Kdyz ctu kazdou chvili kdo ma vselijaky problemy porad nejaky stahovaci akce at na tu nebo na jinou!
Prestoze ktm se da rict že vyrabí sportovni motorky myslim ze neni jedina a u jinejch znacek jsem tohle jeste nezažil v takovemhle mnozstvi!pochopim to u prvniho modelu ale u dalsi a dalsi generace a porad se to opakuje dokola!
Nevim nevim no....jen mi to nedalo to sem napsat kdyz v supermotu pisou ze se stahujou vsechny novy adventury a duky-?????
to mi neprijde normalni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Takže to vlastně Rudy koupil přes můj nesouhlas, za což jsem mu teď neskutečně vděčná :shy: *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
http://www.recalls....a&Submit2=Submit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Slyšela jsem ale něco jiného.... DR-Z interval na olej 6tis a ventily 24tis... A to já zdaleka nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Klasika píše: ZbyneKTM> když jsme Grayce kupovali tak nám bývalý majitel vykládal kde se co šteluje, kde se co nastavuje, jak se co seřizuje, jak často se co mění, na co dát bacha.... Po čtvrt hodině mně přešel úsměv, po půlhodině jsem si šla sednout do auta a odmítala jsem to koupit :P Probém byl v tom, že jsme byli 880Km od baráku a tedy by to byl drahý výlet :lol:
Takže to vlastně Rudy koupil přes můj nesouhlas, za což jsem mu teď neskutečně vděčná :shy: *yes*
jejda, kéž by mi taky někdo koupil motorku přes můj nesouhlas :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Jako jeden můj kamarád: Vysolil šílené prachy za mírně ojeté enduro KTM, pořád na tom něco opravuje a dolaďuje (komplet Akrapovic titan, atd...), jen aby to bylo co nejlehčí a aby ten již v základu brutální zátah byl ještě brutálnější, takže do toho sype prachy dál, jezdí jako hovado, trošku si občas postěžuje na vibrace a spotřebu všeho, ale NIKDY! by neměnil, KTM je prostě NEJ :thmubup:
Vypadá to tak, že žádná jiná motorka na současném trhu by mu tolik radosti nepřinesla a těch pár oprav mu tu radost nezkazí ;)
1 reakcí na tento příspěvek Ktm neumí vyrobit motorku???
Ktm jako jediny vyrobce nabizi ostrou zavodni techniku v civilnim obalu ;o)) a slusne tezi z toho ze zadny jiny vyrobce toto alespon v kategorii cestovni enduro/motard nedela.Kdy by treba Honda prisla s novou Africou o takovych 40 kil stihlejsi 10-15koni silnejsi se sestym kvaltem a na zesilenem podvozku treba z ostre CRF :P ,( Kawa by mohla vzit podvozek ze svych ostrych KLX a bajecny R-twin z Versysu , Suzuki -motor s SVka a.........atd) pak by Rakusakum bylo pekne dusno a musely by maknout na spolehlivosti a i s cenamy jit dolu :P :P .
Zatim japonci na expedicni offroady kaslou :( - oranzovym rostou prodeje - na zacatku devadesatych byli v konkurzu a ted jsou druhym nejvetsim evropskym producentem motocyklu ...
Pred tydnem jsme s manzelkou vratily s vyletu na Balkan cca 3000km z toho1000km mimo asfalt . V terenu LC4 Adv. byla bajecna ale i tam od 7-8 dne ty vibrace a vybusny motor s nulovou setrvacnosti docela vadily . Totalne krize prisla pri dalnicnim navratu - skraceny tereni prevod - na 110 motor toci 5,5tis.ot - zavodim s kamionama a vetsi kolecko (16zubu) prozirave odpociva doma v garazi. :shy: .Zachranovala mne manzelka - pujcuvola mi sveho Dakara ;) . V terenu to funguje obracene :lol: :lol: .
Holt oranzove stroje vzbuzuji hodne a opravdu hluboke emoce :D :D :D .
Mimochodem fota s "vypravy" jsou zde
http://www.flickr.c...ts/72157601926837672
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Zpřevodování mám nejspíš stejné (na pětku 100Km při 5tis ot) a díky tomu všechna zoraná pole můžu jet na trojku, zatímco Rudy se silničním převodem sotva uživí dvojku *no*
Jen jetsli to taky nebude tím, že on vlastně jede se spolujezdcem, i když jede sám :shy: :D
Jinak máš myslím docela pravdu, konkurence chybí. Kdyby tu byla, asi by hodně ubylo oranžových.
Ale které jiné cestovní enduro mi nabídne takovou hmotnost a podvozek a přitom dojezd na nádrž 500km, jako má LC4?? :|
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
2 reakcí na tento příspěvek Ktm neumí vyrobit motorku???
Ale v celku je to docela rozumna a hlavne komfortni alternativa - v terenu zvladne skoro totez co LCAdv. akorat o hodne pomalej a mnohem vic se pri tom nadres :lol:
Ale takova LC8 Adv. ta fakt nema zadnou alternativu - 1200GS je spis allroad nez offroad ze by Varan nebo Transik :lol: :lol: :lol:
No uvidime co 800Gs ...
P.S. Klasika co rikas nove Tenerce - myslim po vzhledove strance ?? Po technicke - je to furt stejne rozpoctove XTko *no*
Pro mně LC4 Adv nemá konkurenta :).
Tenerka je... .vošklivá :( Přijde mi to jako vozítko z komixu Kdo chce zabít Jesii :D.
Ale na druhou stranu: jen víc a houšť. Je to enduro s 21 kolem vepředu, na drátech, s relativně velkou nádrží. To je solidní základ :). Je jedno, co všechno je na tom z plastu (v množství plastu stejně asi nikdo nepředčí naše krásky :D:D ). Vždyť kolik motorkářů volá po návratu Afriky, BIGa, GS 100PD.... a místo toho nám výrobci cpou Varany, GS 1200 nebo Stromy..... :rolleyes: Tohle je aspoň snaha o krok správným směrem *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
2 reakcí na tento příspěvek Ktm neumí vyrobit motorku???
Taky je rozdil - cestovat v davu a sam - v parte i toho Varana se da protlacit skoro vsim (proto je v terenu tak usporny :lol: :lol: ) . Ja mam hodne najeto v byv. SSSR Ukrajina , Kazachstan, Stredni Asie, Sibirska pohori atd. a vzdy solo velmi casto jsem se dostaval do situace ktere bych na Varanu , 1200GS nebo Pegasu nerozchodil a ve finale nejspis neprezil.
Ted na trhu je jedine opravdu expedicni enduro - LC4 Adv. jeho jedinou slabinu - motor, nejspis za rok odstrani nova 690ka- zadne vibrace, 6kvaltu :P :P ale urcite za nej budou chtit +- 270tis. chechtaku :( :(
Ted cumim na zadni stranu motocasaku - reklama na novy Shiver750 od Aprilie - V-twin 95koni,kombinovany ocelovo-hlinikovy ram,UPSD vidle ,radialni brzdy,pancer.hadicky,hydravlicka spojka-samy drahy hi-tec vychytavky za 219talirku.A nova Tenerka bude stat +-stejne a zadne vychytavky na ni nevidim :( :( Ja vim ,nahacu na trhu je hafo a expedicnich endur sotva par.To je nas tak malo ze vetsina vyrobcu na nas kasle??? :mad: :mad:
A na Kosovsko- Srbskych hranicich nas srbove otocily - neuznavaji prekroceni Albansko - Kosovske hranice nad kterou nemaji kontrolu , tak nas nemohou pustit dal . Musely jsme spet pres cele kosovo az do Makedonie a az z ni vrkrocit oficialne na uzemi velikeho Srbska :mad: :mad:
Jinak chystam se sepsat zajimave momenty a podstane info :) +vyhrabat nejlepsi fota a dat to na Motorkare, snad to zverejni :shy:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Co se expedic týče, to je problém. Protože expedice, jak si ji představuje největší procento lidí, dokážeš absolvovat na lecčem. Do takových míst, kde by opravdu začalo jít do tuhého, pojede málokdo. A ti si vyberou z toho mála, co na trhu je.
Ale nazvat LC4 Adv expedičním endurem bych si netroufla. Je to skvělá motorka na lítání "kolem komína" místama, která možná někdy prošel jeden jelen ;). Ale jet např. do Sýrie na motorce, která nejede, nebrzdí zato epesně vibruje? Která při té cestě bude potřebovat 2x vyměnit olej a kdoví co všechno ostatní? Nene.... v tomhle mám jasno. Jestli ještě někdy budu takhle zase cestovat, vrátím se do sedla GS 1100 :)
Ale aby nedošlo k mýlce: přes to všechno bych zrovna teď Grayce nevyměnila ani za nic ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Rozpolceně se rozhodně necítím. Jen si dokážu říct, co od které motorky chci. LC4 na báječné lítání po lesích a polích s tím, že mně dokáže ještě relativně pohodlně a na jednu nádrž dopravit do Phy a zpět, GS na cestování za obzor....
Na tom není nic rozpolceného :)
1 reakcí na tento příspěvek Ktm neumí vyrobit motorku???
Pro mne expedice zacina v horach nebo pousti - do Sirie se da dojet cim koliv :D :D Ta tvoje 1100ka ve srovnani s LC8 taky moc nejede :) . Projet napr. sibirskou "gruntovku" v/po obdobi desti se da jedine v koleji po tezkych Uralech a Kamazech a tam ta tvoje do stran trcici 1100 se jednoduse nevejde :lol: :lol:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Nechci jako jedinou motorku krosku z mnoha důvodů, proto jsem si zvolila Adv.
Opravdu nemám zapotřebí přít se co všechno projede a neprojede jaká motorka. Takže už v této debatě nebudu pokračovat :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm neumí vyrobit motorku???
Vřele doporučuju každému, kdo tvrdí, že LC4 Adv ku*evsky brzdí (omlouvám se za ten výraz), aby zkusil týden jezdit na něčem jiném, a je jedno, jestli to bude BMW GS 1100, HOnda FireBLade nebo Yamaha XJR1300). A pak si zase sedl zpátky.....
Pro ty, kdo přesedají z jawek či Dakarů, věřím že LC4 Adv brzdí hodně slušně ;) (bez urážky!!!).