A proč mě to napadlo? Protože mají nyní šestpade a mě osobně moc netahnou, vzhledem mi připadají malé jako 350 ohc a mají na sobě moc černi. Javě sluší trochu víc chromu
Přiznám se že Vintage bych bral i když na ni v současné době nemám
Naposledy editováno 16.11.2023 16:05:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
PS: 80% Majitelů J660 si ji kupovalo pouze a jenom jako investici, protože bylo předem známo, že 200ks je strop. Většina motorek tak stojí pod plachtou a vyjede jednou za uherský rok okolo komína.
Naposledy editováno 17.11.2023 17:58:22
Kubák píše: Prozrel si moc brzo,to ti nemuze mit nikdo za zle
Spíš se bojím že jsem bohapustý ignorant a mám tu ... předsudečnou nesnášenlivost.
Nicméně k věci. Jak si někdo může přát re-edici naprostého bastlu, a ještě přizná, že by si to nekoupil, že nemá na rozhazování za takové zbytečné krámy, které vůbec nepotřebuje?
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Naposledy editováno 18.11.2023 13:22:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Naposledy editováno 17.11.2023 19:03:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Kamarad jezdi modelem X pres pet let a je to podle nej jeho nejlepsi auto (predtim mel v rade pozoatku - mercedes v250, vv multivan gen5, bmw 335i e91, golf r32 mk5 - vse nova auta)
Takze srovnani s produkty firmy jawa na zaklade dojmu vznikleho ze cteni clanku na netu mi neprijde uplne fer…
Naposledy editováno 17.11.2023 19:15:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Kazda druha tesla ma pres 500koni… kolik spalovaku co se pohybuje po ulicich ma tenhle vykon?
Plasty v interieru a kvalita detailu a karoserie na nemce nema, to je fakt, ale ne kazdej nutne baziruje na 2mm sparach mezi panely karoserie ktere nesmi uhnout o desetinu milimetru…
Srovnani s jawou ktera v tuhle chvili v podstate nema vlatni vyvoj ani zadny vlastni stroj je podle me docela mimo. Ale treba se pletu, vic uz k tomu nemam…
Naposledy editováno 17.11.2023 19:20:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
PS: Jinak, než od zhrzených bývaých majitelů a jejich mediálně známých článků se toho člověk moc nedozví, protože fabrika každého takového majitele vydědí a zažaluje na tři pokolení dopředu :)
Naposledy editováno 17.11.2023 19:25:26
Ikdyz v tomhle to srovnatelne bude, ono i u te jawy si nemyslim, ze by se nesmelo o problemech mluvit, jen zakaznikum je to jedno….
Pak tedy je rozdil jen v tom, ze zakaznici tesly si to kupuji kvuli vlastnostem a ignorují vady, jawu uz si dnes lide kupuji nejspis jen kvuli znacce …
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Orebuch píše: Jawa nebo to co z ní zbylo, těží jenom ze senilních naivkú, to je jejich cilovka. stejně jako Zetor, jen kurví kdysi dobré jména znacek
Bezvadně napsáno.
Kdo normální si koupí Jawu ?
Tohle bych rozhodně nechtěl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
milonovo píše: Nechtěl, už když jsem byl malej, nedělala Jawa nic, co by stálo za řeč, i MZ od soudruhů s NDR byla lepší. Když se sem pak dostali věci jako Aprilia AF1/RS, Cagiva mito, bylo to proti Jawám jako z jiný planety. Vůbec nechápu, proč má někdo ambice tu podprůměrnost napodobovat a připomínat. Chápu to u tenkrát skvělejch strojů. Trochu jinej mám vztah třeba k Enfieldu, ten to retro vydržel dělat tak dlouho, že to znova přišlo do módy což ale stejně neznamená, že bych ho chtěl.
Dotaz do pléna:
Moderní motorky technicky a jízdně 21. století, design 70. léta. Ducati Scrambler třeba ... a bezpočet dalších.
Názor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Mozna jsi do toho spis nez 911turbo mel zakomponovat oktavku a cestu do chorvatska?
Taky bysme mohli zjistit co si o takove ceste do ostravy mysli druhy par cestujicich co misto v tesle S pojede na zadnich sedackach 911ky da se rict, ze jsou to auta ze stejne kategorie ne?
Naposledy editováno 18.11.2023 00:35:52
2stroke píše: WildOne> Scrambler od Duc moc teda retro není no..
2stroke> Jasně. Stejně tak celé řady nineT, Z900RS, XSR, Neo Sports Café. Retro jenom na pohled (z dálky).
Tahle módní vlna začala někdy v tetech 2014-15 a teď už se začíná pomalu vytrácet, což mě mrzí, poněvadž se na ní vezu od té doby, co mám A.
Indickou kývačku s chladičem bych pochopil. Stejně tak i původní předrevoluční. Ale současnou českou "Jawu" s činským motorem fakt ne.
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
2,Od moderátora bych čekal že příspěvky mimo téma bude mazat a ne je vyvolávat...
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Jediné co mne štve je z nepochopitelnych důvodu se snaží Kove s nimi jednat o prodeji svých strojů . Tím by si tady poradně posrali svůj nástup .
Ostatne kdyz se podívám na tvuj bod cislo jedna, tak uz je zda se i pro tebe tema jestli bys chtel reedici 660 vycerpane a chces se bavit na tema jaci lide si kupuji jawu …
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
2 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Na to, jak se obecně říká, jaké to jsou strašné sráče, tak ta motorka překvapivě fungovala moc dobře. Dobře zatáčí, nekroutí se v zatáčkách při přejezdu nerovností, překvapivě dobře brzdí přední brzda, v rámci možností motoru i hezky jede do té stovky. Maximálka okolo 125. Jen je potřeba se vždy prokousat aspoň na čtyřku, první kvalty jsou krátké. Čtyřka už má solidní rozsah někde od pětačtyřiceti do osmdesáti. Je to šestikvalt, Protože nemá otáčkoměr a nevěděl jsem, jaké jsou max. otáčky na jednotlivé kvalty, netočil jsem do omezovače, abych zjistil, kde je maximum každého kvaltu. Motorka byla půjčená a tak jsem se k ní choval slušně. Zajímavý je zvuk motoru, se specifickým svistem.
Docela pohodové se s ní dá fungovat na okreskách, jediný problém je na státovkách, kde jezdí auta jak po dálnici. Tam už je potřeba si rozmyslet, kdy a koho předjet. Na nižších třídách je to v pohodě a motorka ani v kopcích není brzda. Zcela určitě ne pro kamiony, kterým v kopci bez problémů ujede. Nejakych 40 kilometrů jsem jel i po dálnici. Tacho mezi 90 a 100 v pravém pruhu, když bylo místo, předjel jsem i pár kamionů. Za tři dny žádný problém, starty ať studené či teplé úplně v pohodě. Kvalty tam padají jak po másle, vyřazení na neutrál z jedničky i dvojky bez problémů. Zpracování lepší než Čínské OHC. 350 OHC jsem měl z Jawy taky půjčenou, jen ne na tři dny. Indickou Jawu považuji za výrazně lepší, než Čínskou. Co je na OHC hrozný, je přední brzda. Vůbec nebrzdí. Jak když jsou místo destiček nějaké dřevěný špalíky. S tím bych se do provozu bál. Co se za pár dnů nedá zjistit, je dlouhodobá spolehlivost a třeba shánění náhradních dílů.
Pokud se člověk tak nějak položí do filozofie tý motorky, je to pohodové soužití. Jen ta cena je dost vysoká na to, abych jí koupil jako druhou do stáje. 99 000,- by bylo zajímavých.
Jednání s panem Kraftem v pohodě. Zápůjčka jen pod sepsáním smlouvy, žádná záloha. Zapůjčení zdarma.
Taková je moje osobní zkušenost s Jawou. Docela pozitivní. Klidně bych s ní jel na týden na retro dovolenou. Tak nějak jí mám pořád v hledáčku. A to rozhodně nejsem senilní důchodce, který hledí do minulosti s nostalgií a nikdy nejel na ničem jiném, než Jawa. Jedinou Jawu kterou jsem měl, byla začátkem devadesátek 639 a byl to sráč. Oproti ní je 300CL forty two strojovna. Než aby Jawa vyráběla nějakou vlastní hrůzu, tak je lepší, aby dovážela celkem povedenou Indickou 300CL.
Edit: Doplněno pár fotek. V modrý je ta motorka vážně pěkná.
Naposledy editováno 18.11.2023 11:22:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 12, 13] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... | hrnous | 361 | Včera v 07:22 Frantas |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Jawa 350 OHC za 99.930,- Kč [1, 2, 3, 4] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage | vilda_vrtule | 92 | 16.8.2017 v 20:21 mira592 |
,,Nowá" Jawa 350 OHC [1 ... 5, 6] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage | SojkinXR6R | 158 | 26.6.2017 v 12:43 Verdom |