1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
2 reakcí na tento příspěvek Co se obecně musí zapsat do TP
2 reakcí na tento příspěvek Co se obecně musí zapsat do TP
Tenhle je pro mne inspiraci jak to dela
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
milonovo píše: Tak já jen že t_freedom evidentně ví o čem mluví, táta má 2 kusy, je z toho pěkný kafíčko, ale je to fakt starý a mouchy to má, pokud Tě netrápí ten čas, tak Ti asi rozumím, ale aby se to nezvrhlo v to, že víc děláš než jezdíš i když už je to hotový.
Tak i to se může stát. Však říkám, ta CX 500 není že by přes to nejel vlak, možná se pustím třeba do XS 400 nebo V 35, zatím se jen tak rozkoukávám. No a že 40 - 50 let stará motorka někdy nejede, to je asi normální, s tím se počítá. Ale když už bych se do toho pustila, stejně bych jí rozhodila do šroubku a všechno špatný opravila, vyrobila, nahradila.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
P_B píše: Abych taky po padesatce neco vymyslil
Tenhle je pro mne inspiraci jak to dela
Zpras...ééé...přestavíš Guzzinu, a Koudy tě sežere zaživa
Jak to vlastně vůbec vypadá s Monsterem? Nebo jsi ho definitivně přesunul na vedlejší kolej??
Naposledy editováno 28.07.2023 20:03:36
Klara_Dlouha píše: Tak i to se může stát. Však říkám, ta CX 500 není že by přes to nejel vlak, možná se pustím třeba do XS 400 nebo V 35, zatím se jen tak rozkoukávám. No a že 40 - 50 let stará motorka někdy nejede, to je asi normální, s tím se počítá. Ale když už bych se do toho pustila, stejně bych jí rozhodila do šroubku a všechno špatný opravila, vyrobila, nahradila.
Presne jak ten Japonec tomu fandim. Komplet generalka s prestavbou upravou
PlusOne píše: Zpras...ééé...přestavíš Guzzinu, a Koudy tě sežere zaživa
Jak to vlastně vůbec vypadá s Monsterem? Nebo jsi ho definitivně přesunul na vedlejší kolej??
Koudy je ted oranzada zadnej srdcar, ale kalkulator s excelem. Jeste bude bulet ze ji pustil do sveta.
Monster ma porad vyvoj. Schanim dily. A potrebuju udelat nebo koupit zvedak. Na zimu pujde motor k mechanikoj a tam se rozhodne. Pokud bude ok. Jinak oprava nebo se uvidi. Ale Monstrika dohromady dat chci. Taky resim to cerneni dilu a predni vidle. Mozna se bude merit ram atd. Krok za krokem.
Naposledy editováno 28.07.2023 20:16:36
1 reakcí na tento příspěvek Co se obecně musí zapsat do TP
CXksa jsem jezdil v roce 1984 a ač už tenkrát Suzukář,třak na něj nedám do dnes dopustit. Je mě z toho zle,když někde něco takovýho co chceš udělat potkám. Z krásné motorky už samo o sobě udělat z ní něco co vypadá,jak po trochu horší havárii,tak to by mělo být trestný. Když už chceš dělat takovej bastl,tak proč si na to nevezmeš nějakou mrtvolu s kterou už nebudeš mít tolik práce a hlavně vybrat si k tomu motorku víc vhodnou.protože ten CX si to opravdu nezaslouží a z jeho konstrukce to kafáč,teda opravdovej kafáč nebude.
Nejsem zastánce uniformity a že by motorka měla zůstat v origo stavu i já jsem měl vždycky motorky nějak jiný a že to byl za komoušů boj a honili nás jak škodnou. I dnes mám motorky podle sebe a vše do SB.
Zkus se podívat tady jak má vypadat kafáč . Mcrkaferacers
Sorry,ale musel jsem,protože těch paskvilů už je nějak moc a každej chytrák kterej očeše motorku,tak je hned úpravce a stavitel kafáčů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
Na základe tejto motorky, teda práce na nej, som potom navrhoval zubárske kreslá. Prišiel ku mne majiteľ firmy a hovorí: Boris , navhneš mi zubárske kreslo a celú súpravu. Ja: si normálny, veď ani neviem, ako to kreslo vyzerá. A on: keď si vyrobil takú motorku navhneš a vyrobíš aj kreslo. A bolo. A k tomu smiešna príhoda, raz prišiel do ateliéru zákazník deaeler z Moskvy aj s majiteľom a hovorí: chlapy , ja som mal niekedy motorku Jawu, ako je to možné, že tie súpravy sa podobajú na motorky Jawa? Táto na starú kývačku, táto na 634-ku.
Potom , po čase, syn rozbil Yamahu RD 350 YPWS. Po oprave, bola ešte bez kapotáže, tak, ako starý dizajnér som sa rozhodol, že postavím novú motorku. Kúpil som sadru a ......pozerám pozerám a zrazu som zistil, že nič krajšieho nevymyslím ako to bolo. Tak som polepil kapoty a posklaadal to do pôvodného stavu a bolo po dizajnovaní.
PS: motor z tej Jawy ešte žije, lebo som videl tie bloky na jednej Jawe , ten motor bol namontovaný v ráme z kývačky , spoznal som ho podľa tých zprasených dekľov motoru, ja som dosral aj tie bloky. Tak, to ako veterán, nebolo asi OK. Veteránisti ma isto preklialy. Predávali to za strašné prachy.
Naposledy editováno 29.07.2023 20:27:19
2 reakcí na tento příspěvek Co se obecně musí zapsat do TP
Dnes bohužel jak vidíš stačí ze slušné motorky skoro vše sundat a nechat jen základ motorky místo sedla dát žehlící prkno (samo,že zkráceno) omotané koženkou a je postaven kafáč. Bohužel těch kurvilů je teď nějak moc.
Jsem moc rád,že jsem zažil tu dobu kdy se motorky předělávaly ,vylepšovaly a museli jsme být manuálně zruční a přemýšlet co a jak udělat. A hlavně byli jsme srdcaři co žili motorkama a dávali jsme tomu vše.Bohužel dnes je to samej pozér,šampón nebo buzerant.
Krokošu moc jsi mě potěšil s tím YPWSkem že jsi ho nevylepšoval,protože zrovna LC a YPWS jsou dokonalý motorky a naštěstí ty kurvilové o ně nemají zájem.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
Je až s podivem co vše se dnes vydává za kafáče.
Většina bahenních pump má tu jednotku zápalka už předělanou.. a většinou nikdy netušíš kým a jak to funguje
LAJWEC píše: assassin> s tím s Tebou souhlasím a taky to tak vypadá,ale asi budeš mladší ročník a přijde Ti to normální kurvit hezký motorky a ty keply potom vydávat za úpravy a kafáče.viz.ty dva chudáky co jsou na fotkách. Když to vidím,tak je mě z toho smutno co se dnes vydává za úpravy a přestavby.No,snad to neprojde aby něco takovýho normálně jezdilo v provozu.
Je až s podivem co vše se dnes vydává za kafáče.
Čau, zas nebuď taký , ako sa to píše, zapšklý dedek, , dovolím si s tebou nesúhlasiť ( citujem: kurvit hezký motorky) a naopak, držím tomu , kto si chce niečo postaviť , tak mu držím palce. Každému sa páči niečo iné. my sme museli stavať motorky, lebo neboli, teraz už všetko je .Tu, ale nejde o to mať cafáča, ale o to urobiť si to a dokázať , si že to urobím. Podľa mňa, skôr urobí tú prestavbu, ako to zlegalizuje. A pravdu má Krautkopf, že je to naivné téma, Viem, lebo vlastním enduro na značkách, a nejaký debil to označil ako dvojmiestne, ale miesto na sedenie pre spolujazdca, teda skôr u mňa pre spulujazdkiňu je akurát vpredu. Spolujazdcov na motorke zo zásady odmietam po jednom zážitku, už som tu o ňom na fóre písal. Sranda je, že kamoš kúpl Yamahu WR 450 a tá je podľa dokladov jednomiestna. No a k téme, čo dodať, stačí napísať STK.
Ešte som zabudol dopísať, tie teleskopy z crosky som použil na Jawu 350 634, len vyrobiť záchyt reakcie bola fuška, ale oco mi to vyfrézoval. Ešte bol problém namontovať blatník. Boli krásne hliníkové, ako sa montujú teraz do motoriek. Svetlo z Avie som mal tiež, ale iba jedno leto. Na 350-tke.
No, k veci, za našich čias bolo akurát fajn, že neboli STK.
Naposledy editováno 30.07.2023 05:38:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
CX byl ohňostroj průměrnosti a to jsem podle mě v tom soudu dost hodnej
t_freedom píše: LAJWEC> já bych tedy u CX s termínem "hezký" opravdu neoperoval... CX bylo už v době vzniku mimo jak designem tak technikou. Šavle jak 12ky roxory, brzdy jak kousky špalíků na ráfek ( myslím účinností) nevim...jsem asi taky moc mladej...a to mám starý motorky rád.
CX byl ohňostroj průměrnosti a to jsem podle mě v tom soudu dost hodnej
Tak zrovna šavle byly na svojí třídu a dobu prostě průměr a to samý asi brzdy. Ten zbytek (vodní chlazení, CDI, bezdušový pneu atd.) bylo něco co se pak objevilo i u ostatních.
V 78-mým to porovnávali s konkurencí následovně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
LAJWEC píše: assassin> s tím s Tebou souhlasím a taky to tak vypadá,ale asi budeš mladší ročník a přijde Ti to normální kurvit hezký motorky a ty keply potom vydávat za úpravy a kafáče.viz.ty dva chudáky co jsou na fotkách. Když to vidím,tak je mě z toho smutno co se dnes vydává za úpravy a přestavby.No,snad to neprojde aby něco takovýho normálně jezdilo v provozu.
Je až s podivem co vše se dnes vydává za kafáče.
Jezsi proc ses tak zapsklej? Vsak motorky jsou dost o individualismu, jeden to honi na kruhu, nekdo na tom cestuje po dalnicich, nekdo dalsi po horach v rumunsku, nekdo dalsi jezdi na kafe a zmrzlinu, a nekdo dalsi si zase chce posavit neco co se JEMU libi, ze se to tobe nelibi je snad fuk ne?
Tak u Bol d´ora to bylo daleko horší tam ta šavle byly fakt slabý a k tomu ty brzdy,velký špatný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
Máš úplnou pravdu ať si každej dělá co chce a jezdí si na čem chce. To jsi mě,ale vúbec nepochopil Ozzy,mě šlo o to aby se kurvilové nevydávali za stavitele kafáčú,protože těch klukú co to opravdu umí a jsou to umělci,tak těch si opravdu vážím pro jejich zručnost a zpracování.
2 reakcí na tento příspěvek Co se obecně musí zapsat do TP
Naposledy editováno 31.07.2023 08:43:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se obecně musí zapsat do TP
Naposledy editováno 31.07.2023 08:42:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
cx 500 pumpa Honda CX 500 | peracek1 | 6 | 26.4.2024 v 18:32 combust |
CX 500 přední brzda Honda CX 500 | V-tec4 | 4 | 7.4.2024 v 10:09 combust |
Pískání brzd Honda CX 500 | Toretak1050 | 7 | 2.4.2024 v 17:11 xbedla |
Zkřípání Honda CX 500 | Toretak1050 | 0 | 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050 |