V diskuzích jsem se dočetl že 100 oktanový benzín není vhodný do nových TPI motorů (2T motor se vstřikováním od koncernu KTM). Údajně je 100 oktan sušší benzín a tomuto motoru by mohl dělat problémy?? Zatím jediný hmatatelný důkaz jsem našel v manuálu, kde výrobce udává natural 95oktanů, ale to se píše ve všech manuálech a nikdy nebyl se 100 oktanem problém, na svých bývalých motorkách jsem lél z 90% tankování pouze 100oktan. Ale u TPI je prej jinak? Může to někdo trošku rozvést??
1 reakcí na tento příspěvek KTM TPI motor a 100 oktanový benzín
Já jezdím na 100okt třetím rokem a mám klid.
Naposledy editováno 02.03.2022 13:46:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín
Rischwon píše: věr tomu že se 100kg motorkou těch 40kw pěkně zamává,..největší sranda že v papírech máš 5 nebo 7kw ,..sundá se restrikce na sání, dá se normální závodní výfuk bez katalizátoru a hned je tam výkonu až nad půdu,..jinak v homologovaném stavu by to neposralo ani babetu,..
Ale on píše 40 koní a to je dost rozdíl!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín
mito7 píše: … 250 ma pres 40koni, 300 ma pres 50koni…
Na závodní 2T jsou to nějak malé výkony.
jak píšou kluci, hmotnost +- 100 kg...
a ten výkon viz výše bych klidně uvedl, že je na zadním kole, stařičká exc 250 2006 má udávaných 37 kW na motoru/klice...
tříkil jsem pár projel a výkonu je tam...no kolik je třeba...:)
btw. kámoš má první tpi od novoty (snad 2017?) a též jezdí na 100oktan, problém nehlásí, už určitě měnil píst, tak se jej zeptám v jakém byl stavu...spíš měl strach, aby mu někde neshořela...:)
E: tak mám jiné zdroje než assass, ale výkonu je na enduro/cross opravdu dostatek...
Naposledy editováno 02.03.2022 16:17:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM TPI motor a 100 oktanový benzín
...Octavia combi II 1,4i 59kW 2009
Bylo to do motoru TSI Euro5...
Takže je to celé zvláštní.
Každopádně já jezdím na 100okt a je to v poho...
Naposledy editováno 02.03.2022 21:36:04