

Naposledy editováno 29.05.2009 22:41:52

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

1.6.2009 v 10:55 | Nahoru | #57
motejl01> Ano, opravdu teď také zjištuji že je to velmi relativní věc, jelikož když jedu na Viragu 535, VX800 nebo dalších podobných rejžích, tak na nich vítr nefouká, i když nemám žádné plexi ani štítek, můžu si na Viragu klidně jet 160 s roukou v bok a nic, pohoda, oproti tomu když jedu na Ducati, tak při 150 už to začíná být docela dost cítit, ten tlak větru hodně působí na hlavu a tudíž i krk, a po několika kilometrech už toho mám opravdu dost, takže jediná možnost je buďto zalehnout, a nebo jet pomaleji, takže já většinou zalehávam, nemluvě o tom když z toho chci vymačkat TOP speed tak bez připlácnutí se na nádrž by to ani nešlo, a to na tom mám přitom i masku (štítek), a i bez něj má podle mého Monster mnohem lepší Aerodynamiku než Virago 535, bude to ale spíš tím že Ducati ukazuje přesnou rychlost a rejže přeměřují kolikráte i o více než 30 Km/h, takže když jedu na tom Viragu 160, je to vlastně něco kolem 130ti a proto mám asi ještě ten pocit "bezvětří", protože v porovnání s jízdou na Dukně při rychlosti kolem 130ti je to také ještě celkem v pohodě...

Naposledy editováno 01.06.2009 10:58:20

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

1.6.2009 v 11:55 | Nahoru | #58
Zdravím,já na Viragu plexi nemám a ani ho tam nechci.Přilby mám 2,jednu otevřenou s kšiltem a druhou vyklápěčku.S tím kšiltem je to pohoda do takových 120 km/h při 150 km/h už je to nápor na krční svalstvo.Vyklápěčka je na tom s odporem vzduchu podstatně lépe,ale 120 a víc se dá jet víceméně jenom na dálnici.Plexi si určitě pořídím až na Midnight stara.

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

1.6.2009 v 12:34 | Nahoru | #59
Myslim, ze je to otazka zvyku. Kdyz jsem na Virazce 535 zacinal., pripadal mi to v kile jako uragan, co ceka aby me sfoukl... Ted mastim fpode 2 kila a jde to... samozrejme s jinou prilbou a na vetsi motce. Plexi je pro dedky ;)
Samozrejme nedavam 2 kila nejak extra dlouho, je to fakt celkem vysilujici ;) ale 100 mili je naprosto pohodova cestovni rychlost i na delsi trasy...

Tom

Chopper&Cruiser - OdporVzduchu

1.6.2009 v 13:31 | Nahoru | #60
Nevím co zase DMC vymyslel, ale na chopperu relaxuji, takže ty rychlosti... Je fakt , že při větru a 120 je to bez plexi na hranici snesitelnosti, ale dálnice nevyhledávám a jinak při 90 plexi nepotřebuji, jen další plocha na čištění od much!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist