paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Ahoj, tak co říkáte na novou Guerillu 450 od Enfieldu? Dlouho jsem zvažoval nějaký druhý stroj k enduru do garáže a tohle dle mě pecka. Motoricky stejné jako Himalayan 450. Na tom jsem jel a ten motůrek mě mile překvapil. Takže jdu do toho, teď už jen vybrat barvu......nejspíš ale půjdu do té modré...


Naposledy editováno 20.09.2024 06:57:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 05:37 | Nahoru | #31
wrabeCZech> jojo, indiani jsou mistri v dokazovani faktu. Neco malo o tom vim . Kolik tak mohl mit ten cahoun na konci, kteremu ta motorka byla o dve cisla mensi? 180? 185?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 07:53 | Nahoru | #32
No medved by na tom asi vypadal jak vosa na bombonu, ja nastesti ani velkej ani tlustej jako medved mejsem :D a bohuzel vzdy musim myslet na to, ze moje draha polovicka ma 160.
Pak si vzpomenu na Jindru Faborskeho, ten vypada jak medved uplne na vsem..a jsem v klidu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 08:07 | Nahoru | #33
wrabeCZech> Takze jsme se shodli na tom, co jsem rikal na zacatku: je to motorka pro trpajzliky. Navic jsme se dozvedeli, ze ty jsi skrcek .

edit: sorry, skrCZech

Naposledy editováno 01.08.2024 08:08:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 13:21 | Nahoru | #34
Medved> 187/90 ............a samozřejmě bych asi líp vypadal třeba na FTR Carbon....

Ale když porovnám třeba s Triumphem Speed 400, XSR700, XSR900, MT07, Z650RS, Benelli Leoncino 800 ( na všechny jsem se složil) tak to zas tak malý není...teda pokud nejsi medvěd.....
ale nehaž flintu do žita, řešení je jen otázka snahy :


Naposledy editováno 01.08.2024 13:21:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 13:35 | Nahoru | #35
wrabeCZech> pockej, ted bez prdele - 187 - to ti musi byt taky maly ... sedels na tom uz?

1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 13:48 | Nahoru | #36
Mám kamaráda, co pár let jezdil na NCéčku od Hondy. Taky má asi metr devadesát. Poskládal se na to v pohodě. Trošku na tom vypadal, jak 6 medvědů s Cibulkou, technicky ale nebyl problém. Nic ho nikde netlačilo, na nic nenarážel. Jezdilo se mu na NCéčku celkem komfortně. Teď má velké Géseo, který je teda větší a místa má víc, je zase těžký. Už 3x na tom lehnul. Sice v téměř nulový rychlosti, ale lehnul. Protože je to těžká kráva a neudržel balanc.

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 13:54 | Nahoru | #37

Medved píše: wrabeCZech> pockej, ted bez prdele - 187 - to ti musi byt taky maly ... sedels na tom uz?



Možná by jsi byl překvapenej, ale ti indiáni mají tu ergonomii docela zmáklou...

Mám 186/100kg a na starým Himalayanu 411 jsem v pohodě (zvýšené sedlo o cca 2cm)...parádně se na něm jezdí ve stoje i bez úprav řidítek... Mám na něm méně skrčené nohy než na tenere700...
Jak na tom vypadám nevím, ale to mi je tak nějak jedno...

1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 14:10 | Nahoru | #38
Kdybyste mi to nerekli na vlastni usi - neveril bych . Ja si na to snad dojdu nekam sednout. Ja mam problem se poskladat treba na stary RT (bez kapot - do tech se mi nevejdou kolena ) nebo GS od BMW. Kdyz z toho po par km slezu, mam pocit, ze mne nekdo lamal v kole.

Wenca24 píše: Možná by jsi byl překvapenej, ale ti indiáni mají tu ergonomii docela zmáklou...

Byl bych nekonecne prekvapenej, kdyby ta miliarda cigosu mela zmakleho cokoli krome zebrani, srani na ulici a utirani si prdele rukou. Vlastne jeste ve lhani a podrazech jsou hodne dobri ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 14:17 | Nahoru | #39

jandaxx píše: Mám kamaráda, co pár let jezdil na NCéčku od Hondy. Taky má asi metr devadesát. Poskládal se na to v pohodě. Trošku na tom vypadal, jak 6 medvědů s Cibulkou, technicky ale nebyl problém. Nic ho nikde netlačilo, na nic nenarážel. Jezdilo se mu na NCéčku celkem komfortně. Teď má velké Géseo, který je teda větší a místa má víc, je zase těžký. Už 3x na tom lehnul. Sice v téměř nulový rychlosti, ale lehnul. Protože je to těžká kráva a neudržel balanc.



To ale nelehnul kvuli vaze, ale kvuli tomu, ze se jeste nenaucil jezdit a ani si to netrenuje. Nemyslim o jizde po ceste, tam uz ho ta motorka ani nepotrebuje. Ale tyhle pomale rychlosti. Kdy to musi byt pres spojku v zaberu, s trochu pridanym plynem a jen to doladovat zadni brzdou. Kdyz jde na zadni kolo zaber, tak neni sance lehnout. Leda by si pribrzdoval predni a nebo prestal jit zaber na zadni kolo. A pokud je vysoky, tak v pomale rychlosti to narozdil od tech mensich musi udrzet v pohode i jednou nohou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 14:33 | Nahoru | #40
puffybodie> ten tvůj popis sedí na jedno "lehnutí". Skoro přesně. Na výletě v Polsku jsme objížděli silnici kvůli padlému stromu. Já projel opatrně a bez problémů na silniční motorce, on za mnou se rozjel, pak se něčeho lekl, zabrzdil a bum.

Další dva pády neudržel motorku, která se naklonila na druhou stranu. Zastavil blbě, jeho vina. Ale na lehkém NC by se to (asi) nestalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 14:40 | Nahoru | #41

Medved píše: Kdybyste mi to nerekli na vlastni usi - neveril bych . Ja si na to snad dojdu nekam sednout. Ja mam problem se poskladat treba na stary RT (bez kapot - do tech se mi nevejdou kolena ) nebo GS od BMW. Kdyz z toho po par km slezu, mam pocit, ze mne nekdo lamal v kole.

Byl bych nekonecne prekvapenej, kdyby ta miliarda cigosu mela zmakleho cokoli krome zebrani, srani na ulici a utirani si prdele rukou. Vlastne jeste ve lhani a podrazech jsou hodne dobri ...



Oni ty cigosi do toho cpou prachy co vydělali nejakou nekvalifikovanou praci nebo prodejem surovin - vyvoj jim delaji evropani - koupili v Anglii harris, kterej leta delal rámy, kyvky a dalsi komponenty na zavodaky na nejvyssi urovni, docela dost penez nalili i do stark future s tim, ze se dostanou ke know how kolem ele pohonu atd…

Naposledy editováno 01.08.2024 14:41:09

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 15:14 | Nahoru | #42

Medved píše: wrabeCZech> pockej, ted bez prdele - 187 - to ti musi byt taky maly ... sedels na tom uz?



neseděl, ono tak nějak není kde zatím...první kontejner je teprve na lodi a motorka, na kterou jsem složilzálohu je až na druhym kontejneru. Do prvního nějak zapoměli přibalit všchny barvy. Ale vzhedem k tomu, že jsem seděl na většině RE ( stary i novy himalayan, hunter, scram, shotgun, interceptor) a na všech je to v klidku, nemyslím, že by tady měl být problém. Oni už to fakt dělaj celkem dlouho.
Týpci co byli na představovačce v Barceloně a jezdili na tom taky neměli všichni 170 cm...a na geometrii si nestezoval nikdo, co jsem stihnul zkouknout. Takže já se toho co se týče velikosti nebojím. Kdo má něco odjeto na Himalayanu 450 ví, jakej ten motor je a když si uvědomí, co to je za motorku a srovná si v palici na co jii chce tak je to jasná volba

1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 15:35 | Nahoru | #43
Složená záloha? To jsi docela muž činu
Já bych jí chtěl aspoň vidět na vlastní oči a sednout si kvůli ergonomii.

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 15:47 | Nahoru | #44
jandaxx> nerad čekám a koukám, že jsi z Uhřiněvsi. Až první motorky dorazí a bude zajeý testovací kus, mám slíbeno první jízdu. Tak jestli chceš, dám ti vědět a přijedu ti ji ukázat.

Naposledy editováno 01.08.2024 15:49:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 15:57 | Nahoru | #45

assassin píše: Oni ty cigosi do toho cpou prachy co vydělali nejakou nekvalifikovanou praci nebo prodejem surovin - vyvoj jim delaji evropani - koupili v Anglii harris, kterej leta delal rámy, kyvky a dalsi komponenty na zavodaky na nejvyssi urovni, docela dost penez nalili i do stark future s tim, ze se dostanou ke know how kolem ele pohonu atd…

Jo, tenhle system pred lety docela fungoval - rikalo se tomu Britska Indie. Skoda, ze to skoncilo.

1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 17:05 | Nahoru | #46
Koupíš si motorku aniž by jsi měl testovací jizdu? To já mám pro tohle jiný výraz než Jandaxx
Ale každý dle svého přesvědčeni samozřejmě

Naposledy editováno 01.08.2024 17:06:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 18:04 | Nahoru | #47
Gahan37> a navíc s ledovým klidem samozřejmě to mám posichrovaný, kdyby to náhodou nesedlo, ale ještě tu mám drahou polovičku, které to sedne, když to nesedne mě. Zkušební jízda ti zjevně není cizí slovo jak koukám na profil....vybírali až vybrali .ale občas se taky přebere. Já třebe koupím jednodušeji motorku než oblek, to je pro mě to pravý peklo.
No a vzhledem k tomu, že než ta moje vůbec přijede, tak budu mít odjezo na testovačce, tak vůbec nic nehrozí..

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 19:03 | Nahoru | #48
wrabeCZech> Tak jestli to máš takhle už nic neříkám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 19:23 | Nahoru | #49
jandaxx> To zni presne tak jako u spousty lidi co zacali za Covidu s moto. To NC si mel nechat mnohem dele a pred kazdou vyjizdkou nebo po ni jit na parkoviste minimalne 15 min trenovat tyhle veci v pomale rychlosti. Ne ze by to neslo i s tou velkou motorkou, ale to uz je pak o lidech a jejich ochote se do toho fakt pustit.

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 19:58 | Nahoru | #50
puffybodie> tak ona je to stará pravda, že rychle na motorce umí jezdit každej kdo dokáže otočit ruku v zápěstí, ale jezdit opravdu pomalu, krokem, tam to začíná...
Já třeba denně na motorce venčím za barákem na poli dva psi...15 -20 minut to s nima brblám ve stoje cca 3km/h...a myslím, že mi to dá víc než 100 km denně po silnici...

2 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 21:04 | Nahoru | #51
Kazdej se uci to svoje, podle toho co chce jezdit… a nekdo se nechce nic ucit, zlepsovat, staci mu, ze jezdi…

Pomala jizda mi neprijde jako zas az takova veda a ani mi neprijde, ze by to byla nejaka nutna dovednost. Aspon teda na silnici.
Stejne tak si nemyslim, ze jezdit rychle umi kazdej - ja se to docela intenzivne ucil nekolik let a porad zadna slava

Taky kazdej ma ohledne dovednosti na motorce jiny meritka, v mem okoli jezdi temer vsichni lip nez ja, takze bych svoje dévednosti bral jako takovej zaklad … ale zase kdyz vidim lidi v provozu, tak na ne aplikovat puffybodieho pravidlo, tak by meli presednout na 125 nebo spis na kolo…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 22:29 | Nahoru | #52

assassin píše: v mem okoli jezdi temer vsichni lip nez ja


no mozna je to tim, ze neumis jezdit pomalu :)
Ne bez prdele, pred deseti rokama ( bylo mi tehdy 32, ne 16 ) by jsem se tomu vysmal jako ty. A je uplne jedno jestli jezdim silnici nebo enduro....ta pomala jizda je kvuli treninku rovnovahy, procvici to v tele vsechny svaly a nauci to mozek reagovat na kazdy milimetr mimo rovnovahu....
Umis jezdit na jednokole? Na takovym to co jezdi šašci v cirkuse? Nekdy to zkus...a jestli ti to nepujde, mas ten balanc jinde a prenese se to na tu motorku. Ja se na tom ucil jezdit mesic... Nebo balancni podlozky...to je podobny.
Ale kazdy k tomu pristupuje trosku jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

1.8.2024 v 22:50 | Nahoru | #53
Medved> tady ten klučík taky není úplnej skrček ( 194/135 )



Naposledy editováno 01.08.2024 22:51:22

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

2.8.2024 v 09:23 | Nahoru | #54
wrabeCZech> no ty vole, ja netusil, ze Bandaska vyrazil do Spanelska . Nojo, tak ja si na to pujdu sednout, az to bude nekde v krame.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

2.8.2024 v 09:24 | Nahoru | #55

wrabeCZech píše: Kolik lidí si kupuje RE motorku kvůli tomu, že je technicky dokonalá, má nejlepší vlastnosti, zastaví na metru, pálí gumy co 2 tisíce kilometru?



Royal Enfield vyrábí dodnes motorky alá 60-tá léta. Vzducháč motor, rám jako měla Jawa 634 v době její největší slávy - od krku řízení dva profily dolů pod motor a dozadu ke stupačkám, kyvka odpužená dvěma tlumiči, sedlo lavice, pod sedlem blatník končící v 1/3 až 1/2 zadního kola. Prostě stará škola.
Spousta lidí chce pořád tenhle "old style" a je dobře že to takhle dělají i dnes.

Himalayan jim z té jejich koncepce trošku vybočil. Vzducháč motor zůstal, vzadu už ale centrál (konečně), kotoučovka, zadní endurácký blatník se světlem za sedlem.
Scram 411 podle mě jejich nejhezčí a jediná motorka která se dá od nich koupit. Žádné zbytečné serepetičky jako má Himalyan - trubková zběsilost kolem př.světla, palubovka jak z MIGu 15, dva blatníky nad př. kolem a přitom oba nahovno.

Jenže tahle nová vodou chlazená 450ccm už není old style vzducháč. I když tam jejich tradiční dlouhozdvih ponechali, 81mm (normální 450 má o +-20mm méně) už je to moderna.
Motor je po vzoru KTM 690 a Aprilia Tuareg 660 v rámu podvěšen (čož je v případě nového Himalyanu spíše naškodu - jakožto endura). Jenže tenhle motůrek vsazený do silniční motorky moc radosti neudělá. Výkonově jen A2 a to ještě né až na hranici legislativně možných 35kw. Přitom váha hodně dospělé motorky. Pro jejich domácí miliardu čmoudů dostatečné, pro Evropu úplně out.

wrabeCZech píše: V tvé analýze jsi absolutně ignoroval jeden podstatný fakt a myslím, že to tak bude u většiny lidí, co si tu motorku koupí. Prostě pro radost.


Kdybys to napsal o Meteoru 350 tak bych ti věříl, ale u motorky která je ve všech směrech moderní a přitom jen 30kw tak né. Nota béne když máš doma motorku s dvakrát větším výkonem. Ještě než to zajedeš bude po radosti a zůstane ti jen motorka ....

Naposledy editováno 02.08.2024 09:31:12

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

2.8.2024 v 09:25 | Nahoru | #56
assassin> Nojo, jenze o tobe se to vseobecne vi, ze neumis na motorce jezdit pomalu a uz vubec rovne, furt se kinklas ze strany na stranu, gumy mas vodrbany na obou bocich a uprostred mas poserpruh jako krava.

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

2.8.2024 v 09:30 | Nahoru | #57
wrabeCZech> to byl jen muj nazor na to, jestli je nutne jezdit pomalu. Jinak pomalu trochu jezdit umim

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

2.8.2024 v 12:05 | Nahoru | #58
puffybodie> Ono bez učenia moc nedosiahneš - NC Ti nejaké chyby môže odpustiť, ale zasa tak ľahká moto to nie je, takže ani tých odpustených chýb nebude toľko. Ten tréning je základ. Nemusí to byť nutne len tréning ovládania v pomalej rýchlosti, ale ak trénuješ v pomalej rýchlosti, potrebuješ menej miesta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

2.8.2024 v 13:50 | Nahoru | #59
bazin.> Omlouvám se ti, znáš mě líp než já sám sebe, máš ve všem pravdu, jdu zrušit rezervaci a objednat si kajak, motorky mě nezajímají a nerozumím jim

(reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla

2.8.2024 v 14:05 | Nahoru | #60

wrabeCZech píše: bazin.> Omlouvám se ti, znáš mě líp než já sám sebe, máš ve všem pravdu, jdu zrušit rezervaci a objednat si kajak, motorky mě nezajímají a nerozumím jim

No ale bacha! Kajak si musis tuplem vyzkouset! Ne ze si ho objednas na blind .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist