Téma: Yamaha MT09 rv 2022 (kyklop) - cukani
8.6.2024 v 13:09
Zdravim potrebuji pomoct nebo radu co by to mohlo byt nebo co s tim - mam Yamahu MT 09 r. v. 2022 kdyz jedu na jakykoliv stupen a drzim plyn na stejnych otackach tak to z niceho nic zacne cukat jako by tam nesel benzin nebo bylo neco ucpane ale deje se to jen v rozmezi otacek cca 3-5.000 na diagnostice se nic nezjistilo. Poradi nekdo? Diky
Naposledy editováno 10.06.2024 09:04:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha MT09 rv 2022 (kyklop) - cukani
TomasRA> protoze tam tech 14 - 16 litru tankujes kazdej druhej den takze +4 Kc na litru je + 60 Kc na kazdym tankovani. ale jinak souhlasim s tebou, taky se snazim Vervu 100 nebo Shell VP100 vzdy kdyz je moznost. na tech masinach nenalitame tolik co na autech
Andloc> ja se zatim nedostal pod 20tis km za sezonu (6.) Tak snad letos zatim mam 12tis km
Na zimu tam tu 100kovou leju, ale urcite jsem nepocitil, ze by to s ni jelo lip. Nez tam porad lejt 100okt to radsi vymenim olej po 5tis km
Jak jsem psal: momentalne mi mt necuka.
Na zimu tam tu 100kovou leju, ale urcite jsem nepocitil, ze by to s ni jelo lip. Nez tam porad lejt 100okt to radsi vymenim olej po 5tis km
Jak jsem psal: momentalne mi mt necuka.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT09 rv 2022 (kyklop) - cukani
Skusim v skratce....manažment je stavěný na biosložky tam problém pokud to není starý není....jak jsem výše psal bude to chudý..
Regulací emisí na motorech CP3 se snaží dosáhnout poměru vzduchu a paliva 14,7:1 při částečném (mírném) plynu co je bída a tohle monitoruje snímač O2 ve výfuku.Tahle verze snímače 02 je neco jako spínač a informuje pouze tehdy, když je směs bohatá nebo chudá ale neinformuje jakej je aktuální poměr paliva-vzduchu. Zjednodušeně řečeno ECU se proto neustále přepína z bohatého do chudého ...samozřejmě těch faktorú je tam víc jako teplota nasávaného vzduchu, poloha škrtící klapky,snímače tlaku to jsou parametre ze kterých vycházi ECU předtým než rozhodne kdy a kolik benálu střiknout,kdy hodit jiskru...tohle načasování se samozřejmě neustále mění.
V tomhle případe bych skusil obejít právě ten senzor O2..... ani ne obejít ale napojit ho na udelátko které bude hlásit už flashnuté ECU (upravené bohatší mapě) že má i při mírném plynustále poměr 14,7:1 i když bude bohatší,příklad 13,3:1...určite se z toho motora dá udelat samet a stojí za to protože jinak je CP3 co se týče architektury perfektní..
Regulací emisí na motorech CP3 se snaží dosáhnout poměru vzduchu a paliva 14,7:1 při částečném (mírném) plynu co je bída a tohle monitoruje snímač O2 ve výfuku.Tahle verze snímače 02 je neco jako spínač a informuje pouze tehdy, když je směs bohatá nebo chudá ale neinformuje jakej je aktuální poměr paliva-vzduchu. Zjednodušeně řečeno ECU se proto neustále přepína z bohatého do chudého ...samozřejmě těch faktorú je tam víc jako teplota nasávaného vzduchu, poloha škrtící klapky,snímače tlaku to jsou parametre ze kterých vycházi ECU předtým než rozhodne kdy a kolik benálu střiknout,kdy hodit jiskru...tohle načasování se samozřejmě neustále mění.
V tomhle případe bych skusil obejít právě ten senzor O2..... ani ne obejít ale napojit ho na udelátko které bude hlásit už flashnuté ECU (upravené bohatší mapě) že má i při mírném plynustále poměr 14,7:1 i když bude bohatší,příklad 13,3:1...určite se z toho motora dá udelat samet a stojí za to protože jinak je CP3 co se týče architektury perfektní..
Popcom> hovno tomu rozumim, ale celou dobu mam pocit, ze to je nejaka takova chyba blbyho pomeru smesi, proste malo benzinu.. ted mi to jede celkem bez cukani ALE do asi 7krpm to taha jak obsah 700ccm max, pak se to splasi. 3x v Yamaze, samozrejme neprisli na nic. Diagnostika prej nic nehlasi.. poresil by to nejakej tuning vykonu, jiny mapy nebo je mozny ze by lambda hazela nesmyslny hodnoty pro RJ, ktery ale jsou v nejaky toleranci takze RJ nevyhodi chybu motoru?? Uz me to sere.. nekoupil jsem si mt9ku aby jela jako mt7ka. ja si furt myslim, ze to bude nejaka takovahle "senzorova" kravina kdy RJ dostava blby vstupy z neceho.
Gery9> Čau, narazil jsem až teď na tvůj příspěvek a vidím, že to není ojedinělý. Já mám ročník 2021 a asi 6000 km. Natankoval jsem poprvé u jiný benzínky plnou a po ujetí asi 10 km, když jsem chtěl předjíždět, tak mně takřka úplně vysadil motor. Udělal je ještě několikrát za sebou, pak zase pár km dobrý a znova. Měl jsem obavy, že ani nedojedu domů, ale pak už se mi to nestalo, zatím. Brácha říkal, že se mu to stávalo taky, i když má starší Aprilii vždycky, když natankoval plnou nádrž, ale tomu nemoc nevěřím, protože jsem od té doby tankoval zase plnou a nic. Myslím, že benzínem by to nemělo být. Spíš nějaký čidlo.
Protože těch případů je hodně, tak by na Japonce měly tlačit dovozci Yamahy, ať s tím něco udělaj, jinak se to rozkřikne a značka značně utrpí...
Protože těch případů je hodně, tak by na Japonce měly tlačit dovozci Yamahy, ať s tím něco udělaj, jinak se to rozkřikne a značka značně utrpí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cb1000R vs MT09 Yamaha MT-09, Honda CB1000 Hornet | Grizzly_Luboš | 0 | Včera v 11:13 Grizzly_Luboš |
Vibrace-kmitání řidítek okolo 180km... [1, 2, 3] Yamaha MT-09 | pagos | 65 | 8.11.2024 v 23:30 Kohlstein |
souosost kol / geometrie [1, 2, 3] Yamaha MT-09 | Wixy | 82 | 28.10.2024 v 15:39 Popcom |
Yamaha MT09 2021 - střílení do výfu... [1, 2] Yamaha MT-09 | volacek | 47 | 4.10.2024 v 22:52 TomasRA |
Tlumič řízení MT09 2024 Yamaha MT-09 | FYN69 | 6 | 8.8.2024 v 15:24 FYN69 |