Přesunuto z Pokec o motorkách
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er 5 nebo suzuki gs 500 e
Rezna>GS ma vše uplně nezměněné akorát si myslim že starý model neměl vratné lanko plynu jinak tam jsou kromě tohoto pouze kosmetické změny sam GS mam a nedam dopustit hlavně se s ni kawa nemuže měřit co se tyče vybraci ty ma GS minimalni a spotřebu také!
Vratne lanko plynu????
Rezna>GS ma vše uplně nezměněné akorát si myslim že starý model neměl vratné lanko plynu jinak tam jsou kromě tohoto pouze kosmetické změny sam GS mam a nedam dopustit hlavně se s ni kawa nemuže měřit co se tyče vybraci ty ma GS minimalni a spotřebu také!
nejake neprijemne vibrace nejak na svoji Kawe teda nepozoruju (a to ani po 300km v kuse), a GS na kterem jsem mel rozhodne min vibrujici nebylo.... spotrebu mam kdyz chci tak pod 4 a pul litru.. a to uz moc rozdil oproti GS neni...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er 5 nebo suzuki gs 500 e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er 5 nebo suzuki gs 500 e
Rezna>GS jede po dalnici při 130 ti za 3,2l a rekord na ni trhnul muj táta než jsem ji podědil 2,8l cetou do rumunska.GS ma mezi řiditky na brejlích gumovou podložku ktera vyhladi i to malo co se vyskytne. Jak pišeš 300km v kuse tak koukam že moc nejezdíš to i na 125 jsem udělal za den 650km. Mě to je jedno každej chvali svoje ale malo platne se spotřebou se k suzuce mužeš jen snažit přiblížit. A těch par kW mi muže prdel polit protože gs ma zase modernější podvozek a brzdy. což považuju za bezpečnější. Srovnavat 500ccm na rychlost je nesmysl! Jedine co jede "znatelně" rychleji je CB ktere ma asi 45kW (tet si nejsem jistej) a to jede o 10km/h vic než gs (zkoušeno nadalnici s kamarádam). Dále průběh kroutáku je u GS hezky linearni nikde žádné díry je pravda že na 6000 je zrychlení svižnější jinak jde hezky od spodu necha se mu dávat kolem 3000 otč a nějako vyranže neprotestuje cože neni vubec k zahození.
tak k tomu co pises... te spotrebe sice neverim, ale stejne budes rikat ze si nemam verit, ze ty vis svoje, takze ti ji neberu... ale kupovat si masinu protoze zere 3 a pul a ne 4 a pul litru mi prijde scestne... k tem 300km, to bylo recene jen napriklad, nedela mi problemy najezdit hooodne pres 500km za den, a i pres 600 za den... dal, s tim ze srovnavat to na rychlost je zbytecne, s tim souhlasim, vsechno to jede plus minus stejne, tech 10kmh navic CBcko zase plati dirou okolo 4-6 tisic otacek... k prubehu, jak uz jsem psal, CB ma diru mezi nizkyma a strednima otackama, ERka je bez diry, krasne linearni odspodu az nahoru (a rozhodne silnejsi nez GS, ale to je vec vseobecne znama a dana parametrama, timto GSko nechci shazovat), a jezdit na 3000 s ni jde bez problemu, neprostestuje ani malinko.. jak uz jsem psal GSko nechci shazovat, masina je to pekna, v nekterych vecech horsi, v nekterych srovnatelna, v nekterych zase horsi nez ER, a potazmo i CB, kazda z tech motorek je proste malinko jina.. ja jsem zvolil ERku hlavne proto ze oproti GSku to je vodnik (o tom jestli to je nebo neni vyhoda se bavit nechci, kazdemu vyhovuje neco jineho), je novejsi konstrukce a taky je vetsi, GSko mi bylo male (a to merim jen 174cm)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er 5 nebo suzuki gs 500 e
jirka1389>Cosmogagy> ty jsi jel na cb 500 protoze ja tam zadnou diru mezi nizkejma strednima otackama nemam....k temamu mez er 5 a gs500 bych volil radsi er5 ale jinak radim kup si hondu
jel, nekolikrat.... ta dira tam je, i kdyz je pravda ze se na to musis hodne soustredit abys to citil.. pri jizde jako takove to prakticky nepoznas.. nekde na foru jsou i grafy z brzdy na kterych to uvidis... i kdyz teda zrovna tohle nebyl ten duvod ktery mne od koupi CBcka odradil

A pokud jde jestli GS nebo ER tak bych radil stoprocentně Hondu CB 500... Přijde mi to jako nejlepší investice... pokud chceš ale dobrou motorku za dobrý prachy, tak asi GéeSo. Ale je to na tobě
Technicky jsou srovnatelný, ale posaz je dost rozdílný. Osedej si je všechny a rozhodni se podle toho, na čem se ti sedí nejlíp. Posaz určuje, jak se ti na tom bude jezdit a každý má jinou postavu.
Na ceně se dohodneme, mám k ní spoustu věcí, všechno k tomu dám. Jestli chceš, písnu ti na mail na do zprávy další informace, kolik to žere, jak je to se spotřebou oleje... apod.
Jinak ale s žádnou ze tří obvyklých 5-ti stovek (GS500E, CB500, ER-5) neuděláš chybu. Je to spíš o vkusu, než že by některá byla výrazně lepší. Je tady na fóru kolem porovnání těchto tří typů milion témat... Já jsem zvolil GS, nelituju, je to příjemný svezení, chodí jako hodinky. Nemám na ní ale bohužel čas a postupně zjišťuju, že mě ježdění po silnici moc nebere. Moje další cesta asi míří ke krosce bez SPZ. Za vesnicí na poli se vyblbnu až až....
Naposledy editováno 09.08.2009 08:41:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 chytá na jeden válec Kawasaki ER 5 | Hykycz | 7 | 14.4.2025 v 22:22 wáca |
Suzuki GS500F - identifikacia podla VIN Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F | Seporepo | 2 | 6.4.2025 v 22:50 Kohlstein |
Snížené sedlo na Suzuki GS 500 Suzuki GS 500E | Wolf33 | 8 | 2.4.2025 v 14:38 Gahan37 |
Kawasaki ER-5 2002, netáhne, chcípe... Kawasaki ER 5 | georgin | 9 | 24.3.2025 v 12:00 ..Roko.. |
Stále černá svíčka na dvouválci SUZ... Suzuki GS 500E | MeCool | 17 | 10.3.2025 v 16:31 Pedl |