raceczech_listopad




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CB900 Hornet vs. Honda CB1300 Super Four
18.3.2009 v 18:11
Čau, zdravím všechny příznivce těchto motorek. Zajímalo by mě jestli jste měl někdo možnost porovnat tyto dva stroje, co se týče např. jízdích vlastností, výkonu a pohodlí při cestování. Určitě další moje moto bude CB900 nebo CB1300 Co jsem se dočetl tak velikostně v nich až zas takovej rozdíl není CB1300 je pouze o 10cm delší. Díky za všechny rady
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Honda CB900 Hornet vs. Honda CB1300 Super Four

13.9.2009 v 14:43 | Nahoru | #31

Kuba CB>Jen pro informaci. Zkoušel jsem teď jezdit na spotřebu a počítat to. Najel jsem na 16,45 litrů benzínu 295 km. Z toho přesně 200 km bylo se spolujezdcem. Jezdil jsem slušně, žádné vytáčení, rychlost do 100 km/h. Myslím, že to je dobrá spotřeba. Hornet mi na cestě do Chorvatska se třema kuframa, tankvakem a spolujezdec bral nějakých 5,4 l/100km. Počítám, že CB 1300 bude při delší cestovačce ve spotřebě stejná jako Hornet. Pokud na CB lítám kolem baráku, někdy plynule, někdy svižně, sem tam full gas na maximální rychlost, většinu času se spolujezdcem, jezdím zhruba od 6,5 do 7,2 litrů na sto. No, sice se mě na to nikdo neptal, ale nudím se ve škole, tak píšu


CB 1300 pro náš trh mě moc neodlovila, ale ta pro japonskej vypadá pěkně, ty dva výfuky a žebrování ke klasice prostě patří... Jinak já mám H9 asi tři měsíce, najeto cca 2000 km a nemůžu si stěžovat (brzdy, podvozek, motor...vše na hodně dobré úrovni).

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 Hornet vs. Honda CB1300 Super Four

14.9.2009 v 14:19 | Nahoru | #32
Jo, jenže tady se bavíme o uplně jiných strojích. CB 1300, o které mluvíš se již dávno nevyrábí. Sice to byla větší klasika (žebrovaný motor), ale ještě v ní nebylo vstřikování, což si myslím, že udělá dost se spotřebou (je to jen můj názor, neměl jsem tu motorku, jen porovnávám spotřebu s CB 1300 r.v. 2005 a s CB 1000 r.v. 1994, která taky měla karburátory) v podstatě tahle CB 1300 byla předchůdkyní CB 1300, kterou teď všichni dobře známe, protože je i pro evropský trh. Co se ještě té hmotnosti týče, já jsem právě chtěl těšší motorku, protože na našich silnicích tolik neposkakuje, jako například supersporty, nebo lehčí naháče. Prostě tu hmotnost jen tak něco nerozhodí, takže si to spíš jen tak pluje. Mám CB druhou sezonu, najeto mám něco přes 13000 km a co se jízdních vlastností týče si neztěžuju. Prostě jsem si zvykl. Ten parníkoidní motor je prostě bomba.Ale Hornet byl každopádně taky super stroj.Moje přítelkyně dokonce říká, že Hornet byl pohodlnější, protože na CB 1300 má dost zalomené kolena. Vyřešili jsme to snížením stupaček. No zase se nudím, tak píšu :)

(reakce na) Honda CB900 Hornet vs. Honda CB1300 Super Four

4.12.2009 v 14:24 | Nahoru | #33
Kuba CB> Hlavně nejezdi na D1,když nechceš,aby ti vypadaly šrouby z CBčka .V létě sem jel z Brna do Prahy a málem mě trefilo !!!!Musel sem jet hodně nad dovolanou rychlost,aby se vznasla a nedrncala .

Honda CB900 Hornet vs. Honda CB1300 Super Four

10.12.2009 v 14:41 | Nahoru | #34
Jo, to znám, sem tam jedu do Brna z Kroměříže...u Vyškova to začne tak skákat, že se mi rozmaže obraz a vpodstatě se řídím (řítím) jen podle bílých čar :) Mimochodem, kdysi jeli kámoši na Šumavu (BMW R 1100 GS a druhý BMW R 1150 GS) a po návratu mi říkali, že potkali stejné CB, jak mám já, akorát prej měl jakousi divnou masku. Prej se mu nezdálo, že ve zpětném zrcátku neměla hranaté světlo. Pak je prej ta motorka předjela a že to byla určitě CB 1300, ale fakt měla jinou masku. Nepamatuješ si na ně, Vojtano?? Kuva ten svět je malý jak cip. Ještě pár postřehů. Kdysi jsem jel na Hornetu s plexištítkem z Maďarska po dálnici víceméně furt 170+ a když jsem slezl doma, tak mi krční svalstvo začínalo někde pod učima a končilo skoro až u loktů. Byl to děs. Do té doby jsem byl rozhodnut pro nahatou verzi CB, ale nějak mě po třech naháčíš napadla změna, tak jsem koupil verzi s kapotou. Mě osobně se to mega líbí a su rád, že jsem to udělal. Teď, když jedem s mojou třeba do toho Brna, dá se letět non stop 200 a slezete s toho funkční. Dokonce i kufry s homologací do 120 to přežily :)

Honda CB900 Hornet vs. Honda CB1300 Super Four

10.12.2009 v 14:48 | Nahoru | #35
Další věc, co mě napadá, už jsem to sem sice někde psal, ale byl jsem s CB na okruhu v Sosnové. Nečekal jsem, co tahle motorka dokáže. Když pominu, že jsem si téměř odrovnal Goratexky za 3500, byl to silný zážitek. Jel jsem na Dunlop RoadSmart a mile mě tyhle gumy překvapily. Motorka mi ani jednou nepodklouzla, nebyla nijak zákeřná, prostě fantazie. Kluci si na Avonkách a na Continentálech ztěžovali, že jim sem tam někde něco klouzlo, CB nic. A jezdili jsem stejně, víceméně nikdo nikomu neujel. Další věc, která hovoří pro Cb je její stavba. Když jsem po okruhovm ježdění viděl dvě GSX, obě bez řadící páky, obě s odřenými kryty svodů, obě s odřenými šroubky, které drží motor v rámu, moc mě to o její domyšlenosti nepřesvědčilo. CB se dotklo pouze pouze stupačkama. A jestli si někdo myslí, že jsem jezdil piánko.... Když jsem koukl na zadní gumu, byla ojetá asi 5 mm na bočnicích!!! Tzn. pět milimetrů za hranou gumy. A jak říkám, ani se nepohly, takže myslím, že kombinace CB a RoadSmart je víc než dobrá.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400 [1, 2, 3] Honda CB 1300 pixels1 63 27.9.2023 v 20:15 dajos
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Palivový systém Honda CB 1300 Kaa20 25 10.1.2023 v 20:23 Kaa20
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Nováček Honda CB 1300 Honda1300 14 13.10.2022 v 22:01 johnwood1979

TOPlist