Jde mi o klasické poznatky jako chování na silnici a v terénu, brzdy, posaz, případně jestli trpí nějakými klasickými závadami?
Díky

1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

Je to motorka kterou jsem hledal! Umí po silnici i v lehkém terénu. Když upadne v lese, nic se jí nestane


Vím, že není o čém diskutovat, když nejsou žádné problémy, tak alespoň jí musím pochválit!
Snad jedno negativum: Dosud se mi nepodařilo sehnat český manuál

Pomůže někdo?

Buriel: Přes to, že už jí nemáš musím pochválit tvoji recenzi této motorky. Napsal jsi to moc hezky. Asi si budu muset pořídi ten laďák

Mirek12: Koukám, že jsi to svojí (bejvalou) Kawu omladil tak o 10 let

Umíš to i ze ženskejma? ...měl bych pro tebe kšeft

Naposledy editováno 05.08.2009 20:43:27
Jinak ale KLR doporučuju


Občas lituju že sem ho prodal, ale živit dvě motorky bych nezvládnul

1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?
Kolik vám to jede?
Jaká je maximálka?
Páč z ní nemůžu vymačknou víc jak 140 (tachometrových). A to se mi zdá nějak málo

1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

Ale pořád nikdo neuvedl tu cifru! Mimo Mirka12.
Tak kolik vám to KLRko jede?
Jinak ke spolehlivosti: neměl sem KLR dlouho, ale znám dva ze tří předchozích majitelů a s tou mašinou nebyly nikdy problémy. Na špatnej, nebo od majitele domrvenej kus mužeš narazit u každý mašiny a je jedno jesi to bude Kawa, Honda nebo Ducati..
1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

maxx10>na majitely zaleži hodne ale KLR 600,650 nebyla povedena řada ...
šponovák byla slabost ale dá se v domácích podmínkách lechce opravit za pár kaček u sousružníka... rozvody jsou jako u všech motorek a seřizování je stejné jako u jinych nevím co se ti na tom nezdálo?? .. mohls kápnout na pokurvenou motorku od prasete já měl KLR 2roky a nikdy žádnej problém .... spíše konkurence měla jiné mouchy jako mazání vačky pouze vytahem rozvodáku atp... a mohl bych pokračovat..

Takový kecy mám rád.Koupíš drek kterej neumíš ošéfovat a pak nadáváš.Měl jsem jich pět,a nikdy jsem si nestěžoval.Z tech klasických lehkých endur je pro mě nejlepší.Skoro každej stroj má své mouchy.Třeba XT mají problémy s pětkovým kolečkem a DR zase s vačkou.
KLR co teď mám,má 70000, přesto je v pohodě.A proč?Protože přechozí majitel se o ni staral!
Je to jen o kontrole oleje a občasné výměny toho řetězu.
1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

maxx10>KLR ma vdechny slabosti jednovalcu jako jsou vydrene vacky,retez vyvažovaku a navic je KLR o 20 kilo teždi než konkurence,tece vodni pumpa,voda do oleje...Proste srac,novejsí rok vyroby napr. 2000 na tom budou mnohem lip ale jen proto že maj mensi porci km a vylepseni.Motor KLR je nejhorsi ze vsech 1V a zatim si stojim,DOHC rozvod je nejvetsi volovina u 1V a kort v roce 83 kdy se KLR zaclo vyrabet DR 600 je proti tomu vymazleny elektromotor co nepotrebuje nic...tak asi.Kawasaki proste dela mene spolehlive stroje a hlavne u starsich rocniku byla kawa nejhorsi.Mam kawu taky a presro ji haním,protože kawa ma charizma,vykon,surovost ale oproti honde ,suze horsi spolehlivost,chod motoru apod.
nechci se s tebou pouštět do debaty o tom co je lepší nebo horší ... ale KLR 98+ má tlakově mazané vačky, a DOHC je právě nesmrtelnej protože ta síla uložení je dělená dvakrát než u jednovačky .. a KLR má také tlakové mazání převodovky .. takže to že jsi narazil na kus po trotlovi tě poznamenalo... a věř že jsem měl jiné motory od konkurence na stole..
Naposledy editováno 21.08.2009 01:46:19
A když už se přijedeš kouknout na mou KLR,pošlu tě za kámošem co má DR,on ti vysvětlí jak je to skvělej stroj,že si zajezdí tak jednou za tři měsíce než se mu vysype hlava.
KLR v době svého vzniku naprosto přdehnala konkurenci,a přesto že se vyrábí nějakých 27roků tak není úplně zastaralá.Ztím co DR zmizelo v propadlišti dějin KLR se prodává dál,proč asi?
Ty motorky mají jen jednu velkou smůlu.Jako levné jednoválce jsou dost často startovní motorkou pro "mlaďase" kteří se nehodlají zabývat údržbou protože stejně ji za rok prodají,protože "to nejede".Proto mezi jednoválci najdeš největší dreky.A není to jen otázka KLR.Já osobně jsem už potkal i pár DR a můžu ti říct,že větší dreky sem neviděl.
Můžeš si stát za čím chceš,holt zkušenosti dělají jméno.Je jasné,že když pořídíš mr.ku,nemůžeš potom té motorce přijít na jméno.

A mám kamaráda,má DR a furt rozesraný.Vysypaný vahadla,nechal je vyvařit,vysypaly se mu ventily,koupil druhou hlavu,vypadlo vodítko ventilu,spravil to,vypadlo sedlo ventilu.Teď stojí.Měl jsem tu jednoho z DR,chtěl za to toho Gran Canyona,krásná mašina,udržovaná jak z fabriky.A když mi vyprávěl,jak se mu v alpách vysypala hlava,tak jsem couvnul.Pak jsem měl ještě jednoho zájemce s DR,do motoru nasypal asi třicet tisíc,ale když jsem na to vlezl tak děsněj drek.
Takové jsou zase moje zkušenosti,takže je jisté že každý budeme mluvit jinak.Já ale nebudu nadávat ani na Jawu,ve který jsem měl ruce furt a stejně to nepomáhalo,měla na to roky.Ty stroje za to nemůžou,je to lidma,nebo věkem.
2 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

Co třeba problém s převodovkou, konkrétně 2. přev. stupněm u Thundercata? Fároš 08 zas žere přes 0,5l oleje na 1000km. Na mym CBR taky občas trefim falešnej neutrál.
Žádnej stroj neni dokonalej, nemyslim že by na tom kawa byla hůř než ostatní. Beru že máš špatný zkušenosti, ale kolik lidí tu už napsalo opak? To asi o něčem svědčí

Malý početní příklad.Koupím si místo nového XT starou Kawu.Nová XT stojí cca 150 tisíc.Kawa je za dvacet.Kolik mi zbývá na opravu?

maxx10>myslímže za to mužou i fabriky co ty stroje vyrabí!Je jasny že každa znacka ma nakou bolest ale kawa bych rek trpi vsema bolestma ostatnich znacek + pridava nektere svoje specificke.Honda je jedina ktera vede ve vsem.Spolehlivost,chod motoru min. neocí...snad jen odchazejici reg. dobijeni u starsich stroju.Suza zas prevodovky,yamahy to same ale u kawy ,nezlobte se na me se s..re vsechno hlavne mluvim o starsich strojich z 90 let.I dnesni kawy na tom nejsou nejlip.Jeli jste npr na ZX 10r 04?ta prevodovka je silena!5,6ka jde radit obcas tak blbe že skoci faalesny neutral a pak rna do retezu.Dokonce to o tomto typu psali v testech... Model 08 už je kalitou vseho asi na urovni jinych znacek a motor zx 10r 04 v tomto roce nema asi konkureci-proto i me zlakal a nekoupil sem si napr. 1000rr o4.
hmm možná by to nechtělo tolik sledovat recenze..


1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?




Jináč koukám, že někteří jste docela dobří na Kawy


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka na polňačky a lehký terén [1 ... 5, 6] Suzuki DR 650, Honda NX 650 Dominator, Yamaha XT 600... | Kavak95 | 172 | 19.4.2025 v 12:14 Che |
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Kkk Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |