Malmgren píše: Zdarec nevíte někdo, co je to za barvu (černá) na vejfukých(kolenách) gpz305.
Nemůžu sehnat barvu co by vydržela takovou teplotu
dík
každá žáruvzdorná Ti tam pár let vydrží,jsou to naštěstí dvoutrubkové svody,ale kvality prvovýroby již nedosáhneš
a bacha ty žáruvzdorné musíš "vypálit" a určitě změní odstín najinak než jsi to nastříkal ,takže nastříkat,svody namontovat ,nastartovat a jak se z toho začne kouřit,vypnout ,nechat vychladnout a tak dokola aspoň třikrát
hlavně s tím při tom "vypalování" nejezdi
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
tak to mám špatnou zprávu,kartery se půlí horizontálně(vodorovně) tudíž spodem to nepude musí dolů víko halvy,hlava,válce a tudíž si vytáhneš písty ... to máš min na půl dne,ale pozitivum to má to těsnění vyřežeš z jakéhokoliv kartonu takže si můžeš zvýšit nebo snížit kompresi jak je libo
a zmatnělé kontrolní okýnko "odmatníš",když sundáš deckel spojky-samozdřejmě po vypuštění oilu a pohraješ si se šroubováčkem a hadříkem v dané štěrbině
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
pižlík píše: GPZ 305 sem asi před 13lety sedlal.Super motorka,ale (tenkrát nebylo možný sehnat starší díly a nový šílená pálka )takže vydřená vačka a hlava plus písty byla konečná.Po jinejch velkejch motorkách dodnes nelze zapomenout na ovladatelnost při každodením ježdění a spotřebu.
Á pán je taky pamětník
to já jsem ji nikdy neměl,ale miloval jsem ji od r. 1996 kdy vyšla recenze v katalogu a v r 2002 jsem si přivezl první kousek samozřejmě hlava,vačka,válce ,písty,rozvoďák ,ale to je všechno jen a jen o majitelích,kdyby se oil měnil tak jak má 5000km nebo jednou ročně a motka se postupně zahřívala (první 3km do 4000/ot,do 5km 5000/ot,10km max. 6000/ot)nevypadalo by to jak vypadalo.Ta poslední moje se má jak v bavlnce a motorově přežije i moji dceru
jo a spotřeba + to cestovní pohodlíčko
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Márty500 píše: Jo, ještě dotaz, abych to pak nedal dohromady a nestalo se mi to znova, je někde značka na klice nebo něco takovýho?
No tak to si gratuluj žes to napoprvé složil i bez kontroly časování
pokaždé ,opakuji:POKAŽDÉ je nutné po složení rozvodů celým mechanizmem točit ráčnou nebo klikou ručně aby se 100% vyločilo případné přeskočení řetězu na oz.kole
skládal jsem to X-krát a ikdyž jem byl 10000000% přesvědčen že to mám dobře a klidně bych to vzal přes startér,povedlo se ručně že se píst s ventilem potkal (naštěstí-ručně se to zasekne a nejde dál a pokud nejseš hňup a nerveš to co to dá ,ničemu neublížíš)
k věci řetězové kolo nemám ,rozvoďák vyměnovat budu,ale na co Ti bude vytahaný fakt nevím
to cvakání než si to pořádně protočil bych viděl na nefunkční napínák rozv. řetězu (slabina tohohle modelu )
k značkám- na vačce je z čela takový "zářez" ten patří při sestavování "dolů"=řetězové kolečko má rysky vodorovně s dělící rovinou hlavy a na rotoru magneta jsou další značky na jedné půlce dvě na druhé půlce tři-zajímají tě ty tři a poslední z nich po směru otáčení točí se to stejně jak přední kolo -určující statická značka-zobáček je když sundáš jen víčko magneta ta šikmo vpravo nahoře od středové osy kliky
řetězové kolo jen orig. nebo nechat po známosti vyrobit
origo buď dráž přes zastoupení Kawasaki,nebo přes parts kde to jde jen když znáš číslo dílu z tutoho katalogu
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Márty500 píše: Tak to jsem našel všechno též. Díky za snahu. Ale ten řetěz v tom parts depot jsem nežkoušel, až teď a stojí jen 721kč. Je to možný, nebo jsem to blbě našel? KETTING ER250-B1(920571119)
hmmmmmm prolustroval jsem to taktéž a kupodivu stejná cena
rozdíl v rozvoďákách je jen u typů EX vs KZ,Z
a že jde o 250? motory až na válce jsou naprosto stejné
a když už tak do 14dnů se to dá vrátit-samozřejmě nepoužité
ta cena je tak lákavá že do toho asi taky pujdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Márty500 píše: Tak tvý stroje vypadaj že stojej doma ve vytrýně na výstavě... Zkoušim jen zda aspoň troška štěstí nebude...
prdlajs ve vytrýně
ta červená "složená" jezdí voda,mráz,vedro furt
a tu černou proháním i v Mýtě na okruhu
to poslední Z-ko teprv dávám "nějak" dokupy
Raptor je do Alp
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Márty500 píše: Supr. Tak aspoň že tak. Ten napínák se jen povolí a pak když se dopne se zas dotáhne ne? To jsem udělal a přišlo mi to v pohodě.
tak to asi na "pohodu" nebylo. Sám se dopíná v utaženém stavu
a namotovává se v "nastřelovacím" stavu tzn. že když ho máš venku je tam :tělo,osa,zpětná brzda(věneček s kuličkama a dvě pružinky.Celé se to musí sestavit mimo motor,namontovat v "nataženém" stavu a pak teprve povolit ten zadní šroubek.Střelí a tím napne rozv. řetěz.To vše samozřejmě po správném "načasování"celého rozvodu.Pak teprv přes ráčnu nebo klíč zkusit protočit kliku min. 2x dokola.Pokud se nic nesekne ,namontovat víko hlavy,nasadit karbce,namontovat svíčky a ..... že by úspěšný start
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
seřízení karburátorů Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | Jarek84 | 2 | 25.6.2020 v 22:12 Jarek84 |
Polepy Kawasaki GPZ 305 Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | dolfiruda | 9 | 17.3.2019 v 08:12 dolfiruda |
snimanie tlaku oleja Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | pacik1 | 17 | 27.1.2012 v 16:12 pacik1 |
Cagiva Navigátor 1000 od kdy na lit... Jawa 50 Dandy, Cagiva Navigator 1000, Cagiva Raptor ... | Son | 11 | 29.9.2010 v 17:43 děs |
Zkouška těsnosti zabroušených sedel... Jawa 50 Dandy, Cagiva Raptor 650, Kawasaki GPZ 305 B... | Son | 15 | 20.9.2009 v 21:44 Son |