paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Které cestní enduro by jste vybrali
Zdravíčko motorkáři. Mám dotaz a píšu protože nemám potřebné zkušenosti, abych bych schopen vyhodnotit, jelikož mi chybí osobní zkušenost. Fórum jsem si projel a také strávil hodiny na YouTube na recenzích :D .

Tak které cestovní enduro by jste vybrali z níže zmíněných, nebo nějaký jiný, vhodnější tip do 190 tis (nové, nebo použité)

řeším: spolehlivost, výkon, zábava, pohodlí, univerzálnost, údržba, servis, náklady, náhradní díly, možnost to pak také prodat.

SUZUKI V - STROM XT 650; r.v. 2016, 6600 km, central, padáky, nosiče kufrů - 165 tis.
SUZUKI V - STROM XT 650; r.v. 2022, 4045 km, central, padáky, nosiče kufrů - 180 tis.

BMW F 700 GS, r.v. 2013, 31000 km, padáky, 158 tis.
BMW F 800 GS trophy, r.v. 2017, 45705 km, central, padáky, nosiče kufrů, hliníkové kufry - 185 tis.

Kontext:
Na moto jezdím od 10ti let. Nejdříve babeta :D ,pak Gillera 125 cenduro (stará bez papírů, kolem komína na Slovensku, teď bydlím u Prahy),
poslední 3 roky BMW F 650 cs scraver r.v. 2003 - tady je ne úplně komfortní jít i 200 km z Prahy do Brna O , cítím se trochu polámaný co není úplně zábava kdybych chtěl jít za hranice :D. (mám 35 let mimochodem, 185 cm, 82 kg)

Tedy delší dobu jsem řešil jestli naháč nebo cenduro a právě pokud je komfort naháči blbý že už v rámci ČR je to makačka, tak asi raději to cenduro. I když přemýšlím, jestli mi ten výkon nebude chybět, když už se jdu (za mně) plácnout přes kapsu (v rámci rozpočtu). Tedy pokud bych nebral cenduro, tak v rovnaké cenové kategorii jsem byl už téměr rozhodnut pro cb750 hornet, co má hezkej výkon, ale nevím jak to s tím jde na jednou dva krát ročně jet do zámoří, kdybych sehnal lepší plexi například a víc off road gumy.

Chtěl bych potenciál pro cestování ve dvou, s batůžkem.

Před těma třema lety jsem zvažoval skútr a když jsem zjistil že ve stejné cenové kategorii (40 tis) jsem schopen koupit motorku s výkonem a spolehlivostí někde jinde tak nebylo co řešit O . a jelikož má scraver 37 kW, tak jsem dodělal řidičák na A :D .

I když jezdím dlouho, tak mé zkušenosti jsou otázané vzhledem k motorkám které jsem měl a možnostem. Vzhledem k té bez papírové Gilere jsem klopení trénoval na písku a štěrku v lese, takže na asfaltu jsem možná až moc opatrný, kedže vím jak mně to může vynést na stěrkopísku polňačky :D . Takže velký výkon si myslím není problém, respekt k tomu mám , tady mně spíš aktuálně omezuje budget. Ale když už to jde že můžu investovat něco víc, tak bych si také rád užil možnosti motorky a výkonu který nabízí.

Pro zajímavost, auto mám Dacia Dokker - levné, spolehlivé, spousta úložného prostoru. Tedy tie možnosti mám rád a u auta na kterém najezdím 30 tis ročně ten výkon úplně neřeším. U té motorky to vnímám prostě že je to pro mně víc hobby a zábava a zážitek, ale také praktická věc, že to léto raději odjezdím na motorce, abych pak nemusel kupovat "drahé auto :D" tak brzy.

Tedy nejčastější jízda bude spíš kolem komínu (Praha Benešov), Víkendové výlety po ČR/ SR. Ale chtěl bych na tom jak jsem psal i jednou možná dva krát ročně zajet zahraničí. Letos bych chtěl dát 2500km za týden směr Bosna, pak chorvatské pobřeží a zpátky kolem rakouských alp. A ano má nejdelší cesta byl zatím Praha - Brno :D .

Tak kontext je dostatečný řekl bych a budu rád, když mně obohatíte svými zkušenostmi, abych si byl víc jistý výběrem motorky a nějaké roky jsem s ní pobyl, nebo to nemusel měnit hned po roce O . I když ani na tom bych lpět nemusel... když vystřídám víc motorek, tak získám také zkušenost, ale nevím jak se lze v tom finančně rozumně pohybovat, ohledně koupě a prodeje...

A taky budu rád když by mně někdo z Vás vzal do party

Spousta šťastných kilometrů přeji .

Inak som Slovák, v CŘ som 10 rokov.
Anketa: Která moto na vše? zábava a komfort, možné delší trasy
SUZUKI V - STROM XT 650, 2016
8%
4
SUZUKI V - STROM XT 650, 2022
60%
32
BMW F700GS, 2013
6%
3
BMW F 800 GS, 2017
23%
12
CB750 Hornet, 2023
4%
2

(reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 13:55 | Nahoru | #31

KubaLC8 píše: Zase téma, kde ve dvou pod litr nelze jít, protože se to ani nerozjede?



jj to mi pripomina USA 49 status na Honda CT125 ve dvou Asi jim mel nekdo rict, ze jim chybi vykon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 14:06 | Nahoru | #32

puffybodie píše:

Naopak treba po ceskych dalnicich bez problemu i skutr s 21,5kW a maximalkou cca 140 , protoze kamiony clovek predjede uplne bez problemu, pomalejsi auta taky a stejne je vecne nekde nejake zuzeni a omezeni na 80..



Těmhle skutristum, co se motají na dálnici, říkám blázni a sebevrazi. Jakmile dojedou někoho, kdo jede 120, tak musí čekat na díru vlevo, pak to tam pošlou a hned mají na zádech auto, co jede 160. Nebo se na to vykašlou a vlečou se 120.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 14:30 | Nahoru | #33
puffybodie> Já ten výkon 150PS reálně využívám třeba při napojování na dálnici. Jsem v napojovacím pruhu kam najíždím z benzínky, vedle auto. Na dvojku otočím plynem, roztáhnu jí na 150 a auto co jelo vedle, tak zmizí. V klidu si v pravém odřadím na 6 a jedu furt těch 150. Komfortně, pohodově s úsměvem. Samozřejmě se dá na dálnici najet bezpečně i s motorkou co má 20 koní. To nerozporuji. Ptal jsi se, kde se ten výkon dá reálně využít. Já ho využívám třeba takhle. Ne k pravidelnému ježdění vysokými rychlostmi, ale pro maximální zrychlení v rychlostech okolo legálních. A taky třeba nemusím podřazovat o dva tři kvalty, když chci předjet na kratším úseku.

Naposledy editováno 02.06.2024 14:39:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 14:38 | Nahoru | #34
puffybodie> Evidentně ty knížky, kterých jsi přečetl tuny, byly nanejvýš z oboru dialektiky:

přiblížit se pravému poznání tím, že účastníci diskuse si navzájem vyvracejí nesprávná, neobhajitelná mínění.


Tvůj problém je, že fyzika se ti dalekým obloukem vyhnula, takže do té diskuse vnášíš blbosti.

2 reakcí na tento příspěvek Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 15:38 | Nahoru | #35
Takže abychom se vrátili k tématu tazatele. S těch strojů, které zvažuje, bych doporučil toho V-Stroma. Ale vyzkoušej, každému vyhovuje něco jiného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 16:02 | Nahoru | #36
Jen bych doplnil. Vyzkoušej ve dvou. Aspoň staticky ve dvou..

(reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 16:22 | Nahoru | #37
jandaxx> Stroma ve dvou ani zkoušet nemusí,tam je místa dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 18:01 | Nahoru | #38

PetrL3 píše: Těmhle skutristum, co se motají na dálnici, říkám blázni a sebevrazi. Jakmile dojedou někoho, kdo jede 120, tak musí čekat na díru vlevo, pak to tam pošlou a hned mají na zádech auto, co jede 160. Nebo se na to vykašlou a vlečou se 120.



To se da mozna i lecit, pokud ma nekdo pocit, ze 120 na dalnici je vleceni Ja tam samozrejme vjedu jen z nejvyssi nutnosti pokud to nejak vyznamne zkrati cestu od najezdu k nejblizsimu sjezdu, jinak se skutrem ne, je to hrozna nuda. Jezdil jsem tak i s Monkey, to ale byla jeste vetsi nuda a navic na plny plyn a to bylo rado, ze pri zalehnuti vyskrabalo 100.

(reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 18:07 | Nahoru | #39

jandaxx píše: puffybodie> Já ten výkon 150PS reálně využívám třeba při napojování na dálnici. Jsem v napojovacím pruhu kam najíždím z benzínky, vedle auto. Na dvojku otočím plynem, roztáhnu jí na 150 a auto co jelo vedle, tak zmizí. V klidu si v pravém odřadím na 6 a jedu furt těch 150. Komfortně, pohodově s úsměvem. Samozřejmě se dá na dálnici najet bezpečně i s motorkou co má 20 koní. To nerozporuji. Ptal jsi se, kde se ten výkon dá reálně využít. Já ho využívám třeba takhle. Ne k pravidelnému ježdění vysokými rychlostmi, ale pro maximální zrychlení v rychlostech okolo legálních. A taky třeba nemusím podřazovat o dva tři kvalty, když chci předjet na kratším úseku.



To samozrejme. Ja ale tohle nikdy nerozporoval a ani nic proti tomu nerikal. Ale tohle zvladne i HD s 56kW, stejne jako Yamaha s 75kW a 600kg nebo Yamaha s 106kW a 267kg jako to uplne stejne zvlada Suzuki se svym 650 motorem a 53kW. Jasne, ze Kawasaki H2 je to jeste vetsi zabava, ale tazatel hleda neco rozumneho na cestovani na to nepotrebuje neco co pojede 300, protoze pro zmenu kdyz se top nevyuziva, tak je takova motorka nudna. Stejne jako si vetsina lidi nekupuje na bezne jezdeni Porsche.

(reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 18:15 | Nahoru | #40

Beranidlo píše: puffybodie> Evidentně ty knížky, kterých jsi přečetl tuny, byly nanejvýš z oboru dialektiky:

Tvůj problém je, že fyzika se ti dalekým obloukem vyhnula, takže do té diskuse vnášíš blbosti.



Vnasim realitu, jini se snazi prinaset reklamni slogany vyrobcu o tom jak je potreba vysoky vykon a na pomoc si vezmou fyziku.

(reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 18:17 | Nahoru | #41

TruckerSalám píše: Takže abychom se vrátili k tématu tazatele. S těch strojů, které zvažuje, bych doporučil toho V-Stroma. Ale vyzkoušej, každému vyhovuje něco jiného.



Pro ten jsem mu hlasoval taky. Navic je to obrovsky stroj v porovnani s ostatnimi a ve dvou nalozeny uplne v pohode. Stejne jako novy VStrom 800, ale ten uz ma cenove jinde no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 18:43 | Nahoru | #42

puffybodie píše: To se da mozna i lecit, pokud ma nekdo pocit, ze 120 na dalnici je vleceni Ja tam samozrejme vjedu jen z nejvyssi nutnosti pokud to nejak vyznamne zkrati cestu od najezdu k nejblizsimu sjezdu, jinak se skutrem ne, je to hrozna nuda. Jezdil jsem tak i s Monkey, to ale byla jeste vetsi nuda a navic na plny plyn a to bylo rado, ze pri zalehnuti vyskrabalo 100.



Jdeš ohromně vtipnej, ale 120 znamená, že tě někdo neustále dojíždí a následně předjíždí. Někdo se nestydí jet za tebou v té rychlosti třeba 5m, než se mu naskytne možnost tě předjet. Na motorce jedna z nejnebezpečnějších situací, pokud je to jedno auto za druhým.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 19:01 | Nahoru | #43
PetrL3> Na to mam zrcatka abych si hlidal co se deje za mnou a mohl reagovat pripadne. Doporucuji se po nasich dalnicich projet casteji. Davno jsou pryc doby kdy kazdy lital 200 a vice. Vyse pokut a hustota provozu zda se zacina zabirat a spousta lidi nejede ani tech 130 a to i v novych autech. Asi jezdi na spotrebu. Kamionaci klasika, i predjizdeni v 90 uz neni tak caste. K tomu jeste neustale opravy, zuzeni, maximalky 80 a vicemene z nutnosti uz lidi jezdi vice jako na zapade ve vice pruzich a nejen v tom pravem. Rozhodne nebezpecnejsi je mysleni, ze musim byt za kazdou cenu prede vsemi a nesmi byt vubec nikdo za mnou vzhledem k tomu, ze dneska kdejake auto nema problem jet 200, tak kdyz se potka ta spravna "konstelace hvezd" , tak jsou pak na ceste dva posuci co se nahaneji 200. Vice to ale clovek potka na okreskach, to takovym Ayrton Senna v oktavce uhnu a at si jedou. Zatimco v Polsku je to prijemnejsi, auta se vlecou mimo obec klidne 40 - 60, ti se predjedou snadno a po meste motorkari 70 - 80, zatimco auta ne, ale zadne radary vicemene, tak pohoda. Tam to asi jeste chvili potrva nez i lidi v autech zacnou jezdit alespon jak ti tady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 19:20 | Nahoru | #44

puffybodie píše: PetrL3> Na to mam zrcatka abych si hlidal co se deje za mnou a mohl reagovat pripadne.



No, to je právě ono. Co s tím asi udělá řidič 20 kW skútru, když se na něj přilepí auto ve 120? Nic. Vlevo plno, odstavnej je o držku vždy... Modlí se, aby nemusel prudce na brzdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 21:32 | Nahoru | #45
PetrL3> Klidne ubere a posune se v pruhu doprava, auto za nim nebude chtit zustat a predjede ho a je zase pohoda. Za ty leta pozoruji velky posun k lepsimu obecne. Zrovna v patek jsem jel 420km. Z toho teda 350km lilo jako z konve, takze se stejne vice jak 120/130 jet nedalo, spise tech 120 max. Bylo to sice 75kW, ale s 600kg to je v podstate jak skutr s 20kW (pochopitelne takovou trasu bych na skutru nejel, mysleno ciste dalnice, ne proto, ze by to nedalo, ale protoze bych si musel vzit asi knizku na cteni), protoze se s tim jezdi uplne ve stejnych rychlostech. Za celou tu dobu predjelo jen par aut, z toho jen jedno to vylozene jelo tak 160 mozna. Jo a jedna motorka, nejaky sport-touring a ten taky jel 140. Aut jsem predjel spousty i kamionu, dost aut jelo i pomaleji nez kamiony. Vykon nechybel ani jednou.

(reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 21:32 | Nahoru | #46
Edit: vlozeno 2x

Naposledy editováno 02.06.2024 21:32:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 22:01 | Nahoru | #47

puffybodie píše: PetrL3> Klidne ubere a posune se v pruhu doprava, auto za nim nebude chtit zustat a predjede ho a je zase pohoda.



Uhne kam? Ke kraji a nechá se predjet, bez nějakýho bezpečnýho odstupu? No to je teda fakt pohoda
Pak stačí, aby tam něco stalo v odstavném pruhu a někdo se tam shybal nad prázdnou pneu. To na dálnici v této rychlosti chceš

To je fuk. Já to vidím jinak. Za mě je potřeba jet tak, aby tyhle situace pokud možno nenastávaly.

Naposledy editováno 02.06.2024 22:02:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

2.6.2024 v 22:09 | Nahoru | #48

puffybodie píše: Kohlstein> A zase uplne zbytecne zabredavani do fyziky o kterou tady vubec nejde. Pokud neni vykon nesmysl pro bezne jezdeni, tak proc tady neni enduro s motorem z Hayabusy, ZX-12R nebo ZZR1400? Kde ti vyrobci delaji chybu, kdyz ti lidi ten vykon tak chteji do toho cestaku



A co multistrada v4rs a bmw xr1000m ?

Ad jezdeni po dálnicích … sam pises, ze se jim vyhejbas jak jen to jde a pak pises moudra o tom, jak uz se davno nejezdi rychle a ze 130 jsou spis rychlejsi auta? Ja zase jezdím převážně po dalnici, měsíčně urcite vic jak 2tis km a dovolil bych si tvrdit opak.

Ty teorie o krouticim momentu a o 50kW HD co v pripojovacim pruhu v pohode zrychlí na 150 a jede klidne 200 se mi taky moc nezdají. Ale ja jezdil jen na elektre a Vrodu…

Naposledy editováno 02.06.2024 22:21:54

Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 06:23 | Nahoru | #49
Cim mladsi tim lepsi, takze V-Strom 650 2022.

Naposledy editováno 03.06.2024 06:24:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 06:34 | Nahoru | #50
assassin> Pekne a vykone stroje. Tedy lepe receno supersporty, ale protoze ty frci cim dal mene, tak udelane s ergonomii aby se na tom dalo vydrzet. Ja osobne uz bych nic takoveho nekoupil prave kvuli tomu. Ne nadarmo je to skoro na vsech fotkach propagovano na okruhu

Ano, vyhybam, ale taky jak pisu, tak nekdy je treba jet at uz z duvodu zkraceni cesty nebo ze to jinudy rozumne nejde, FatBob s 103inch s tim opravdu problemy nema. Problem je v tom, ze tech 150 jde vydrzet jen kratkodobe z duvodu pozice jezdce a tech 120 je takove maximum. 200 to jede, ale vydrzet se to neda. Na druhou stranu to nabizi zazitky klasickeho stroje a jizdy s rohlikem na papule nonstop a to vcetne jizdy po meste 50. To na necem jako je to Ducati nebo BMW opravdu nehrozi

(reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 06:38 | Nahoru | #51

PetrL3 píše: Uhne kam? Ke kraji a nechá se predjet, bez nějakýho bezpečnýho odstupu? No to je teda fakt pohoda
Pak stačí, aby tam něco stalo v odstavném pruhu a někdo se tam shybal nad prázdnou pneu. To na dálnici v této rychlosti chceš

To je fuk. Já to vidím jinak. Za mě je potřeba jet tak, aby tyhle situace pokud možno nenastávaly.



Naprosto souhlasim s posledni vetou. Cele kouzlo je v tom, ze neni treba mit raketu aby tak slo jet a misto toho je mozne mit neco co fakt clovek vyuzije v plnem rozsahu. Ani na 50ccm skutru pri cestovani jsem nemel nejake problemy s tim jak lidi predjizdi, bylo to vzdy jen vyjimecne, ze se nasel nejaky jantar co predjizdel treba natesno. Rozhodne vetsi riziko je nedani prednosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 07:11 | Nahoru | #52

puffybodie píše: assassin> Na druhou stranu to nabizi zazitky klasickeho stroje a jizdy s rohlikem na papule nonstop a to vcetne jizdy po meste 50. To na necem jako je to Ducati nebo BMW opravdu nehrozi



Nevím na jaký nejmodernější motorce od techhle dvou si jel,ale už jen takhle pausalizovat ke blbost…

1 reakcí na tento příspěvek Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 09:21 | Nahoru | #53
Já teda s HD nemám nijak velkou zkušenost, měl jsem to jen 2x půjčené (Fat Bob a pak ten z Terminátora 2) a že by to mohlo jet 200, si teda nemyslím. Ale třeba jo. Vlastně se divím, že se nevyrábí teda jen jeden motor pro všechny motorky, když nám těch 56kW stačí. Umí to vocpoda, umí to 200, nikdo tolik stejně jezdit nepotřebuje, kdo jo, je blázen a krouťák si vymysleli svobodní zednáři. Pro mě je teda tohle vyčerpané.

Zadavatel stejně neví, co chce a chce to vyřešit na foru.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 09:28 | Nahoru | #54

zmulin píše: Nevím na jaký nejmodernější motorce od techhle dvou si jel,ale už jen takhle pausalizovat ke blbost…



Na obou. Ja to myslim obecne, ze na co mi je 150 nebo 200 koni, kdyz pak kazdou chvili jedu po meste 50. Absolutne nudne a nevyuzite a nic to neprinasi.

(reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 09:31 | Nahoru | #55
Animals21> Ale to je maximalka 200, to na tom nechces jet stabilne a hlavne ani to nejde kdyz jsi jak obraceny destnik. Ach jo......nic jsem nerikal o jednom motoru. Bavime se tady o necem na cestovani, cili neco kde neni tak dulezity vykon vysoky, ale kroutak a jeho prubeh. Do supersportu, hard endura nebo skutru patri pro zmenu uplne neco jineho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 09:32 | Nahoru | #56

puffybodie píše: Na obou. Ja to myslim obecne, ze na co mi je 150 nebo 200 koni, kdyz pak kazdou chvili jedu po meste 50. Absolutne nudne a nevyuzite a nic to neprinasi.



Že by na ty ostatní chvíle, kdy se dá jet rychleji?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 09:39 | Nahoru | #57

PetrL3 píše: Že by na ty ostatní chvíle, kdy se dá jet rychleji?


Já vidím největší výhodu "zbytečnýho" výkonu při předjíždění. Nejezdím rychle, ale předjíždím často. A se +100kW to jde fakt snadno a rychle. Takže se nemusíš táhnout a čekat, až bude nějaká větší mezera nebo rovinka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 09:45 | Nahoru | #58

puffybodie píše: Na obou. Ja to myslim obecne, ze na co mi je 150 nebo 200 koni, kdyz pak kazdou chvili jedu po meste 50. Absolutne nudne a nevyuzite a nic to neprinasi.



Tak ve městě se nebavíš využíváním max výkonu,ale schopností motorky jako takový.Nikde se moc nezdržuješ ve frontě na semafory a když je to město větší,tak i tam je lepší mít pár Kw navíc,když chceš jen vrknout před auta

(reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 09:46 | Nahoru | #59
Koudy01> Souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které cestní enduro by jste vybrali

3.6.2024 v 10:08 | Nahoru | #60

puffybodie píše: Na obou. Ja to myslim obecne, ze na co mi je 150 nebo 200 koni, kdyz pak kazdou chvili jedu po meste 50. Absolutne nudne a nevyuzite a nic to neprinasi.



Ale taky to nic nebere, ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hornet 750 - přehřívání a brzdění... Honda CB750 Hornet Pepelos 24 10.10.2024 v 13:10 TomasRA
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom Sally06 0 9.10.2024 v 07:18 Sally06
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... Hipinko 10 5.10.2024 v 13:33 Čépa85
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom abgx1 15 4.10.2024 v 16:07 Metric
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom Bundik17 23 2.10.2024 v 12:11 autocross


TOPlist