Téma: Obracene razeni Thruxton 1200R
6.4.2024 v 18:23
Caute,
Uz jsem zoufalej, tak to zkusim - neotacel jste nekdo razeni na Thruxtonu 1200R? Tzn. 1 nahoru, 2-6 dolu. Aftermarket radicka se nedela, otocit na tisicihranu to kvuli karteru nejde, 2x jsme se pokouseli radicku vyrobit, ale stejne to nevychazi. LSL dela prepacko, sice ne rovnou s otocenym razenim, ale tam vidim sanci, ze by se u nich nasla nejaka, co by pasovala. Nez za tenhle pokus pustim 600-700€, tak se zeptam jeste tady.
Fakt by mi to moc pomohlo. Diky vsem.
PS: kdo ma blby kecy a nechce poradit, tak klidne taky piste, aspon bude prdel
Uz jsem zoufalej, tak to zkusim - neotacel jste nekdo razeni na Thruxtonu 1200R? Tzn. 1 nahoru, 2-6 dolu. Aftermarket radicka se nedela, otocit na tisicihranu to kvuli karteru nejde, 2x jsme se pokouseli radicku vyrobit, ale stejne to nevychazi. LSL dela prepacko, sice ne rovnou s otocenym razenim, ale tam vidim sanci, ze by se u nich nasla nejaka, co by pasovala. Nez za tenhle pokus pustim 600-700€, tak se zeptam jeste tady.
Fakt by mi to moc pomohlo. Diky vsem.
PS: kdo ma blby kecy a nechce poradit, tak klidne taky piste, aspon bude prdel
1 reakcí na tento příspěvek Obracene razeni Thruxton 1200R
Navařit (přidat) materiál. Pak jen ubrousit a přizpůsobit
e: nebo jen udělat hlubší závit ať je konec v té silnější části
Naposledy editováno 15.04.2024 08:32:55
e: nebo jen udělat hlubší závit ať je konec v té silnější části
Naposledy editováno 15.04.2024 08:32:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obracene razeni Thruxton 1200R
MartasUS píše: Navařit (přidat) materiál. Pak jen ubrousit a přizpůsobit
e: nebo jen udělat hlubší závit ať je konec v té silnější části
Ano, je to teoreticky možné, ale s každou úpravou jsem vždycky narazil na nějaký další zádrhel a ta věc na tisícihranu stoji 3litry (jeslti mi někdo poradí pasující náhradu z Číny za 145Kč, beru) a abych to jen tak zkusil a pak se uvidím, to se mi moc nechtělo. Ale možná je tohle právě ta cesta.
Animals21> jasný. Tvoje motorka, tvoje věc. Podle mne to ale musí prostě fungovat. Vzdálenost od středu osy tisícihranu do středu kloubku je stejná. Jen by tyčka byla malinko na stranu. Nic víc. Pokud by si chtěl zachovat absolutní přesnost řazení tak bys jen musel 2x přiohnout tyčku aby byla dodržená rovnoběžnost. Pokud není místo na dvojtý ohyb tak tyčku jednoduše k sobě svařit dle vyosení. Jen si s tím pohrát.
Pokud ti stačí ten kloubek hodit jenom kousíček tak by šel udělat i šikmo. Jen nápad a nebál bych se toho.
obrázek je hodně orientační a rukou jen pro představu.
Naposledy editováno 15.04.2024 17:11:43
Pokud ti stačí ten kloubek hodit jenom kousíček tak by šel udělat i šikmo. Jen nápad a nebál bych se toho.
obrázek je hodně orientační a rukou jen pro představu.
Naposledy editováno 15.04.2024 17:11:43
Vymejslis kraviny, na silnici rad klasicky, na okruhu opacne, za chvili si zvyknes Jak to budes mit spojeny s jinou situaci, tak to hlava za chvilku schroupe. Ja sem taky porad resil jestli na randonne nejak neotocit razeni, kdyz jsem z okruhu zvyklej na obraceny. Pravdou ale je, ze proste jizda v terenu a na silnici (pohodova) je tak vzdalena rychly jizde na okruhu, ze jsou to proste dve uplne jiny situace. A neni problem se v tech dvou situacich chovat jinak.
Ver mi
Ver mi
1 reakcí na tento příspěvek Obracene razeni Thruxton 1200R
Ozzy: ono to ma kazdej trochu jinak. Znam lidi co musi mit na kole obracene brzdy, kvuli motorce. A to na obojím jezdi lip nez ja. Me treba naopak vadi, kdyz si pujcim kolo a ma brzdy jako motorka…
1 reakcí na tento příspěvek Obracene razeni Thruxton 1200R
tak ja jsem zrovna "echt zatvrzelej", na okruhu jsem 5 let jezdil na just klasicky razeni. A az kdyz jsem ji rozbil, a koupil si uz s otocenym, tak sem se to teda preucil. Ale ted se zas nesvezu na okruhu s normalnim razenim. V provozu mi to nijak zvlast neva. Tam se proste zamyslim, a neni to o "rychlosti" s jakou to delas. Proste ta jizda neni ani priblizne podobna. Neprilitnu tam pred zatacky a nesazim kvalty dolu se zametajicim zadkem do antihopu, proste podradim, dobrzdim, zatocim atd ....
a za me tim jak jsou ty cinnosti tak jiny, tak neni takovej problem to delat jinak.
Ale ... kazdyho vec
a za me tim jak jsou ty cinnosti tak jiny, tak neni takovej problem to delat jinak.
Ale ... kazdyho vec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obracene razeni Thruxton 1200R
assassin píše: Ozzy: ono to ma kazdej trochu jinak. Znam lidi co musi mit na kole obracene brzdy, kvuli motorce.…
Vždycky sem si myslel, že sem jedinej
PetrL3> Fun fact: Angličani mají brzdy na kole prohozený (tj. přední brzda na pravý ruce). Takže nejsi sám, jsou Vás celý národy ... Nikdo pořádně neví proč.
K tématu řazení mám jen to, že čím jsem starší, tím víc chápu, že člověk potřebuje věci dělat stejně.
K tématu řazení mám jen to, že čím jsem starší, tím víc chápu, že člověk potřebuje věci dělat stejně.
1 reakcí na tento příspěvek Obracene razeni Thruxton 1200R
MartasUS - obávám se, že v tvém řešení nepočítáš s tím, že kloubky na začátku a na konci tyč řazení mají vůli ve všech směrech, tzn. ten ohyb se bude různě natáčet a bude dřít o karter, případně se někde kousne.
Nějaká řešení tu padla, zítra to jdem řešit, zvážíme všechny.
To the rest of you :) Pro mě bude lepší mít všechny motorky se stejným způsobem řazení i když mě to samozřejmě omezuje co do výběru (furt to točím ). Neříkám, že je Thruxton úplně střela, ale není to zrovna pomalá motorka a vyloženě kochačku nejezdíme. Tím spíš, že hlavní motorka je Tuono a tam si troufnu říct, že docela topím a nechci někde řešit, jestli nahoru je nahoru nebo dolu je nahoru A když je to řešitelné, tak proč si s tím nepohrát.
Nějaká řešení tu padla, zítra to jdem řešit, zvážíme všechny.
To the rest of you :) Pro mě bude lepší mít všechny motorky se stejným způsobem řazení i když mě to samozřejmě omezuje co do výběru (furt to točím ). Neříkám, že je Thruxton úplně střela, ale není to zrovna pomalá motorka a vyloženě kochačku nejezdíme. Tím spíš, že hlavní motorka je Tuono a tam si troufnu říct, že docela topím a nechci někde řešit, jestli nahoru je nahoru nebo dolu je nahoru A když je to řešitelné, tak proč si s tím nepohrát.
Animals21> Nevím jakou vůli máš na mysli, ale vím, že máš prakticky jen 3 možnosti. 1) Buď se na to celé vykašlat. 2)Udělat to spodem přes tu komplikovanou páku jak ti radil Kohstein a nebo 3) nechat tu svojí možnost horem s tím, že si posuneš malou úpravou kloubek a tyčku od karteru jak sem ti radil já. Nijak jinak to prostě nebude. Dej pak vědět
Mě se zatím nejvíc zamlouvá řešení od Assassina a to posunout střed otáčení páčky níže, pro což tam prostor je a je se i kde "chytit" samozřejmě s nutností vyrobit mezikus.
A nejmíň se mi líbí řešení od Ozzáka "neřeš a jezdi" i když musím říct, že člověk by měl dát na rady zkušenějších
Naposledy editováno 16.04.2024 14:27:13
A nejmíň se mi líbí řešení od Ozzáka "neřeš a jezdi" i když musím říct, že člověk by měl dát na rady zkušenějších
Naposledy editováno 16.04.2024 14:27:13
1 reakcí na tento příspěvek Obracene razeni Thruxton 1200R
Animals: tak ted to zacina byt výzva zvlast kdyz tady kolega vytyčil jasne moznosti a ze jinak to nejde a to je nejakej konstruktér
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obracene razeni Thruxton 1200R
raději nic
Naposledy editováno 17.04.2024 15:21:58
Naposledy editováno 17.04.2024 15:21:58
Něco k těm brzdám na jízdních kolech a jejich nelogičnosti. Jako školák jsem měl kolo zn. Eska, to mělo přední ráfkovou brzdu, ovládanou páčkou na pravé straně řídítek a vzadu torpédo (pro mladší, co to už asi neznají, to byl náboj kola s jedním řetězovým kolečkem, s volnoběžkou (válečkovou) a protišlapací bubnovou brzdou), nechápal jsem, proč byla u kol s ráfkovou brzdou i vzadu (bez torpéda, jen s cvrčkem), páčka přední brzdy na levé straně a nechápu to dodnes, když na všech skútrech je to naopak a na motocyklech je přední brzda na pravou páčku. Potom jsem jezdil na pařezu a na Mustangu a tím se mi zvyklost, že je přední brzda na pravou ruku ještě víc zakořenila. Když jsem si asi před patnácti lety kupoval na stará kolena horské kolo, tak jsem lanovody od brzd přehodil na páčkách na řídítkách ještě v obchodě, zkrátka bych to opačně nesnesl. Jinak auto jsem nahradil motocyklem teprve před dvanácti lety.
1 reakcí na tento příspěvek Obracene razeni Thruxton 1200R
Všechno jde předělat. Mám na všech motorkách řazení "jedna nahoru". U některých je brnkačka (R1M) u jiných trochu složitější (Ducati 1199 nebo MV Superveloce), ale jde to vždy. Upozorňuji na to, že mnozí prodejci, co prodávají reverz to ojebou a ani nevyzkouší. To je bohužel i případ PPtuning, který nabízí reverz pro Superveloce z eF trojky (v podstatě identický stroj), ale bez úprav použít nejde. Jiná kapotáž a už je problém. Dělal jsem to na mnohých strojích a vyřešit to jde vždy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obracene razeni Thruxton 1200R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obracene razeni Thruxton 1200R
Animals21> No dvouzvratná páka samozřejmě použít jde, to jsem dělal na MT09SP, ale nevím, jestli tam je quick shifter. Kam potom s ním? Jestli to QS nemá, pak je to celkem jednoduchá úprava. Cosi vyrobit na frezce nebo soustruhu lze celkem snadno. To co tam někde máš od PP tuningu za víc než litr, to je pěkný, ale ne za tu cenu. To je práce tak do hodinky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obracene razeni Thruxton 1200R
1 reakcí na tento příspěvek Obracene razeni Thruxton 1200R
Jen takový myšlenkovy pochod, nešla by dát řadička přímo na hřídel převodovky? bez táhel, nevybavuju si teď která moto to tak má ale někde jsem to na fotce viděl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obracene razeni Thruxton 1200R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obracene razeni Thruxton 1200R
jarda25> Šla by na převodovku udělat přímo, když to nemá rychlořazení s klasickým QS. Dělal jsem to na svojí Benelli 900 Tornado. Ovšem tady je problém se vzdáleností stupačky od tisícihranu. Řadící páčka by byla velmi krátká nebo by nebyla mezera mezi stupačkou a řadičkou. Z principu by to šlo, ale prakticky myslím na tomto stroji neřešitelné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 139 | 10.10.2024 v 22:58 duran_70 |
Bezdušové sportovní + kde přezout Triumph Thruxton R | Animals21 | 3 | 9.6.2023 v 14:34 Krautkopf |