Jezdil už někdo obě motorky? dá se to trochu porovnat? :o)
Naposledy editováno 09.04.2008 23:46:01
O1 - 03 130 koní na motoru
04 a víš 143 koní na motoru
To jsou hodnoty které ofiko udává fabrika.
Jinak já přešel na RSV z ZX9R a jsem spokojen přesto že má RSV zhruba o 15 koní míň. Ty koně mi tam na ní prostě nechybí, ale každému to vyhovovat nemusí. Jinak můj názor je že u motorky co má kolem 200 koní tady asi nikdo z nás nedokáže plně využít její potenciál. Jinak si vzpomínám jak kluci z dvouval naked loni při CECu vyprášili nejednoho litra a to na motkách jako TRX,SV650 a SV650S. Pamatuji jak se tam jeden z těchto kluku celí jeden trénink nahněl s ZX10 na laminátech a když ten kluk s ZX10 pak zjistil že se nehonil s SV1000, ale s 650 tak z toho byl docela špatnej.
Prodával RSV ´05, měl tam na ní nějaké věcičky. Přijel se na ní podívat kluk na GSX-R750 K7. Prej když s Milli přijel zpátky, tak nechápal. Papírově slabší motorka, ale prej 3x větší maso než ta K7.
amperrsv>98 - 00 128 koní na motoru
O1 - 03 130 koní na motoru
04 a víš 143 koní na motoru
To jsou hodnoty které ofiko udává fabrika.
Jinak já přešel na RSV z ZX9R a jsem spokojen přesto že má RSV zhruba o 15 koní míň. Ty koně mi tam na ní prostě nechybí, ale každému to vyhovovat nemusí. Jinak můj názor je že u motorky co má kolem 200 koní tady asi nikdo z nás nedokáže plně využít její potenciál. Jinak si vzpomínám jak kluci z dvouval naked loni při CECu vyprášili nejednoho litra a to na motkách jako TRX,SV650 a SV650S. Pamatuji jak se tam jeden z těchto kluku celí jeden trénink nahněl s ZX10 na laminátech a když ten kluk s ZX10 pak zjistil že se nehonil s SV1000, ale s 650 tak z toho byl docela špatnej.
lol lol To byl presne ten typ co mu do ruky litr nepatri,protoze ani SV1000 nema proti zx10r žadnou šanci.
smutnej>Alesi: no jo udelali chybu ze na sraz nenazuli jety gumy z okruhu, modra, na krajich zmolky... a mohli by vykladat o tom jak za to cestou na sraz brutalne tahali... jo pro doplneni efektu je taky dobry obrousit na necem slidery.
Ty slidery obrousit rašplí jak to dělaj někteří machři.
Nevim, možná je to můj pocit, ale přijde mi, že většinou ten, kdo má 4vál a nejezdil 2vál tak si myslí jak je to slabé ... estli kvůli udávaným koním či co. Nemyslim jezdil, že se na tom dvakrát svezl myslím sezónu nebo dvě. Já jezdil asi 6let 4vál a ted dvouvál a nemyslím že je to tak slabý ... i když sv650 oproti zx10 lol to měl někdo tu zx10 asi na balení holek nebo nevim co měl s rukama
Alesi>Jako sorry ale pokud mi tady chce někdo hnojit hlavu s tim že na běžnejch silnicích využiješ potenciál závodní motorky tak si o něm budu myslet svoje. Může tady existovat jedinec kterej mám papíry na hlavu a je mu to jedno ale jinak tak polovina kluků na silnicích ani jezdit neumí a dalších 30 - 40% se k využití potenciálu normální (600ccm) silnice ani nepřiblíží a vy už to tu ženete do extrémů.
no tenhle spor uz tu byl mockrat ... jde o definici toho "vyuzit motorku" . ja souhlasim s bubrakem... na vsem motorkach co sem na nich jel jsem dokazal vyuzit max vykon... proste na rovinkach das plnej... u slabsi pak jdes na brzdy ze 200, u te silnejsi o neco driv z 240ti . vykon motoru se da vyuzit... otazka je co si kdo predstavuje pod tim vyuzivat motorku na max...
Sefo>No jestli čtou tohle forum nějaký skauti z MotoGP tak už volaj Bubrákovi jelikož on je jedninej tady ze všech co s přehledem využije klidně 300 koní
To je presne to, co si myslis blbe a nejen ty. MotoGP a vyuzivani koni je trochu jabka a hrusky.
Podivej se na GhostRider2, kde jede 360 po zadnim na 500hp Buse, a nejede MotoGP. Mozna to pak pochopis lip.
Naposledy editováno 11.04.2008 14:31:51
Alesi>No jo ty seš asi velkej jezdec, debata šla kolem běžnýho ježdění na silnicích a okreskách. Ty tu teď taháš Ghostridera kterej má upravenej speciál a jezdí 95% času na dálnicích ... to je taky o něčem jiným.
Ale ale, ja tu prave taham bezny silnice, on jel na bezny silnici, mel upravenou motorku - jak? Mel zvysenej vykon turbem a sundany kapoty. Co je na tom divnyho? Stejne tak si nekdo tady poridi Akrapovice s PC3 a prida si 20 koni aby mu to lip na okreskach nebo dalnici tahalo. Aby to zved na zada na 3 ve 100, treba. Co je komu libo. Taky si lidi davaj vetsi rozety aby jim to lip tahlo. Co je na tom k nepochopeni a jak to souvisi s beznym jezdenim? na bezny jezdeni ti staci Jawa 350, honem si ji bez koupit a tu zbytecne silnou mrchu prodej, abys dostal svymu nazoru.
Alesi>Já mám stejnej názor, teď nevim, ale jsem byl špatně pochopen. Rozjet na dálnici mašinu a držet heft naplno mi nepřijde jako využívání potenciálu motorky. Předjíždění s pořádným stádem pod zadkem je fajn si pamatuju když jsem se snažil předjíždět na Jawce
Koukni se zpatky, zacali ste do me rejt, ze sem psal, ze se da vyuzit 200 koni. To neni potencial motorky, ale motoru. O tom se tu bavme.
Potencial motorky nevyuzivam protoze se bojim, taham na prazdnych rovinkach, protoze mi to prijde jeste relativne bezpecny. Da se to pochopit? Ocenim, kdyz ve 150 na dlouhy rovince podradim na 3 a mirnym plynem se mi to zvedne na zadni - tj. ocenim 300 koni. Da se to pochopit? Da se pochopit, ze se to v ten moment vyuziva?
Bubrak ZX10R>Alesi>Já mám stejnej názor, teď nevim, ale jsem byl špatně pochopen. Rozjet na dálnici mašinu a držet heft naplno mi nepřijde jako využívání potenciálu motorky. Předjíždění s pořádným stádem pod zadkem je fajn si pamatuju když jsem se snažil předjíždět na Jawce
Koukni se zpatky, zacali ste do me rejt, ze sem psal, ze se da vyuzit 200 koni. To neni potencial motorky, ale motoru. O tom se tu bavme.
Potencial motorky nevyuzivam protoze se bojim, taham na prazdnych rovinkach, protoze mi to prijde jeste relativne bezpecny. Da se to pochopit? Ocenim, kdyz ve 150 na dlouhy rovince podradim na 3 a mirnym plynem se mi to zvedne na zadni - tj. ocenim 300 koni. Da se to pochopit? Da se pochopit, ze se to v ten moment vyuziva?
napsal sem to trochu slozite - na 3 ve 150 tam sou nizky otacky a kdyz je ve vrsku 300 koni, tak je ve stredu treba 180 a proto se to zvedne. Proste rapidne vyssi maximalni vykon taky rika, ze celej prubeh bude o dost lepsi, pokud se srovnaji dve stejne koncepce motoru. Ostatne si prohlidnete nejaky grafy s turbem.
Naposledy editováno 11.04.2008 16:40:10
Ano RSV sem hodnotil ze sveho pohledu predevsim dle motoru, to je co ja ocenim. Ze nekdo uprednostni neco jineho, to respektuju. Stejne tak jako nekdo napise, ze RSV je krok vpred a zase nehodnoti motor, tak ho zase vlastne vynechava. :)